SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor telefoonmaatschappijOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja, maar dan wel extra voorzichtig enzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij typt trouwens nog goed ook als je hebt gedronken.
Ook soms dingen net zo lang moeten veranderen tot het er normaal uitziet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel extra voorzichtig enzo
quote:
Wtfquote:
Leuke seriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
STreportedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Geilquote:
Jij post toch een plaatje van mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb je meerdere persoonlijkheden Tux?
Jij bent dat serieus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij post toch een plaatje van mij.
Voor Thijs wel, voor de rest niet.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor Thijs wel, voor de rest niet.
Geremquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:04 schreef bijdehand het volgende:
bier is wel lekker ja. vanavond ben ik de bob godverdomme
Ik ga met vijf (!) meisjes op stapquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
GeremZe hebben me nu al beloofd dat ik nooit hoef te bobben. Want tijdens het uitgaan ben ik niet gezellig zonder alcohol. Handig
En daar baal je van?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga met vijf (!) meisjes op stap
Ik vind het een beetje gay. Of pimp.quote:
Als jij dat was zou ik je doen.quote:
Ik zou het niet eens raar vinden.quote:
quote:
Nee bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, dat was weer eens heerlijk volwassen bioscoopbezoek.
The Lion King
Ben je zo dik dat je kan rollen ja?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoi ben dronken stoned en heb een spuit met heroine in mijn hand.
Dit is hoe we rollen in 0416![]()
Wat voor muziek draaien ze daar tegenwoordig?quote:
Leve de Koning! hoezee! hoezee!quote:
Ik ben 17, en ik zit op rijafstand van mijn school.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Gewoon op jezelf gaan wonen, problem solved
Jullie douchen gezellig samenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
elke keer als ik uit ga slapen zodat ik de hele douche voor mijzelf heb, ga ik naar beneden om te douchen, stap ik in de douche en besluit het hele gezin spontaan ook te gaan douchen, resultaat: stampvolle badkamer.
ELKE KEER
Doe eens liefquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:26 schreef bijdehand het volgende:
Royaal niksen. Misschien royaal fappen, maar dat is tussen mij en slavin Barrie.
Jullie kennen het woord privacy en/of een slot op de deur niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
elke keer als ik uit ga slapen zodat ik de hele douche voor mijzelf heb, ga ik naar beneden om te douchen, stap ik in de douche en besluit het hele gezin spontaan ook te gaan douchen, resultaat: stampvolle badkamer.
ELKE KEER
Ja met zijn 4en in een douche van 1 bij 1 tux, ja dat doen wij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jullie douchen gezellig samen?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef shifto het volgende:
Ik heb het ook hoor, soms ga ik gewoon relaxed douchen, komt mijn kat de douche binnen gewandeldPrivacy is ver te zoeken ook als je alleen woont
Ieuw, jullie zijn raar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja met zijn 4en in een douche van 1 bij 1 tux, ja dat doen wij.
Dat liedje is vetquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wist dat je dat ging doen!
Geef me de virtuele bro boks!
Neen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Je hebt nu toch niet je faphand op de foto gezet he?
Ja misschien ben je links.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Neen.
Duim zit rechts dus het is mijn linkerhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |