Zolang het niet Summer of 69 is kan ik daar wel enigszins meeleven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef minthy het volgende:
Draaien ze vaak de laatste weken, Brian Adams
Doen ze om Sersjee bij de zender te houdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef minthy het volgende:
Draaien ze vaak de laatste weken, Brian Adams
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef minthy het volgende:
Draaien ze vaak de laatste weken, Bryan Adams
En het werkt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Doen ze om Sersjee bij de zender te houden
Ah, toch nog iemand blij!! Ik vrees dat de PAAZ vol ligt aan het eind van deze weekquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Videogames? Mooi zo, had er op gehoopt.
Al die vrolijke hippe top 40 platen van Katy Perry enz laten mij daar eerder belanden, zeker als je ze veels te veel hoort.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, toch nog iemand blij!! Ik vrees dat de PAAZ vol ligt aan het eind van deze week
Persoonlijk word ik daar een stuk vrolijker vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Al die vrolijke hippe top 40 platen van Katy Perry enz laten mij daar eerder belanden, zeker als je ze veels te veel hoort.
Lees ff terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:49 schreef Vlindur het volgende:
Mijn zoon bliefde te teletubbies te kijken. Dus ik luister niet meer![]()
Vertellen jullie de nieuwe MH even?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:15 schreef Qunix het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er weer zijn.
bijnaquote:
hij luistert via satelliet en loopt daarom iets voorquote:
Of hij woont in de UKquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]
hij luistert via satelliet en loopt daarom iets voor
Want daar is het een uur eerder, TM, idioot, dat slaat nergens opquote:
toe aan weekend, malle os?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar ik UK zei bedoelde ik Egypte, stop de tijd
Behoorlijkquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar ik UK zei bedoelde ik Egypte, stop de tijd
geen idee, maar deze was primaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:07 schreef gerbenp het volgende:
Wie doet nu trouwens tegenwoordig de uuropeners maken? Neem aan dat Hugo Schaap het niet meer doet toch?
S5?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:08 schreef Qunix het volgende:
T-shirt van Veenstra
S5 stelt nog wel wat teleur
Word je dan niet uit het leger gegooid omdat het psychisch niet goed gaat?quote:
ik heeft nooit in t leger gezetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Word je dan niet uit het leger gegooid omdat het psychisch niet goed gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |