quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat iedereen een zeker talent heeft, en misschien kun jij heel goed sneeuwpoppen tekenen, maar wat heeft dat te maken met wat ik beweer?
Nee, ik kan alleen maar heel erg goed sneeuwpoppen tekenen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef Nautilus. het volgende:
Definieer het probleem van "graaien" nou eens. Grappige plaatjes posten kan iedereen.
Het probleem van graaien is dat de aandelen van het desbetreffende bedrijf verwateren. Men kent zichzelf en derden een hoop aandelen toe terwijl de waarde van het bedrijf hetzelfde is gebleven. Sylvester Eijffinger heeft dat haarfijn uitgelegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef Nautilus. het volgende:
Definieer het probleem van "graaien" nou eens. Grappige plaatjes posten kan iedereen.
Telraam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:42 schreef Nautilus. het volgende:
Het tentamen eindigt om 23.30. U mag gebruik maken van een niet-programmeerbare rekenmachine.
Om prive niet aansprakelijk te zijn? Weet ik niet. De lage belasting?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:39 schreef Nautilus. het volgende:
1) Hoe verklaar jij dan dat managers van oudsher een voorkeur hebben voor financiering met vreemd vermogen boven eigen vermogen, zelfs toen rente nog niet aftrekbaar was?
Een paar weken geleden in het BD.quote:2) Waar en wanneer heeft Eijffinger dat uitgelegd? Ik ben het wel vaak met hem eens.
Waarom zijn komkommers recht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:43 schreef Nautilus. het volgende:
Waren ze in een rechte lijn, dan zouden het geen bananen zijn.
Hmm. Wat versta jij onder vroeger? Al voor de belastingherziening van 1950 was rente expliciet opgenomen in fiscale wetgeving zijnde een aftrekpost.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=94043
Haha, ik ben nu bezig met etikettering en om dan even een paper van een kleine 80 pagina's over een ander rechtssysteem erdoorheen te baggeren, nee danku. Dan neem ik wel een readers digest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Nautilus. het volgende:
Als je nou braaf die paper gedownload had, maar ik kan begrijpen dat je liever tv kijkt, dan had je van Jensen en Meckling kunnen lezen dat rente onder het regime van het Amerikaanse vennootschaps- c.q. fiscale recht, nog niet zo lang aftrekbaar is, en nog wat interessante analyses over de financieringsstructuur van bedrijven.
Ik zal jou even in je semi-publieke sector graaien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Nautilus. het volgende:
Maar we dwalen af, en overigens hadden we het over gegraai in de semi-publieke sector.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |