abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:37:17 #226
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_102843409
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:27 schreef redboyke het volgende:

[..]

ben eigenlijk aan het twijfelen of ik het wel zo ver zou kopen. bij bart smit gooien ze ook met tablets naar je hoofd kost wel wat meer maar dan heb je ook 2jaar garantie en denk dat dat toch wel moeilijker is als je iets koopt uit china.
:X Die tablets bij Bart Smit zijn niet waard wat ze kosten. Vooral niet omdat er geen upgrademogelijkheden zijn. Ze komen met een of andere schil voor android erop en daar zit je dan aan vast. Voor hetzelfde geld, of een beetje meer heb je een tablet uit China met betere specificaties en vele met upgrademogelijkheden. Al zou ik zelf m'n electronica (as such) gewoon van een bekend westers merk halen. Niet van Xiron of MPMan, maar van Acer, Archos, Asus, etc...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:40:07 #227
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_102843515
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:30 schreef JortK het volgende:
Weet iemand hoe veilig de methode 'Registred Mail' is als Shipping method? Of is dat de methode die DX en dergelijke ook gebruiken?
Is gewoon dezelfde mailgang, maar dan 'registered', dus dat het volgbaar is. ;( Al moet je daar niet veel van verwachten, want het duurt dagen voor je eens je eerste update hebt en onderweg krijg je niet veel te zien, dus wat het helpt? Het helpt alleen als iets kwijt is geraakt dat jij en het bedrijf bewijs hebben dat het de schuld van de post is. Hoewel dat ook niks uitmaakt, want het pakketje is misschien 'registered' maar niet 'verzekerd'. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:47:33 #228
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_102843733
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef Tjado het volgende:
[ afbeelding ]

Daar is 'ie dan :D de Tomtop Gaming muis! Besteld op 14/09, nu net binnen.

Ziet er goed uit, ligt lekker in de hand en scrollt welfijn. Hij is wel vrij licht/plasticky. Voor $5.45 wel echt prima!
Gewichtjes in? Voelt ie een beetje degelijk? Goeie gliders er onder? kraak ie als je er in knijpt? Of piept ie misschien? China mouse powered by real mice caught in Chinese warehouse!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_102843748
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:37 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:X Die tablets bij Bart Smit zijn niet waard wat ze kosten. Vooral niet omdat er geen upgrademogelijkheden zijn. Ze komen met een of andere schil voor android erop en daar zit je dan aan vast. Voor hetzelfde geld, of een beetje meer heb je een tablet uit China met betere specificaties en vele met upgrademogelijkheden. Al zou ik zelf m'n electronica (as such) gewoon van een bekend westers merk halen. Niet van Xiron of MPMan, maar van Acer, Archos, Asus, etc...
ah ok ken er niet zoveel van eind vorige maand was de eerste keer dat ik iets van china had besteld. en ik vind het kut. niet wetend wanneer je pakje gaat toekomen. it's killing me. k'hoop gewoon dat alles toekomt. voel me al een beetje opgelicht haha :P
ik denk gewoon dat je op die tablets van china geen updates krijgt van software.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:52:25 #230
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_102843867
Er zijn hele communities op het internet te vinden die elkaar helpen en ervoor zorgen dat er tabletondersteuning is. Ook zij wilden gewoon zo goedkoop mogelijk uit zijn maar een tip top apparaat met goedlopend besturingssysteem erop. ;)
Voor meer info het FOK! Android Tablet Topic:
Android tablet discussie topic #15 - New age tabletting awaits!
Daar vind je onder andere ook Chinese webshoplinks. :)
pi_102843931
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:52 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn hele communities op het internet te vinden die elkaar helpen en ervoor zorgen dat er tabletondersteuning is. Ook zij wilden gewoon zo goedkoop mogelijk uit zijn maar een tip top apparaat met goedlopend besturingssysteem erop. ;)
Voor meer info het FOK! Android Tablet Topic:
Android tablet discussie topic #15 - New age tabletting awaits!
Daar vind je onder andere ook Chinese webshoplinks. :)
ow ok thx zal ik daar eens kijken. ja was ook aan denken voor een tablet met costum roms. aangezien ik dat nu ook draai op mijn smartphone
pi_102843941
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Gewichtjes in? Voelt ie een beetje degelijk? Goeie gliders er onder? kraak ie als je er in knijpt? Of piept ie misschien? China mouse powered by real mice caught in Chinese warehouse!
Dit is hem dus:

HIER komt ie vandaan. Hij was $5.45 dus geen uitgebreide opties zoals gewichtjes enzo ;) en hij is inderdaad vrij licht, maar heb er geen last van. Hij glijd wel soepel, hier zie je de voetjes:

Hij is opvallend solide, zonder gekraak/gepiep. Zo te zien is er ook een draadloze verzie voor een paar eurotjes meer.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:26:35 #233
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_102844681
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:55 schreef Tjado het volgende:

[..]

Dit is hem dus:

[ afbeelding ]

HIER komt ie vandaan. Hij was $5.45 dus geen uitgebreide opties zoals gewichtjes enzo ;) en hij is inderdaad vrij licht, maar heb er geen last van. Hij glijd wel soepel, hier zie je de voetjes:

[ afbeelding ]

Hij is opvallend solide, zonder gekraak/gepiep. Zo te zien is er ook een draadloze verzie voor een paar eurotjes meer.
Hmm, misschien dan toch wel handig als reserve game-muisje. Alle extra knopjes doen het ook allemaal OK? Moet je aparte software installeren om de extra buttons te laten werken? Ben idd, net als The_shizzle_is_doing_ma_dizzle, wel benieuwd of het ding het na een maandje nog doet. Is het scrollwieltje trouwens van metaal of look-alike-metal plastic?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_102846217
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:26 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hmm, misschien dan toch wel handig als reserve game-muisje. Alle extra knopjes doen het ook allemaal OK? Moet je aparte software installeren om de extra buttons te laten werken? Ben idd, net als The_shizzle_is_doing_ma_dizzle, wel benieuwd of het ding het na een maandje nog doet. Is het scrollwieltje trouwens van metaal of look-alike-metal plastic?
Heb hem net ontvangen, bevindingen:

+ Hij speelt lekker, beter dan mijn oude trust muis :')
+ Zit goed in de hand.
+ Knopjes doen het allemaal (out of the box)
+ 4 dpi settings?
- Vrij licht (dus wennen)
- Korte kabel

Scroll = plastic
pi_102846755
Kom er net achter dat mijn duimknoppen op die muis volume up en down regelen :@ Normaal is dat toch back en forward?
pi_102847146
Wel handig, zo'n muis.
Twiddel
pi_102847317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:46 schreef Tjado het volgende:
Kom er net achter dat mijn duimknoppen op die muis volume up en down regelen :@ Normaal is dat toch back en forward?
Bij mij is dat back en forward hoor :O
pi_102847607
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Bij mij is dat back en forward hoor :O
Dat kan je zelf instellen bij Configuratie scherm > Muis > Knoppen
pi_102847956
Helaas is mn laatste MD 52 oordopjes kapot aan het gaan, welke is een goede vervanger?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:50:51 #240
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_102848407
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Helaas is mn laatste MD 52 oordopjes kapot aan het gaan, welke is een goede vervanger?
Wil je voor kwaliteit en sound maar toch budget gaan, koop je Brainwavz bij MP4nation. Persoonlijk vind ik de XKDUN CK-700 qua minimum prijs toch zeer goed z'n mannetje staan. Verder kun je natuurlijk ook altijd oordopjes van Kanen halen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:48:45 #241
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102850140
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hier geef ik de discussie van gisteren toch compleet op en geef ik jullie helemaal gelijk Shiznuts en RobertNL :@
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:59:26 #242
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_102850426
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:48 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Hier geef ik de discussie van gisteren toch compleet op en geef ik jullie helemaal gelijk Shiznuts en RobertNL :@
Ja, vermoeiend hè? :P Eigenlijk zou er een Chinese webshops subforum moeten komen. En dan gecategoriseerd op Audio, Zaklampen, Camera's & Camcorders, USB-gadgets enz etc, met elk een FAQ, buy guides, artikelentopics e.d.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:00:11 #243
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102850448
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, vermoeiend hè? :P Eigenlijk zou er een Chinese webshops subforum moeten komen. En dan gecategoriseerd op Audio, Zaklampen, Camera's & Camcorders, USB-gadgets enz etc, met elk een FAQ, buy guides, artikelentopics e.d.
Doe het idee op een A4 en in de ideeënbus :D

Aantal posts terug werd ook alweer gevraagd welke zaklamp die moest nemen :@

Heb mijn zaklampjes zojuist trouwens betaald :D En bij DX nog een bestelling gedaan.. PC/PS3 controller, 3 opladers (die met draadloze snoer)
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:06:25 #244
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102850619
Nou luister ik in de trein naar domme dance muziek met mijn (verder fantastische) sunrise sw-xcape en ik mis de bass.

Ikt ben mijn brainwavz m2 kwijt geraakt, die waren echt subliem hiervoor
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:07:30 #245
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102850651
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Nou luister ik in de trein naar domme dance muziek met mijn (verder fantastische) sunrise sw-xcape en ik mis de bass.

U bent slechts een aantal klikken verwijderd van de aankoop van nieuwe
pi_102850653
Ik heb al talloze dingen gekocht uit China, maar zou ik nog zo graag m'n pakketjes vandaag binnen willen hebben ;( :') ...
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:09:25 #247
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_102850694
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:06 schreef ErkendFokker het volgende:

True story. Ik verwachtte ook veel van m'n Xcape (wel de Impressive Edition dan). Was ook door ClieOS en jokerl goed gereviewd, maar mist in mijn beleving van alles. :P Luister ik nog liever met m'n CK-700. Nee de M2 is echt top daarvoor, ook de XT2 Pro van Xears en de Beta's van Brainwavz ook nog lang niet slecht, al niet zo bassterk als de M2.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb al talloze dingen gekocht uit China, maar zou ik nog zo graag m'n pakketjes vandaag binnen willen hebben ;( :') ...
Morgen misschien...
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:12:15 #248
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102850751
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

U bent slechts een aantal klikken verwijderd van de aankoop van nieuwe
ik heb het vermoeden dat mijn m2 nog wel een keer opduikt, bij een grote opruiming
pi_102851019
Wat een gelul over die zaklampen.. ik heb gewoon deze. Kost wel wat meer maar blaast veel licht de wereld in :P

zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:22:41 #250
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102851061
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:21 schreef matrex-online het volgende:
Wat een gelul over die zaklampen.. ik heb gewoon deze. Kost wel wat meer maar blaast veel licht de wereld in :P

Oke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')