quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natas heeft er weleens beter uitgezien ja.
dus dit. Hele dag geen reet te doen dus daarom gaan ze maar ruzie zoeken met de buren uit pure frustratie en verveling.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Het is ook altijd van dat werkloze volk wat zich de hele dag aan elkaar zit te ergeren.
Da's weer eens wat anders dan een spermalamp.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Leen de decibellenmeter van mr Visser.
Heeft daar überhaupt iemand werk?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:02 schreef WcPot het volgende:
Heeft die Brenda ook nog werk of is ze full time bank hanger
Wat hebben ze liggen? IK moet elke keer van mn monitor naar mn beamer kijken, mis zo af en toe wel wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
Ze hebben ook altijd de meest gehorige vloerbedekking die je maar kunt verzinnen.
Soort laminaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Wat hebben ze liggen? IK moet elke keer van mn monitor naar mn beamer kijken, mis zo af en toe wel wat.
Low budget laminaatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Wat hebben ze liggen? IK moet elke keer van mn monitor naar mn beamer kijken, mis zo af en toe wel wat.
Ze bonkt tegen het plafond.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Injetta het volgende:
IN ieder geval tapijt en ander speelgoed voor het kind.
Maar welk lawaai heeft het stel nou? Want dat is blijkbaar nu niet meer aan de orde.
Beamerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:03 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja projector, geen BMW.quote:
Zeil ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef Palomar het volgende:
[..]
denk wel praktischer dan vloerbedekking, rekening houdend met morsen en kruimels etc....
Je kunt ook een soort vinyl of linoleum nemen, dat is niet zo gehorig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef Palomar het volgende:
[..]
denk wel praktischer dan vloerbedekking, rekening houdend met morsen en kruimels etc....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |