Dat zei ik een maand geleden ook tegen mezelf en nu zit ik iedere dag dit topic te checken voor nieuws.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:15 schreef Gezicht het volgende:
En vanaf nu geen filmpjes meer kijken/info lezen dat het een zo groot mogelijke verrassing wordt.
Haha zoveel info is er ook nou weer niet. Even een voorbeeldje: Bij elke WoW expansion kun je van tevoren de gebieden al checken op youtube. Das pas spoileren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zei ik een maand geleden ook tegen mezelf en nu zit ik iedere dag dit topic te checken voor nieuws.
Dus mijn zeer uitgebreide preview gaat aan je neus voorbijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:15 schreef Gezicht het volgende:
En vanaf nu geen filmpjes meer kijken/info lezen dat het een zo groot mogelijke verrassing wordt.
Die wil ik wel lezen hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dus mijn zeer uitgebreide preview gaat aan je neus voorbij
Aanstaande maandag pas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die wil ik wel lezen hoor!
Is die al klaar of moet ik daarop OOK nog wachten?
Maandag inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die wil ik wel lezen hoor!
Is die al klaar of moet ik daarop OOK nog wachten?
Oké misschien dat dat de laatste wordt dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dus mijn zeer uitgebreide preview gaat aan je neus voorbij
Dat doe ik irl ook niet, dus in een game boeit mij dat ook geen bietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:28 schreef Rezania het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over dat trouwen?![]()
Maar misschien krijg je wel financiële voordelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat doe ik irl ook niet, dus in een game boeit mij dat ook geen biet
Dat dus. Trouwen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat doe ik irl ook niet, dus in een game boeit mij dat ook geen biet
Kan ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
Maar misschien kan je je vrouw als draken lokaas gebruiken.
En je moet natuurlijk ook een vrouw in de keuken hebben als je thuis komt.quote:
Ik ook, het begint steeds minder te werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef STING het volgende:
[..]
Tot nu toe wat shots Oblivion gebruikt om het enigzins te dempen
Dan is de engine helemaal verouderd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:04 schreef leeell het volgende:
dit worden weer jaren speelplezier; mods/DLC etc.
en eer ik er klaar mee ben, staat de nieuwe fallout met skyrim engine voor de deur
Dat was de engine ook toen Fallout 3 uit kwam met de Oblivion enginequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is de engine helemaal verouderd.
oh, dat is niet erg, was met 3 ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is de engine helemaal verouderd.
Mwah, er waren wat updates en in 2008 was hij niet helemaal verouderd. Die van Skyrim straks wel, want die is voor de release al verouderdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was de engine ook toen Fallout 3 uit kwam met de Oblivion engine
Dan komen er waarschijnlijk weer updates, van zowel Bethesda als de mod-community.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, er waren wat updates en in 2008 was hij niet helemaal verouderd. Die van Skyrim straks wel, want die is voor de release al verouderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |