Hetzelfde idee als partijmastodonten.quote:
Verri kjoet it is.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hetzelfde idee als partijmastodonten.
Je hebt hem ook gewoon op de Nederlandse wikipedia.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mastodonten
Für die systematische Einteilung der Lebewesen existieren neben- und nacheinander verschiedene Vorschläge. Das hier behandelte Taxon entspricht nicht der gegenwärtig in der deutschsprachigen Wikipedia verwendeten Systematik oder ist veraltet.
Künstlerische Rekonstruktion eines Mastodon von Charles R. Knight
Die Mastodonten (Mastodontoidea) sind eine nicht mehr gebräuchliches Taxon für eine Überfamilie der Rüsseltiere. In dieser Gruppe wurden ursprünglich die Familien der Gomphotherien (Gomphotheriidae), Echten Mastodonten (Mammutidae) und Stegodonten (Stegodontidae) zusammengefasst. Erstmals eingeführt hat den Begriff Mastodontoidea Henry Fairfield Osborn (1857–1935) im Jahr 1921.[1][2] Zurück geht er auf die Bezeichnung Mastodon, die ursprünglich 1817 von Georges Cuvier (1769–1832) für ein heute als Gomphotherium angustidens bezeichnetes Rüsseltier der Gomphotherien verwendet wurde (allerdings hatte Cuvier dieses bereits 1806 als mastodonte à dents étroites beschrieben).[3] Der Name stammt aus dem Griechischen und bedeutet μαστός (mastos, Brust) und οδον (odon, Zahn). Er bezieht sich auf die durch Höcker geprägten Backenzähne, die seitlich betrachtet an die Brüste einer Frau erinnern ("Brustzähner").
Eine Gemeinsamkeit innerhalb der Gruppe der Mastodonten war ihr schon deutlich elefantenartiges Aussehen, wobei sie insgesamt eher länglicher und niedriger gebaut waren sowie längere und flachere Schädel besaßen. Frühe Formen waren allerdings relativ klein und recht kurzbeinig. Des Weiteren unterschied sie ihr höckeriger Zahnbau deutlich von den Elefanten mit ihren lamellenartigen Zähnen. Außerdem wiesen zahlreiche Vertreter im Gegensatz zu heutigen Elefanten sowohl im Unter- als auch im Oberkiefer verlängerte Stoßzähne auf, die sich aus den Schneidezähnen entwickelt hatten.
Aufgrund kladistischer Untersuchungen werden die Mastodonten heute verschiedenen Überfamilien zugewiesen. Die Echten Mastodonten gehören nun der Überfamilie Mammutoidea, die Gomphotherien der Überfamilie Gomphotherioidea und die Stegodonten der Überfamilie Elephantoidea an. Letztere umfasst auch die heutigen Elefanten. Alle drei Überfamilien gehören zu den Elephantimorpha.[4][5] Der Begriff Mastodon wird heute nur noch für das Amerikanische Mastodon verwendet, während die Echten Mastodonten in der Fachsprache Mammutiden heißen.[6][7]
Waarom Nederlands praten als je ook Duits kan praten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je hebt hem ook gewoon op de Nederlandse wikipedia.
Preciesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom Nederlands praten als je ook Duits kan praten.
Duits is wel een bazentaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom Nederlands praten als je ook Duits kan praten.
Hij is meer van 't leven gaan genietenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En sinds wanneer is Etsu geen topicmastadont meer?
Genotquote:
Mwuh, vandaag 12-21 werken, genieten...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hij is meer van 't leven gaan genieten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwuh, vandaag 12-21 werken, genieten...
Ik heb iedereen teruggepord nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:51 schreef ThaTim het volgende:
Beetje stoer doen met hoeveel pokematties je hebt
Omdat weet niet vraag het zo wel op msn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:55 schreef ThaTim het volgende:
Oke je bent stoer. Waarom poket Kz niet terug?
quote:
Mensen die de regels van een Pokewar niet kennenquote:
Oke, terechte MSN.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer, zij zit in haar kamer een verdieping hierboven.
Je had kunnen zeggen dat 't geen goed plan was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kb zegt:
*wil je op fok komen?
kz zegt:
*hm
[..]
Wat nou, hij ziet haar toch zitten ik niet.
Ik zag in 'n topic van jou dat ze 'n leuk jurkje gekocht heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ThaTim weet je wel hoe Kz echt is?
Dat was een lemming op een lemming van een of ander spamtopicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zag in 'n topic van jou dat ze 'n leuk jurkje gekocht heeft.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens TR , je geeft toe dat je lemmings maakt.
Hey zusjequote:
ik zat laatst in de kerk hequote:
Oud deze wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik zat laatst in de kerk he
en ik zit daar gewoon zo rustig een beetje
zit er zo een man voor mij
en die steekt ineens een sigaret op
dus ik tik 'm zo op z'n schouder en vraag waar ie mee bezig is
SLAAT IE ZO M'N GLAS BIER UIT M'N HANDEN
Niet stippen maar bloemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef ThaTim het volgende:
Daar had je zus een topic over geopend, dat je een rode jurk met witte stippen gekocht had. Je zag er veel te sletterig uit.
Het eerste wat ze zei was: 'waarom geen Marokkaans?'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:23 schreef ThaTim het volgende:
Klinkerzusje, wat vind je van JanPiraat als schoonbroer?
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:28 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kan heel goed 'zemmel' en 'tozzzz' zeggen hoor
Ja maar mocht is een keuze en van mij moet zequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
ze had mij eerder beloofd dat ze niet meer met je mocht omgaan
maar jij bent janpiraat, naar jou luistert ze heus niet hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar mocht is een keuze en van mij moet ze
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sorry etsu alles wat jan zegt moet ik naar luisteren
HaaaaJeeee daar heb je goeden gesprekken meeeequote:
oh?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:15 schreef Kutstudent het volgende:
Topicmastodonten zijn aanwezig. Ik mis alleen HJ en dastan nog.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:46 schreef ThaTim het volgende:
Doet me slecht om op 'n vrijdagavond vroeg naar bed te gaan
herkenbaar, opstaan om 5 uur om te werken,quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:46 schreef ThaTim het volgende:
Doet me slecht om op 'n vrijdagavond vroeg naar bed te gaan
MEET OVER 13 DAGEN!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:48 schreef leeell het volgende:
[..]
herkenbaar, opstaan om 5 uur om te werken,
reeds 3 jaar
wil ik ?quote:
VREEMDE DINGEN VINDEN PLAATS MET IRL MEETS, DIT DATquote:
idk,quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:12 schreef ThaTim het volgende:
NS laat mij weten dat treinen rotterdam leiden hele nacht gaan
treinen rotterdam tilburg hele nacht gaan
in before the editquote:
Mag niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
En je dacht niet, ik vraag het de leraar?
Klas is in groepen gesplitst, groep A en groep B. 2 uur per week les. 1 uur theorie, groep A heeft theorie, groep B heeft programmeren. en ander uur andersom. snappie?quote:
Bij programmeren hebben we geen leraar. Er is maar 1 leraar informatica over hele school.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
En dan kan die andere leraar je niet helpen? Ik vind het maar vreemd klinken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij programmeren hebben we geen leraar. Er is maar 1 leraar informatica over hele school.
afscheidsfeestje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Thyfusbende opgeruimd, 2 uur mee bezig geweest. Maar het was een leuk feestje
trollquote:
hipsterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezo?
Is hip toch tegenwoordig.
Voor nu ja. Over 5 minuutjes betrekt het weerquote:
Weet je hoe lastigquote:
heb je geen tijd danquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
niet dit weekend, ik zei als ik een keer tijd had en zin
nee misschien vanavond goed nu even andere dingen doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
heb je geen tijd dan
heb je geen zin dan?
nog te vroeg voor dit soort plaatjes, Klinkiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
deze is voor jordy
oh sorryquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:45 schreef yosander het volgende:
[..]
nog te vroeg voor dit soort plaatjes, Klinkie
sterkte ik denk aan je in deze zware tijden xxxquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef leeell het volgende:
brommer stribbelt tegen, teveel klanten op 1 dag, schoolwerk waar ik niet aan toe kom, kankerweer, werken
da. kankertrappersquote:
quote:
quote:
Hahaha nice nicequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
bij deze dan
Ik hoop dat dit macaroni is met kaassaus ofzo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En ik ga even douchen en dit eten [ afbeelding ]
Ga je niets doen vanavond?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
saaaai ik ga denk ik slapen over twee uur ofzo
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee
Of misschien lezen ofzo
Ik sla weekend over. Volgende week zaterdag,zondag en maandag. Vind ik wel even goed.quote:
geen idee, weet jij het?quote:
wat is er dan dat je zo vaak gaat volgende week?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik sla weekend over. Volgende week zaterdag,zondag en maandag. Vind ik wel even goed.
jah lkkr met me matties naa de partysquat xd lolquote:
Maandag? Wtf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik sla weekend over. Volgende week zaterdag,zondag en maandag. Vind ik wel even goed.
oh grappig vanmiddag lusiterde ik naar liedje van ze deze om precies te zijn:;quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
jah lkkr met me matties naa de partysquat xd lol
Ligt er maar net aan waar je heen gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
De dag laten bepalen of je uit gaat of niet
Een beetje student heeft altijd wel ergens een feestjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je heen gaat.
Sinds wanneer is er op een maandag iets te doen dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
De dag laten bepalen of je uit gaat of niet
optredensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er op een maandag iets te doen dan?
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat je iedere week gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een beetje student heeft altijd wel ergens een feestje
Vriendin komt hier overnachten voor de rest filmpje kijken of zoquote:
lol leuk liedjenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh grappig vanmiddag lusiterde ik naar liedje van ze deze om precies te zijn:;deze vond ik leuk vroegar
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedere week?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat wil niet zeggen dat je iedere week gaat.
gezelligquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vriendin komt hier overnachten voor de rest filmpje kijken of zo
hihiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
lol leuk liedjen
Maar ga met wat vrienden (en kuikentjes) naar een discotheek hier in de buurt, waar de Partysquad dus ook komt. Wordt lekker druk dus. Maar gaan wel met de auto, dus zijn al die buspaupers voor
Dat kan. Ik ga hoogstens een keer in de maand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Iedere week?Ik ga zeker 3-4 keer per week
Dat kan ook. Ik niet alleenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ga hoogstens een keer in de maand.
Maak het minder burgerlijk door te gaan zuipenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga lekker op de bank chillen met Mark, mijn beste vriendin en haar vriend, met een film en een lekker glas wijn. Hoe burgerlijk.
Dankjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gezellig
[..]
hihi![]()
ohh okeee veel plezier alvast
Uhu, gelukkig wel.quote:
Mja, weenie, zie het nut er niet van in om mezelf 4 keer per week helemaal kachel te zuipen, maar goed.quote:
Wijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Maak het minder burgerlijk door te gaan zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |