Nou dat dus ja, alsof hij de kracht niet had of iets... jammer. Maar ik blijf vertrouwen houdenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
alsof het hem allemaal superveel moeite kostte.
Ik krijg het volgende gevoel met Angela:quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Het maakt niet uit wat hij zingt, Angela neemt hem toch wel mee naar de finale.
Als Erwin het nog een keer zo doet als gister, dan moet Ansj toch een tandje bij gaan draaien...quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:30 schreef Dizer het volgende:
Of te wel, Niels is haar lieverdje, maar neemt toch Erwin mee naar de Finale
Die tong van hem... BAH!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben er helemaal klaar mee. Vind het een onuitstaanbare man, optreden viel tegen, zag er allemaal pijnlijk uit, elke keer als ie zijn mond opentrok viel zijn tong naar buiten. Verder was de verstaanbaarheid ver te zoeken.
Maar Angela kennende zal hij er wel in blijven zitten.
Maar Erwin is door het publiek doorgestemd. Dus blijkbaar is het grote publiek dus niet zo makkelijk te beinvloeden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Tootsy het volgende:
Dus het grote publiek heeft niet in de gaten hoe je een artiest kunt maken of breken. Wat zijn de mensen toch makkelijk te beïnvloeden.
De belichting was bij Erwin storend lelijk en de achtergrondmuziek véél te hard. Toen de band op 't laatst even stil was, kon je horen dat hij ruim voldoende kracht in zijn strot had. Bij de volgende kandidaten was de belichting en achtergrondmuziek ineens weer wel goed, alhoewel de muziek bij enkelen soms knettervals was.
Maar die tong was inderdaad héél raar.
En laat ze die Rodney in godsnaam wegstemmen, zijn pianowerk was een giller en hij snapt niet eens wat hij zingt, leek ook wel of hij stoned was ofzo.
Nah, er wordt zelden een goeie kandidaat meteen afgeserveerd na 1 slecht optreden hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar Erwin is door het publiek doorgestemd. Dus blijkbaar is het grote publiek dus niet zo makkelijk te beinvloeden.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:33 schreef Greys het volgende:
Erwin heeft nog wel wat reserve bij het publiek denk ik
Op basis van die eerste auditie en de battle.
Dat klopt wel, ik wist ook bij voorbaat al dat ik op Erwin zou stemmen. Of iemand anders had echt een spectaculaire stunt moeten uitvoeren. Dat Chris opeens als Andrea Bocelli zou zingen ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah, er wordt zelden een goeie kandidaat meteen afgeserveerd na 1 slecht optreden hoor
Maakt niet uit wie het is... Was vorig seizoen ook niet zo.
Nummer was nog niet eens zo slecht gedaan ,ik zie niet in wie dat beter kan en dan ook met een eigen twist er aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben er helemaal klaar mee. Vind het een onuitstaanbare man, optreden viel tegen, zag er allemaal pijnlijk uit, elke keer als ie zijn mond opentrok viel zijn tong naar buiten. Verder was de verstaanbaarheid ver te zoeken.
Maar Angela kennende zal hij er wel in blijven zitten.
Hey Erwin's oude band.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:04 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Nummer was nog niet eens zo slecht gedaan ,ik zie niet in wie dat beter kan en dan ook met een eigen twist er aan.
Het is gewoon geen Erwinnummer waar hij vocaal echt zijn stempel kan drukken, dat van die tong is echt Erwin vaak komt er nog wat mondvocht bij los heeeeerlijk iemand die zo met passie kan zingen.
Ik dacht al "Huh, hoe kan Greys die nou wijzigen, is dat een kloon?" en toen zag ik je blauwe naam.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb je quote even voor je gefixt prodigalsons
Als je iemand wilt quoten moet je naast die betreffende post (rechts boven de post zelf) even op die aanhalingstekens klikken, het meest rechter tekentje. Daarna kan je er onder reageren.
Ja ik las zijn post en dacht 'Huh, dat had ik niet verwacht, iemand die zich prodigalsons noemt en dan negatief over Erwin' maar die quote klopte nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht al "Huh, hoe kan Greys die nou wijzigen, is dat een kloon?" en toen zag ik je blauwe naam.
Ja mooi hè, mooi en toch zo verdrietig...quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef Ugjerke het volgende:
Wat fijn trouwens dat ik hier las dat Erwin bij die vrouw langs was gegaan. Anders had ik dat helemaal gemist. Ik kijk de Voice RL nooit eigenlijk. Moest een traantje weg pinken, softie die ik ben.
Lieve zoon ook. Ik vond Erwin wat 'stug' daar, maar dat is meer 'nuchter' denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja mooi hè, mooi en toch zo verdrietig...
Ik denk dat Erwin altijd een beetje zo is, het is geen "ik moet nu gaan optreden en ben weer de showman" type en ook niet heel spontaan qua persoon (denk ik). Als hij een voetballer was, was het Bergkampquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieve zoon ook. Ik vond Erwin wat 'stug' daar, maar dat is meer 'nuchter' denk ik.
Niet negatief hoor, juist heel knap dat hij dat zo kon daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |