Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
OMG, ik hoor nu pas dat ie zingt "And I miss your okselhaarrr and the way you like to dress"![]()
Zo, dit is nog beter dan de batttle! En true, Gianna kan goed zingen (Roel heeft wat dat betreft inderdaad een fout gemaakt om ze tegen elkaar te laten battelen), maar er is absoluut niks mis met de zangkwaliteiten van Paul. Het zit een beetje tegen rock aan. Een stijl waar ik normaal niet eens van hou, maar bij Paul wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
![]()
Hoe hij ook bij een radio optreden staat te hupsen...
En animal gebaren staat te maken
En je koopt ze allebei een keer.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar je luistert misschien 10000 keer een cd en pakt 1 keer een concert.
I miss your okselhair
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 22:24:12@Charlyluske hahaha.... HELL YES.. Thanks for the nice words my love.. Hoe was het vandaag? :-) reageer retweet
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 23:03:48@Nielsgeusebroek HEY LOVERRRRrrrrr..... How was the rest of the day?? #wasyouMariah.. :-) reageer retweet
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 09:47:10Ahhhhhh... I just tried on the MARIAH'S (in-ears). I was soooo looking forward to it :-) :-) I LOVED IT!! http://t.co/gCCnShr3 reageer retweet
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zat gister bij de Real Life ook over z'n net-gekregen tutskrien te aaien
Ik merkte gister op dat ik bij een hoop het gevoel had dat ze oprecht dankbaar zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Als je zijn twitter volgt is hij in elk geval oprecht rete dankbaar en blij met wat er allemaal gebeurt.
En aan de berichten van zijn concurrenten van TVOH te zien, gericht aan Paul, zijn ze allemaal dol op hem, zowel de dames als de heren, ze lopen echt met hem weg.
Ik zag zelfs Tanja Jess al driftig met hem twitteren
Is Paul nou een ex-collega van Charly trouwens? Hoorde het gister niet helemaal goed bij Real Life...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Ik zag zelfs Tanja Jess al driftig met hem twitteren
Yes.. door WWRY NL, maar een paar jaar geleden ook al in Duitslandquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Paul nou een ex-collega van Charly trouwens? Hoorde het gister niet helemaal goed bij Real Life...
Veel mensen veranderen ze wel bij de styling, ben benieuwd of ze dat zo laten.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Hij zou me al een stuk minder irriteren als ie eens niet van die tentachtige constructies zou aantrekken waarbij al zijn lichaamshaar te zien is
twitter:Paulturner1986 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 15:22:59@ChantalBles and team woohooo.. Dankjewel for my perfect outfit.. Ik ben blij. Have fun.. Tot Vrijdag.. :-) (save me the glitter thing haha) reageer retweet
Paul gaat vrijdag toch niet zingen? team N&S tegen team Ang toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Is er in dat woensdagprogramma gezegd wat hij gaat zingen vrijdag trouwens?
Omdat Charly al gewoon zei wat hij gaat zingen? Weten we dat van Paul ook al?
Welk nummer dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Greys het volgende:
Is er in dat woensdagprogramma gezegd wat hij gaat zingen vrijdag trouwens?
Omdat Charly al gewoon zei wat hij gaat zingen? Weten we dat van Paul ook al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |