SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor telefoonmaatschappijOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja, maar dan wel extra voorzichtig enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij typt trouwens nog goed ook als je hebt gedronken.
Ook soms dingen net zo lang moeten veranderen tot het er normaal uitziet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel extra voorzichtig enzo
quote:
Wtfquote:
Leuke seriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
STreportedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Geilquote:
Jij post toch een plaatje van mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb je meerdere persoonlijkheden Tux?
Jij bent dat serieus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij post toch een plaatje van mij.
Voor Thijs wel, voor de rest niet.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor Thijs wel, voor de rest niet.
Geremquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:04 schreef bijdehand het volgende:
bier is wel lekker ja. vanavond ben ik de bob godverdomme
Ik ga met vijf (!) meisjes op stapquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
GeremZe hebben me nu al beloofd dat ik nooit hoef te bobben. Want tijdens het uitgaan ben ik niet gezellig zonder alcohol. Handig
En daar baal je van?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga met vijf (!) meisjes op stap
Ik vind het een beetje gay. Of pimp.quote:
Als jij dat was zou ik je doen.quote:
Ik zou het niet eens raar vinden.quote:
quote:
Nee bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, dat was weer eens heerlijk volwassen bioscoopbezoek.
The Lion King
Ben je zo dik dat je kan rollen ja?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoi ben dronken stoned en heb een spuit met heroine in mijn hand.
Dit is hoe we rollen in 0416![]()
Wat voor muziek draaien ze daar tegenwoordig?quote:
Leve de Koning! hoezee! hoezee!quote:
Ik ben 17, en ik zit op rijafstand van mijn school.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gewoon op jezelf gaan wonen, problem solved
Jullie douchen gezellig samenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
elke keer als ik uit ga slapen zodat ik de hele douche voor mijzelf heb, ga ik naar beneden om te douchen, stap ik in de douche en besluit het hele gezin spontaan ook te gaan douchen, resultaat: stampvolle badkamer.
ELKE KEER
Doe eens liefquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:26 schreef bijdehand het volgende:
Royaal niksen. Misschien royaal fappen, maar dat is tussen mij en slavin Barrie.
Jullie kennen het woord privacy en/of een slot op de deur niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
elke keer als ik uit ga slapen zodat ik de hele douche voor mijzelf heb, ga ik naar beneden om te douchen, stap ik in de douche en besluit het hele gezin spontaan ook te gaan douchen, resultaat: stampvolle badkamer.
ELKE KEER
Ja met zijn 4en in een douche van 1 bij 1 tux, ja dat doen wij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jullie douchen gezellig samen?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef shifto het volgende:
Ik heb het ook hoor, soms ga ik gewoon relaxed douchen, komt mijn kat de douche binnen gewandeldPrivacy is ver te zoeken ook als je alleen woont
Ieuw, jullie zijn raar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja met zijn 4en in een douche van 1 bij 1 tux, ja dat doen wij.
Dat liedje is vetquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wist dat je dat ging doen!
Geef me de virtuele bro boks!
Neen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hebt nu toch niet je faphand op de foto gezet he?
Ja misschien ben je links.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Neen.
Duim zit rechts dus het is mijn linkerhand.
Brak.quote:
Mietje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef bijdehand het volgende:
zéér brak. wtf dit heb ik nooit zo gehad
Hoe komt het?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef bijdehand het volgende:
zéér brak. wtf dit heb ik nooit zo gehad
Geil! Wat heb je allemaal met hem gedaan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik heb iets in zijn drankje gestopt
Eerst heb ik zijn anus met een apparaat zo wijd gekregen dat mijn negroide vriend zijn lul er helemaal in kon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geil! Wat heb je allemaal met hem gedaan?
Damn boyquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Eerst heb ik zijn anus met een apparaat zo wijd gekregen dat mijn negroide vriend zijn lul er helemaal in kon.
Dit is mijn maat die een beurt wou:
[ afbeelding ]
Ah vandaar dat er elke keer yoghurt uit m'n aars komt als ik een scheet laat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Eerst heb ik zijn anus met een apparaat zo wijd gekregen dat mijn negroide vriend zijn lul er helemaal in kon.
Dit is mijn maat die een beurt wou:
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er elke keer yoghurt uit m'n aars komt als ik een scheet laat.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er elke keer yoghurt uit m'n aars komt als ik een scheet laat.
neequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:25 schreef Kutstudent het volgende:
Hoorde ik daar iemand motherfucking tetris roepen?
Degene met een dode man?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Er komen drie vrouwen bij de Hema. De eerste wil een halve kookworst. De tweede wil ook een halve kookworst maar vraagt of de worst in 5 stukken gesneden kan worden. De derde vrouw wil ook een halve kookworst maar vraagt of de worst in stukjes van een centimeter kan worden gesneden. Wie van de drie vrouwen is de weduwe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef Kutstudent het volgende:
Hoe krijg je een kleuter voor de 2e keer aan het huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef Kutstudent het volgende:
Hoe krijg je een kleuter voor de 2e keer aan het huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Mijn opa vertelde die me gisteren ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef bijdehand het volgende:
Komt een homo bij de slager.
H: 'Slager, doet u mij maar een leverworst.'
S: 'Wilt u 'm geheel of zal ik 'm in stukjes snijden?'
H:'Denkt u dat m'n kont een sjoelbak is ofzo?'
Mijn schoonopa is een baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn opa vertelde die me gisteren ook
Wanneer mag ik langskomen dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is benieuwd naar zijn schoonkleinzoon
Over een tijdje ofzo. Het gaat anders wel heel snelquote:
Ja idd. Ben wel zenuwachtig hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Over een tijdje ofzo. Het gaat anders wel heel snel
Maar straks keuren ze me af.quote:
Ja maar dat is de onzekerheid/angst van elke jonge manquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet je bent toch tof.
Waar is dat voor nodig dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar dat is de onzekerheid/angst van elke jonge man
Nergens voor. Maar het is nu eenmaal zo.quote:
Wel aandoenlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nergens voor. Maar het is nu eenmaal zo.
Ja vastquote:
Want jij hebt dat soort ontmoetingen wekelijks?quote:
Nog nooit gehadquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want jij hebt dat soort ontmoetingen wekelijks?
/carequote:
En hebben ze je toen afgekeurd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog nooit gehadOfja, 1x, maar da's lang geleden
Ik heb later mogen vernemen van dat meisje dat ze niet echt gecharmeerd waren van me.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En hebben ze je toen afgekeurd?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb later mogen vernemen van dat meisje dat ze niet echt gecharmeerd waren van me.
Toen ik het hoorde was het al uit. We hadden maar een paar weken ietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Zo ook lekker om dat dan te horen
Wat een serieuze relatiequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde was het al uit. We hadden maar een paar weken iets_!
Idd. Heb nooit serieuze relaties gehadquote:
Interestingquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Heb nooit serieuze relaties gehad
Jij wel dan?quote:
quote:
Met je vagina?quote:
De rest boeit gewoon minderquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en met de rest van mijn lichaam
Die zaten er al gelijk bij mn geboorte hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De rest boeit gewoon minderBehalve de tetten die je later kreeg.
Viesquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die zaten er al gelijk bij mn geboorte hoor.
Maar je tetten nu zijn wel lekker hoorquote:
Bitch pleasequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar je tetten nu zijn wel lekker hoor
picsquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar je tetten nu zijn wel lekker hoor
quote:
There goes the inkijk.quote:
A shame forever.quote:
Jij loopt toch ook niet met je lul uit je broek?quote:
Vrouwen zijn gemaakt om mannen te plezieren, en mannen zijn niet gemaakt om vrouwen te plezieren, dus dat is een hele andere zaak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij loopt toch ook niet met je lul uit je broek?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gemaakt om mannen te plezieren, en mannen zijn niet gemaakt om vrouwen te plezieren, dus dat is een hele andere zaak.
Alsof jij ergens voor gemaakt bentquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gemaakt om mannen te plezieren, en mannen zijn niet gemaakt om vrouwen te plezieren, dus dat is een hele andere zaak.
manager worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jij ergens voor gemaakt bent
Daar is de drank voor gemaakt.quote:
lol whut, met die instelling schiet het natuurlijk niet op hequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die instelling hanteerde ik alleen even zodat barrie haar tetten zou posten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol whut, met die instelling schiet het natuurlijk niet op he![]()
Net alsof ik daar in zou trappen, hoe dom denk je wel niet dat ik benquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die instelling hanteerde ik alleen even zodat barrie haar tetten zou posten.
Nouja, je bent immers een vrouw.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof ik daar in zou trappen, hoe dom denk je wel niet dat ik ben
9uur laat vindenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:10 schreef Kutstudent het volgende:
Om 9 uur vergaderen op maandag.Mensen die niet kunnen plannen.
Het was niet meteen, die vent zat al fucking lang uit te lokken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol wat een aap..
Meteen erop los timmeren. Hoewel ie dat dan overigens wel mooi doet, vanaf dat ze op de grond liggen.. Staand staat ie maar wat rond te zwaaien, dat loopje is dan wel weer komisch
quote:
WWTTFFquote:
Misbaksel is my middle namequote:
Eens.quote:
Nee, jij bent het meest beest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee.
IK ben het feestbeest.
Dan ben ik meer beestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
heb drie hare op me borst ben un beer
quote:
Komt Van Driel je ophalen?quote:
Ik dacht al dat de scooter een leugen was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, maar echt niet doorvertellen he
Dat is een dekmantel voor mijn rolstoel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht al dat de scooter een leugen was.
Chicks in rolstoelen rennen tenminste niet voor me wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is een dekmantel voor mijn rolstoel.
Rijden ook niet, want dan laat je gewoon die bandjes leeglopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chicks in rolstoelen rennen tenminste niet voor me weg
WAT ZIEKquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rijden ook niet, want dan laat je gewoon die bandjes leeglopen.
Meestal zet ik de wielen zo dat ze niet meer van de spoorlijn af kunnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rijden ook niet, want dan laat je gewoon die bandjes leeglopen.
Omg dat is pas ziekquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal zet ik de wielen zo dat ze niet meer van de spoorlijn af kunnen
Tsja, neuken of sterven. Het is aan hun.quote:
Hmm nja oke dan dat maakt t wel weer een beetje normaal zeg maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, neuken of sterven. Het is aan hun.
wtfquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hmm nja oke dan dat maakt t wel weer een beetje normaal zeg maar
Dat maakt het extra spannend. Kan je wel GHB gebruiken maar je wil toch een beetje die worsteling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij vindt het een beetje normaal dat iemand moet kiezen tussen seks of de dood?
Just really stupidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Not sure if serious or just really stupid.
You know mequote:
Ja. M'n slechte kan nog niet. Je leeft nl nog. Muhahahaquote:
Omg doe niet zo engquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. M'n slechte kan nog niet. Je leeft nl nog. Muhahaha
Sorryquote:
Die slechte kan zal ik dan toch nooit meemaken want dat zou ik toch niet overleven.quote:
Je kan 'm wel meemaken en het overleven, maar dat zal je nooit door kunnen vertellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die slechte kan zal ik dan toch nooit meemaken want dat zou ik toch niet overleven.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan 'm wel meemaken en het overleven, maar dat zal je nooit door kunnen vertellen.
Nee ik maak een grapje.quote:
hihihih rebelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hihihi de juf zij dak mn laptop digt moes doen mar da doe i knatuurlyk nie xd xd :p :p
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)w-meest-gastvrij.ece
De Titel Meest Gastvrije Stad 2011 gaat net als in 2010 naar Den Bosch.
![]()
![]()
Dag Dubbel Dquote:
Jaaa hoor dat geloven we niet meer. Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef Doorgesnoven_Dirk het volgende:
Ik kom zeer zeker uit den bosch, ben de kloon van KK trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |