abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_103649500
Het kastje staat er ook meer voor de sier dan voor opslag van dingen, het kastje met het deurtje is prima om borden in te bewaren, de lades zijn inderdaad met een hardboard-bodem maar daar gaat niet meer in dan wat bestek, dus no problemo :)
pi_103659773
Als ik 2 banken en 2 hockers bestel bij IKEA Amersfoort, en ze moeten naar ergens in gelderland, is dat te doen, of moet ik naar IKEA Eindhoven bijvoorbeeld.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_103662927
Hoe dichter bij je huis, des te voordeliger voor jezelf, maar ik weet niet of je voor bankstellen die niet op voorraad zijn, ook bezorgkosten zijn...

Heb je zelf al gekeken op ikea.nl ?
pi_103663278
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe dichter bij je huis, des te voordeliger voor jezelf, maar ik weet niet of je voor bankstellen die niet op voorraad zijn, ook bezorgkosten zijn...

Heb je zelf al gekeken op ikea.nl ?
Ja, wordt alleen gezegd dat het op gewicht gaat en niet op afstand.

Ik dacht bijvoorbeeld als ik wat bij amersfoort besteld, dat zij de bestelling doorgeven en dit dan vanaf de dichtsbijzijnde ikea verstuurd wordt.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:41:23 #105
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103665184
Ik zit tussen twee ikea's in.. Ene had mijn hoekbank op voorraad, andere ging op bestelling.
Dat scheelde me dus 50 euro aan bezorgkosten.. In Delft had ik 'm moeten laten bezorgen a 50 euro.. Vanuit Barendrecht werdt ie gratis thuisbezorgd 8-)
En vanmorgen nog 100 euro teruggekregen ivm de 10% korting op stoffen-banken die nu geldt *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_103668891
Bij mij hetzelfde :) duiven, amersfoort en utrecht zitten zo goed als even dichtbij, thanks voor de info!
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_103672265
Bij mij zit ikea Gent het dichtste bij, maar die bezorgen niet in nederland :-)
pi_103693057
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:36 schreef DrParanoid het volgende:
Als ik 2 banken en 2 hockers bestel bij IKEA Amersfoort, en ze moeten naar ergens in gelderland, is dat te doen, of moet ik naar IKEA Eindhoven bijvoorbeeld.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe dichter bij je huis, des te voordeliger voor jezelf, maar ik weet niet of je voor bankstellen die niet op voorraad zijn, ook bezorgkosten zijn...

Heb je zelf al gekeken op ikea.nl ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:50 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Ja, wordt alleen gezegd dat het op gewicht gaat en niet op afstand.

Ik dacht bijvoorbeeld als ik wat bij amersfoort besteld, dat zij de bestelling doorgeven en dit dan vanaf de dichtsbijzijnde ikea verstuurd wordt.
Nee dat is niet meer het geval. Bezorging gaat enkel op basis van gewicht.
Er zijn twee mogelijkheden;

1 De bezorging vindt plaats vanuit de winkel waar je op dat moment aan het shoppen bent. Je verzamelt zelf de producten die je wilt hebben (indien deze via het zelfbedieningsmagazijn verkocht worden), rekent deze af aan de kassa en brengt deze naar het klantenservicegebied alwaar het transport geregeld wordt. Artikelen die vanuit het afgesloten gedeelte van het magazijn verkocht worden, worden voor je verzameld en aan het transport toegevoegd.
De tarieven in de transportfolder die op internet staat gelden bij deze optie.
Je kunt bij deze optie ook gebruik maken van de nieuwe verzamel- en transportservice.

Voor deze optie is het wel belangrijk hoever je van de vestiging woont. Elke vestiging heeft voor dit transporttype nog zijn eigen, locale, transportpartner.Als je dan niet binnen dat transportgebied woont moet het eerst van de een naar de ander voordat je het thuis hebt.

2 De bezorging vindt plaats vanuit een centraal distributiemagazijn. Je plaatst je bestelling bij de desbetreffende verkoopbalie op de showroom, er wordt een order opgemaakt, je doet een aanbetaling aan de kassa en de goederen worden meestal met 2 tot 2,5 week bij je thuisbezorgd. De afleverdatum bespreek je gelijk bij het plaatsen van de order. Het maakt bij deze optie voor de levertijd niet uit waar in Nederland je woont. Echter de transporteur komt niet op alle dagen in alle steden/dorpen.
Voor deze optie gelden andere, hogere tarieven. Dit heeft ermee te maken dat de goederen die op deze wijze geleverd worden voor je verzameld moeten worden. En daar betaal je dan weer voor.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_103701440
Dus het kan nu interessant zijn om je spullen in delft te kopen, als de prijs veel verschilt :-)

Ik zat toen te rekenen wat voordeliger was, dichtbij kopen, of in delft, en dan wat meer verzendkosten betalen... Uiteindelijk voor Delft gekozen
pi_103702530
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:29 schreef JohnB52 het volgende:
Dus het kan nu interessant zijn om je spullen in delft te kopen, als de prijs veel verschilt :-)

Ik zat toen te rekenen wat voordeliger was, dichtbij kopen, of in delft, en dan wat meer verzendkosten betalen... Uiteindelijk voor Delft gekozen
Ja maar je komt er pas in de winkel achter of de prijzen lager zijn dan volgens de catalogus.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:07:39 #111
3415 Webby
1 omhoog!
pi_103755753
Ik heb vandaag de PS hanglamp gekocht, een transparante emmer die je zelf kan vullen. Nu blijkt er alleen 2 meter rood stroomsnoer aan te zitten en is er geen intructie om deze te verkorten. Je kan wel de ophangdraad (metaal) korter maken. Als ik de lamp zo wil hangen dat ik er niet mijn hoofd aan stoot hou ik ruim een meter draad over. Iemand ervaring met deze lamp?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50119799/
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_103756189
dat is toch juist de bedoeling van die lamp? dat die rode stroomkabel er een beetje losjes omheen gedraaid zit.
pi_103757987
Zijn er hier nog mensen met een Pax Hoekkast en zoja, hoe heb je die ingericht? Of zijn er mensen die het leuk vinden om eens na te denken over hoe ze zo'n kast in zouden richten? Ik vind het zo moeilijk omdat er zo weinig van te vinden is.... Het moet zoveel mogelijk benut worden, weinig loze ruimtes! Idee is 1x een meterkast en dan 1x een hoekkast....
I had a signature once. It was awful.
pi_103758569
Overigens, toen we gingen verhuizen heb ik alles in Breda uitgezocht en hier in Zeewolde laten bezorgen (A'foort is dichterbij natuurlijk, maar was samen met m'n ouders die in Brabant wonen). Maakte qua prijs dus helemaal niet uit, vond ik ook al raar, maar ik heb dus echt meubels uit Breda hier in huis staan :)
I had a signature once. It was awful.
pi_103763114
Ik wil even mijn kamer met jullie delen.



Het ontwerp heb ik gemaakt met Google SketchUp, ik had mijn kamer opgemeten en de IKEA meubels kun je downloaden en in het programma zetten.



De LACK tv meubel met SKUBB bakken om dingen in te doen en blauwe CYLINDER decoratie.



Een combi van de LACK tv meubel, wandrek en wandplanken maken het tot een moderne tv-hoek. De DIODER lichtlijst achter op de tv geeft een heel gaaf effect.



De JONAS bureau sluit goed aan op de EXPEDIT kast. De EXPEDIT kast dient ook als scheiding tussen de tv en studeer/werk gedeelten.



CYLINDER vaas/schaal om toiletspullen in te bewaren. Ontzettend praktisch gebleken en decoratief :)



MALM slaapgedeelte. De STOPP antislipstrip werk overigens onzettend goed om verschuiving van de vloerkleed tegen te gaan! :o



LAMPAN als nachtlampje met een 5 watt lichtbron geeft zachte kaarslicht dat je niet verblind.



Tot slot: Ik ben heel blij met mijn kamer! O+

[ Bericht 2% gewijzigd door AlexanderC op 30-10-2011 21:52:49 ]
Nosce te ipsum.
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:06:35 #116
3415 Webby
1 omhoog!
pi_103768421
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef loecje het volgende:
dat is toch juist de bedoeling van die lamp? dat die rode stroomkabel er een beetje losjes omheen gedraaid zit.
Blijkbaar kan het wel. De draad bovenin los gemaakt en er met veel kracht aan getrokken. Dan krijg je hem toch korter. Het was geen losjes eromheen meer, ik kon hem tot onder de emmer hangen.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_103774983
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef AlexanderC het volgende:
Ik wil even mijn kamer met jullie delen.

[ afbeelding ]

Het ontwerp heb ik gemaakt met Google SketchUp, ik had mijn kamer opgemeten en de IKEA meubels kun je downloaden en in het programma zetten.

Is dat moeilijk, met skecthup zo de boel inrichten?
pi_103778139
Mooi geworden Alexander. Heeft het zitgedeelte geen daglicht?

Vertel eens wat meer over dat ontwerpen. Hoe kom je aan de Ikea-meubeltjes, is er een verbinding tussen Google sketch en grote bedrijven? Het raster van je woonruimte maakt me zeeziek, het klopt niet.
pi_103780847
Mooi ontworpen, Alexander. Ziet er sfeervol uit!

Ik heb even een vraag over de montage service. Hoe gaat dat in zijn werk?
Monteren ze dit in de Ikea of bij je thuis?
Wij hebben een aantal badkamermeubels besteld die in elkaar gezet moeten worden.
Hoeveel dagen zitten er tussen de aanvraag en de uiteindelijk montage?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_103781618
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:10 schreef Fixers het volgende:

[..]

Is dat moeilijk, met skecthup zo de boel inrichten?
nee, het viel erg mee.

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:54 schreef Teslynd het volgende:
Mooi geworden Alexander. Heeft het zitgedeelte geen daglicht?

Vertel eens wat meer over dat ontwerpen. Hoe kom je aan de Ikea-meubeltjes, is er een verbinding tussen Google sketch en grote bedrijven? Het raster van je woonruimte maakt me zeeziek, het klopt niet.
Het zitgedeelte heeft ruime daglicht. Aan de rechterkant zit er een raam:



De IKEA meubels kun je in Google SketchUp gewoon downloaden. Het zijn 3d modellen gemaakt door jij en ik (ikzelf heb er absoluut geen verstand van...) en niet van elke meubel is er een 3d ontwerp beschikbaar.
Hier is waar je de modellen zoekt en download: http://sketchup.google.co(...)a&styp=m&btnG=Zoeken

quote:
Het raster van je woonruimte maakt me zeeziek, het klopt niet.
wat bedoel je? het is niet scheef ofzo. de foto is misschien wel scheef genomen.


quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef flowerbox het volgende:
Mooi ontworpen, Alexander. Ziet er sfeervol uit!
Dank je :*
Nosce te ipsum.
pi_103782724
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef flowerbox het volgende:
Mooi ontworpen, Alexander. Ziet er sfeervol uit!

Ik heb even een vraag over de montage service. Hoe gaat dat in zijn werk?
Monteren ze dit in de Ikea of bij je thuis?
Wij hebben een aantal badkamermeubels besteld die in elkaar gezet moeten worden.
Hoeveel dagen zitten er tussen de aanvraag en de uiteindelijk montage?
Bij jou thuis lijkt me, als ze ook de keukens en kasten in elkaar zetten in de ikea, hoe krijg je t dan door de voordeur?
pi_103784011
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Bij jou thuis lijkt me, als ze ook de keukens en kasten in elkaar zetten in de ikea, hoe krijg je t dan door de voordeur?
Toen ik het typte kwam het al logischer over dat het bij ons thuis zou gebeuren.
:)

Weet jij ook hoe het verder in zijn werk gaat want het linkje dat Anna :6 geeft doet het niet.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_103784290
bij anna " chat" intypen en dan krijg je een echt persoon.
pi_103788337
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Toen ik het typte kwam het al logischer over dat het bij ons thuis zou gebeuren.
:)

Weet jij ook hoe het verder in zijn werk gaat want het linkje dat Anna :6 geeft doet het niet.
Meeste badkamermeubelen kan je zelf wel in elkaar zetten, behalve de wastafels met los blad, die moet je aan elkaar lijmen.
pi_103790215
Alexander, uitgaande van een balk met hoeken en ribben:

de twee hoeken "midden" in beeld op de opgaande ribbe bij je bed, maken geen deel uit van een vlak rechtsvoor. Misschien is de buitenmuur langer dan de binnenmuur, maar dat is op het schema niet aangegeven. Je bed staat ook gewoon rechthoekig in die hoek die er daar orthonaal uitziet. De bovenste horizontale ribbe loopt niet naar een balkhoek.

Je boft met de ramen. Die maken een praktische indeling mogelijk. Het ziet er goed uit. Leuke vondst voor je toiletartikelen. Zo te zien is het alleen een zit/werk/slaapkamer. Dus helemaal geen eet- en kookvoorzieningen. Dat scheelt gelijk een heleboel zooi.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')