Laat Erwin in godsnaam niet verbouwd worden door die tv-stylisten, kappers en visagisten!quote:Op zondag 13 november 2011 20:55 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Bij de live shows mogen ze wel wat aan Erwin zijn uiterlijk gaan doen. We zijn daar niet op de boerderij.
Echt?quote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf hem gewoon verschrikkelijk vinden
Er hangt zo'n cultureel verantwoord en gereformeerd sfeertje omheen... het komt niet oprecht over op me... het is gekunsteld!quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Wat vind je er verschrikkelijk aan dan?
Ach, hij zal vast wat meer kunnen verdienen nu. ^^quote:Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoezo gaat ie nu 'eindelijk vet geld verdienen' dan?![]()
Hij heeft toch nog niet gewonnen?
Wat dacht je hoeveel alleen al die verpletterende VOH-auditie aan publiciteit heeft opgeleverd?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoezo gaat ie nu 'eindelijk vet geld verdienen' dan?![]()
Hij heeft toch nog niet gewonnen?
Toen hij vertelde dat ze onderweg waren had ik wel wat heftigs verwacht, maar het was veel heftiger. Ik kreeg nog net geen tranen bij het zien van die vrouw, en de angst (en het verdriet) in het ogen van die kinderen toen Erwin aan het zingen was...quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:58 schreef merel1986 het volgende:
ik vond de voice Real life heftig. Hij zong het heel mooi, respect. Wat een raar idee dat die vrouw de dag erna meteen was overleden. Ik heb wat mensen met ALS gezien, en dacht eigenlijk dat ze nog even had. pff. heftig hoor.
Nee, een jongen die voor zijn zieke moeder een verzoek had gedaan, of Erwin thuis voor zijn moeder wilde komen zingen (het lied dat zij op haar crematie wilde horen).quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Greys het volgende:
Oh dat heb ik helemaal gemist, was dat een bekende van hem waar hij voor ging zingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |