Lees dit topic maar eens door Diemux. Genoeg liefhebbers van fysieke boekhandels hier, die tevens nooit of zeer zelden gebruik zouden maken van www.bol. comquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:40 schreef Diemux het volgende:
Tja wat moet je nog met een winkel als je bedrijven zoals www.Bol.com hebt...
Dat begrijp ik ook wel, er zullen zat liefhebbers zijn maar die groep wordt ook met de dag kleiner. Bedrijven als www.bol.com groeien als kool en zullen dit ook blijven doen. Dat is een probleem bij de meeste detailhandels, online bedrijven zullen uiteindelijk de meeste fysieke winkels uitroeien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lees dit topic maar eens door Diemux. Genoeg liefhebbers van fysieke boekhandels hier, die tevens nooit of zeer zelden gebruik zouden maken van www.bol. com
Slechte tijden voor boekenwinkels
Nee, dat zijn de consumenten die dat doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:46 schreef Diemux het volgende:
online bedrijven zullen uiteindelijk de meeste fysieke winkels uitroeien.
En dan was Donner vroeger nog een stuk mooierquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Donner rotterdam is de mooiste boekwinkel van Nederland
Wanneer is vroeger volgens jou?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan was Donner vroeger nog een stuk mooier
Ben er vorige maand geweest en de keer daarvoor was ruim een jaar geleden. In de 2 keer was het flink veranderd. Veel minder keus. Weet niet meer precies wanneer ze al die veranderingen hebben doorgevoerd, maar dat zal vast wel terug te vinden zijn. Desondanks blijf ik het een prachtige boekenwinkel vinden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wanneer is vroeger volgens jou?
Wow, als je daar komt dan zal het je teleurstellen ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben er voor het laatst 8 jaar geleden geweest.
Een goede sfeer, mooi pand, goed personeel en een (nog steeds) ruime keus.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar? Het is altijd stervensdruk in die winkels en de boeken zijn door de vaste boekenprijs net zo duur als ergens anders.
Oh dearquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wow, als je daar komt dan zal het je teleurstellen ben ik bang.
Ze maken wel heel wat meer kosten dan een onlinewinkel, denk ik. Huur pand (ze zitten over het algemeen niet in de kleinste panden op de slechtste locaties), personeel, opslag, enz.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een goede sfeer, mooi pand, goed personeel en een (nog steeds) ruime keus.
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Een hoogleraar boekhandels?
Hebben ze ook een hoogleraar frietkramen? Een hoogleraar groentewinkels? Een hoogleraar bloemisten?
Ik hoorde laatst dat ze zelfs hoogleraren bedrijfskunde hebben.quote:
Hoe bedoel je? Ik bestel er nu al hoor, zeker met grotere hoeveelheden (>5) is het vaak goedkoper. Ik ben zellf helemaal geswitched naar Bookdepository in de UK. Gratis verzending en scherpe prijzenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Als Amazon naar Nederland komt wordt het pas echt leuk.
Nederlandstalige boeken verkopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:47 schreef freud het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik bestel er nu al hoor, zeker met grotere hoeveelheden (>5) is het vaak goedkoper. Ik ben zellf helemaal geswitched naar Bookdepository in de UK. Gratis verzending en scherpe prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |