Phew.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:46 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb alleen myspace en Hyves en Google+ gelukkig.
Dit dus. Bovendien kan het geen kwaad om her en der een profieltje te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Anonimiteit, tenzij je aan niets online doet, is gewoon een illusie.
Het kan wel opzich, maar dan moet je erg je best doen en nooit iets persoonlijks melden ... dat zou een forum als pol dood maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Bovendien kan het geen kwaad om her en der een profieltje te hebben.
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het kan wel opzich, maar dan moet je erg je best doen en nooit iets persoonlijks melden ... dat zou een forum als pol dood maken.
Het is ook niet erg als er informatie over je staat online, het is niet veel anders dan het oldskool telefoonboek met wat extra info.
Dat eerste kan je in je Phil steken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
Men mag best mijn voorliefde voor slechte muziek weten of mijn politieke voorkeur.
Dat komt dan neer op wat ik hierboven heb gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.
Dat vertrouwen in php, bijzonder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.
Terecht. Een foto van ¤50k cash is ook pauperquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
Je moet wel uitkijken wat je op je profiel gooit, nadat ik een foto van m'n 1e BMW 7-serie, Glock 17 pistool en ¤50.000 in contanten op FB had gezet had ik na enkele dagen de politie aan m'n deur.
Wat gaat Php zeggen dan? Jullie werknemer is links en heeft een hekel aan Wilders?quote:
Ik was nog maar net 18.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht. Een foto van ¤50k cash is ook pauper.
Zijn facebook moet ook wel binnen 5 minuten te achterhalen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Wij weten net zoveel over php als hij over ons weet. Ohnee, wij weten meer over hem.
Tuurlijk, voor iemand die zijn/haar energie erin zou willen steken. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn facebook moet ook wel binnen 5 minuten te achterhalen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |