Ja, die machinisten moeten gewoon Nederlands spreken. Net als omgekeerd wordt verwacht dat er Duits of Frans gesproken wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geouwehoer moet ook maar eens afgelopen wezen trouwens
En anders regel maar wat. Dat kan gewoon geen reden zijn dat er urenlang "geen treinverkeer mogelijk" is of watquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, die machinisten moeten gewoon Nederlands spreken. Net als omgekeerd wordt verwacht dat er Duits of Frans gesproken wordt.
Hoe dan ook vind ik het een goede zaak dat er actief op wordt gecontroleerd, in het kader van onze veiligheidquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders regel maar wat. Dat kan gewoon geen reden zijn dat er urenlang "geen treinverkeer mogelijk" is of wat
En je hebt het op leiden centraal weer opgehangen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Hehe ik heb zo een geel treintijden bord van Arnhem Centraal naar Leiden Centraalmeegenomen
Zou mij wel geniaal lijken, gewoon ruigweg een aantal borden verwisselen. Kijken hoe snel NS er achter komtquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En je hebt het op leiden centraal weer opgehangen?
Wel gtw'squote:Op zondag 9 oktober 2011 08:58 schreef greavy het volgende:
Griekse Spoorlijn nog nooit gebruikt (filmpje)
Een miljoenen kostende spoorlijn aanleggen, maar nooit gebruiken
Zelfs over het spoor asfalt leggen
Nee hij hangt thuisquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En je hebt het op leiden centraal weer opgehangen?
tikkie nutteloos als je het mij vraagtquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef greavy het volgende:
NS is geniaal: Door de werkzaamheden tussen Amersfoort en Hilversum enzo reed er een pendeltrein in de vorm van een ICMm-III tussen Amersfoort en Amersfoort Schothorst elk halfuur![]()
zowiezo is het moeten behalen van een target op zo'n baan echt van de zotte bij normale bedrijven..quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef greavy het volgende:
Klopt.. Volgens een HC die ik sprak zaten er per trein amper 10 man in
Ennuh. Ik ben 'm eerder bij de Railcatering gepeerd. De UM van vanmiddag/avond was een beetje pissig op mij steeds. Toen heb ik mijn spullen neergekwakt na de eerste run en mijn geld ingeleverd. Laat 'm dan ook maar de kaktyfus krijgen.
Oorzaak: De eerste run had ik te weinig geld binnen gehaald![]()
ALSOF ik mijn best zou doen op de laatste dienst(en). Heb dit weekend wel gelopen, maar steeds weinig omzet gehaald Ging niet echt mijn best erop doen![]()
Kon 2 van de 4x op de Wall of Shame. De andere 2 keren had ik een aardige score.
Dat ziet er een stuk beter uit dan de binnenkant!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef James1988 het volgende:
Er zijn veel foto's van het interieur van DDZ op Flickr gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, vind ik. Ben benieuwd
Dat dus. En hun het maar vreemd vinden waarom er 80-90% van de nieuwe mensen de proefperiode niet door komtquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo is het moeten behalen van een target op zo'n baan echt van de zotte bij normale bedrijven..
je kan lastig iedereen een kopje thee of koffie onder hun mik schuiven en gaan dreigen met je thee of koffiekraantje als ze niet betalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |