De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee kom naar [Online meet] Habbo.nl 9-10quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:29 schreef Dalando het volgende:
JONGENS KOM http://transformice.nl/ EN DAN TYP /room fok
NEE DIT IS VEEL LEUKERquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee kom naar [Online meet] Habbo.nl 9-10
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:29 schreef Dalando het volgende:
JONGENS KOM http://transformice.nl/ EN DAN TYP /room fok
baasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef Dientje12 het volgende:
me baas vergoedt mijn dieselgeld wat ik had voorgeschoten betaalt hij 300 euro teveel, ik zeg je hebt teveel gestort, zegt hij ja hou het maar
Surinaamse bazen zijn baas
Me baas betaalt alle diesel voor vrachtwagens contant, moet nog tankpas komen hehe..quote:
Ik ben ook een eerlijk persoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:41 schreef coban het volgende:
Dientje is wel eerlijk van je
Idd surinamers
maar ik heb vandaag bv getankt. 49 euroquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Me baas betaalt alle diesel voor vrachtwagens contant, moet nog tankpas komen hehe..
Tankpas is idd makkelijker
Valt mee klein tankje..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar ik heb vandaag bv getankt. 49 euro
snapje enzo
nee hij was niet helemaal leegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt mee klein tankje..
In mijn auto gaat ook maar iets van 60 euro
voor 2,50 iemand elke week bij tankstation in het drop waar ik altijd koffie drink en kaartquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oooh, kan nog meer in dus
Ik zag ook een keer een man die ging voor 5 euro tanken
Haha pittig is lekker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben ook een eerlijk persoon
Ja, de vrouw van me baas had barra broodjes met een of ander pittig iets gemaakt, heb er nu beetje maagpijn van was best wel pittig
coban kom habbo, gaan we hosselen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:52 schreef coban het volgende:
[..]
Haha pittig is lekker.
In turkije als ik moet wachten in restaurants op eten ga ik altijd hete pepers eten die zo steekgevoel geven en je tong verlammen omdat honger
we hossle everiederquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
coban kom habbo, gaan we hosselen.
Hahah ik heb wel zin maar ben niet op pc nuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
coban kom habbo, gaan we hosselen.
Wij mogen nu al niet meer pratenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef coban het volgende:
Ik had ooit habbo en toen werd alles wat ik typte bobba n toen kreeg ik ban.
Maar het is baas manquote:
Hoelang duurt dat!?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wij mogen nu al niet meer praten__
Was je aan het hosselen of aan het schelden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wij mogen nu al niet meer praten__
Ja ik vind pittig ook lekker, maar ik heb altijd met dat sambalsaus bij de turk/marokkaan weg of van die speciale sambal shit altijd kramp in me maagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:52 schreef coban het volgende:
[..]
Haha pittig is lekker.
In turkije als ik moet wachten in restaurants op eten ga ik altijd hete pepers eten die zo steekgevoel geven en je tong verlammen omdat honger
Allebei!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef coban het volgende:
[..]
Was je aan het hosselen of aan het schelden?
ik zei he neuken of wat? lekker in je kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef coban het volgende:
[..]
Was je aan het hosselen of aan het schelden?
Bij turks food zoals donerenzo neem ik nooit sambal, altijd knoflooksaus of helemaal geen sausquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik vind pittig ook lekker, maar ik heb altijd met dat sambalsaus bij de turk/marokkaan weg of van die speciale sambal shit altijd kramp in me maag
Jullie weten dat de gemiddelde leeftijd van meisjes 12 is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik zei he neuken of wat? lekker in je kut.
Daarom eet ik altijd neutraal broodje donner/shoarmaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Bij turks food zoals donerenzo neem ik nooit sambal, altijd knoflooksaus of helemaal geen saus
Dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Bij turks food zoals donerenzo neem ik nooit sambal, altijd knoflooksaus of helemaal geen saus
Haha ja dat is de eckte! In turkije vaak ookgeen knoflook enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Daarom eet ik altijd neutraal broodje donner/shoarma
Mensen vragen altijd waarom neem je geen knoflook/sambal saus bij
Ja alsof een 14 jarige een pedo kan zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef coban het volgende:
[..]
Jullie weten dat de gemiddelde leeftijd van meisjes 12 is?
En dan gaan jullie als 17? 18? 19? Jarige pedofiel spelen
Knoflookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:02 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja dat is de eckte! In turkije vaak ookgeen knoflook enzo
Ik doe altijd met blaadje om mijn piemel met de tekst 'this will grow if you turn on your cam'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met m'n piemol op omegle.
Hoe dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met m'n piemol op omegle.
Berichtje sturen op FB.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om je geheim te laten vertellen?
Sv is een baas drmquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er word over eten gepraat en je verschijnt uit het niets..
Ik zat op Habbo met een paar FOK!kersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er word over eten gepraat en je verschijnt uit het niets..
Ik ga ook op Habbo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zat op Habbo met een paar FOK!kers
Ik kom klaar op de gedachte aan skyrim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Rezania het volgende:
Wat is dat Transformice een klote spel.Oblivion.
Ik 06:00quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
ik moet morgen weer om 05:30 me nest uit
OMG WHYY?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
ik moet morgen weer om 05:30 me nest uit
Nee, moet via FB.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kom klaar op de gedachte aan skyrim.
Inb4: P_z die zegt dat geld niks waard is.quote:
Nee, ik vertrouw FOK! gewoon niet, daarom moet het via FB. Je weet maar nooit wanneer Yvonne en Snakey meelezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Je wilt gewoon mijn naam en profielfoto zien he
Hier heb je het wel nodig, tenzij je uit kliko's wilt etenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inb4: P_z die zegt dat geld niks waard is.
HAHAHA EN DAN DENKEN ZIJ AAN KNAKWORSTJE VAN UNOX EN DAN DOE JIJ WORSTJE VAN ANDERE MERK ZIEN EN DAN GAAT HET ZO VAN 1!1!1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan zeg ik, hallo, ik ben BBQSausage, wilt u misschien mijnen worstje zien?
Van de banken? Die zijn toch niet te vertrouwen?quote:
JA ECHT HE IS ECHT WEERD ENZO MAAR HEY IK MOET OZZO WANT JWZ ENZO.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHA EN DAN DENKEN ZIJ AAN KNAKWORSTJE VAN UNOX EN DAN DOE JIJ WORSTJE VAN ANDERE MERK ZIEN EN DAN GAAT HET ZO VAN 1!1!1
Niet terugbetalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van de banken? Die zijn toch niet te vertrouwen?
Maar onze relatie is toch openbaar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw FOK! gewoon niet, daarom moet het via FB. Je weet maar nooit wanneer Yvonne en Snakey meelezen.
Weerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JA ECHT HE IS ECHT WEERD ENZO MAAR HEY IK MOET OZZO WANT JWZ ENZO.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef Dalando het volgende:
Ik lig hier met tranen in mijn ogen man
Oké, dan stop ik ook maar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ben al gestopt, was best wel saai
Ja boks man tik em aan gimme the boksquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JWT ZO DOEN ECKTE BAZEN ET MATTIE
Hihi, ja inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef coban het volgende:
[..]
HAHAHA EN DAN DENKEN ZIJ AAN KNAKWORSTJE VAN UNOX EN DAN DOE JIJ WORSTJE VAN ANDERE MERK ZIEN EN DAN GAAT HET ZO VAN 1!1!1
Yo!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben weer even weg, misschien tot straks
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
1) http://transformice.nl/
2) klik op "play transformice"
3) vul linksboven een naam in
4) klik op submit
5) klik op quit de tutorial
6) typ in de chat "/room fok" in (zonder de ")
ga lachen
Moet je een klachtbrief naar Teylingereind schrijven, niet bij mij gaan klagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania
Vroeger hoorde ik nooit iemand over Sassenheim praten en de laatste weken hoor ik iedereen over Sassenheim praten
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, ja inderdaad.Dan haal ik zomaar mijn vleesworstje uit m'n broek.
JIJ MAAKT STEEDS RECLAME VOOR DAT DORP DUS IK KLAAG WEL BIJ JOUquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je een klachtbrief naar Teylingereind schrijven, niet bij mij gaan klagen.
Ik bedoel mijn kad op Habbo, hij heet Hont.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Herkenbaar, als ik mijn moeders hont roep gehoorzaamt ie niet eens, maar wel op koekje
Ik faalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn kad op Habbo, hij heet Hont.
Ja, maar Sassem kwam laatst in het nieuws door die opstand in Teylingereind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JIJ MAAKT STEEDS RECLAME VOOR DAT DORP DUS IK KLAAG WEL BIJ JOU
Op mijn stage hoor ik dat daar bestellingen zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar Sassem kwam laatst in het nieuws door die opstand in Teylingereind.
Bestellingen van wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op mijn stage hoor ik dat daar bestellingen zijn
Waar je mee omgaat he..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef coban het volgende:
[..]![]()
jij.
Ik dacht eerst zo van, jeetje die bbq en rezania zijn vet beleefd en netjens maar ik leer jullie steeds meer kennen
Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga hete koffie over mijn borst morsen het het uitsmeren over me lichaam
Jij loopt stage bij een bedrijf wat 'alles' levert? Apart.quote:
Ik niet, de anderen wel ja, daarom is mijn geweten nu ook helemaal de kluts kwijtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn mama zegt dat jullie slechte invloed hebbben.
Maar de wc is zo idyllisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik plas altijd in het meer in plaats van de wc
Goedkoper weetje
Ik mag niet meer met je omgaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, de anderen wel ja, daarom is mijn geweten nu ook helemaal de kluts kwijt
WoW een echte wcquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar de wc is zo idyllisch.
[ afbeelding ]
Oblivion hoor je dan ook op de pc te spelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:24 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Wist ik nietXbox loopt altijd te zeuren, ben helemaal in de war
Met de pc die hier staat die net XP trekt gaat het niet lukken:P Maar xbox werkt ook wel goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oblivion hoor je dan ook op de pc te spelen.
Soms moet ik echt lachen om jouw postsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
WoW een echte wc
Als je bij deze op de rand plast trekt het gewoon vanzelf weg in het hout, die wil ik ook!111!!1!1
Wel filmen en dan beoordelen wij of het zoals het in het reclame is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:26 schreef coban het volgende:
Ik heb een laatste blikje coca cola vanilla op mijn bed staan. Zal ik hem langzaam openen zoals in reclames en hem helemaal opdrinken like a boss terwijl jullie geen druppel krijgen?
Mja zo lekker is het nieteigenlijk is het niet lekker
Ho HO ! Ik kom je opzoeken hoor! Ik maak je koud!...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
Terrein van de vrouwen:
[ afbeelding ]
BBQ is te lang daarvoor.
Ben ik echt zo ergquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef coban het volgende:
[..]
Soms moet ik echt lachen om jouw posts![]()
Inclusief grote bazige boer op het einde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel filmen en dan beoordelen wij of het zoals het in het reclame is.
Koop een nieuwe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Met de pc die hier staat die net XP trekt gaat het niet lukken:P Maar xbox werkt ook wel goed
Ik ga dat spel downloaden dudequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:
Terrein van de vrouwen:
[ afbeelding ]
BBQ is te lang daarvoor.
The Elder Scrolls IV: Oblivion.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga dat spel downloaden dude
Hoe heet het? Oblivionoin?
quote:
Ja dat ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:28 schreef coban het volgende:
[..]
Inclusief grote bazige boer op het einde?
Oke.
Oblivionquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga dat spel downloaden dude
Hoe heet het? Oblivionoin?
Hahahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar hoezo bewaar je een blikje cola op je bed?
daar word die niet koud van,
En zowiezo koude blikjes altijd voordat je ze opent nog vochtig onder de kraan doen zodat de druppels ervan af druppelen net als in reclames
Ow ja, als je thuis komt geef je geen fuck meer om je schooltas vooral altijd als het weekend begon tyfte ik hem altijd in een hoekje met het brood er soms nog inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah
Nee lag in mijn tas heb op bed gesmeten
Ja, ik heb alle uitbreidingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb jij ook de uitbreiding Shivering Isles?
Wauw en bijna geen licht wat een kwaliteits kamer, daar moet ik mijn PC instaleren enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:33 schreef Rezania het volgende:
De zolder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha nja brood haal ik wel uit of eet op omdat ik dan vergeetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ow ja, als je thuis komt geef je geen fuck meer om je schooltas vooral altijd als het weekend begon tyfte ik hem altijd in een hoekje met het brood er soms nog in
Die moet nog worden geleverd, de bezorger heeft waarschijnlijk vertraging door de minotaurs.quote:
Ik vergat die tas altijd zodra ik thuis kwamquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nja brood haal ik wel uit of eet op omdat ik dan vergeet
Ben jij dat op je fobo?
dat komt doorquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
1) http://transformice.nl/
2) klik op "play transformice"
3) vul linksboven een naam in
4) klik op submit
5) klik op quit de tutorial
6) typ in de chat "/room fok" in (zonder de ")
ga lachen
Omg ik heb je gezien ik voel mij zo coolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vergat die tas altijd zodra ik thuis kwam
Ja dat ben ik
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef coban het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je nog steeds mijn mattie4life
En ik voel mij echt géeerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef coban het volgende:
[..]
Omg ik heb je gezien ik voel mij zo cool
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik keek in de spiegel en toen kwam ik.
Eerlijk gezegd dacht ik ook zoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij deed mij een beetje aan jou of MK denkenMet omg.
blijkbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh is het al weer net zo een hype als een half jaar terug?
Omg omg waar kwam je dan aan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik keek in de spiegel en toen kwam ik.
Ja hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GelukkigWant ik schrok een beetje toen ik Intronic zag staan en geen Coban of MK
Oke omg ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ja he
Zoals de TT: verandering
Kunnen wij niet tegen
HALLO ik ben gewoon lekker enzxo hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:43 schreef coban het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent veel te nietcool.
Preciesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ja he
Zoals de TT: verandering
Kunnen wij niet tegen
Nee dat is een kluisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:41 schreef Rezania het volgende:
Het model computer wat ik heb besteld voor het clubhuis:
[ afbeelding ]
Die grote box is de harde schijf van wel 256MB.
Niet mijn logo slogan jatten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:44 schreef Rezania het volgende:
Heb ik al gezegd dat het UDOWU clubhuis een veilige thuishaven voor autisten is.
En is die kluis zit de harde schijf, we moeten onze bestanden natuurlijk wel beveiligen.quote:
Haha op internet is iedereen lekker enzxoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
HALLO ik ben gewoon lekker enzxo hoor
wacht maar tot je me zietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef coban het volgende:
[..]
Haha op internet is iedereen lekker enzxo
Je komt spontaan klaar, dat kan ik bevestigen.quote:
Als dat hem echt isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Ikwelll! Mijne is hippeudowuchick@udowu.nl
ok ik maak hem aan schatjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Ik vroeg om Dictator_Rezania@UDOWU.nl maar ik kreeg nooit een bevestiging.
Shit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
@flippie: ik looogik ben niet zocool.
@intronic: ja is goed ik ben er
En het adres is makkelijk op google te vinden voor spamlijstenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Intronic het volgende:
Het nieuwe email adres dictator_rezania@udowu.nl is aangemaakt
En nu? Ik kan er geloof ik nog niet bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Intronic het volgende:
Het nieuwe email adres dictator_rezania@udowu.nl is aangemaakt
Deed ik allang zelfs in de zak van me vader fapte ik alquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet fappen op foto's van Intronic.
dm komt er aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu? Ik kan er geloof ik nog niet bij.
Hij heeft mijn foto's dan ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
@rez: niet iedereeen wisselt fotos met intronic uit
mensen die dat niet doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
@rez: niet iedereeen wisselt fotos met intronic uit
Narcist.quote:
die vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Narcist.De enige toffe narcist is Intronic.
Sowieso Intronic.
![]()
Ja meisjes zijn altijd lief, en ze houden zich ook altijd aan de regels en ze roddelen en vertellen noooooitquote:
Coban 1 meer dan ik altijd x oneindigheidquote:
Inderdaad! jij let goed op!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja meisjes zijn altijd lief, en ze houden zich ook altijd aan de regels en ze roddelen en vertellen noooooit
xcvbquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef Hooidraad het volgende:
Dalando, hoe zet jij die planken vast (rode/gele stip)?
Jij altijd +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Coban 1 meer dan ik altijd x oneindigheid
ontelbaar < oneindigheidquote:
Nee, want het is gewoon een domme fusie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef Flippiee het volgende:
Ben ik provincie- nationalistisch als ik tegen een fusie ben met Utrecht en Flevoland?
SOWIESO ONTWIKKELING VAN DE RANDSTAD. Utrecht/Flevoland randstad noemenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want het is gewoon een domme fusie.
Als meisje mag ik nu misbruik maken van zielig gezicht en 'hou ohohohoppp' zeggen.quote:
Denk het niet foreveralonejpgquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
OMG ik heb 1 HELE dag niet op hyves gekeken
Jottem! ik ga nu gelijk aanmelden mischien heb ik wat berichtjes![]()
![]()
Utrecht wel, Flevoland niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SOWIESO ONTWIKKELING VAN DE RANDSTAD. Utrecht/Flevoland randstad noemen_____________________________________________________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |