Ik vind het zwak om op een forum blijdschap te uiten over het overlijden van een mens, dat toont wat voor kleine ballen je moet hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
Ik vind het vooral heel zwak en toont ook wat voor kleine ballen ze hebben om dat vanaf een balkon te doen, een beetje man die wil provoceren doet dat recht in het gezicht....
Het zijn denk ik toevalligheidsfoto's. Ze waren bezig met een feestje, horen herrie buiten, gaan kijken en tada foto's want iedereen en alles heeft toch een smartphone.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
Ik vind het vooral heel zwak en toont ook wat voor kleine ballen ze hebben om dat vanaf een balkon te doen, een beetje man die wil provoceren doet dat recht in het gezicht....
Een mogelijkheid tot wangedrag trekt mensen aan die dergelijke morele remmen missen, ik hekel ook het extreme geweld in de drugssmokkel of mensenhandel, maar dat hangt vooral samen met het criminele karakter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:35 schreef eriksd het volgende:
Begrijp me overigens niet verkeerd, het is aan mensen zelf om te bepalen hoeveel ze willen verdienen. Ik heb een hekel aan nivelleren, zeker als het in Nederland plaatsvindt. Dat gezegd hekel ik het ontbreken van een soort morele rem op het gegraai in bepaalde sectoren.
dat doe ik ook wel in real life hoor, wat zeg ik alles wat ik hier doe doe ik in real life, daar ben ik wel mans genoeg voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het zwak om op een forum blijdschap te uiten over het overlijden van een mens, dat toont wat voor kleine ballen je moet hebben.
Nou ga jij maar in de Apple store juichen om de dood van Steve Jobs dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
Dat vraagt om een sponsering naar de begravenis van Steve Jobs, kan je de familie in hun gezicht zeggen dat je blij bent dat hij dood is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel in real life hoor, wat zeg ik alles wat ik hier doe doe ik in real life, daar ben ik wel mans genoeg voor.
Nogmaals:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel in real life hoor, wat zeg ik alles wat ik hier doe doe ik in real life, daar ben ik wel mans genoeg voor.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou ga jij maar in de Apple store juichen om de dood van Steve Jobs dan.
Fred Phelps zou toch gaan demonstreren bij de begrafenis van Jobs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraagt om een sponsering naar de begravenis van Steve Jobs, kan je de familie in hun gezicht zeggen dat je blij bent dat hij dood is.
Moet je niet raar opkijken als je op je bek geramd wordt.
Helaas wel. Want ik vind bijvoorbeeld niet in het geval van Nederland dat je een bank moet laten ploffen. Denk dat de schade aan de economie enorm is in de vorm van verlies van spaargeld en pensioenen. Tegelijkertijd zitten er soms een soort mafklappers die een draai om de oren verdienen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een mogelijkheid tot wangedrag trekt mensen aan die dergelijke morele remmen missen, ik hekel ook het extreme geweld in de drugssmokkel of mensenhandel, maar dat hangt vooral samen met het criminele karakter.
Ga je gang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vraagt om een sponsering naar de begravenis van Steve Jobs, kan je de familie in hun gezicht zeggen dat je blij bent dat hij dood is.
Moet je niet raar opkijken als je op je bek geramd wordt.
Ja, haha, die tweet verstuurd vanaf een iPhone.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Fred Phelps zou toch gaan demonstreren bij de begrafenis van Jobs?
Dat was natuurlijk hoogst ongepast, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ieuwquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik ken genoeg VVD'ers om te stellen dat zo'n lach veelvoorkomend is.
Evenals de gevreesde gekleurde ribbroek.
Alleen simpele figuren hebben het debiele idee om dat te doen. Daar zijn het simpele figuren voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
Zeker zeker, den VVD'er met ribbroek meid ik ook gaarne, ook al is mon papa er een van.quote:
Ik zat er pas aan te denken om er eentje te kopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
Evenals de gevreesde gekleurde ribbroek.
Kasthetero.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zeker zeker, den VVD'er met ribbroek meid ik ook gaarne, ook al is mon papa er een van.
Ik weet niet wat het met die dingen is, net als Croqs, iedereen haat ze maar iedereen koopt en draagt ze.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zat er pas aan te denken om er eentje te kopen.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik ga Nederland - Verweggistan kijken in de Pub.
Toedels
Zwijg me over ethische kompassen. Ik heb de hele dag hermetisch geschreven teksten van strafrechtjuristen doorgelezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik sta opeens een stuk minder onwelwillend tegenover die protestactie. Los van het feit dat die hebzuchtcultuur al aangaf dat sommige mensen met een defect ethisch kompas rondlopen
Ik zie daar het nut niet van in. Net zoals ik het nut niet zie om een begrafenis te verstoren trouwens.quote:
Bij deze wil ik melden dat ik NIET in het bezit van een ribbroek, ribjasje of dergelijke kledingsstukken ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker zeker, den VVD'er met ribbroek meid ik ook gaarne, ook al is mon papa er een van.
Ik zou ze uhm dan uiteraard wel dragen met m'n kisten eronder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met die dingen is, net als Croqs, iedereen haat ze maar iedereen koopt en draagt ze.
Den menselijke psyche is een vraagstuk an sich.
Dat is wat anders. Het is ook ongepast om vanaf een balkon je zo te gedragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk hoogst ongepast, maar zal wel aan mij liggen.
Donder op man, er zijn genoeg mensen zonder Croqs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met die dingen is, net als Croqs, iedereen haat ze maar iedereen koopt en draagt ze.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Alleen simpele figuren hebben het debiele idee om dat te doen. Daar zijn het simpele figuren voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |