Thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb je quote even voor je gefixt prodigalsons
Als je iemand wilt quoten moet je naast die betreffende post (rechts boven de post zelf) even op die aanhalingstekens klikken, het meest rechter tekentje. Daarna kan je er onder reageren.
Ik zou wel You were always on my mind willen horen, maar da's vast te oubollig voor The Voice he?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:41 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ja, die Reallive was erg aangrijpend.
Iemand al suggesties voor over 2 weken ???
Als hij het ook heeft gedaan dan is het vast en zeker weer hipperderhipsquote:
Heeel mooi nummerquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel You were always on my mind willen horen, maar da's vast te oubollig voor The Voice he?Elvis heeft het ook gezongen en Michael Bublé, volgens mij klinkt het met Erwin zijn stem ook prachtig.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij het ook heeft gedaan dan is het vast en zeker weer hipperderhips
Nu Erwin ook in theaters met Woodstock staat speelt hij veel jaren 60/70 muziek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAA precies zo mooi als ik het me bij hem had voorgesteld!
Die moet ie doen volgende keer!
Tof!quote:
Supersong en dan graag deze uitvoering met mondharmonicaquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik zou hem wel Helpless van Neil Young willen horen zingen.
Erg leuk nummer maar dan wel de Neil Diamond versie graagquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef merel1986 het volgende:
ik vind zelf het nummer 'girl, you'll be a woman soon' van Urge Overkill wel bij hem passen. Liedje van de Pulp Fiction film.
Erik ik hou van jequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben er helemaal klaar mee. Vind het een onuitstaanbare man, optreden viel tegen, zag er allemaal pijnlijk uit, elke keer als ie zijn mond opentrok viel zijn tong naar buiten. Verder was de verstaanbaarheid ver te zoeken.
Maar Angela kennende zal hij er wel in blijven zitten.
Eensch, eerste minuut viel enorm tegen en die tong naar buiten bij dat laatste woord, echt zo raar en dan nog even in de microfoon bleren aan t einde en Angela soppend op dr stoel ....quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben er helemaal klaar mee. Vind het een onuitstaanbare man, optreden viel tegen, zag er allemaal pijnlijk uit, elke keer als ie zijn mond opentrok viel zijn tong naar buiten. Verder was de verstaanbaarheid ver te zoeken.
Maar Angela kennende zal hij er wel in blijven zitten.
Tja, smaken verschillen maar hij is wel een van de weinige die een nummer een eigen twist weet te geven. In mijn ogen is hij de meest muzikale die er daar bij loopt bij TVOH.quote:Op zondag 4 december 2011 11:11 schreef J-net het volgende:
[..]
Eensch, eerste minuut viel enorm tegen en die tong naar buiten bij dat laatste woord, echt zo raar en dan nog even in de microfoon bleren aan t einde en Angela soppend op dr stoel ....
Van mij mag hij er uit
Een eigen twist betekent niet altijd dat iemand muzikaal is.quote:Op zondag 4 december 2011 11:46 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen maar hij is wel een van de weinige die een nummer een eigen twist weet te geven. In mijn ogen is hij de meest muzikale die er daar bij loopt bij TVOH.
In dit geval wel als iemand direct na een luchtwegontsteking zulke risico,s durft te nemen, ook met het nummer trouwens een gewaagde keuze waar Erwin niet kon schitteren.quote:Op zondag 4 december 2011 12:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Een eigen twist betekent niet altijd dat iemand muzikaal is.
Hij zag er anders al wel een stuk netter uit in zijn witte colbertje.quote:Op maandag 28 november 2011 18:41 schreef Tootsy het volgende:
[..]
Laat Erwin in godsnaam niet verbouwd worden door die tv-stylisten, kappers en visagisten!
Hopelijk is hij eigenwijs genoeg om lekker zichzelf te blijven.
Maor hie kump uut Sallaan, dusse.....
Was het maar zoquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:11 schreef UltraR het volgende:
@ Prodigalsons
Mijn god zeg, heb je ook een paar van Erwin zijn schoenen naast je bed staan die je elke avond kust voor je gaat slapen?
Ja ik zat zo op je te wachten Vaduzk!quote:
Nou, en wat te denken van die uithaal zelf.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was echt matig zeg. En dat toneelstukje voor die einduithaal. My god.
Dat vrijdag tegenviel zal mede wel komen door Erwin,s keel problemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens.
Hij is nog steeds één van mijn favorieten, maar eerlijk is eerlijk, afgelopen vrijdag viel hij ook mij nogal tegen. En dat kan best gewoon eenmalig geweest zijn en dat het hierna topoptreden na topoptreden gaat worden. Maar vrijdag was niet best.
Keer weer wat anders dan precies een nummer nadoenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was echt matig zeg. En dat toneelstukje voor die einduithaal. My god.
Wel getuige van lef met zo,n uithaal met keel/stem problemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou, en wat te denken van die uithaal zelf.![]()
Hier doe je bijna niemand een plezier mee. Ik geef hem nog 2 Voice-weken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Keer weer wat anders dan precies een nummer nadoen
Mijn persoonlijke (!) mening is dat hij sowieso al een eigen stemgeluid heeft en het dus helemaal niet nodig had om dat zo overdreven te doen, aan het eindquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Keer weer wat anders dan precies een nummer nadoen
Kan dat hij er over 2 weken eruit ligt, jammer dan voor de beste voice of holland hoeft er naar mijn mening geen talentenjacht worden gehouden weet sinds jaar en dag al dat ......quote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier doe je bijna niemand een plezier mee. Ik geef hem nog 2 Voice-weken.
En zo'n uithaal moet je niet doen met stemproblemen. Niet zo professioneel.
Nou nou Ik denk wel een van de beste stemmen van Nederland.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet wat voor een omvormer je gebruikt, maar ik ben blij voor je dat je jouw beste stem van de wereld gevonden hebt.
Kan maar als iemand ongenuanceerd uitspraken doet over Erwin die nergens op gegrond zijn,maar wel concerten bijwoont van o.a Rowwen heze en een playlist heeft staan waar je ook al niet vrolijk van wordtquote:Op woensdag 7 december 2011 20:48 schreef Day het volgende:
Jemig, meelezen in dit topic kan een extreme afkeer voor Erwin veroorzaken.
't is volgens mij ook nog een man. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik ben benieuwd hoe lang hij zijn kledingkast van binnen heeft bekeken, of dat wellicht nu nog aan het doen is.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel You were always on my mind willen horen, maar da's vast te oubollig voor The Voice he?Elvis heeft het ook gezongen en Michael Bublé, volgens mij klinkt het met Erwin zijn stem ook prachtig.
Neil Young is ook erg goed en heeft ook topnummers maar het is net waar je van houd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:03 schreef ranja het volgende:
Hij doet me toch niet veel meer hoor. Vind 'm steeds meer als Neil Young gaan klinken en dat is niet de kant die ik op wil.
Neh, die zou nooit over zichzelf (dan) roepen dat hij te goed is voor talentenjachten denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:07 schreef Ugjerke het volgende:
Zou prodigalsons stiekem Erwin zijn?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:07 schreef Ugjerke het volgende:
Zou prodigalsons stiekem Erwin zijn?
Het is nu echt tijd voor zijn eigen nummer,zal hem niet verder brengen .quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, die zou nooit over zichzelf (dan) roepen dat hij te goed is voor talentenjachten denk ik
Daar lijkt het me toch een te bescheiden man voor eerlijk gezegd.
Maar misschien leest ie wel mee, dus laten we maar met suggesties komen voor een passend stevig rocknummer danDe vorige keer ging het goed met onze suggesties
Niels is ook goed,maar dat nummers altijd die Coldplay-Snowpatrol hoek ingeduwd wordenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond hem gisteren erg goed, veel beter dan twee weken geleden!Wel is hij de eerste plek in mijn Angela-lijstje kwijtgeraakt aan Niels, maar dat ligt eerder aan het goede presteren van Niels dan aan slecht presteren van Erwin.
Ik snap je opmerking niet? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:46 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Het is nu echt tijd voor zijn eigen nummer,zal hem niet verder brengen .
Erwin heeft ook zelf genoeg nummers geschreven, maar omdat dat niet bekend is bij het "grote publiek" zal hem dat niet verder brengen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet? Hoe bedoel je?
Dat zou ik ook echt niet verstandig vinden, om dat te gaan doen. Behalve als het een retegoed eigen nummer is natuurlijk, dan maakt het weinig uit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:03 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Erwin heeft ook zelf genoeg nummers geschreven, maar omdat dat niet bekend is bij het "grote publiek" zal hem dat niet verder brengen.
Dequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:48 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Niels is ook goed,maar dat nummers altijd die Coldplay-Snowpatrol hoek ingeduwd worden![]()
En Erwin,s stem vindt net wat unieker
Ik vind Erwin ook in een bepaald hoekje zitten, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:48 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Niels is ook goed,maar dat nummers altijd die Coldplay-Snowpatrol hoek ingeduwd worden![]()
En Erwin,s stem vindt net wat unieker
Erwin maakt wel nummer zijn eigen,kan ik van andere niet zeggen zo,n Charly doet ook niet anders dan BA nadoen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Erwin ook in een bepaald hoekje zitten, dus wat dat betreft...![]()
Alleen kan ik het wel waarderen, maar ik begrijp ook dat als het je smaak niet is dan je niet blij wordt van zijn liedjes
BA?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:36 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Erwin maakt wel nummer zijn eigen,kan ik van andere niet zeggen zo,n Charly doet ook niet anders dan BA nadoen.
Bryan Adams dat is exact wat Charly nadeed, ik hoef niemand af te zeiken maar kijk ook graag wat artiesten die meedoen wat ze voorheen hebben gedaan en wordt hier niet echt vrolijk van bij Charly :quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
BA?
Ik vind dat Erwin het niet nodig heeft - maar da's persoonlijk - dat je zijn medekandidaten afkraaktIk snap best dat jij heel erg fan bent, en ik hoop ook dat hij nog veel verder komt, maar het werkt denk ik eerder in zijn nadeel als je hem zo overdreven ophemelt en zijn medekandidaten afkraakt met
enzo. Ik vond bv Erwin zijn versie van Always on my mind ook vrij Willy Nelson-ish. Niks mis mee. En ik zie Charly zelf bv niet echt iemand nadoen.
Het hoeft ook geen welles-nietes te worden, het staat jou uiteraard helemaal vrij om enorm Erwin fan te zijn.
Greys, jij zit er boven opquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat juist een meer dan prima songfestivalnummer, had van mij naar het Eurovisie mogen gaan
En hoezo moet je, als je The Voice kijkt, zoeken naar wat ze vroeger hebben gedaan?
Dat vind ik echt een beetje onzin. Sommige kandidaten hebben nog nooit iets gedaan hiervoor, of het staat niet op youtube... en dan?
Onzin om Charly af te rekenen op een eerder songfestivalnummer.
En nogmaals, Erwin heeft het niet nodig dat jij zijn medekandidaten afkraakt.
Da's omdat ik toevallig heel erg Songfestival fan benquote:
Mijn excuses, maar vaak zijn dat van die lovesongs zonder betekenis terwijl als erwin een eigen nummer zingt heeft dat inhoud bv, Jimmie of Lonely rider en dan ook echt uit hart gezongenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's omdat ik toevallig heel erg Songfestival fan benEn ik dat nummer van Charly toen eigenlijk stiekem heel goed had gevonden en hem best naar het Songfestival had willen zien gaan.
Dan stem ik voor, hoewel ik nog altijd het liefst Helpless zou willen horen. Maar dan zit je wel weer in de Young-hoek.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:17 schreef ranja het volgende:
Don't Go van Hothouse Flowers misschien? Hoewel die niet erg bekend is dus of dat veel stemmers aanspreekt...
Dat was ook niet zo moeilijk.quote:
Hoezo niet zo moeilijk ???quote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijk.Maar eerlijk is eerlijk. Het klonk ook echt een stuk beter dan zijn vorige optreden.
De keer ervoor ging het niet bepaald heel goed toch, door de keelontsteking oid? Dus zat het er dik in dat deze keer beter zou gaanquote:
Het ging mij als eerste om de uithaal op het einde, voor hetzelfde ging hij het een 2e keer doen, maar gelukkig nietquote:Op maandag 26 december 2011 15:49 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijk.Maar eerlijk is eerlijk. Het klonk ook echt een stuk beter dan zijn vorige optreden.
Juist, dat bedoelde ik. Dat was toch niet zo ingewikkeld?quote:Op maandag 26 december 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
De keer ervoor ging het niet bepaald heel goed toch, door de keelontsteking oid? Dus zat het er dik in dat deze keer beter zou gaan
Erwin is de meest authentieke performer die daar rond loopt zelden zo iemand gehoord in Nederland die zo met hart en ziel en passie kan zingen/spelen. Ook zijn live optredens akoestisch zijn van ongeëvenaarde kwaliteit waar hij ook speelt. Pas geleden nog op de radio bij radio kunststof echt wederom subliem.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Juist, dat bedoelde ik. Dat was toch niet zo ingewikkeld?
Erwin staat op mijn lijstje van de mindere kandidaten van de laatste 12. Ik heb nooit iets met hem gehad. Zijn laatste optreden vergeleek mijn broertje zijn uitspraak met die van Daffy Duck. Ik moet zeggen...., ja, dat hoor ik ook wel. Lol.
Als hij niet vast wil zitten aan wurgcontracten, dan had ie uberhaupt niet mee moeten doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:38 schreef prodigalsons het volgende:
Maar het is voor Erwin beter dat we vandaag van hem afscheid nemen bij TVOH want het voegt niets meer toe aan zijn weg die hij verder wil inslaan. Je wil als finalist niet vast zitten aan wurgcontracten van De Mol en de rest van je leven niets zegende balleds gaan zingen.
Hoorde Erwin al zeggen dat nummers waren afgeschoten want dat was niet goed etc...
Nee hoor, Erwin had een boost nodig om de boel vlot te trekken nou dat is gelukt. Ik denk heel goed dat Erwin zijn kansen wel goed inschat en dat hij niet ging winnen wist hij ook wel bij aflevering 1 al wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij niet vast wil zitten aan wurgcontracten, dan had ie uberhaupt niet mee moeten doen.
Want jij zegt dus dat als hij in de finale had gezeten, hij opgegeven had ofzo? Omdat ie niet aan een wurgcontract vast wil zitten?![]()
Als hij niet 'de rest van zijn leven nietszeggende ballads wil zingen', waarom dan in godsnaam opgegeven voor dit programma met het 'gevaar' dat hij had gewonnen?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij niet vast wil zitten aan wurgcontracten, dan had ie uberhaupt niet mee moeten doen.
Want jij zegt dus dat als hij in de finale had gezeten, hij opgegeven had ofzo? Omdat ie niet aan een wurgcontract vast wil zitten?![]()
Als hij niet 'de rest van zijn leven nietszeggende ballads wil zingen', waarom dan in godsnaam opgegeven voor dit programma met het 'gevaar' dat hij had gewonnen?
Uhmmm... hij staat in de finale hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:30 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Nee hoor, Erwin had een boost nodig om de boel vlot te trekken nou dat is gelukt. Ik denk heel goed dat Erwin zijn kansen wel goed inschat en dat hij niet ging winnen wist hij ook wel bij aflevering 1 al wel.
Tja wat heeft Erwin niet gezongen de afgelopen 25 jaar ???quote:
Ach volgende week kan Erwin lekker naar huis,zijn concerten plannen, 5 mei naar Zwollequote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:41 schreef UltraR het volgende:
[..]
[..]
Uhmmm... hij staat in de finale hoor.
Ik hoop overigens van harte dat hij er volgende week als eerste uitvliegt, niets tegen hem persoonlijk, maar om mijn Angela haat, voortkomend uit Lennie frustratie, een mooi slot te geven.
Ik zou echt heel graag het totaal aantal stemmen per team elke aflevering willen weten. Zou me echt een heerlijk gevoel geven als blijkt dat team Angela verreweg de minste stemmen heeft ontvangen.
Jawel hoor, dat kan prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:58 schreef prodigalsons het volgende:
Tja en wat Erwin kan en heeft gedaan in de laatste 25 jaar kun je niet om heen
Je vergist je, de veel door de neus zanger is Chris. Erwin is diegene met de gouden strotquote:Op zondag 15 januari 2012 15:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat kan prima.![]()
Volgende week nog een keer knijper-op-de-neus-'zang' van Erwin.
Waarom moet jij altijd zijn tegenstanders afkraken om Erwin op te hemelen?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Je vergist je, de veel door de neus zanger is Chris. Erwin is diegene met de gouden strot
Daar ken ik er meer van, kan ik me kapot aan ergeren als we the Voice kijken. Ik vind juist de Voice wel leuk en bijv. Idols absoluut niet omdat dat allemaal wat positiever en minder afkrakerig is.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zijn tegenstanders afkraken om Erwin op te hemelen?
Ik snap dat je fan bent van Erwin, maar kan je dat nou serieus niet gewoon duidelijk maken zonder daar meteen een ander voor neer te halen? Geen aanval hoor, het valt me gewoon op.
Ik vind Erwin trouwens ook veel nasaler klinken dan Chris, maar ik vind het totaal geen onprettig geluid van Erwin. Echter vind ik Chris nou weer totáál niet nasaal klinken.
Nee, hoor Ik hoef Chris niet af te kraken want mijn oren liegen niet. Ik vindt Chris wel veel nasaler klinken monotoner,weinig emotie ,vlak dat zijn eigenschappen die Erwin niet bezit.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zijn tegenstanders afkraken om Erwin op te hemelen?
Ik snap dat je fan bent van Erwin, maar kan je dat nou serieus niet gewoon duidelijk maken zonder daar meteen een ander voor neer te halen? Geen aanval hoor, het valt me gewoon op.
Ik vind Erwin trouwens ook veel nasaler klinken dan Chris, maar ik vind het totaal geen onprettig geluid van Erwin. Echter vind ik Chris nou weer totáál niet nasaal klinken.
Er zijn tig artiesten waar ik ook alle albums van koop, maar die weinig mensen kennen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef prodigalsons het volgende:
Zijn daar nog meer van ? ik denk echt dat we over aantal jaren bv Ben echt vergeten zijn en de rest.
Maar dat heb ik ook die albums ,maar dat ik Erwin vergeten wasquote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Er zijn tig artiesten waar ik ook alle albums van koop, maar die weinig mensen kennen.
Dat jij fan bent van Erwin prima, maar de rest van Nederland was hem tot de Voice al vergeten. Ik moest ook denken waar hij me bekend van voor kwam.
En Ben is al bijna vergeten volgens mij. Leonie en Shary-An doen het een stuk beter in de hitparades voor zover ik weet. Ik zou niet weten waarom Erwin dit keer wel zou blijven hangen.
Nee johquote:Op maandag 16 januari 2012 16:46 schreef ranja het volgende:
En Ben is al bijna vergeten volgens mij.
quote:Direct na het winnen van The voice of Holland is Ben de studio in gegaan om te werken aan zijn debuut album You thought you knew me by now wat inmiddels bijna de platina status heeft behaald. In mei van dit jaar tekende Ben een wereldwijde platendeal en tijdens de zomermaanden speelde Ben met zijn live band op meer dan 35 festivals. Tijdens de TMF awards mocht Ben drie awards mee naar huis nemen en in oktober won Ben de Dutch MTV Award. Nu is het jaar voor Ben compleet met de afgesloten club tour met o.a. een uitverkocht Paradiso.
Ben Saunders kent unieke successen die niet eerder in een dergelijke korte periode door een winnaar van een talentenshow zijn behaald.
Hoewel Paradiso een afsluiting was van een zeer succesvol jaar zit Ben niet stil. Op dit moment werkt hij in Londen met co-writers aan materiaal voor het nieuwe album wat nog voor de zomer van 2012 uit moet komen.
Misschien lijkt het dan zo omdat bij hem de dingen wat langzamer gaan omdat er een Groter Plan is en de rest gewoon doorgaat... overigens is een platencontract nog geen garantie voor succes, kijk maar naar hoe het destijds Ilse de Lange in het buitenland vergaan is met haar internationale platencontract.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef Greys het volgende:
Nee joh![]()
Die treedt echt bizar veel op, volgens mij is zijn agenda voor dit jaar al haast vol.
En hij vliegt morgen naar Londen om een single voor de Britse markt op te nemen:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-stappen-grens.html
Afgelopen zomer tekende hij een internationaal platencontract met Sony... dat lukt niet zoveel artiesten. Dus alles behalve vergeten!
Echt?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben best blij dat The Voice bijna afgelopen is en Erwin weer richting de vergetelheid gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |