Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Joh.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij spelen we tegen de AI
Volgende match maar tegen echte spelersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Joh.![]()
Ons team is, zonder ons al, zo slecht.
Iets meer kanker en je bent Pino!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Godverdegodverdegodverwateenkutspel. Echt niet normaal. Stukje terug tegen een gast die de godganse tijd de keeper bestuurde.En dan snel counteren als hij balbezit had. Wat een tyfuslijer. En nu net tegen iemand die met Norwich speelde (ik was Hoffenheim) en bij elke vrije trap een speler op de lijn zette. Hij kon er voor de rest ook geen zak van maar in de 88e minuut maakt hij nog gelijk met een bal breed...open doel, doelpunt. En dan het hele veld overrennen. Dit allemaal, nadat ik niet eens ging juichen bij mijn doelpunt en ik de herhalingen meteen doorklikte. Wat een vieze teringmongool. En die speler op de lijn, jongejongejonge, moet dat nou elke keer?
Oja, en EA dacht dat het slim was de server offline te gooien voor een update van 5mb middenin mijn halve finale.Tieft op pauper-EA. En natuurlijk een 3-0 loss terwijl ik 3-2 voor stond.
Geen betere manier om af te kicken dan dit soort kutzooi.
Nee mij gaat verdedigen ook niet altijd even lekker af, vooral met combinatie spel dan sta je dus opeens 1 op 1 met mijn keepquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 03:02 schreef laucas het volgende:
Mwa had geen voldaan gevoel, was wel effectief ja maar ik kan de wedstrijd nog niet controleren met name dat verdedigen. Jij had er zeker 2 kunnen inprikken
Tim, Ik wil denk ik ook een nederlands Silver team maken. Mag ik even die van jou zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:37 schreef Tim86 het volgende:
pff Taiwo is wel een stuk duurder dan ik had verwacht, haal voor nu nog maar even Balzaretti en Almero voor samen nog geen 2K..even kijken wat fijn is.
Erg origineel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef Tim86 het volgende:
NL'ers over de grens silver
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#h2s9l3vTbbBSu
Ik baal alleen van Castaignos..steeds als ik die foto van hem zie moet ik poepenquote:
Ja, hij kijkt altijd zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik baal alleen van Castaignos..steeds als ik die foto van hem zie moet ik poepen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef Tim86 het volgende:
Eredivisie silver
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dN7JpwZvbbBSq
NL'ers over de grens silver
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#h2s9l3vTbbBSu
Zag net pas dat hij niet eens meer shiny is iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:05 schreef Apekoek het volgende:
Toch raar, Milito van inter voor 800 coins...
Halve finale niemand rood. 24e minuut 1-0 voor. 66e minuut 1-1. 92e minuut 2-1 voor mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ben nu h2h aan het doen en sta in de halve finale van de beker. Eerste wedstrijd kreeg 1 speler rood van hem. 2e wedstrijd 2 spelers van me tegenstander. Hoop dat de lijn zich door zet haha
Ja, maar ik was al om 8u wakkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:56 schreef Confetti het volgende:
Is het iemand gelukt om in de WebApp te komen vanochtend? Zit eindeloos te F5'en zonder resultaat
Kwartiertje geleden nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:56 schreef Confetti het volgende:
Is het iemand gelukt om in de WebApp te komen vanochtend? Zit eindeloos te F5'en zonder resultaat
Om 5 uur kwam ik er ook op. Maar net in mn pauze ook niet meer..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:56 schreef Confetti het volgende:
Ja mij is het een uurtje geleden nog geluktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:56 schreef Confetti het volgende:
mehhh, op basis van de 3 potjes die ik met hem heb gespeeld niet echt, maar dat heb ik vaak bij een LM en RM...als ze een beetje kunnen rennen en crossen is het al snel goed. Spelen met Sarpong en Emnes (beide RM/RW) op de flanken lijkt me ook wel primaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef laucas het volgende:
Is Drenthe het waard? Lijkt alleen maar duurder te worden...
Echt wazig is het ja, zei ik gisteren ook al. Net alsof bepaalde mensen/teams standaard niet in de app kunnen komen tenzij het echt mega laat of vroeg is, terwijl anderen het steeds wel lukt..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb totaal geen moeite om in de app te komen.. Echt al 3 dagen niet..
Die postquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
de laatste pino rage!
http://imgur.com/JReEn
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
de laatste pino rage!
http://imgur.com/JReEn
Speel nooit/nauwelijks op de cross eigenlijk. Cabral voelt ook erg fijn aan in de 3 potjes die ik heb kunnen spelen. Heb Snijders nog als B-keus op links. Emnes is wel een baasje + 4*.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mehhh, op basis van de 3 potjes die ik met hem heb gespeeld niet echt, maar dat heb ik vaak bij een LM en RM...als ze een beetje kunnen rennen en crossen is het al snel goed. Spelen met Sarpong en Emnes (beide RM/RW) op de flanken lijkt me ook wel prima
Genoeg opties in de databasequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:35 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand een BPL of Englse CAM max budget 20/30k
Cabaye van Newcastle ofzo, ik heb hem als CAM en ik vind het echt een beest. Jammer dat Pace 70 is maar voor de rest een erg goede CAM. Of hij staat als CW maar als CAM maakt niets uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:47 schreef zerokil het volgende:
Mwah of ze zijn slecht en goedkoop of goed en heel duur
je zou Suarez om kunnen bouwen naar CAMquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:35 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand een BPL of Englse CAM max budget 20/30k
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zou Suarez om kunnen bouwen naar CAM
Ik!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef Confetti het volgende:
Zo, zit er eindelijk in.
Om het te vieren nog een give-away..wie wilt?
Ik, maar hangt er van af watquote:
ik ook wel op zichquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef Confetti het volgende:
Zo, zit er eindelijk in.
iK!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef Confetti het volgende:
Zo, zit er eindelijk in.
Geef me 20 minuten, ik moet nog ontbijten en zet zometeen xbox wel aan maar alles staat op zolderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Zet maar een bronze card voor 431k BIN erop en geef even je teamnaam door
ik slinger nu mijn xbox aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Zet maar een bronze card voor 431k BIN erop en geef even je teamnaam door
maar hoe kom jij aan zo tering veel geld vraag ik me dan af.. toch een autobuyer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Confetti het volgende:
Ik ga ook even eten..maar het is het wachten waard..beloofd
Ghanaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:23 schreef StijnDa het volgende:
Cameroon team lijkt me wel leuk, maar helaas niet genoeg spelers. Zeker in de aanval aangezien Eto'o nog even niet betaalbaar is.
Dit jaar kan Nigeria ook wel goed..eindelijk een Nigeriaanse keeper in FUTquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:23 schreef StijnDa het volgende:
Cameroon team lijkt me wel leuk, maar helaas niet genoeg spelers. Zeker in de aanval aangezien Eto'o nog even niet betaalbaar is.
Ivoorkust.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:23 schreef StijnDa het volgende:
Trade offer gestuurd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
53, LB, Trapp, 4-2-2-2, 2. Bundesliga, Union Berlin, BIN 431K, clubnaam FC Awesome
Wordt een Portugal teampjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar kan Nigeria ook wel goed..eindelijk een Nigeriaanse keeper in FUT
Vorig jaar had ik Ivoorkust, dat was ook tof
Beetje jammer dat je CR7 niet erbij koopt hoor.....hahahquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt een Portugal teampjeZonder CR7
Vorig jaar al gehad, vond hem tegenvallenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je CR7 niet erbij koopt hoor.....hahah
Had hem vorig jaar ook....vond het echt een baas haha.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vorig jaar al gehad, vond hem tegenvallen
Wel op de goede positie gezet? Ik vond hem wel erg goed, maar de rest van Portugal nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vorig jaar al gehad, vond hem tegenvallen
Ja stond op de flankquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel op de goede positie gezet? Ik vond hem wel erg goed, maar de rest van Portugal niet
Vooral de spitspositie was zwak bezet..en nu mis je ook nog al die gasten die spelen in Turkije
Show offquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ten opzichte van mijn eerdere plan ben ik voor Lucio ipv Nesta gegaan (Thiago Silva vind ik echt nog te duur) en Balzaretti ipv Taiwo, die ik ook nog veel te duur vind.
Wel een geil team denk ik
quote:
Dat moet veel gekost hebben haha, ibraquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ten opzichte van mijn eerdere plan ben ik voor Lucio ipv Nesta gegaan (Thiago Silva vind ik echt nog te duur) en Balzaretti ipv Taiwo, die ik ook nog veel te duur vind.
Wel een geil team denk ik
290K ongeveer, inclusief CAM-CM kaart die ik nog voor Hamsik moet halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat moet veel gekost hebben haha, ibra![]()
Mij juist niet eigenlijk..CAM's hebben te weinig pace, behalve Danny. Ook zonder Ronaldo, Quaresma en Simao blijven er leuke vleugels over...Djalo, Varela en Nani bijvoorbeeld. Alleen geen RWquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef StijnDa het volgende:
Voor Portugal lijkt me 4-2-3-1 uitermate geschiktDaar ga ik eens aan bouwen.
ik mag jou welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Trade offer gestuurd.
Ik heb geen auto-buyer of iets dergelijksIk ga die kaart natuurlijk ook niet binnen voor 431k
![]()
Heb hem een Portugees gestuurd.
Vieirinha en Dannyquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mij juist niet eigenlijk..CAM's hebben te weinig pace, behalve Danny. Ook zonder Ronaldo, Quaresma en Simao blijven er leuke vleugels over...Djalo, Varela en Nani bijvoorbeeld. Alleen geen RW
Heb mijn spelers verkocht om een nieuw team te maken maar heb nog wel wat coins over..dus komt eraanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Santello het volgende:
Confetti ik heb je me speler via DM gestuurd, van gisternacht :p
RB
England
npower League 2
club: Accrington
50k start price
FC Allal
WTF? Dan ben je binnen voor het hele jaarquote:
4-2-3-1 was toch bugged?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef StijnDa het volgende:
Voor Portugal lijkt me 4-2-3-1 uitermate geschiktDaar ga ik eens aan bouwen.
Geen idee...? Ben benieuwd. Haal mijn winst er anders wel weer uit bij de verkoopquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:04 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
4-2-3-1 was toch bugged?
Ik meende te lezen dat de CF op de positie van de LAM ging staan, dus bleef er een groot gat over...
Als je hem niet kwijt raakt, ik kan nog wel een CF gebruiken in mijn BBVAquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jawel, ik zet hem nu op de transferlijst. Dit wordt cashen
Ik zou m er op zetten voor 150- 200 BIN. Kunnen we waarderen hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jawel, ik zet hem nu op de transferlijst. Dit wordt cashen
Klopt. De CF staat zowat hand in hand met de LAM. Verder wel een bazenformatie. Ik gebruikte bij een vriend van me Santana van Napoli op LAM, wat een baas! Verder gebruik ik ook gewoon LM/LW's op CAM. Haal maar 7 chem maar merk ik echt geen kut van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:04 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
4-2-3-1 was toch bugged?
Ik meende te lezen dat de CF op de positie van de LAM ging staan, dus bleef er een groot gat over...
http://www.gamefaqs.com/boards/631377-fifa-soccer-12/60493945quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen idee...? Ben benieuwd. Haal mijn winst er anders wel weer uit bij de verkoopWeet je de bron nog?
[..]
Als je hem niet kwijt raakt, ik kan nog wel een CF gebruiken in mijn BBVA
Omgquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
http://www.gamefaqs.com/boards/631377-fifa-soccer-12/60493945
Misschien, ik kreeg wel een patchmelding zonet, dus wie weetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
OmgWat een kansloos gedoe. Heb bijna mijn team al af.
Ik probeer het toch maar, misschien is het gefixt ofzo![]()
Heb 4-2-3-1 gespeeld valt allemaal best mee hoor. Is zelfs wel fijn .quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
http://www.gamefaqs.com/boards/631377-fifa-soccer-12/60493945
Ja kut is dat had ik gister ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef Dudeweiser het volgende:
jippie mn xbox loopt vast na de aankoop van een speler
Lol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik mn 300c en Danny Holla kwijt ben
Zit een weekendje bij mijn moeder, dus geen xbox helaasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:28 schreef Rijst het volgende:
Tim86 heb je zin om potje te spelen? Silver vs silver oftewel Nederland B vs Korea B
Zo zo, een bronze of zilver?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef Rijst het volgende:
Beest van een Koreaanse spits ontdekt. Kim Shin Wook. 1 meter 94, Strength 92.
[ afbeelding ]
Ik was net te laat met quoten... Was inderdaad een hele domme vraag!quote:
psst, Pepe kopen? 25k is ie van jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bazenteam 2 onder leiding van Villas Boas![]()
Bruno Alves en Rolando nog even halen als ik weer coins heb
Beetje prijzigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
psst, Pepe kopen? 25k is ie van jou
doe maar gewoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje prijzigMatcht wel goed met Coentrao
![]()
Goal staat er niet op? Alleen dat opwippen met je hak..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:04 schreef Tobi-wan het volgende:
OmniRocket, kan je het een beetje bijhouden met goal of the month? Scoorde deze van de week en die moet er wel tussenstaan natuurlijk. Wat de verdediger aan het doen was weet ik ook niet...
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/96843318
[..]
Ik was net te laat met quoten... Was inderdaad een hele domme vraag!
Carvalho erbij gooien nog, heb je 3 van RM achterin. Zit toch zon hele Portugese enclave daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad, maar dan moet ik Villa eerst verkopenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Carvalho erbij gooien nog, heb je 3 van RM achterin. Zit toch zon hele Portugese enclave daar.
ruilen voor Pepe?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan moet ik Villa eerst verkopen
Tja....daar zou ik dan wel ff overnadenken. Wie kan je nog meer als verbeteringen halen? IF danny ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan moet ik Villa eerst verkopen
Pepe gister verkocht voor 30kquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Raar, ik kan hem wel gewoon helemaal zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goal staat er niet op? Alleen dat opwippen met je hak..
Ja, en Raul Meireles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja....daar zou ik dan wel ff overnadenken. Wie kan je nog meer als verbeteringen halen? IF danny ?
Acties maken hoort bij voetbal, kappen ook. Dat is juist iets wat fifa leuk maakt vind ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Leuk dat online, echt genieten. Enige wat je tegen komt zijn mensen die constant trucjes lopen te doen en kapbewegingen lopen te maken.
EA
Ja, maar niet vanaf eigen helft naar een doelpunt. 4x per wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Acties maken hoort bij voetbal, kappen ook. Dat is juist iets wat fifa leuk maakt vind ik.
Tja, heb al het beste Serie A team mogelijk dus valt weinig nog te investerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:38 schreef StijnDa het volgende:
Confetti ik ben erg benieuwd naar je bazenteam als je Messi hebt verkocht en alles hebt geinvesteerd
edit; Holy *** Hij is meer dan 600k waard.
Post je team eens als je wilquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, heb al het beste Serie A team mogelijk dus valt weinig nog te investeren.
La Liga team zou wel mooi zijn maar die verdediging is zo traag vergeleken met Silva/Chiellini
En dan ook nog Messi in een pakje krijgen, belachelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, heb al het beste Serie A team mogelijk dus valt weinig nog te investeren.
La Liga team zou wel mooi zijn maar die verdediging is zo traag vergeleken met Silva/Chiellini
Ditquote:
Die gozer begon met IF Gomez in een pakje volgens mij. Grootste geluksvogel evar!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dan ook nog Messi in een pakje krijgen, belachelijk
[..]
Dit
Ja en nog 5 spelers die 50k waard warenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Die gozer begon met IF Gomez in een pakje volgens mij. Grootste geluksvogel evar!
Geluk maak je ook wel zelf door 18 accounts te hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Die gozer begon met IF Gomez in een pakje volgens mij. Grootste geluksvogel evar!
Dat heb ik niet eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef Fuszy het volgende:
En dan ben ik al blij als ik genoeg coins heb om een pakje van 7500 coins te kopen
Met FUT worden de rijken rijker. Snel rijk worden dusquote:
Ik heb 2x een auction gewonnen voor CF -> ST en die gaan voor iets meer dan 5k weg. Gekocht voor tussen de 600 en 2k coins. Daarnaast nog een gewilde bronze uit een pakje getrokken en die heb ik voor 4k kunnen verkopen. Daarnaast eigenlijk alleen maar troep. Het helpt ook niet dat ik vaak gedisconnect wordt na een wedstrijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met FUT worden de rijken rijker. Snel rijk worden dusVorig jaar was mijn hoogste waarde van het team + coins 300 K, zit nu al bijna op 400K
Wel eerlijk gecheat door 20 euro aan pakjes met complete troep te investeren. Evra was de beste, 36K.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak geen directe links meer naar mijn squad..blijbkaar helpt dat om je te hacken
Das kut idd. Speel je via een router? Ik heb nu gewoon een heel lang draad dat rechtstreeks op mn modem aangesloten is: 0 disconnects...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb 2x een auction gewonnen voor CF -> ST en die gaan voor iets meer dan 5k weg. Gekocht voor tussen de 600 en 2k coins. Daarnaast nog een gewilde bronze uit een pakje getrokken en die heb ik voor 4k kunnen verkopen. Daarnaast eigenlijk alleen maar troep. Het helpt ook niet dat ik vaak gedisconnect wordt na een wedstrijdWeg coins, weg contract, weg fitness en weg zin om verder te spelen
Draadloos via een router, ja. Ik wordt niet tijdens een wedstrijd gedisconnect, maar na de wedstrijd. Dan klapt de EA server eruit en dan mag ik weer opnieuw aanmelden. Gelukkig toch al wel een potje of 15 kunnen spelen zonder dat het gebeurde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Das kut idd. Speel je via een router? Ik heb nu gewoon een heel lang draad dat rechtstreeks op mn modem aangesloten is: 0 disconnects...
LB vervangen, LW en RW vervangen voor spelers uit Serie Aquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:02 schreef Timez het volgende:
Mijn team
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kKK72E2BbbB2o
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef Alovenac het volgende:
Van de verkoop van Neymar maar een BPL Team Under23 gekocht met een dispensatiespeler (Song).
Ziet er als volgt uit:
DM: De Gea
LB: Richards
CV: Shawcross
CV: Djourou
RB: Walker
CM: Fellaini/Rodwell
CM: Song
CM: Wilshere
LV: Hernandez
SP: Sturridge (Lukaku als back-up)
RV: Walcott
Ziet er wel lekker uit, Belgisch Team gaat er nu definitief uit binnenkort.
Haha prachtigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:38 schreef LinQ het volgende:
Haha geniaal potje net, tegen een UK gastje. Hij had CR7, die is trouwens weer te ziek goed is in fifa. Natuurlijk ging die nerd alle ballen op CR7 passen, die 10x sneller is dan mijn verdedigers, waardoor hij in de 20e min op 1-0 kwam. Daarna was hij redelijk makkelijk te verdedigen omdat ik natuurlijk alleen maar CR7 onschadelijk hoef te maken.
Daarna kom ik op 1-1 door een aanval over 6-7 schijven (incl. cutback, maar ik stond achter), trouwens lelijk dat je nog steeds dit soort aanvallen niet helemaal in de herhaling terug kunt zien! Je moet geluk hebben als de laatste 2 passes erop staan.
Kort daarna kom ik alleen op de keeper af, gaat hij mijn speler van achter neerhalen vlak voor het strafschopgebied (ook lelijk dat je daar bijna nooit rood voor krijgt! hij kreeg dus geel). En je raad het nooit, hij zet een speler bij de paal. De tweede helft stuk of 4x alleen voor de keeper gestaan telkens net tegen de keeper/paal/naast, tot de 88e minuut Gotze alleen voor de keeper komt en hem erin prikt. Krijg ik een berichtje: "hope u die", mijn dag is weer helemaal goed
Trouwens, als ik een herhaling vanuit Mijn fifa -> herhalingen wil uploaden staat er dat ik onvoldoende rechten heb om hem te uploaden. Moet je hier een season pass voor hebben ofzo?
Geen IF cavani....^^quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak geen directe links meer naar mijn squad..blijbkaar helpt dat om je te hacken
Belachelijk ja..schijtspeler om tegen te spelen.quote:
Wat is er met hem gebeurd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:58 schreef detennismaster het volgende:
Nu Dudeweiser er niet is, is het direct een stuk rustiger in het topic.
Nagatomo - Cordoba - Santacroce - Konko. Samen denk rond 4k oid?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:10 schreef n0ir het volgende:
Ik zoek vier serie-A verdedigers, wat zouden jullie aanraden? Budget 15 tot 20k .
Balzaretti Mexes Gamberini Cassaniquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:10 schreef n0ir het volgende:
Bohh ben vandaag lekker aan het handelen en m'n nieuwe team in elkaar aan het zetten.
Ultimatedb is wel handig alleen ik heb het gevoel dat de prijzen daar te hoog zijn? Heb ik volgens ultimatedb een goed koopje te pakken, blijkt de kaart gewoon net zo duur te zijn als de rest op de market.
Ik zoek vier serie-A verdedigers, wat zouden jullie aanraden? Budget 15 tot 20k .
Oh.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
ik stond onder de douche
morgen Rome
Thanks voor de tip ik ga eens op onderzoek uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Balzaretti Mexes Gamberini Cassani
Prijzen zijn averages...Prijzen waren eerst hoger en zijn nu lager en wat je in beeld ziet is dus het gemiddelde daarvan. Je moet het gebruiken icm de auctions knop, dan zie je alle auctions die er nu zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:10 schreef n0ir het volgende:
Bohh ben vandaag lekker aan het handelen en m'n nieuwe team in elkaar aan het zetten.
Ultimatedb is wel handig alleen ik heb het gevoel dat de prijzen daar te hoog zijn? Heb ik volgens ultimatedb een goed koopje te pakken, blijkt de kaart gewoon net zo duur te zijn als de rest op de market.
433?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:31 schreef Michaelvanb het volgende:
wat zijn goede alternatieven dan 41212 ?
Ik speel nu 41212 maar merk dat ik liever over de vleugels wil spelen.. wat raden jullie aan?
2,3 potjes maar, alleen tegen silver. Verdediging staat erg goed juist. Donk is een beestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:34 schreef GuRBuH het volgende:
Mn Silver Dutchies doen het goed tegen gold teams, alleen de defense staat soms te schutteren. Jij al mee gespeeld Tim?
Njah, de potjes tegen gold die ik verloor waren tegen een gast met alle snelle Brazilianen en 1 met een UK team met Agbonlahor en Beckford.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2,3 potjes maar, alleen tegen silver. Verdediging staat erg goed juist. Donk is een beest
Kijk in de database en je ziet dat het Cech is. Vond ik vorig jaar ook al de meest vervelende keeper om tegen te spelen.quote:
Mij pa was een Amsterdammer, dus met de paplepel ingegoten gekregen, dus kom niet zeikenquote:
Hoe dom ben jij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:45 schreef zerokil het volgende:
Je bent toch niet voor ajax als je in oss woont
Ik zat een keer in de trein na een afca wedstrijd, die gasten kwamen ook uit Oss.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:45 schreef zerokil het volgende:
Maar ik stop al want in oss heeft iedereen een mes
sukkel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:45 schreef zerokil het volgende:
Ja hoor, verneukt Lindgrenzonderfuckingpunt een keer niet het topic begint deze kneus weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:45 schreef zerokil het volgende:
Cool, maar waar vind ik die auctions knop?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prijzen zijn averages...Prijzen waren eerst hoger en zijn nu lager en wat je in beeld ziet is dus het gemiddelde daarvan. Je moet het gebruiken icm de auctions knop, dan zie je alle auctions die er nu zijn.
Tegen silvers idd wel, tegen goud heb ik iets meer moeite. Denk toch maar dat ik Drenthe ga halen nog, Bouaouzan is de enige van de andere 3 die ik heb die voldoet op links.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:52 schreef laucas het volgende:
Donk is mighty, samen met Bruma een goed koppel
Zeegelaar en McDonald. Ik gebruik alleen spelers die buiten Nederland voetballen. En ben te autistisch om daarmee te cheatenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef laucas het volgende:
Drenthe is zo duur nu, misschien later. Ik vind Cabral een uitstekende speler, en 4*. Wie heb je nog meer op links dan?
ik kom uit Leiderdorp, mag ik dan wel voor Ajax zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:45 schreef zerokil het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:03 schreef zerokil het volgende:
Nee,
Iedereen die in Brabant woont moet sowieso voor PSV zijn.!
Nice team ja, ziet er heel handig uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:00 schreef jepperdeprep het volgende:
Jongens ik heb het ultieme team gevonden! Dit is een team met daarin een combinatie van beast, pace en shooting awesomeness. Aanschouw de magische elf:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bsmlYz4AbbB58
Oh en van Persie als CAM isSchoot er net 4 met hem binnen.
Klik een speler aan in de player database en dan zie je, geboortedatum, foto etc. En een auctions knop. Daar moet je op klikkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Cool, maar waar vind ik die auctions knop?
Mongool, dat zeg ik net: Mijn pa was een Amsterdammerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat kom je doen in Brabant als je voor Ajax bent?
Dan zijn er toch tenminste nog een paar mensen die het goede voetbal kiezen boven alleen maar uitfluiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat kom je doen in Brabant als je voor Ajax bent?
Wat boeit mij dat nouquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mongool, dat zeg ik net: Mijn pa was een Amsterdammer
Ah daar, bedankt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klik een speler aan in de player database en dan zie je, geboortedatum, foto etc. En een auctions knop. Daar moet je op klikken
Ik heb ze liever alledrie niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon opflikkeren ofzo? Ik heb nog liever Leanishibe of Lindgren dan jij
zo klopt ie beter. En I agree.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik dien hierbij een verzoek in aan alle gebruikers in dit topic. Gelieve geen enkele aandacht meer te besteden aan "zerokil", ''Leanishibe'' en ''Lindgren.'' zowel op normale vragen als kutvragen geen antwoord meer geven. En vergeet niet: DONT FEED THE TROLL!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik dien hierbij een verzoek in aan alle gebruikers in dit topic. Gelieve geen enkele aandacht meer te besteden aan "zerokil" "Leanishibe" of "Lindgren", zowel op normale vragen als kutvragen geen antwoord meer geven. En vergeet niet: DONT FEED THE TROLL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |