lucky timquote:
Oh die kan je bij mij bestellen want dat heb ik al gedaan en op m'n webwinkel te koop gezet. Is al jaren een hardloperquote:Op donderdag 17 november 2011 23:29 schreef GewoneMan het volgende:
was op zoek naar banmelding van SCH wil hem uitprinten en inlijsten
maar dan moet ik ervoor betalenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh die kan je bij mij bestellen want dat heb ik al gedaan en op m'n webwinkel te koop gezet. Is al jaren een hardloper
Hoe zit dat nu eigenlijk? Die gast staat gewoon met naam en toenaam in de krant, op nieuwssites etc. dus ik vraag me af wat de big deal nou eigenlijk isquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef luckass het volgende:
Enige uitleg?
Scholier schrijft erotische verhalen over klasgenootjes
Netsplitter heeft het gedelete en toen weer teruggezet, en toen is het weer op slot gegaan, dus dan ga ik er niet meer over of het topic weer opengaat of niet. Dus:quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:34 schreef luckass het volgende:
In het topic worden niet eens namen besproken van die meisjes.
Desnoods haal je die link weg als dat de reden is.
Even geduld liefjequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef timmmmm het volgende:
ik heb even aan de baas gevraagd hoe het zit
Ok baas.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Netsplitter heeft het gedelete en toen weer teruggezet, en toen is het weer op slot gegaan, dus dan ga ik er niet meer over of het topic weer opengaat of niet. Dus:
[..]
Even geduld liefje
Er is totaal geen discussie geweest achter de schermen. NS drukte op een verkeerd knopje, dus delete de boel, waarna hij weer teruggezet werd, en door een andere mod gesloten werd (omdat het in andere fora ook gesloten werd). Ik wilde even NS zijn reden weten voor het deleten, omdat hij FA is, en voor dingen altijd goeie redenen heeft. Blijkt dus ongelukje geweest, als NWSmod vind ik dat het nieuwswaarde heeft, dus is het gewoon een goed topic, dus open.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:11 schreef Freeflyer het volgende:
Naam en toenaam van de schrijver en zelfs van sommige van de meisjes staan all over the internet inclusief de link naar het bestand en op Fok moet er een discussie achter de schermen plaats vinden alvorens er verder over gesproken mag worden.
Je bent een nieuwssite of je bent het niet.
Ah, dat sluiten is een misverstand, akkoord, dat kan gebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is totaal geen discussie geweest achter de schermen. NS drukte op een verkeerd knopje, dus delete de boel, waarna hij weer teruggezet werd, en door een andere mod gesloten werd (omdat het in andere fora ook gesloten werd). Ik wilde even NS zijn reden weten voor het deleten, omdat hij FA is, en voor dingen altijd goeie redenen heeft. Blijkt dus ongelukje geweest, als NWSmod vind ik dat het nieuwswaarde heeft, dus is het gewoon een goed topic, dus open.
Maar omdat ik ook weet hoe FOK! is, een community waar ook genoeg rellende rotjochies deel van uitmaken, en het niet de eerste keer zal zijn dat vanuit FOK! mensen persoonlijk lastig gevallen worden, wil ik geen hyves ed van de jongen. Het bestand wil ik niet om de foto's van de meisjes die erin staan, die hoeven niet over het hele internet verspreidt te worden, dat vind ik zielig voor die meisjes. Dat ze elders op het internet dat fatsoen niet hebben maakt me niet uit, ik heb dat wel.
Dat het topic op slot ging was dus een misverstand, dat heeft niets met hypocrisie te maken.
Kusjekroel enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ah, dat sluiten is een misverstand, akkoord, dat kan gebeuren.
Ik was even in veronderstelling dat het sluiten het gevolg was van het linkje plus het noemen van de namen.
Dank voor de toelichting.
Worden die foto's ook nog verwijderd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:30 schreef GewoneMan het volgende:
Breaking News
kindjes die zich niet in konden houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |