Jij woont toch in Friesland? Ik hoor meer berichten daar vandaan namelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:26 schreef alors het volgende:
Wtf hagel knalt als een malle op mn raam...
hier ook. maar volgens mij is t nu klaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:26 schreef alors het volgende:
Het Westen heeft zijn/haar portie al gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:26 schreef alors het volgende:
ja tis hier nu ook weer rustiger, kon mn muziek gewoon niet meer horenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij woont toch in Friesland? Ik hoor meer berichten daar vandaan namelijk
Noh! wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je in Friesland woont, alors.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Amsterdam. Vraag me niet waarom. Vond het gewoon logisch dat je uit Amsterdam kwam.
Mooie gedachtequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Amsterdam. Vraag me niet waarom. Vond het gewoon logisch dat je uit Amsterdam kwam.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef minthy het volgende:
2 katten en ikzelf van schrik tegen het plafond... Heb een nieuwe cv-installatie gekregen een tijd terug, maar die moet blijkbaar weer ontlucht worden. Verwarming sloeg net aan, klinkt als een waterval
hoezo, heb jij 11 kinderen? niks van gemerkt!quote:
"Gevoeligheid - Diepgang - Reflectie : Je verlangt naar harmonieuze diepte" Het middelste plaatje, want paarsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo, heb jij 11 kinderen? niks van gemerkt!
ow, ff offtopic: persoonlijkheidstest. kies een plaatje een lees wat je bent. omschrijving 4 ben ik.... http://mens-en-samenlevin(...)s-kleur-en-vorm.html
Dat vind ik altijd zulke bagger.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ff offtopic: persoonlijkheidstest. kies een plaatje een lees wat je bent. omschrijving 4 ben ik.... http://mens-en-samenlevin(...)s-kleur-en-vorm.html
quote:Overheard: When Reagan was President we had Johnny Cash, Bob Hope, and Steve Jobs. In Obama's America, no Cash, no Hope, and no Jobs
Nee, maar grote gezinnen komen hier in de buurt wel aardig vaak voor!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook. kreeg echter een mailtje van een collega met de 9 plaatjes zonder uitleg en of ik er 1 wilde kiezen. en bij mij klopt ie vrij aardig. in de rest herken ik me veel minder.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis 1 plaatje kiezen en de verklaring lezen. kost je 1 minuut, of 2 als je langzaam leestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar grote gezinnen komen hier in de buurt wel aardig vaak voor!
En die test ga ik niet doen, moet ik voor school en werk al aan de lopende band maken
bij mij ook, vandaar dat ik het zo grappig vind. geloof er meestal niet echt in, maar deze is wel treffend.quote:
Moest je het ook doorsturen naar minimaal 10 vrienden want anders zou je nooit meer gekust worden ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook. kreeg echter een mailtje van een collega met de 9 plaatjes zonder uitleg en of ik er 1 wilde kiezen. en bij mij klopt ie vrij aardig. in de rest herken ik me veel minder.
Doe ermee wat je wilt
ik heb niet eens 10 vriendenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moest je het ook doorsturen naar minimaal 10 vrienden want anders zou je nooit meer gekust worden ?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
is Steve Jobs de opa van Ekdom???twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 06-10-2011 om 09:11:13En vannacht is hij gegaan, mijn lieve opa... reageer retweet
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moest je het ook doorsturen naar minimaal 10 vrienden want anders zou je nooit meer gekust worden ?
Mja, eerst dacht ik ook even: sure... Ga ik lezen, bam, ik!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
bij mij ook, vandaar dat ik het zo grappig vind. geloof er meestal niet echt in, maar deze is wel treffend.
ow noes!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
OMG OMG
Dit gaat je vreselijk veel ongeluk bezorgen !!111!!1
mijn collega's ook. Alleen het "bewonderen-stukje" slaat volgens mij nergens op. Geen hond bewondert mequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, eerst dacht ik ook even: sure... Ga ik lezen, bam, ik!En voor zover ik jou 'ken', herken ik jou ook wel er in.
quote:
Hehe, daar had ik Pino ook al mee te pakken een tijdje terugquote:
horoscopen, daar geloof ik niet in. Ik ben namelijk Waterman en dat zijn heel nuchtere mensen volgens de Astrolijn...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb even alle stukjes gelezen en in principe kan ik ze bijna allemaal wel een beetje bij mezelf plaatsen.
Idem met dat horoscopen geneuzel.
ehm..je weet dat dat strafbaar is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hehe, daar had ik Pino ook al mee te pakken een tijdje terug
Sinds een paar maanden zou het legaal zijn. Gelukkig voor hem heeft hij nu een lieve topvriendinquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..je weet dat dat strafbaar is?
Watermannen ftw!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
horoscopen, daar geloof ik niet in. Ik ben namelijk Waterman en dat zijn heel nuchtere mensen volgens de Astrolijn...
nja, het vreemde is dat ik het product ben van 2 maagden....quote:
Jij drinkt veel te veel Shandy om nuchter te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
horoscopen, daar geloof ik niet in. Ik ben namelijk Waterman en dat zijn heel nuchtere mensen volgens de Astrolijn...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij drinkt veel te veel Shandy om nuchter te zijn.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden zou het legaal zijn. Gelukkig voor hem heeft hij nu een lieve topvriendin
Ik was niet aan het roddelen, was lief bedoeldquote:
stokbrood.mp3quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:22 schreef Qunix het volgende:
Hoe heet de tune van Giel als hij de "Frankrijk"- tune in start?
jij heerscht!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
ik heb geen idee joh, ik luister nooit Giel, hole zal het wel weten.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb geen idee joh, ik luister nooit Giel, hole zal het wel weten.
Als iemand het zou weten dan is hij het wel!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb geen idee joh, ik luister nooit Giel, hole zal het wel weten.
Is de artiest niet toevallig Ginette Milimelo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:34 schreef Qunix het volgende:
Geen idee wie de artiest is.. Nummer heet "Dans Ma Verdine"
Paris Musette - Dans Ma Verdinequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Als iemand het zou weten dan is hij het wel!!
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
ondanks dat er hierboven een Duits Theekransje is ga ik toch maar proberen te pitten.....mocht het echt niet willen slinger ik mn ps3 wel aan...
slaap lekker iedereen!
als je hem wilt hebben ik heb hem wel.quote:
wat zei ik je?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als je hem wilt hebben ik heb hem wel.
Floppie dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Copy-paste!
En toppie mocht hier niet meer...
Van mij mag het wel, maar ik voelde wat weerstand toen ik toppie zei...quote:
Dat plaatje...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb net cola gedronken en ben nu klaarwakker niet erg handig of wel [ afbeelding ]
weet je zeker dat je alleen cola op hebt? en stuur die energie maar door hoor, ik kan het nog wel even gebruiken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb net cola gedronken en ben nu klaarwakker niet erg handig of wel [ afbeelding ]
Gefeliciteerd!! Dat je nog maar een ouwe pruim mag wordenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Dat je nog maar een ouwe pruim mag worden
Dat gun je toch niemand een ouwe pruimquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Dat je nog maar een ouwe pruim mag worden
Worden, niet krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat gun je toch niemand een ouwe pruim
Ik delegeer de verantwoordelijkheid voor complicaties naar fok!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan stoppen met kijken naar jouw usericon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |