Als Rudy als niet eens met het personeelsuitje mee mag, dan gaat hij al helemaaaaal niet het huis in. Zou nog wat zijn als Roos erin zou gaan, zie het wel gebeurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ekdom, Veenstra en Rudy zou ik wel geweldig vinden.
Maar het worden denk Giel, Gerard en Michiel.
[..]
Wut?![]()
Met welke reden?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het trouwens lekker dat dit maar 1x per week is. anders zou het toch snel een overdosis zijn denk ik...
Ik vind het serieus een van betere bij 3FM.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Als Rudy als niet eens met het personeelsuitje mee mag, dan gaat hij al helemaaaaal niet het huis in. Zou nog wat zijn Roos erin zou gaan, zie het wel gebeuren![]()
Ik zie Frank Dane nog wel het huis in gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een van betere bij 3FM.
Ik snap het niet dat die vent geen program krijgt.
28 okt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef alors het volgende:
maar is vandaag nou de marathonuitzending??
Schiet me neer dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:46 schreef Evertjan het volgende:
EEN JINGLE LIVE !
[..]
Ik zie Frank Dane nog wel het huis in gaan
Ik zet mijn geld maar weer eens op Domien trouwens. Dat moet nu echt wel een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Schiet me neer dan.![]()
Doe dan maar Timur ja.
Presenteren kan die toch voor geen meter.
Dat staat daar toch los vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik wilde net zeggen ik ben toch niet gek?
Ik moet sws naar school die week, dus als Roos komt ga ik echt minder kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Als Rudy als niet eens met het personeelsuitje mee mag, dan gaat hij al helemaaaaal niet het huis in. Zou nog wat zijn als Roos erin zou gaan, zie het wel gebeuren![]()
Bart Arens mag er ook wel een keer inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld maar weer eens op Domien trouwens. Dat moet nu echt wel een keer gebeuren.
Timur of Domien gaan er sowieso in denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld maar weer eens op Domien trouwens. Dat moet nu echt wel een keer gebeuren.
Domien, Bart en Roos, wat een combinatie mensen! Dat gaat dolletjes worden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bart Arens mag er ook wel een keer in
ja! Roos, Bart en Miranda!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bart Arens mag er ook wel een keer in
Ik ga die week toch maar 5 dagen naar school dan.quote:
en ik cancel mijn vakantie!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga die week toch maar 5 dagen naar school dan.
cool! en iedereen maar presenteren wanneer hij wilt. dan hoor je volgens mij wie er echt chemie hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
Van mijn part zetten ze alle dj's in het huis voor een paar weken en mogen we ze eruit stemmen. Net als Big Brother oid
Wij als luisteraars moeten weer kunnen bepalen wie er in gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
Van mijn part zetten ze alle dj's in het huis voor een paar weken en mogen we ze eruit stemmen. Net als Big Brother oid
zo hey, die had ik nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef Evertjan het volgende:
"10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash."
nja, dan worden het iig Giel en Gerard....en Giel hoeft van mij niet zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij als luisteraars moeten weer kunnen bepalen wie er in gaan.
Niet de stoffige Hilversum 3 directie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |