Ik geloof de Koran niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:45 schreef erik666 het volgende:
Het gaat de Palestijnen en de Arabische landen niet om het land Israel, maar om de Joden. Doe moeten uitgeroeid worden, no matter what. En daarna alle niet moslims.
Dat is hun enige doel. Lees de Koran maar eens.
quote:Van Agt: nu ook blokkade Gaza opheffen
Na de ruil van Palestijnse gevangenen tegen de Israëlische militair Gilad Shalit moet Israël haast maken met het opheffen van de de blokkade van de Gazastrook. Die oproep deed oud-premier Dries van Agt vandaag.
'Het momentum van de gevangenenruil moet benut worden om de blokkade onmiddellijk en volledig te beëindigen. Er is nu politieke druk nodig, ook van Nederland en de EU, om de Gazaanse burgerbevolking van het juk van de onmenselijke blokkade te bevrijden,' stelde Van Agt. De blokkade is volgens hem in strijd met het internationaal recht.
Van Agt bracht begin deze maand een bezoek aan de Gazastrook. Hij deed dat samen met onder anderen de oud-bewindslieden Laurens Jan Brinkhorst (D66), Jan Pronk (PvdA) en Bert de Vries (ex-CDA).
op zich vind ik ook dat ze die blokkade op moeten heffen maar ik zie de relevantie niet echt hierquote:
Nu er weer zoveel gevaarlijke terroristen zijn vrijgelaten moet de blokkade juist niet opgeheven worden.quote:
Tjezus, ze vindt het geweldigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:02 schreef 3-voud het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_zich_de_tiefus.html
Ziek Palestijns wijf
Die "terroristen" zijn door Israël gecreëerd,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Nu er weer zoveel gevaarlijke terroristen zijn vrijgelaten moet de blokkade juist niet opgeheven worden.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die "terroristen" zijn door Israël gecreëerd,
Een terrorist is een terrorist, en daar is geen excuus voor, dat is en blijft verwerpelijk, ook al is je zaak goed, dan nog heiligt het doel niet alle middelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die "terroristen" zijn door Israël gecreëerd,
Ik vind het terrorisme van Israël een goed excuus,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een terrorist is een terrorist, en daar is geen excuus voor, dat is en blijft verwerpelijk, ook al is je zaak goed, dan nog heiligt het doel niet alle middelen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind het terrorisme van Israël een goed excuus,
Afhankelijk van wat je onder terrorisme schaart, veel van de acties die het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog kunnen ook onder 'terrorisme' geschaard worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een terrorist is een terrorist, en daar is geen excuus voor, dat is en blijft verwerpelijk, ook al is je zaak goed, dan nog heiligt het doel niet alle middelen.
Te relativerend dit antwoord van je.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef Capi het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je onder terrorisme schaart, veel van de acties die het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog kunnen ook onder 'terrorisme' geschaard worden.
Ik vind dat jij die grijze massa die een verzameling van neuronen is in je schedel aan het werk moet zetten..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind het terrorisme van Israël een goed excuus,
Okquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij die grijze massa die een verzameling van neuronen is in je schedel aan het werk moet zetten..
| 1 | Bzzzzz |
noem er eens een paar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef Capi het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je onder terrorisme schaart, veel van de acties die het verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog kunnen ook onder 'terrorisme' geschaard worden.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef Deadre het volgende:
Er is een filmpje opgedoken waarbij de Israelische politie en het leger jaagt op spelende kinderen die vervolgens door hen ontvoerd worden.
Waarschijnlijk voor organen?
Whaha.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef Deadre het volgende:
Er is een filmpje opgedoken waarbij de Israelische politie en het leger jaagt op spelende kinderen die vervolgens door hen ontvoerd worden.
Met kritiek op Israel geloof je ook alles direct hé? Hap, slik, weg koekje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef Deadre het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |