Die heb ik al op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef leeell het volgende:
neejoh, hij bedoelt die rode kruisjes op de kaart
zet je bril eens op
ik denk dat het dungeons zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef vosss het volgende:
Op 11-11 loop ik als eerste naar de plek waar zo een kruisje is om te kijken wat daar ligt
Meestal wel, maar niet altijd hoor. Kan me herinneren dat het bij Morrowind ook nog wel eens 'schatten of bijzondere personen en locaties waren. Altijd interessant om te kijken wat het nu werkelijk is. Oh man die eerste dagen(:lees weken) van een nieuwe Elder Scrolls game zijn altijd zo heerlijkquote:
Als het al Dungeons zijn moet er wel iets bijzonders mee zijn, anders hadden ze net zo goed alle dungeons in de game zo kunnen aangeven.quote:
Ik denk ook eerder dat het points of interest zijn dan dungeons.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als het al Dungeons zijn moet er wel iets bijzonders mee zijn, anders hadden ze net zo goed alle dungeons in de game zo kunnen aangeven.
Ik zag hem nog niet staan in dit topic...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was al bekend, maar toch bedankt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zag hem nog niet staan in dit topic...
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Die kaart had je dan ook vast nog niet gezien
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef leeell het volgende:
ik lees trouwens veel over dual-spell enzo, wordt dat spel dual-wielden oid.?
ook bij de perks staat het namelijk.
ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, zullen de spells elkaar aanvullen, of unieke bonussen?quote:
In het artikel van PC Gamer dat hier eerder werd geplaatst stond dat bijv. 2 fire spells elkaar gewoon aanvullen (ofzo). En dat er later in het spel d.m.v. een perk ook bijvoorbeeld een fire en lightning spell kunnen worden gecombineerd voor extra awesomenessquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef leeell het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, zullen de spells elkaar aanvullen, of unieke bonussen?
lijkt me sterk dat ze elke spell gewoon apart laten en het slechts esthetisch laten zijn
boh, das wel vetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In het artikel van PC Gamer dat hier eerder werd geplaatst stond dat bijv. 2 fire spells elkaar gewoon aanvullen (ofzo). En dat er later in het spel d.m.v. een perk ook bijvoorbeeld een fire en lightning spell kunnen worden gecombineerd voor extra awesomeness
Ja - mocht je hem nog niet gezien hebben, in onderstaande trailer komt een aantal dual-wield matpartijen aan de orde, ook dual-lightning-bolt-hadouken-attack-achtige meuk (vanaf 0:30)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef leeell het volgende:
ik lees trouwens veel over dual-spell enzo, wordt dat spel dual-wielden oid.?
ook bij de perks staat het namelijk.
Spell-combinen komt er dus wel inquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In het artikel van PC Gamer dat hier eerder werd geplaatst stond dat bijv. 2 fire spells elkaar gewoon aanvullen (ofzo). En dat er later in het spel d.m.v. een perk ook bijvoorbeeld een fire en lightning spell kunnen worden gecombineerd voor extra awesomeness
Ze lijken bijna allemaal dicht bij wegen te liggen. Ik denk wayshrines of misschien herbergen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef vosss het volgende:
Op 11-11 loop ik als eerste naar de plek waar zo een kruisje is om te kijken wat daar ligt
Dump work, eat coaching, fire girlfriendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef Leso_Varen het volgende:
Hoe moet ik trouwens naast m'n werk, coachen en vriendin ooit tijd vinden hiervoor
Goed punt!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dump work, eat coaching, fire girlfriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |