Ik ook!quote:Op zondag 4 december 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo retebenieuwd wat ie gaat zingen!
En nog meer eigenlijk wat ie aan heeft![]()
True!quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:43 schreef Chiappucci het volgende:
Wat een figuur is het toch ook. Maar de beste zanger(es) is het zeker niet.
Kijk jij het programma dan ook met je ogen dichtquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vertoning gister, ik ben weer precies terug bij af, zoals in het begin; vreselijk vond ik het.![]()
En dan moet een meid als Nora naar huis en dit is dan door
Ik vind het een schat van een jongen in interviews, maar dit soort optredens, hij moet lekker met Hollands got talent meedoen.
Dit programma heet The Voice, niet The Show.
Nora.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vertoning gister, ik ben weer precies terug bij af, zoals in het begin; vreselijk vond ik het.![]()
En dan moet een meid als Nora naar huis en dit is dan door
Ik vind het een schat van een jongen in interviews, maar dit soort optredens, hij moet lekker met Hollands got talent meedoen.
Dit programma heet The Voice, niet The Show.
Het gaat om de allerbeste stem, we kraken in de live-topics iedereen af die niet goed zingt, maar deze clown moeten we nu ineens anders beoordelen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk jij het programma dan ook met je ogen dicht? Als het toch alleen om de stem gaat enzo?
Oh ik vond Nora ook niet geweldig, maar iig beter dan Paul.quote:
Dus dan moet Erwin Nyhoff winnen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gaat om de allerbeste stem, we kraken in de live-topics iedereen af die niet goed zingt, maar deze clown moeten we nu ineens anders beoordelen?![]()
En ja ik zit de halve tijd op m'n scherm in het live-topic, de helft zie ik niet eens. Ik kwam er na 2 uur achter dat Wendy een leren rok aan had
Juist ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vond Nora ook niet geweldig, maar iig beter dan Paul.
Maar die heeft de halve homo- en travobeweging achter zich, dus die zit er nog wel een tijd in.
Hij doet ook best veel verschillende nummers .quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind z'n stem helemaal niet slecht. En z'n optreden maakt de show gewoon leuk.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vond Nora ook niet geweldig, maar iig beter dan Paul.
Maar die heeft de halve homo- en travobeweging achter zich, dus die zit er nog wel een tijd in.
Och daar lees je nu zelf een negatief punt in hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |