quote:
Op vrijdag 7 oktober 2011 14:07 schreef Juud79 het volgende:[..]
Ik heb al weken om dat vestje heen gedraaid, maar vond het te duur, tis meer een extra dingske voor als het echt koud is, of als vestje in de MC (maar daar heeft ze er ook al 3 van)
Maar met kruipen zou ik het ook niet doen, hij is echt dik. Maar die van mij ligt nog, en dat zie ik voorlopig nog niet veranderen.
Die suit zou ik zeker doen, ik heb twee jumpsuits nu voor haar, in maat 74, ze draagt 68 gewone kleertjes. Maar zo'n suit is lekker voor een dagje thuis of om in te slapen als het heel koud is. Ik heb zelfs zitten twijfelen of ik er niet nog een zou bestellen.

Ja ik denk dat ik die jumpsuit wel wil, maar ik wil nog zoveel!!
Ik heb gister de kleertjes uitgezocht, want ik had nog wat op zolder staan en Sarah haar kast is nu best vol, ik hield mezelf steeds voor dat ik broeken moest, maar ik heb er nu geloof ik wel 20

Het kan ook te he, en de papa hier in huis word echt niet blij als ik weer met nieuw spul aan kom zetten. Je wensenlijst ik ook gaaf trouwens, zou ook zomaar allemaal in mijn mandje kunnen verdwijnen

DML wat een lekker mannetje!! En wat is ie lang of lijkt dat maar zo??
Het allerleukste van dat bloesje van Jaël vind ik trouwens dat ze hem zelf gekozen heeft