er zit een logica in de username. Het is altijd: pnl[voorletters][3 cijfers] dus als je dat weet hoef je alleen die cijfers nog te onthouden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Heej die moet ik onthouden! Thx! Wel een lekker makkelijk wachtwoord dan :p
Scheelt dat die gebruikersnaam die je in moet voeren al een wachtwoord opzich is
Blijft er bij ons gewoon in. Zelfs met een bredere facing. Alle cola komt nu bij elkaar te staan, zowel de blikjes, kleine flesjes als de grote flessen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef donald_dick het volgende:
Waarom gaat de AH cola eruit? Geen vraag meer naar of leveringsproblemen?
Waarom met zoveel man? Wij hebben eerst met z'n tweeën van 9-13u. de vijftien meter worp gedaan, daarna een ploegje van vier vullers van 14-16u. om alles te vullen. Ik vind het overigens best een mooie worp, éindelijk de kleine en grote flessen vermengd...quote:Op zondag 13 november 2011 23:48 schreef einschtein het volgende:
VOOR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag gedaan, van 1-5 met 6 man. Waren heel veel dingen niet, die komen maandag/dinsdag binnen. Vandaar dat 't nog wat leeg is.
Voor diegene die het merkt: ja, we hadden rechte planken te kort.We kregen 10 nieuwe bocht-planken binnen, terwijl we er maar 3 extra nodig hadden. En we kregen geen rechte planken binnen. Dus die zullen over een week of 2 wel binnenkomen.
Waarom niet? Is alles direct gedaan. 3 zijn bezig geweest met het materiaal. Hoogte planken, platen en ga zo maar door. Andere 3 zijn zo goed als direct gaan vullen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Waarom met zoveel man? Wij hebben eerst met z'n tweeën van 9-13u. de vijftien meter worp gedaan, daarna een ploegje van vier vullers van 14-16u. om alles te vullen. Ik vind het overigens best een mooie worp, éindelijk de kleine en grote flessen vermengd...
Wij dachten: dan is er heel weinig controle op de kwaliteit van de worp. Nu konden we er met twee ervaren worpmannen eerst voor zorgen dat alles goed hing, na 4 uur was het alleen nog maar een kwestie van vullen (waar je dan niet per sé dure, ervaren krachten voor nodig hebt). Werkte ook heel goed zo.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Waarom niet? Is alles direct gedaan. 3 zijn bezig geweest met het materiaal. Hoogte planken, platen en ga zo maar door. Andere 3 zijn zo goed als direct gaan vullen.
ING nog nietquote:
Zo ging het bij ons eigenlijk ook, alleen dan tegelijkertijd. Heh.quote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wij dachten: dan is er heel weinig controle op de kwaliteit van de worp. Nu konden we er met twee ervaren worpmannen eerst voor zorgen dat alles goed hing, na 4 uur was het alleen nog maar een kwestie van vullen (waar je dan niet per sé dure, ervaren krachten voor nodig hebt). Werkte ook heel goed zo.
Ik snap alleen niet waarom jullie voor 2 meter water hadden. en nu nog steeds 2 meter water......quote:Op zondag 13 november 2011 23:48 schreef einschtein het volgende:
VOOR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag gedaan, van 1-5 met 6 man. Waren heel veel dingen niet, die komen maandag/dinsdag binnen. Vandaar dat 't nog wat leeg is.
Voor diegene die het merkt: ja, we hadden rechte planken te kort.We kregen 10 nieuwe bocht-planken binnen, terwijl we er maar 3 extra nodig hadden. En we kregen geen rechte planken binnen. Dus die zullen over een week of 2 wel binnenkomen.
Maar toch zie ik bij verschillende AH's dezelfde naambadges. Is er een speciaal of standaard bedrijf voor?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:00 schreef UncleSam het volgende:
Bij ons hebben ze het gewoon bij een graveer bedrijf laten doen en de rekening indienen bij SM-
Gewoon via bestelformulieren in Plazaquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef wesley14 het volgende:
[..]
Maar toch zie ik bij verschillende AH's dezelfde naambadges. Is er een speciaal of standaard bedrijf voor?
Welke afdeling?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef -Vega- het volgende:
Wat houdt die toets van twee uur na je sollicitatiegesprek in?
Dat met die kassatraining is niet meer in DNAH. Iig bij ons niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welke afdeling?
Vakkenvuller: standaard uitleg. Over het op orde houden van het magazijn tot het FiFo vullen.
Kassa: kassa draaien. Je moet virtueel, paar knoppen, een aantal klanten helpen. Daarbij moet je denken aan scannen, de PLU-code invoeren en het mogelijk terug geven van wisselgeld.
Niets om je druk over te maken, gewoon ff goed opletten bij de informatie die je krijgt.
Bij ons wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:29 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dat met die kassatraining is niet meer in DNAH. Iig bij ons niet.
Voor de verderrest vallen die toetsjes wel mee. Niet iets waar je je druk om hoeft te maken
Ik kan het helaas niet vinden... Ik heb de hele FORM afgezocht maar ik kan het niet vinden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Gewoon via bestelformulieren in Plaza
Onzin, je kan goudgele badges bestellen met je naam en functie.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef UncleSam het volgende:
Teamleider badge bestaat niet binnen AH. Zul je gewoon een sm badge voor moeten gebruiken.
En kan ik deze sm-badges dan bestellen via een teamleider-account op plaza? of moet ik daarvoor ook echt bij mijn (A)SM zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Onzin, je kan goudgele badges bestellen met je naam en functie.
Wie z'n idee is het eigenlijk? Die van de teamleiders of de SM?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:36 schreef wesley14 het volgende:
[..]
En kan ik deze sm-badges dan bestellen via een teamleider-account op plaza? of moet ik daarvoor ook echt bij mijn (A)SM zijn?
Het is gewoon plastic hoor, kan niet veel kosten...quote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wie z'n idee is het eigenlijk? Die van de teamleiders of de SM?
Want ik kan me niet voorstellen dat ze die dingen zomaar laten bestellen i.v.m. de kostprijs. Waarschijnlijk zal het ook nog goedgekeurd moeten worden door de regiomanager.
Maar het moet wel speciaal bedrukt worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:08 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Het is gewoon plastic hoor, kan niet veel kosten...
Als je geen all-in uurloon hebt (want dan krijg je maandelijks een stukje winstuitkering) dan is het 42,5% en wordt het gestort bij je volgende loon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:30 schreef Jeffrey_San het volgende:
Wanneer word er eigenlijke winstuitkering uitgekeerd?
en dat is dan 33% van wat je in het jaar hebt verdiend ofzoiets toch?
Het idee komt van de Teamleiders, we hebben samen besloten dat we dit graag willen... We hebben het natuurlijk wel overlegd met de SM! Maar is het dan niet mogelijk?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wie z'n idee is het eigenlijk? Die van de teamleiders of de SM?
Want ik kan me niet voorstellen dat ze die dingen zomaar laten bestellen i.v.m. de kostprijs. Waarschijnlijk zal het ook nog goedgekeurd moeten worden door de regiomanager.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Toch vervelend om een sollicitatie formulier bij de informatie balie achter te laten als je weet hoe ermee omgegaan wordt (heb zelf ook een klein jaar achter de informatie balie gestaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |