De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een 'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wilde stiekem zelf een naamtopic he?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bent een '[ afbeelding ]' zie ik
Heb je misschien pics?Die zijn al eerder gevraagd zoek maar ergens in nachtbagger, of misschien heeft (hosselaar) Rez ze nog wel in zijn privemapjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Die zijn al eerder gevraagd zoek maar ergens in nachtbagger, of misschien heeft (hosselaar) Rez ze nog wel in zijn privemapjes!
Alleen deze staat er nog op:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Die zijn al eerder gevraagd zoek maar ergens in nachtbagger, of misschien heeft (hosselaar) Rez ze nog wel in zijn privemapjes!
Wat is er met zijn ogen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen deze staat er nog op:
[ afbeelding ]
Die van jou is weg.
whihihiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dankje!
Ik vind jou ook lief hoor
Ik zie niks bijzonders aan zijn ogen hoor.quote:
Ik kan die van mezelf nog zien op nachtbaggerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen deze staat er nog op:
[ afbeelding ]
Die van jou is weg.
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:15 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik kan die van mezelf nog zien op nachtbagger
Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:16 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik dacht die zal wel rechterklik, opslaan als gedrukt hebben...
wrmquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom wordt pasta altijd gediscrimineerd?
Ik heb nergens last van hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom wordt pasta altijd gediscrimineerd?
Volkorenpasta wordt idd wel altijd gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk omdat het zwart is.
Komt door mensen als geert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Volkorenpasta wordt idd wel altijd gediscrimineerd.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Uit de oven of van de pizzaboer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het zware weer overleefd, het was een strijd tegen de grote krachten de natuur, maar ik heb me er doorheen weten te worstelen.
Maar nu heb ik wel honger, en moet ik nog een kwartier wachten op m'n pizza.
Oven, Big Americanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:39 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Uit de oven of van de pizzaboer?
Dan kun je mooi even kijken naar de veranderingen die ik aan het script heb gemaakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het zware weer overleefd, het was een strijd tegen de grote krachten de natuur, maar ik heb me er doorheen weten te worstelen.
Maar nu heb ik wel honger, en moet ik nog een kwartier wachten op m'n pizza.
Kreeft is niet mijn favorietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik eet ravioli met rivierkreeftjes straks.
Je gebruikersnaam of wachtwoord klopt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan kun je mooi even kijken naar de veranderingen die ik aan het script heb gemaakt.
Ik heb TRUNCATE moeten doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
ga slapiedoen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bohh ik heb slaap jong niet normaal
Ja hoor, kom maar halenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:44 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Lekkerkan je geen stukje geven?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Oh, er stond toch niks boeiends in.
:$quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:45 schreef Dalando het volgende:
marokkaansekip heeft geen schoonheidsslaapje nodig, ze is de schoonheid zelve
waarvoor is dezequote:
Goed! en hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
HALLO IK BEN WEER THUIS HOE IS HET MET JULLIE ALLEMAAL
FIJN, JA GOED NET THUIS BEETJE GEWERKT WAS LEUKquote:
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
FIJN, JA GOED NET THUIS BEETJE GEWERKT WAS LEUK
Wat een vrouw, looks, raps, skillz, ze heeft het allemaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:59 schreef coban het volgende:
YOO YOYO HERES THE FLOW WITH COBANOW
oke sloeg nergens op
NEE AUTISTENTELERUSTELLINGquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
de site is (tijdelijk) nog DEVvers only
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook dat als jullie vingers koud zijn dat je dan opeens heel sloom gaat typen (op mobiel bijv.) omdat vingers weigeren mee te werken.
Zo vaak, zeker in de winter, dan denk ik dat ik me touchscreen vethard indruk maar er gebeurd nietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook dat als jullie vingers koud zijn dat je dan opeens heel sloom gaat typen (op mobiel bijv.) omdat vingers weigeren mee te werken.
Hahahaha ommg jaa!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:03 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Zo vaak, zeker in de winter, dan denk ik dat ik me touchscreen vethard indruk maar er gebeurd niets
Is een complimentquote:
Is dalando coban dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gebasht door diegene die je aanbidt, ik leef met je mee.
Heb je die clip al gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef coban het volgende:
Allemaal bazen hier.
Rezania gaat trouwens dood. Ik zing nu de hele tijd 'im sexy and i know tidatididudidi'
Fuu. Klotelied
Deblokkeer het dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:09 schreef Roburtt het volgende:
volgensmij hebben ze FOK! geblokkeerd op school
Moet je even kijken.quote:
Boeie, ik hoef toch niet met de trein.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:12 schreef coban het volgende:
Of nja ik spring voor de trein in leiden.
Mijn geest zal wel op visite komen bij jequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:12 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Niet doen! wat moet ik zonder je?
Dus dan moet ik gaan hosselen zonder jou back-up?quote:
Dat zou ik wel heel gezellig vindenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn geest zal wel op visite komen bij je
Wrm denk je dat ik om jou te pesten ga springen in leidenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, ik hoef toch niet met de trein.![]()
Yesss.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus dan moet ik gaan hosselen zonder jou back-up?
Ik woon toch nabij Leiden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:14 schreef coban het volgende:
[..]
Wrm denk je dat ik om jou te pesten ga springen in leidenegoist
Hej, aanbidderquote:
Nou, als ik met de trein moet reizen, reis ik altijd vanaf Leiden Centraal.quote:
Ik heb me speciaal voor dit weer ziek gemeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hej, aanbidder.
Tevens: HOERENWEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!
WIE HEEFT JOU DIE PICS GESTUURD?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ok. Geen tieten van coban meer op de site.
Je valt in herhaling schat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
sometimes when everyones asleep i like to rub vaseline on my body and pretend im slug
Iedereen heeft zo zijn dingen hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
sometimes when everyones asleep i like to rub vaseline on my body and pretend im slug
Moet je niet de schuld bij mij gaan neerleggen, ik kreeg hem van Mama Beer.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je niet de schuld bij mij gaan neerleggen, ik kreeg hem van Mama Beer.
IEL IK LEg HEM NU BIJ JE NEER OKquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je niet de schuld bij mij gaan neerleggen, ik kreeg hem van Mama Beer.
Wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
IEL IK LEg HEM NU BIJ JE NEER OK
Patje.quote:
hoinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoin
hihihiih![]()
Nee, sorry, morgen heb ik al iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pas als de pijn naar links uitstraalt ga je dood!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:20 schreef coban het volgende:
OMG ALS IK DIEP ADEMHAAL DOET MIJN HART PIJN WAT BETEKENT DAT OMG IK GA DOOT
OMG ZOMG NEEEEE COBAN VERLAAT ME NIET DAN HEB IK GEEN ZIN MEER OM TE LEVEN, NEEEEEEEEEEEEE ZE GAAT DOOOD, WHAAAAAquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:20 schreef coban het volgende:
OMG ALS IK DIEP ADEMHAAL DOET MIJN HART PIJN WAT BETEKENT DAT OMG IK GA DOOT
Het is links! Ohnee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Pas als de pijn naar links uitstraalt ga je dood!
OKE SCHATJE sorry.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tegen het gebruik van capslock.
IK BEN OPEENS BETERquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG ZOMG NEEEEE COBAN VERLAAT ME NIET DAN HEB IK GEEN ZIN MEER OM TE LEVEN, NEEEEEEEEEEEEE ZE GAAT DOOOD, WHAAAAA![]()
COBAN FOR EVER IN MY HEART
-ik ben dom en zuig op peren.-quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee, op deze manier laat ik liefde zien.
Ben jij een hond dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
WAT IS DEZE? MOET IK JE VOLBLAFFEN?
Ik had het eigenlijk meer over coban en Pizza.quote:
Ik betrap mezelf er ook op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over coban en Pizza.
Je bent gewoon jaloers omdat ik wel kan hosselenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over coban en Pizza.
JA JIJ ZEGT ZO VAN LEG DE SCHULD NIET BIJ MIJ NEER IK HEB DAT ZOJUIST GEDAAN SORRY MANGquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet maar een harry potter toverstok kopen denk ik.
Ga naar noblecollection, ik raad de wand van Parvati Patil aan of Sirius blackquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ze zijn daar $25 ik heb ze nu ook erbij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ginny Weasley, later Ginny Potterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben verliefd op dat zusje van ron![]()
Moeten ze maar niet ons ei jatten.quote:
nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef Bokkepootje het volgende:
Ff vraagje aan mensen met verstand, Facebook aanmaken ja of nee?
Ginny, van ginger.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben verliefd op dat zusje van ron![]()
Neen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef Bokkepootje het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:28 schreef Bokkepootje het volgende:
En de overheid kijkt altijd mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef coban het volgende:
Wel! Is nais! Allemaal oude contacten enzo en je ziet wT er gebeurt enzulksss
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef coban het volgende:
Wel! Is nais! Allemaal oude contacten enzo en je ziet wT er gebeurt enzulksss
Ze heet IRL emma watsonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
hermelien maar dan zonder kort pittig kapsel. goh ik zou die zo doen
nu eten
VISSTICKS LEKKER MANG
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En de overheid kijkt altijd mee.
Doet hij ook terwijl je doucht schatjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En de overheid kijkt altijd mee.
Omg oui oui! Dan ga ikk steeds 'vind ik leuk' doen enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil mij op facebook lekker samen de sims spelen en elkaar porren@:@:2;2;
En fapt op harry potterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:31 schreef coban het volgende:
[..]
Doet hij ook terwijl je doucht schatje
Haha deden ze bij mij ook mr is wel handig en leuk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijkeniedereen zeurt aan me hoofd omdat ik geen profielensite heb
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA JIJ ZEGT ZO VAN LEG DE SCHULD NIET BIJ MIJ NEER IK HEB DAT ZOJUIST GEDAAN SORRY MANG
Haha ok ik heet Henk Verschurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:31 schreef coban het volgende:
[..]
Omg oui oui! Dan ga ikk steeds 'vind ik leuk' doen enzo![]()
Ja die heb ik gisteren ook gezienquote:
maar nu werkt hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die heb ik gisteren ook gezien
Even snel opzoeken en je profielfoto likenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha ok ik heet Henk Verschuren22
PHP gedeelte is af, ik wacht nog op patje met z'n design, en ik ga aan bbq vragen of hij iets met AJAX wilt gaan doenquote:
Ik ben underkoverquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef coban het volgende:
[..]
Even snel opzoeken en je profielfoto liken![]()
Maar wel 1!1! Is Dit want anders zou je henkje1987 heten![]()
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
PHP gedeelte is af, ik wacht nog op patje met z'n design, en ik ga aan bbq vragen of hij iets met AJAX wilt gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:34 schreef Rezania het volgende:
Bewijs:Er zijn betereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op deviantart drarry is veel beter
Je maintiendrai
Bewijs:Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Bewijs:NEP SCAM WOEKERPOLISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie het aan de pixel, dit kan niet nep nooit gebeurd.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Wat? Ik ga gelijk zoeken. Ben jij trouwens ook een drarry-fan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er zijn betere
Op deviantart drarry is veel beter
Even serieus, hoe KOM je hieropquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Degene naast je kwam klaar in je ogen????/
Zeker wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Ik ga gelijk zoeken. Ben jij trouwens ook een drarry-fan?
Omg, ik ben ook beïnvloed door die aliens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Heb je mn harry potter fetisj gelezen, ik heb een brede fantasie.
Komt door de aliens die de overheid verzwijgd.
U KIDDIN ME!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, ik ben ook beïnvloed door die aliens.
Nee, ik ben helemaal verslaafd aan drarry.quote:
Fap je dan ook op de gedachte dat je Ginny bent en dat je harry pijpt en vervolegns je eigen sperma van de muur likt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal verslaafd aan drarry.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Fap je dan ook op de gedachte dat je Ginny bent en dat je harry pijpt en vervolegns je eigen sperma van de muur likt?
Dat ben jij gewoon.quote:
en schieten er dan 'spreuken' uit jouw 'toverstaf'?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat ben jij gewoon.Ik fantaseer altijd dat ik Snape ben en aan het gluren ben als Draco en Harry aan het neuken zijn.
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en schieten er dan 'spreuken' uit jouw 'toverstaf'?
Maar ik vraag me altijd of er tovenaars zijn dien hun stok als dildo gebruiken.quote:
Eerst transformeren en dan er gewoon inschuiven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik vraag me altijd of er tovenaars zijn dien hun stok als dildo gebruiken.
Slim!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst transformeren en dan er gewoon inschuiven.
wat heb jij als hp stuff dan xx gr grquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slim!
Heb jij ook harry potter fanstuff?
Een toverstokquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat heb jij als hp stuff dan xx gr gr
Alle toverstokken en boeken en een grote poster van Harry en Draco om op te fappen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slim!
Heb jij ook harry potter fanstuff?
whatthebart doe jij met die stokken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een toverstok
Een toverstok
Een toverstok
Een Glazen bal in de dementor versie
Alle boeken van Rowling
Anders kan ik niet fappen snap je?
ALLE TOVERSTOKKEN OMG BEN JIJ DMDARKLORD OP YOUTUBE!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle toverstokken en boeken en een grote poster van Harry en Draco om op te fappen.
LARPenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
whatthebart doe jij met die stokken?
Op plaatsen stoppen waar het daglicht niet komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
whatthebart doe jij met die stokken?
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ALLE TOVERSTOKKEN OMG BEN JIJ DMDARKLORD OP YOUTUBE!!!!
Die rivierkreeften?quote:
-Gedachte te ver gaand-quote:
Het licht aan de bvezweringen, ik raad quidditch troughout the ages aan voor verdere verdieping in dit onderwerpquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Boterbartje het volgende:
Maar ik snap iets nie en zo; waarom heeft de nimbus 2000 een mooie gestroomlijnde bezem en de firebolt die sneller is zo'n warrig kutbende twijgjes? DON'T GET IT SORRY HOOR
ja duh firebolt heeft 250 als topspeed en nimbus 200 dat weet iedereen maar waarom maken ze de snellere bezem er minder snel uitziend? fout in de film denk ik groetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het licht aan de bvezweringen, ik raad quidditch troughout the ages aan voor verdere verdieping in dit onderwerp
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja duh firebolt heeft 250 als topspeed en nimbus 200 dat weet iedereen maar waarom maken ze de snellere bezem er minder snel uitziend? fout in de film denk ik groeten
Oké. Nu tijd voor biertjequote:
Eigenlijk is die er niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef Intronic het volgende:
Harry Potter faptopic is ergens anders oke groetjes.
daarom koop ik nooit zooi van apple, onnodig duur en ook nog eens slecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef coban het volgende:
OMG GODBVERRR
mijn powerbutton van ipod is kapotttt
jup apple crap heeft nogal wel eens de neiging om vroegtijdig er mee te stoppenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef coban het volgende:
OMG GODBVERRR
mijn powerbutton van ipod is kapotttt
Deadmau5 & nero? even luisteren.quote:
Nee niet slecht, ik heb gewoon zelf gemold.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
daarom koop ik nooit zooi van apple, onnodig duur en ook nog eens slecht.
Heb nog maar 2 flesjes Grolsch staan hierquote:
WAARquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb nog maar 2 flesjes Grolsch staan hier![]()
Morgen maar weer een kratje HJ halen (is toch in de aanbieding)
Grolschquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vanwaar dit gebrek aan bier?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh wist ik nieteensquote:
GoedkoopBier app op Android FTWquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh wist ik nieteensDan maar even langs de hoogvliet morgen
Ja heel nice, daarom komen er ook 3 iPhones per week helemaal naar de klote terug bij onsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:10 schreef coban het volgende:
Ik denk dat ik het meest blij ben met de besturingssysteem van apple. Vormgeving enzo is later. Wel nais dat ze schermen van glas maken.
Is dat ook voor BB?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
GoedkoopBier app op Android FTW
Hahah die sarcasme allesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja heel nice, daarom komen er ook 3 iPhones per week helemaal naar de klote terug bij ons. Die schermen van HTC zijn beter.
Meld als je hem hebt gehaald, en welke tijdstippen je op de weg bent dan weet ik wanneer ik van de weg moet zijnquote:
HTCquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja heel nice, daarom komen er ook 3 iPhones per week helemaal naar de klote terug bij ons. Die schermen van HTC zijn beter.
hihiihihihihhiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:27 schreef Intronic het volgende:
Goed idee. Anders krijgen we weer ik vindt topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |