SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door RobertNL op 07-10-2011 23:55:49 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:
In het geval je hem ook als damesmagneet wilt gebruiken, zou ik de onderste kiezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[ afbeelding ]
maar even iets anders, ik ben ook geïnteresseerd in de Shark watch, ik kan alleen niet kiezen tussen de 2 onderstaande, welke zal ik doen? Iemand goede/slechte ervaringen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wilt dat varkenslampje erg graag?quote:
Met logo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef shiznuts het volgende:
Tuurlijk!Ik heb er nog altijd geen
en ben te lui om achter m'n zuurverdiende LEDpig van Lightake te gaan.
Sowieso... de cultstatuskeychainledpig met FOK!logo erop?!
Zo'n kans kun je niet voorbij laten gaan.
Als je dit soort 4.2V batterijen wilt gebruiken moet je heel wat opletten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 07:34 schreef BigD033 het volgende:
Welke batterijen kan ik het beste voor deze zaklamp gebruiken? (18650)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320762086750&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:nl#ht_1823wt_1139
en als er staat maximaal 4.2volt kan je toch het beste ook een batterij van 4.2 gebruiken zodat je de hoogste output hebt? en laders, moet je nog ergens opletten?
edit: of kan ik beter deze nemen?
zit kwa prijs erg dit bij elkaar (als je ervan uit gaat dat batterijen en charger 7 euro kosten)
http://www.ebay.com/itm/1300Lm-CREE-XM-L-XML-T6-LED-Flashlight-Torch-18650-CH-/330574214459?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D3323809963750238242
welke batterijen zou jij me dan aanraden, en welke zaklamp heeft jouw voorkeur?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je dit soort 4.2V batterijen wilt gebruiken moet je heel wat opletten.
http://budgetlightforum.com/node/1825
Heb je een URL waar je ze gevonden hebt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[ afbeelding ]
maar even iets anders, ik ben ook geïnteresseerd in de Shark watch, ik kan alleen niet kiezen tussen de 2 onderstaande, welke zal ik doen? Iemand goede/slechte ervaringen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik omdat het Sanyo is en voor 3xT6 zaklampen gebruik met hogere eisen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:41 schreef BigD033 het volgende:
[..]
welke batterijen zou jij me dan aanraden, en welke zaklamp heeft jouw voorkeur?
Bedankt voor de link van de batterijen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze heb ik omdat het Sanyo is en voor 3xT6 zaklampen gebruik met hogere eisen.
http://www.qualitychinago(...)tarb2600-p-1943.html
Wil je goedkopere China merk dan moet je de rood zwarte flame ultrafire halen bij DX. Als je een enkele 18650 gebruikt zijn de veiligheidseisen wel een stuk minder. 2 ongelijkwaardige batterijen kunnen elkaar gaan ontladen/opladen in de zaklamp met als potentieel gevolg kaboom!!!![]()
Met 1 batterij moet je vooral opletten dat je ze niet gaat overladen en ontladen
Welke voorkeur ik heb tussen die 2 lampen is onzinnig, de lamp is namelijk voor jou![]()
Wil je dichtbij schijnen (kleine reflector) of wil je ver kunnen focussen (grote reflector)? Moet het compact blijven omdat het in je broekzak moet passen?
Je kunt sowieso niet zien wat zo'n lamp doet totdat je een review hebt gelezen. Budgetlightforum is echt heel goed om door te lezen.
http://budgetlightforum.com/forum
Ik heb nog steeds een paar 16340's nodig met een goeie lader..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze heb ik omdat het Sanyo is en voor 3xT6 zaklampen gebruik met hogere eisen.
http://www.qualitychinago(...)tarb2600-p-1943.html
Wil je goedkopere China merk dan moet je de rood zwarte flame ultrafire halen bij DX. Als je een enkele 18650 gebruikt zijn de veiligheidseisen wel een stuk minder. 2 ongelijkwaardige batterijen kunnen elkaar gaan ontladen/opladen in de zaklamp met als potentieel gevolg kaboom!!!![]()
Met 1 batterij moet je vooral opletten dat je ze niet gaat overladen en ontladen
Welke voorkeur ik heb tussen die 2 lampen is onzinnig, de lamp is namelijk voor jou![]()
Wil je dichtbij schijnen (kleine reflector) of wil je ver kunnen focussen (grote reflector)? Moet het compact blijven omdat het in je broekzak moet passen?
Je kunt sowieso niet zien wat zo'n lamp doet totdat je een review hebt gelezen. Budgetlightforum is echt heel goed om door te lezen.
http://budgetlightforum.com/forum
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In het geval je hem ook als damesmagneet wilt gebruiken, zou ik de onderste kiezen
Ik wil over een maand pas horen wat je ervan vindt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is 'ie dande Tomtop Gaming muis! Besteld op 14/09, nu net binnen.
Ziet er goed uit, ligt lekker in de hand en scrollt welfijn. Hij is wel vrij licht/plasticky. Voor $5.45 wel echt prima!
Of HK, of gewoon een Europese. Maar dat moet er dan bijstaan, of op het plaatje. Vaak staat er dan ook wel (voornamelijk op Ebay) dat wanneer je dat item bestelt je een verloopstukje voor jouw land erbij krijgt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:22 schreef redboyke het volgende:
als je electronica koopt wat voor stekker krijg je dan? die van amerika?
ben eigenlijk aan het twijfelen of ik het wel zo ver zou kopen. bij bart smit gooien ze ook met tablets naar je hoofd kost wel wat meer maar dan heb je ook 2jaar garantie en denk dat dat toch wel moeilijker is als je iets koopt uit china.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of HK, of gewoon een Europese. Maar dat moet er dan bijstaan, of op het plaatje. Vaak staat er dan ook wel (voornamelijk op Ebay) dat wanneer je dat item bestelt je een verloopstukje voor jouw land erbij krijgt.
Verder staat vragen natuurlijk vrij (niet aan ons, aan de shop, want hoe moeten wij dat weten?)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
ben eigenlijk aan het twijfelen of ik het wel zo ver zou kopen. bij bart smit gooien ze ook met tablets naar je hoofd kost wel wat meer maar dan heb je ook 2jaar garantie en denk dat dat toch wel moeilijker is als je iets koopt uit china.
Is gewoon dezelfde mailgang, maar dan 'registered', dus dat het volgbaar is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:30 schreef JortK het volgende:
Weet iemand hoe veilig de methode 'Registred Mail' is als Shipping method? Of is dat de methode die DX en dergelijke ook gebruiken?
Gewichtjes in? Voelt ie een beetje degelijk? Goeie gliders er onder? kraak ie als je er in knijpt? Of piept ie misschien? China mouse powered by real mice caught in Chinese warehouse!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is 'ie dande Tomtop Gaming muis! Besteld op 14/09, nu net binnen.
Ziet er goed uit, ligt lekker in de hand en scrollt welfijn. Hij is wel vrij licht/plasticky. Voor $5.45 wel echt prima!
ah ok ken er niet zoveel van eind vorige maand was de eerste keer dat ik iets van china had besteld. en ik vind het kut. niet wetend wanneer je pakje gaat toekomen. it's killing me. k'hoop gewoon dat alles toekomt. voel me al een beetje opgelicht hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]Die tablets bij Bart Smit zijn niet waard wat ze kosten. Vooral niet omdat er geen upgrademogelijkheden zijn. Ze komen met een of andere schil voor android erop en daar zit je dan aan vast. Voor hetzelfde geld, of een beetje meer heb je een tablet uit China met betere specificaties en vele met upgrademogelijkheden. Al zou ik zelf m'n electronica (as such) gewoon van een bekend westers merk halen. Niet van Xiron of MPMan, maar van Acer, Archos, Asus, etc...
ow ok thx zal ik daar eens kijken. ja was ook aan denken voor een tablet met costum roms. aangezien ik dat nu ook draai op mijn smartphonequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:52 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn hele communities op het internet te vinden die elkaar helpen en ervoor zorgen dat er tabletondersteuning is. Ook zij wilden gewoon zo goedkoop mogelijk uit zijn maar een tip top apparaat met goedlopend besturingssysteem erop.
Voor meer info het FOK! Android Tablet Topic:
› Android tablet discussie topic #15 - New age tabletting awaits!
Daar vind je onder andere ook Chinese webshoplinks.
Dit is hem dus:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gewichtjes in? Voelt ie een beetje degelijk? Goeie gliders er onder? kraak ie als je er in knijpt? Of piept ie misschien? China mouse powered by real mice caught in Chinese warehouse!
Hmm, misschien dan toch wel handig als reserve game-muisje. Alle extra knopjes doen het ook allemaal OK? Moet je aparte software installeren om de extra buttons te laten werken? Ben idd, net als The_shizzle_is_doing_ma_dizzle, wel benieuwd of het ding het na een maandje nog doet. Is het scrollwieltje trouwens van metaal of look-alike-metal plastic?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:55 schreef Tjado het volgende:
[..]
Dit is hem dus:
[ afbeelding ]
HIER komt ie vandaan. Hij was $5.45 dus geen uitgebreide opties zoals gewichtjes enzoen hij is inderdaad vrij licht, maar heb er geen last van. Hij glijd wel soepel, hier zie je de voetjes:
[ afbeelding ]
Hij is opvallend solide, zonder gekraak/gepiep. Zo te zien is er ook een draadloze verzie voor een paar eurotjes meer.
Heb hem net ontvangen, bevindingen:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan toch wel handig als reserve game-muisje. Alle extra knopjes doen het ook allemaal OK? Moet je aparte software installeren om de extra buttons te laten werken? Ben idd, net als The_shizzle_is_doing_ma_dizzle, wel benieuwd of het ding het na een maandje nog doet. Is het scrollwieltje trouwens van metaal of look-alike-metal plastic?
Bij mij is dat back en forward hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:46 schreef Tjado het volgende:
Kom er net achter dat mijn duimknoppen op die muis volume up en down regelenNormaal is dat toch back en forward?
Dat kan je zelf instellen bij Configuratie scherm > Muis > Knoppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij mij is dat back en forward hoor
Wil je voor kwaliteit en sound maar toch budget gaan, koop je Brainwavz bij MP4nation. Persoonlijk vind ik de XKDUN CK-700 qua minimum prijs toch zeer goed z'n mannetje staan. Verder kun je natuurlijk ook altijd oordopjes van Kanen halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Helaas is mn laatste MD 52 oordopjes kapot aan het gaan, welke is een goede vervanger?
Hier geef ik de discussie van gisteren toch compleet op en geef ik jullie helemaal gelijk Shiznuts en RobertNLquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Helaas is mn laatste MD 52 oordopjes kapot aan het gaan, welke is een goede vervanger?
Ja, vermoeiend hè?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hier geef ik de discussie van gisteren toch compleet op en geef ik jullie helemaal gelijk Shiznuts en RobertNL
Doe het idee op een A4 en in de ideeënbusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, vermoeiend hè?Eigenlijk zou er een Chinese webshops subforum moeten komen. En dan gecategoriseerd op Audio, Zaklampen, Camera's & Camcorders, USB-gadgets enz etc, met elk een FAQ, buy guides, artikelentopics e.d.
U bent slechts een aantal klikken verwijderd van de aankoop van nieuwequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Nou luister ik in de trein naar domme dance muziek met mijn (verder fantastische) sunrise sw-xcape en ik mis de bass.
Ikt ben mijn brainwavz m2 kwijt geraakt, die waren echt subliem hiervoor
True story. Ik verwachtte ook veel van m'n Xcape (wel de Impressive Edition dan). Was ook door ClieOS en jokerl goed gereviewd, maar mist in mijn beleving van alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Nou luister ik in de trein naar domme dance muziek met mijn (verder fantastische) sunrise sw-xcape en ik mis de bass.
Ikt ben mijn brainwavz m2 kwijt geraakt, die waren echt subliem hiervoor
Morgen misschien...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb al talloze dingen gekocht uit China, maar zou ik nog zo graag m'n pakketjes vandaag binnen willen hebben![]()
...
ik heb het vermoeden dat mijn m2 nog wel een keer opduikt, bij een grote opruimingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
U bent slechts een aantal klikken verwijderd van de aankoop van nieuwe
Okequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:21 schreef matrex-online het volgende:
Wat een gelul over die zaklampen.. ik heb gewoon deze. Kost wel wat meer maar blaast veel licht de wereld in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |