Dat is mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatste zin. http://www.tvline.com/201(...)r-says-later-to-h8r/
Shift+Del en weer 3 uur tijd bespaardquote:
Ze gaan nog wel nog de rest van de al gemaakte uitzendingen uitzendenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Shift+Del en weer 3 uur tijd bespaard
Geen interesse om die te zien en ik heb nog iets van 30 andere serie's die in mijn watchlist staan. Keuze genoeg dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze gaan nog wel nog de rest van de al gemaakte uitzendingen uitzenden.
Yep. Toffe serie dat Revenge. Geen grote wereldschokkende serie, maar het zit goed in elkaar tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat was al bekendWel zeer goed nieuws, vooral Revenge!
Yep, vind ik ook! Ook ik heb de 2 gelijk achter mekaar gekeken en stond paf toen ie in die schuur opeens ging bidden! Ben zeer benieuwd naar de rest van het seizoen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef dabadbass het volgende:
Gisteren de eerste 2 afleveringen van Homeland gekeken. Tot nu toe bevalt het me enorm! Spanning wordt prima opgebouwd en het is op een dergelijke manier in elkaar gezet dat je door wil kijken.
Nog 3 dagen wachten..quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
Boss is uit zag ik? Maakt het de verwachtingen wat waar?
Nice!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef PiRANiA het volgende:
Handig, met trailers:
http://tvcountdown.com/?premieres
Nee hoor. Is al te zien. Ze hebben de eerste aflevering in een sneak preview getoond ergens volgens mijquote:
Ik weet het nog niet zo goed...de pilot was niet slecht, maar heeft me ook nog niet echt gegrepen. Ik vond het zo hier en daar wat clichématig...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
Boss is uit zag ik? Maakt het de verwachtingen wat waar?
Ja en nee. De hoofdverhaallijnen zijn politiek van aard, dagelijkse bezigheden als burgemeester en het klaar stomen van een jonge politicus om het op te nemen tegen de huidige gouverneur. Daarnaast de standaard subplotten als slechte relatie met zijn vrouw, vervreemde dochter enz. De serie probeert in ieder geval fel realistisch te zijn, iets wat ze volgens mij gemeen hebben met the Wire (zelf niet gezien), dus verwacht niet de luchtige komedie die in The West Wing aanwezig was. Ik zou gewoon de eerste paar afleveringen proberen om te kijken of je het wat vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef Nickske1912 het volgende:
Is het echt een politieke serie? Want dat vind ik meestal wel interessant.
Klinkt een beetje als Brotherhood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja en nee. De hoofdverhaallijnen zijn politiek van aard, dagelijkse bezigheden als burgemeester en het klaar stomen van een jonge politicus om het op te nemen tegen de huidige gouverneur. Daarnaast de standaard subplotten als slechte relatie met zijn vrouw, vervreemde dochter enz. De serie probeert in ieder geval fel realistisch te zijn, iets wat ze volgens mij gemeen hebben met the Wire (zelf niet gezien), dus verwacht niet de luchtige komedie die in The West Wing aanwezig was. Ik zou gewoon de eerste paar afleveringen proberen om te kijken of je het wat vindt.
ik heb de pilot van deze serie gekeken omdat hij me heel leuk leek. maar hij viel me toch erg tegen, ik vond de grappen redelijk flauw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:31 schreef Bril_idioot het volgende:
New Girl komt pas weer in november met een nieuwe aflevering.
De grappen in de pilot waren ook flauw maar het wordt beter. Komedies hebben eigenlijk nooit goede pilots.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik heb de pilot van deze serie gekeken omdat hij me heel leuk leek. maar hij viel me toch erg tegen, ik vond de grappen redelijk flauw.
heb nou de pilot van revenge gedownload, even kijken of dat een goede serie is
Was gister gewoon een nieuwe aflevering van ncis hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:47 schreef bietelboer het volgende:
Wat is er in Amerika aan de hand? ook al geen NCIS meer?
Van NCIS? ik bedoel niet NCIS LA, op tvcountdown staat namelijk dat er geen NCIS was gisterenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:50 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Was gister gewoon een nieuwe aflevering van ncis hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |