SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:14 schreef Pino112 het volgende:
not bad, not badSPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 21:14:22Lekker op de bank met een bak kaviaar en fles bubbels... Wat zal ik nu weer eens vieren? reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 21:14:22Lekker op de bank met een bak kaviaar en fles bubbels... Wat zal ik nu weer eens vieren? reageer retweet
Stenders mag niet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
Iemand enig idee wanneer de hele aanloop naar SR11 gaat beginnen? en wie hopen we in het huis?
ik hoop op Stenders, Ekdom en Veenstra. maar aangezien Stenders niet wil mag Timur er wel bij, liefst met seksslaafje Ramon
Gezondheidsredenen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |