De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
TR gemaaktquote:
Hmm, mag ik een likje?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus over mijn hele gezicht en stroomt door naar mijn armen en benen. Ik smeer het even uit.
Klinkt dit wel lekker boterbart?
ehm nee niet echtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
Er loopt snot uit mijn neus over mijn hele gezicht en stroomt door naar mijn armen en benen. Ik smeer het even uit.
Nastyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
maar thuis blijven voor verkoudheid
Jammer want ik ben wel een perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ehm nee niet echt
Maar ik heb bij jou nog niet echt het beeld van perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisje want geen pics gezien enzo
ZIEEENquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Jammer want ik ben wel een perfect nederlands/zweeds mengsel prachtig meisje
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het echt vet ordinair als je zoiets gewoon verkondigd. tevens raar idee dat mooie vrouwen poepen, sorry can't imagine it and don't want to
Als een baasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.
It's just the way it is, baby.
Tegelijkertijd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik draag momenteel geen make-up, zit in een joggingsbroek en een hoodie met zo'n muts, een zak borrel nootjes op te schransen en cola te drinken, daarbij poep ik ook nog eens.
Dat mag ook op z'n tijd, altijd de mooie chick uithangen is ook vermoeiend!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |