Met The Pirate Bay zou dat aantal platina zijn.quote:
Het is AngeLyrical voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon overal hoor, toen ik tien was flikte mijn broertje het en snapte ik het ook niet hoe hij dat steeds wist vanaf de bank
Die Dimanyte vind ik nog een van de meest normale types van het stel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
Dimitri met zn oordopjes in. Lekker muziekjes luisteren.
let er maar eens opquote:
Daarom hoor je hem ook amper.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die Dimanyte vind ik nog een van de meest normale types van het stel.
Ik vind die P2 ofzo het normaalst. Althans het minst debieltje van het hele stel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die Dimanyte vind ik nog een van de meest normale types van het stel.
Nogal kinderachtig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind die P2 ofzo het normaalst. Althans het minst debieltje van het hele stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |