drie eps verwijderd van een full season, dat vind ik wel vertrouwen uitspreken hoor. Ik ben er blij mee, Happy Endings was een van de leukste nieuwe sitcoms vorig jaar en ze zijn nog niet minder geworden dit jaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef -Mo- het volgende:
Had graag iets meer vertrouwen in Happy Endings gezien.
Edit: Nou ja, het worden dus 19 eppa's in totaal, maar wat is dat nou voor een getal. [ afbeelding ]
Dat wordt ieder topic gezegd maar niemand doet het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:31 schreef Happel het volgende:
Moet die OP niet even aangepast worden? Is geen porum nu.
Alan Tyduk is wel echt een irritant karakter in Suburgatory.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben nog niet helemaal uit over Suburgatory. Ik vind zulke suburbs-satires altijd geinig. Zowel het meisje als vader vind ik leuke personage. Het heeft Alan Tyduk. Maar toch vind ik het tot nu toe wat tegenvallen, niet echt hilarisch of goed. Meer gewoon redelijk onderhoudend.
De recentste aflevering van Suburgatory was eigenlijk behoorlijk boring...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben nog niet helemaal uit over Suburgatory. Ik vind zulke suburbs-satires altijd geinig. Zowel het meisje als vader vind ik leuke personage. Het heeft Alan Tyduk. Maar toch vind ik het tot nu toe wat tegenvallen, niet echt hilarisch of goed. Meer gewoon redelijk onderhoudend.
yep, pilot vond ik goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:53 schreef Tweek het volgende:
Iemand Hidden gezien, nieuwe mini serie van de BBC en blijkbaar speelt Thekla Reuten er een rol in.
verpleegster dat mensen helpt op een rare sarcastische manier. emmy winnaaar. bedankt voor die eerste die ga ik straks kijken danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:04 schreef DoomCow het volgende:
horror huis lijkt me American Horror Story
verpleegster weet ik zo niet wat je bedoelt...
Laatste zin. http://www.tvline.com/201(...)r-says-later-to-h8r/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Is het bekend of die afleveringen na de vierde van H8R op een later moment toch nog uitgezonden gaan worden? Tito Ortiz zou ik graag willen zien
Ik vind de personages erg onderontwikkeld. Komt vooral doordat de serie de boodschap wil uitdragen dat de suburbs erg nep zijn, waardoor de mensen die er wonen dat dus ook zijn. Dat maakt her vrij saai; een soort Weeds zonder de drugs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat was al bekendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:01 schreef Tegan het volgende:
Revenge en Suburgatory hebben ook full season order nu.
En Charlie's Angels is gecanceled.
Geen ideequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Pan Am zal toch ook niet meer lang hebben, toch?
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatste zin. http://www.tvline.com/201(...)r-says-later-to-h8r/
Shift+Del en weer 3 uur tijd bespaardquote:
Ze gaan nog wel nog de rest van de al gemaakte uitzendingen uitzendenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Shift+Del en weer 3 uur tijd bespaard
Geen interesse om die te zien en ik heb nog iets van 30 andere serie's die in mijn watchlist staan. Keuze genoeg dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze gaan nog wel nog de rest van de al gemaakte uitzendingen uitzenden.
Yep. Toffe serie dat Revenge. Geen grote wereldschokkende serie, maar het zit goed in elkaar tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat was al bekendWel zeer goed nieuws, vooral Revenge!
Yep, vind ik ook! Ook ik heb de 2 gelijk achter mekaar gekeken en stond paf toen ie in die schuur opeens ging bidden! Ben zeer benieuwd naar de rest van het seizoen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef dabadbass het volgende:
Gisteren de eerste 2 afleveringen van Homeland gekeken. Tot nu toe bevalt het me enorm! Spanning wordt prima opgebouwd en het is op een dergelijke manier in elkaar gezet dat je door wil kijken.
Nog 3 dagen wachten..quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
Boss is uit zag ik? Maakt het de verwachtingen wat waar?
Nice!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef PiRANiA het volgende:
Handig, met trailers:
http://tvcountdown.com/?premieres
Nee hoor. Is al te zien. Ze hebben de eerste aflevering in een sneak preview getoond ergens volgens mijquote:
Ik weet het nog niet zo goed...de pilot was niet slecht, maar heeft me ook nog niet echt gegrepen. Ik vond het zo hier en daar wat clichématig...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
Boss is uit zag ik? Maakt het de verwachtingen wat waar?
Ja en nee. De hoofdverhaallijnen zijn politiek van aard, dagelijkse bezigheden als burgemeester en het klaar stomen van een jonge politicus om het op te nemen tegen de huidige gouverneur. Daarnaast de standaard subplotten als slechte relatie met zijn vrouw, vervreemde dochter enz. De serie probeert in ieder geval fel realistisch te zijn, iets wat ze volgens mij gemeen hebben met the Wire (zelf niet gezien), dus verwacht niet de luchtige komedie die in The West Wing aanwezig was. Ik zou gewoon de eerste paar afleveringen proberen om te kijken of je het wat vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef Nickske1912 het volgende:
Is het echt een politieke serie? Want dat vind ik meestal wel interessant.
Klinkt een beetje als Brotherhood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja en nee. De hoofdverhaallijnen zijn politiek van aard, dagelijkse bezigheden als burgemeester en het klaar stomen van een jonge politicus om het op te nemen tegen de huidige gouverneur. Daarnaast de standaard subplotten als slechte relatie met zijn vrouw, vervreemde dochter enz. De serie probeert in ieder geval fel realistisch te zijn, iets wat ze volgens mij gemeen hebben met the Wire (zelf niet gezien), dus verwacht niet de luchtige komedie die in The West Wing aanwezig was. Ik zou gewoon de eerste paar afleveringen proberen om te kijken of je het wat vindt.
ik heb de pilot van deze serie gekeken omdat hij me heel leuk leek. maar hij viel me toch erg tegen, ik vond de grappen redelijk flauw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:31 schreef Bril_idioot het volgende:
New Girl komt pas weer in november met een nieuwe aflevering.
De grappen in de pilot waren ook flauw maar het wordt beter. Komedies hebben eigenlijk nooit goede pilots.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik heb de pilot van deze serie gekeken omdat hij me heel leuk leek. maar hij viel me toch erg tegen, ik vond de grappen redelijk flauw.
heb nou de pilot van revenge gedownload, even kijken of dat een goede serie is
Was gister gewoon een nieuwe aflevering van ncis hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:47 schreef bietelboer het volgende:
Wat is er in Amerika aan de hand? ook al geen NCIS meer?
Van NCIS? ik bedoel niet NCIS LA, op tvcountdown staat namelijk dat er geen NCIS was gisterenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:50 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Was gister gewoon een nieuwe aflevering van ncis hoor.
Ah die site is wel uptodate!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef Etcetera het volgende:
Even gecheckt bij Followmy.tv, zowel NCIS als NCIS LA zouden moeten zijn uitgezonden gisteren
myepisodes.com werkt ook erg goed, kan je zelfs in de gaten houden of er een nieuwe aflevering van gtst en penw is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:04 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ah die site is wel uptodate!
Ga ik mooi alles followmytv op bijhouden! tnx.
Denk omdat je de karakters nog niet kent enzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:47 schreef fwokker het volgende:
[..]
De grappen in de pilot waren ook flauw maar het wordt beter. Komedies hebben eigenlijk nooit goede pilots.
Ik heb laatst de eerste episode van Community gekeken en vond er echt helemaal niks aan. Wordt die serie beter?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:47 schreef JDx het volgende:
[..]
Denk omdat je de karakters nog niet kent enzo.
Community is denk ik geen zak aan als je nu uit het niets seizoen 3 zou gaan kijken ofzo.
Het is een beetje als TBTT voor nerds is, Community voor popcultuur is. Referenties zijn een stuk breder en inside jokes komen vanuit alle hoeken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb laatst de eerste episode van Community gekeken en vond er echt helemaal niks aan. Wordt die serie beter?
Seizoen 2 is tot nu toe het beste van Community. Dan pas weten ze excentrieke kanten van iedereen goed te pakken. Het werk wat die gasten in de decors steken is niet te geloven. Ook die stopmotion aflevering is heel mooi gemaakt. Daar wordt ook nog vaak aan terug gerefereerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Het is een beetje als TBTT voor nerds is, Community voor popcultuur is. Referenties zijn een stuk breder en inside jokes komen vanuit alle hoeken.
Ik vond de eerste aflevering dus echt een opeenhoping van Amerikaanse cliché's, maar misschien geef ik het nog een kans als ik wat meer tijd heb.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef neilpad het volgende:
Community is momenteel de leukste en meest originele comedy op de Amerikaanse buis, maar daarom ook niet zo toegankelijk als een BBT of HIMYM. Als je het een paar afleveringen de kans geeft dan zal je denk ik niet teleurgesteld worden.
De eerste aflevering vond ik ook niks bijzonders, maar je moet idd als je een keer wat tijd hebt gewoon het hele eerste seizoen er doorheen jagenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering dus echt een opeenhoping van Amerikaanse cliché's, maar misschien geef ik het nog een kans als ik wat meer tijd heb.
Gister gezien, doet me een beetje denken aan Traffic Light, wat ik ook iets beter vond. Denk niet dat deze serie het seizoen gaat vol maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand Man Up! al gezien? Net de pilot gekeken en was best vermakelijk eigenlijk. Leuke karakters maar tegelijkertijd ook niet echt vernieuwend. Ga het in ieder geval wel een paar afleveringen volgen maar verwacht ook niet dat hier meerdere seizoenen van gemaakt gaan worden.
Community ooit zonder info gekeken vanaf aflevering 1, gekapt bij aflevering 5, later verder gegaan en niet meer kunnen stoppen, beste comedy die er nu is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering dus echt een opeenhoping van Amerikaanse cliché's, maar misschien geef ik het nog een kans als ik wat meer tijd heb.
Blijkbaar was er in de laatste ep veel naaktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Tegan het volgende:
Hart Of Dixie is echt raar. Rachel Bilson is geen geloofwaardige arts. Die creep die haar zijn practice achterlaat is maar een creep ipv een aardig oud mannetje. Die dorpelingen zijn allemaal ook maar te bizar. Het hele verhaal is gewoon niet geloofwaardig. En Rachel's cuteness is niet genoeg om de serie te dragen.
Ik vermaak me er anders prima meequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Tegan het volgende:
Hart Of Dixie is echt raar. Rachel Bilson is geen geloofwaardige arts. Die creep die haar zijn practice achterlaat is maar een creep ipv een aardig oud mannetje. Die dorpelingen zijn allemaal ook maar te bizar. Het hele verhaal is gewoon niet geloofwaardig. En Rachel's cuteness is niet genoeg om de serie te dragen.
Ik vond het ook rete saai, heb het na 15 minuten afgezet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Tegan het volgende:
Je moet het eigenlijk een paar afleveringen de tijd geven. Ik vond de pilot ook niet veel aan maar het werd steeds beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond het ook rete saai, heb het na 15 minuten afgezet.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk een paar afleveringen de tijd geven. Ik vond de pilot ook niet veel aan maar het werd steeds beterIk ben het ermee eens dat ze niet geloofwaardig is als dokter maar verder best wel vermakelijk!
De mannen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:45 schreef Tegan het volgende:
Welke sappige mensen behave Rachel Bilson? Zij is met de jaren steeds knapper geworden trouwens.
En Hellcats![]()
.
Oh ja die wilde ik ook nog gaan volgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef johnnylove het volgende:
Net Once Upon A Time gezien en ben aangenaam verrast. I'm a sucker for fairy tailes
Maar Lemon is zo'n irritant karakter. Afgaand van de pilot dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De mannen!
En ik vind de kleding leukDie van Bilson omdat tof en hip en zo maar niet mijn persoonlijke stijl
En die van Lemon (geen idee hoe de actrice heet) omdat ik me zelf ook graag zo kleed en ik vind het een inspiratie :$
Someone I love to hate!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar Lemon is zo'n irritant karakter. Afgaand van de pilot dan.
Deze is al uit: Once Upon A Time S01E01 Pilot WEBRip XviD W4Fquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:39 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik weet ook niet hoe hij die heeft kunnen zien.
Oh, ik kon niets vinden net.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:53 schreef GieJay het volgende:
[..]
Deze is al uit: Once Upon A Time S01E01 Pilot WEBRip XviD W4F
Maar ik wacht wel even op de 720p maandag.
Verbaast me weinig. Na twee afleveringen kan ik nog niet eens het genre bepalen. Het is niet echt grappig, niet echt een drama... Het is 'er' gewoon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:06 schreef Mryc het volgende:
Aflevering 2 van Enlightened heeft zelfs nog minder kijkers getrokken: 190.000 kijkers. Er staat op Wiki dat het om een tiendelige serie gaat. Ik heb een flauw vermoeden dat ze niet allemaal meer uitgezonden gaan worden ;-)
Nee joh. Ik ben blij dat ik er niks aan vind. Scheelt weer een seriequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk een paar afleveringen de tijd geven. Ik vond de pilot ook niet veel aan maar het werd steeds beterIk ben het ermee eens dat ze niet geloofwaardig is als dokter maar verder best wel vermakelijk!
Repelsteeltje is nu al de held van de seriequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het ook net gezien en vind het ook tof!
Jammer dat sneewwitje maar een jurk heeft en ze dr haar af hebben geknipt
Maar verder vind ik het best heel tof allemaal! Vooral hoe ze die karakters weer hebben gegeven in de gewone wereld zeg maar
Die kon ik ook niet zo snel plaatsen. Die dronkaard in de cel is toch de grumpy dwerg?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Oh nee ik vind hem te creepy
Ik vroeg me af wie is de sherif?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |