Gewoon via bestelformulieren in Plazaquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef wesley14 het volgende:
[..]
Maar toch zie ik bij verschillende AH's dezelfde naambadges. Is er een speciaal of standaard bedrijf voor?
Welke afdeling?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef -Vega- het volgende:
Wat houdt die toets van twee uur na je sollicitatiegesprek in?
Dat met die kassatraining is niet meer in DNAH. Iig bij ons niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welke afdeling?
Vakkenvuller: standaard uitleg. Over het op orde houden van het magazijn tot het FiFo vullen.
Kassa: kassa draaien. Je moet virtueel, paar knoppen, een aantal klanten helpen. Daarbij moet je denken aan scannen, de PLU-code invoeren en het mogelijk terug geven van wisselgeld.
Niets om je druk over te maken, gewoon ff goed opletten bij de informatie die je krijgt.
Bij ons wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:29 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dat met die kassatraining is niet meer in DNAH. Iig bij ons niet.
Voor de verderrest vallen die toetsjes wel mee. Niet iets waar je je druk om hoeft te maken
Ik kan het helaas niet vinden... Ik heb de hele FORM afgezocht maar ik kan het niet vinden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Gewoon via bestelformulieren in Plaza
Onzin, je kan goudgele badges bestellen met je naam en functie.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef UncleSam het volgende:
Teamleider badge bestaat niet binnen AH. Zul je gewoon een sm badge voor moeten gebruiken.
En kan ik deze sm-badges dan bestellen via een teamleider-account op plaza? of moet ik daarvoor ook echt bij mijn (A)SM zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Onzin, je kan goudgele badges bestellen met je naam en functie.
Wie z'n idee is het eigenlijk? Die van de teamleiders of de SM?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef wesley14 het volgende:
[..]
En kan ik deze sm-badges dan bestellen via een teamleider-account op plaza? of moet ik daarvoor ook echt bij mijn (A)SM zijn?
Het is gewoon plastic hoor, kan niet veel kosten...quote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wie z'n idee is het eigenlijk? Die van de teamleiders of de SM?
Want ik kan me niet voorstellen dat ze die dingen zomaar laten bestellen i.v.m. de kostprijs. Waarschijnlijk zal het ook nog goedgekeurd moeten worden door de regiomanager.
Maar het moet wel speciaal bedrukt worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:08 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Het is gewoon plastic hoor, kan niet veel kosten...
Als je geen all-in uurloon hebt (want dan krijg je maandelijks een stukje winstuitkering) dan is het 42,5% en wordt het gestort bij je volgende loon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wanneer word er eigenlijke winstuitkering uitgekeerd?
en dat is dan 33% van wat je in het jaar hebt verdiend ofzoiets toch?
Het idee komt van de Teamleiders, we hebben samen besloten dat we dit graag willen... We hebben het natuurlijk wel overlegd met de SM! Maar is het dan niet mogelijk?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wie z'n idee is het eigenlijk? Die van de teamleiders of de SM?
Want ik kan me niet voorstellen dat ze die dingen zomaar laten bestellen i.v.m. de kostprijs. Waarschijnlijk zal het ook nog goedgekeurd moeten worden door de regiomanager.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Toch vervelend om een sollicitatie formulier bij de informatie balie achter te laten als je weet hoe ermee omgegaan wordt (heb zelf ook een klein jaar achter de informatie balie gestaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |