Daar is niets mis mee, maar het ontaardt zo snel in van dat enigszins zure verongelijkte. "Waarom begrijpt niemand mij!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:54 schreef Tem het volgende:
VInd ik wel meevallen. Ze zijn vaak te serieus.
Rechtsen hebben meer humor wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar het ontaardt zo snel in van dat enigszins zure verongelijkte. "Waarom begrijpt niemand mij!"
quote:Op maandag 11 augustus 2003 08:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oh ja, even een aanvulling. Domme posts, one-liners en andere zaken die niet onder het kopje wvtptk vallen, daar gaat het vlakgom overheen...
Ik kwam van jou ook wel een serie aan varianten tegen in je verschijningsvormquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:09 schreef Nautilus. het volgende:
Hij is dus het stereotiepe linkse pestkop.
Zo nu en dan verplaats ik mijn scheiding van de linker- naar de rechterkant, en inderdaad voel ik me dan als herboren, maar je zal wel op mijn politieke opvattingen doelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam van jou ook wel een serie aan varianten tegen in je verschijningsvorm
Een spellingnazi kan andere soorten nazi's natuurlijk niet tolereren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
L_V is het type user dat het van de aandacht op Fok! moet hebben. Lekker gniffelen over andermans spelfouten in TTK en met smakelijke minachting neerkijken op het 'NSB-plebs'.
Hij kan zelf voor geen meter schrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
L_V is het type user dat het van de aandacht op Fok! moet hebben. Lekker gniffelen over andermans spelfouten in TTK en met smakelijke minachting neerkijken op het 'NSB-plebs'.
Jouw schrijfstijl bevalt me wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hij kan zelf voor geen meter schrijven.
Waarschijnlijk geen reet in zijn normale leven te vertellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
Meer op je 'entiteiten'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo nu en dan verplaats ik mijn scheiding van de linker- naar de rechterkant, en inderdaad voel ik me dan als herboren, maar je zal wel op mijn politieke opvattingen doelen.
haha nee dat kan ik niet zo nagaan maar die aantallen zal je wel halen inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef Nautilus. het volgende:
Er zijn er zo'n tien, als ik me niet vergis. Zou je dat even voor me kunnen nazien?
De kloonscan is toch ook voor modjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nee dat kan ik niet zo nagaan maar die aantallen zal je wel halen inderdaad
Ja kan een scan aanvragen maar ik heb niet bepaald de illusie dat die erg goed werktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De kloonscan is toch ook voor modjes
Blade Runner, die ga ik eens kijken vanavond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:25 schreef Picchia het volgende:
Ik beschouw iedere kloon als een individu. Dat doen de kloontjes immers ook.
Monilulletje was het toch?quote:
Jij hebt Blade Runner gezien? *belt politie*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is dus een citaat uit Blade Runner, voordat men de politie belt.
U bent gezegend met vele bijnamen.quote:
Ja, dat is weer een toppertje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |