bring it on zou ik niet kijken, dat is echt een waardeloze film..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef gogosweden het volgende:
Zoals de TT al zegt. Wat is een leuke film om samen met een paar vrienden te kijken?
We zijn allemaal 16 jaar oud.
Bring it on!
Is die niet te zwaar voor een 16 jarige met vrienden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren - Einstein
ligt aan niveau vriendengroepquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is die niet te zwaar voor een 16 jarige met vrienden?
Kindje gaat naar Chinese gozer, alles gaat kapot met explosies.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is die niet te zwaar voor een 16 jarige met vrienden?
Maar wel met een psychologisch tintje er aan.quote:
Alleen leuk als je bezopen bent of zit te blowen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:26 schreef Appeleter het volgende:
Harold and Kumar white castle,
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=5079
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=14256
Gewoon G-E-N-I-A-A-L![]()
in tegendeel. We zitten op het gymnasiumquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Jmsls het volgende:
'Zwaar voor zestien-jarigen'
Ik ben vijftien en kan voor jullie bevestigen dat dit soort dingen denken belachelijk is, ik denk dat de TS geen VMBO-er is?
Tja, wanneer ik met vrienden een film kijk wordt er tussendoor wat geouwehoerd en bier gehaald. Dan lijkt me dit wel een iets te serieuse film. (als in "na een paar biertjes en even niet opletten is het allemaal niet meer zo duidelijk")quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef Jmsls het volgende:
'Zwaar voor zestien-jarigen'
Ik ben vijftien en kan voor jullie bevestigen dat dit soort dingen denken belachelijk is, ik denk dat de TS geen VMBO-er is?
mijn moeder dacht 'tekenfilm over konijnen' dus die mochten wij mooi gaan kijken...quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn moeder dacht 'tekenfilm over konijnen' dus die mochten wij mooi gaan kijken...
Verder wel een uitstekende film, vele malen gekeken als kind.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn moeder dacht 'tekenfilm over konijnen' dus die mochten wij mooi gaan kijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |