er zit een logica in de username. Het is altijd: pnl[voorletters][3 cijfers] dus als je dat weet hoef je alleen die cijfers nog te onthouden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Heej die moet ik onthouden! Thx! Wel een lekker makkelijk wachtwoord dan :p
Scheelt dat die gebruikersnaam die je in moet voeren al een wachtwoord opzich is
Blijft er bij ons gewoon in. Zelfs met een bredere facing. Alle cola komt nu bij elkaar te staan, zowel de blikjes, kleine flesjes als de grote flessen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef donald_dick het volgende:
Waarom gaat de AH cola eruit? Geen vraag meer naar of leveringsproblemen?
Waarom met zoveel man? Wij hebben eerst met z'n tweeën van 9-13u. de vijftien meter worp gedaan, daarna een ploegje van vier vullers van 14-16u. om alles te vullen. Ik vind het overigens best een mooie worp, éindelijk de kleine en grote flessen vermengd...quote:Op zondag 13 november 2011 23:48 schreef einschtein het volgende:
VOOR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag gedaan, van 1-5 met 6 man. Waren heel veel dingen niet, die komen maandag/dinsdag binnen. Vandaar dat 't nog wat leeg is.
Voor diegene die het merkt: ja, we hadden rechte planken te kort.We kregen 10 nieuwe bocht-planken binnen, terwijl we er maar 3 extra nodig hadden. En we kregen geen rechte planken binnen. Dus die zullen over een week of 2 wel binnenkomen.
Waarom niet? Is alles direct gedaan. 3 zijn bezig geweest met het materiaal. Hoogte planken, platen en ga zo maar door. Andere 3 zijn zo goed als direct gaan vullen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Waarom met zoveel man? Wij hebben eerst met z'n tweeën van 9-13u. de vijftien meter worp gedaan, daarna een ploegje van vier vullers van 14-16u. om alles te vullen. Ik vind het overigens best een mooie worp, éindelijk de kleine en grote flessen vermengd...
Wij dachten: dan is er heel weinig controle op de kwaliteit van de worp. Nu konden we er met twee ervaren worpmannen eerst voor zorgen dat alles goed hing, na 4 uur was het alleen nog maar een kwestie van vullen (waar je dan niet per sé dure, ervaren krachten voor nodig hebt). Werkte ook heel goed zo.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Waarom niet? Is alles direct gedaan. 3 zijn bezig geweest met het materiaal. Hoogte planken, platen en ga zo maar door. Andere 3 zijn zo goed als direct gaan vullen.
ING nog nietquote:
Zo ging het bij ons eigenlijk ook, alleen dan tegelijkertijd. Heh.quote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wij dachten: dan is er heel weinig controle op de kwaliteit van de worp. Nu konden we er met twee ervaren worpmannen eerst voor zorgen dat alles goed hing, na 4 uur was het alleen nog maar een kwestie van vullen (waar je dan niet per sé dure, ervaren krachten voor nodig hebt). Werkte ook heel goed zo.
Ik snap alleen niet waarom jullie voor 2 meter water hadden. en nu nog steeds 2 meter water......quote:Op zondag 13 november 2011 23:48 schreef einschtein het volgende:
VOOR
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag gedaan, van 1-5 met 6 man. Waren heel veel dingen niet, die komen maandag/dinsdag binnen. Vandaar dat 't nog wat leeg is.
Voor diegene die het merkt: ja, we hadden rechte planken te kort.We kregen 10 nieuwe bocht-planken binnen, terwijl we er maar 3 extra nodig hadden. En we kregen geen rechte planken binnen. Dus die zullen over een week of 2 wel binnenkomen.
Maar toch zie ik bij verschillende AH's dezelfde naambadges. Is er een speciaal of standaard bedrijf voor?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:00 schreef UncleSam het volgende:
Bij ons hebben ze het gewoon bij een graveer bedrijf laten doen en de rekening indienen bij SM-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |