Nein Mann.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijn mooie gifs lokken alle lurkers uit de kast
Als een eckte baas.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijn mooie gifs lokken alle lurkers uit de kast
Volgens mij heb ik hem nog, even kieken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ik had nog eens een gifje gemaakt voor KB, maar die ben ik kwijt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nog, even kieken.
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
abc lokt ook alle lurkers uit de kast zo blijkt uit onderzoek.
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
https://tjunk.com/index.p(...)roductId=55&image2=1 Dit shirt, kopen of niet?
Beetje jammer dat bits of freedom erop staat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
https://tjunk.com/index.p(...)roductId=55&image2=1 Dit shirt, kopen of niet?
Mja, zoiets dacht ik ook al. Het ideaal is prima maar niet om mee rond te lopen zeg maarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat alleen bits of freedom erop staat.
Dat ook wel een beetjequote:
pffquote:
quote:
Als je een auto hebt is het niet zo moeilijk om er aan te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
280 euro aan bekeuringen? Jij crimineel.
Zo goed?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hé ja, verdomd dat is ook zo, Ezell verander je UI eens
Wildplassen is makkelijker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je een auto hebt is het niet zo moeilijk om er aan te komen.
Ik rijd vaker in de auto dan dat ik wildplasquote:
Neemt niet weg dat het makkelijker is om zo aan bekeuringen te komen. Met een auto is gevaarlijker enzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik rijd vaker in de auto dan dat ik wildplas
Is dat ook zo pauper dan?quote:
Somsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
Is het zo moeilijk om gewoon aan de regels te houden?
* koekjestrommel1 verbaast zich dat Groenlo überhaupt agenten heeftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:52 schreef Joosterd het volgende:
Ik mijn eigen stadje ken ik bijna elke politieagent bij voor en achternaamNiet dat het er veel zijn maar goed kan wel in je voordeel werken.
Ik niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef Joosterd het volgende:
Iedereen wil wel een keer rebels zijn.
Daar noem je ook wel een plaats ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
* koekjestrommel1 verbaast zich dat Groenlo überhaupt agenten heeft
Inclusief pauper stadswachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
* koekjestrommel1 verbaast zich dat Groenlo überhaupt agenten heeft
Op de autosnelweg prima (!) en veilig 150 km/h?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je kan op de snelweg prima en veilig 150 kmh rijden, en vaak buiten de bebouwde kom ook veilig 100 rijden. Maar die Nederlandse paniekpolitiek verhinderd dat.
Ik neem aan dat er redenen zijn om zo'n maximumsnelheid van 120 km/h op autosnelwegen in te voeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Absoluut. En helemaal buiten de randstad
Omdat Nederlanders niet kunnen rijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er redenen zijn om zo'n maximumsnelheid van 120 km/h op autosnelwegen in te voeren.
Misschien wel, misschien niet. Heb je een algemeen onderzoek gedaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders niet kunnen rijden.
Troll.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond zuipen en neuken in Amsterdam.
Zegt ie maar, eigenlijk zit ie de hele avond achter de pc. Met als smoes dat ie in de trein op zijn telefoon zit en dat er een storing is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
Vanavond zuipen en neuken in Amsterdam.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zegt ie maar, eigenlijk zit ie de hele avond achter de pc. Met als smoes dat ie in de trein op zijn telefoon zit en dat er een storing is.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zegt ie maar, eigenlijk zit ie de hele avond achter de pc. Met als smoes dat ie in de trein op zijn telefoon zit en dat er een storing is.
Zit je bij een vereniging?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Ik had inderdaad zin om een avondje thuis te blijven, maar ik ben een soort van gedwongen door m'n clubgenoten.
Tuurlijk. De mooiste vereniging van de wereld.quote:
Ik vind kutstudent wel een corpsbal, hoe die zich gedraagt.quote:
Welke?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tuurlijk. De mooiste vereniging van de wereld.
Niks mis meequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind kutstudent wel een corpsbal, hoe die zich gedraagt.
Hoezo net? Een gemiddeld mens heeft tussen de 6 en 10 uur slaap nodig, 8 is dus perfect.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:33 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga slapen, dan heb ik nog net 8 uurtjes slaap.
Hij moet om half 6 opstaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo net? Een gemiddeld mens heeft tussen de 6 en 10 uur slaap nodig, 8 is dus perfect.
Gaat 't niet om. Hij doet alsof 8 uur slaap weinig is, maar dat is gewoon prima.quote:
gisteravond vreemde avond gehad, erg gezellig dat wel,quote:
Waarom speciaal voor mij?quote:
okquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:51 schreef leeell het volgende:
[..]
gisteravond vreemde avond gehad, erg gezellig dat wel,
vreemde opleidingsshit
vriendin die vreemd vrolijk deed, en raar
ik neem je mee x25 op repeat gehad (and counting)
etc
Omdat gewoon.quote:
ik dacht dat je dat alleen tegen mij wasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg lief hoor.
ga eens weg jijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat alleen tegen mij was
wil ik best gelovenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg lief hoor.
niet haten op gloeimuisquote:
Ik ben altijd lief.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat alleen tegen mij was
hoezo niet mijn waarde leeell?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |