Het kan dus zijn dat Ludo de verkeerde voor zich had toen-ie "Huib" een gat liet gravenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel broers.
[ afbeelding ]
Ze zit verborgen op mijn slaapkamerquote:
Vanavond gaat hij dan uithuilen bij Sjors, dat ie niks meer heeft nu.quote:
Ze gooide wel een glas naar z'n hoofd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Vanavond gaat hij dan uithuilen bij Sjors, dat ie niks meer heeft nu.
De dwaas heeft zelf die lekkere Lorena weggejaagd.
Alsof Lorena niet boos mag zijn, haar moeder is net vermoord door de zus van haar vriend!
Jammer dat ze niet goed gooide.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze gooide wel een glas naar z'n hoofd.
Akkoord, Wiet heeft Rosa niet vermoord, maar Rosa is wel dood door de daad van Wiet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze gooide wel een glas naar z'n hoofd.
En Wiet heeft Rosa niet vermoord. Rosa had niet eens gewond moeten zijn.
Hij zat wel erg zielig te doen ja. Lijkt me tijd voor een exit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Vanavond gaat hij dan uithuilen bij Sjors, dat ie niks meer heeft nu.
De dwaas heeft zelf die lekkere Lorena weggejaagd.
Alsof Lorena niet boos mag zijn, haar moeder is net vermoord door de zus van haar vriend!
Dat dus.. ik ergerde me al toen hij daarover begon. Dat terzijde heeft Wiet zelf gezegd dat ze TBS geen probleem vond. Jack is gewoon een idiootquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ze zit verborgen op mijn slaapkamer![]()
Het viel me op, dat Ludo niet aanwezig was bij de uitspraak van kiere-Wiet.
Maar misschien dat er alleen familieleden aanwezig mochten zijn, maar Ludo is toch wel betrokken bij de zaak?
Zal het eens aan meester Frank Visser vragen, die weet vast wel hoe dat zit.
Jack was boos op Wiet's advocaat, dat hij niet protesteerde.
Dat deed de beste man juist wel, de rechter liet dat alleen niet toe.
Stomme Jack.
Jack is geen partij voor Ludo Sanders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat Jack iets zou bedenken om Ludo weer eens ouderwets terug te pakken, vanwege zijn uitspraken over Wiet tijdens de zitting. Maar ja, Jack is inderdaad een slappe zak tegenwoordig
Hij is inderdaad geen partij voor Ludo, maar het zou tenminste weer eens voor een beetje actie kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Jack is geen partij voor Ludo Sanders.
Jack is niet dom, die kijkt wel uit om de degens te kruisen met deze sluwe vos!
Ik heb de hoop op Van Houten vs. Sanders ook al lang geleden opgegeven.
Maar misschien dat Hans van Houten zich in de gevangenis heeft ontwikkelt tot een machtige kingpin en binnenkort terugkeert, om Van Houten International weer op de kaart te zetten?.
Daar kwam hij echt cool over! Helaas is hij een prutser geworden!quote:
Zien we dus nooit meer terug!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Wiet denkt op dit moment niet goed na. TBS wil je echt niet hebben, daar heeft Jack gelijk in. Daar kom je echt nooit meer vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |