4 van de ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:23 schreef Oksel het volgende:
Ah, ik zie het.
Staan er 4 op Shipped, en de rest nog niet.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef Berend. het volgende:
Ik ga even over een fake product praten, het is maar een waarschuwing![]()
Ik raad iedereen af om de 'Beats by Dr Dre' te kopen via een aantal website's. De douane ligt echt op de loer, want de afgelopen 2 weken zijn er al iets van 5 mensen gepakt.Ga je een nepper kopen van een Taiwanees merk, tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, moest dat in zoveel reactie's ?quote:
Als je zoveel vragen stelt wel ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:27 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
hehe, moest dat in zoveel reactie's ?
;') You're rightquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Als je zoveel vragen stelt wel ja.
Heb er ook 1 van 5mw, nadat ik er 2 min mee gespeeld had vroeg ik mij af wat ik in mijn hoofd had gehaald.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
;') You're right
Zit trouwens in twijfel een laserpennetje te laten komen, gewoon, omdat het kan, maar wat een onzin eigenlijk
Blauw/paars is veel duurder, rood is het goedkoopste, groen was eerst ook veel duurder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef Skippy_ball het volgende:
Klik voor een simpel blauw laserpennetje op DXDas duur!
Alles sterker dan 5Mw mag nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef Skippy_ball het volgende:
Nee he, op die http://www.yourlasers.com/ heb je een creditcard nodig...
Had ik net zo'n leuke uitgezocht,
Maar mogen ze allemaal niet in nederland? Of alleen de blauwe en groene niet?
Ja, en over dingen die niet besproken dienen te worden of we zelf kunnen opzoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef neo2000 het volgende:
Kom gaan we over levertijden klagen een heel topic lang!
Als je even wat topics terugleest staat daar een paar aanraders...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zoek een MP3-speler voor tijdens het sporten, iemand een aanrader?
quote:Op donderdag 29 september 2011 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb net de ultra portable Sansa Clip+, lekker klein, voor onder het sporten o.i.d. Brand neu van Pixmania of Amazon was het. Sansa is wel nice, zeker inderdaad met Rockbox ( www.rockbox.org ) en een amplifier als de FiiO E5 misschien (kun je op Ebay wel goedkoop krijgen met bieden). Was er ook nog een tip om zo'n externe noodaccu te gebruiken, voor mij niet van toepassing, want dan wordt het me te bulky en druist het tegen de filosofie in waarvoor ik 'em gekocht heb 'ultra portability' (niet te verwarren met 'mobility'=accuduur).
Ervaring met cheapass MP3-shizzle uit China: niet doen. Goedkoop kutplastic en er zit technologie in waar niet over is nagedacht. Het reproduceert geluid met een chipkaart die is ingelijst met wat plastic, maar daar is ook alles mee gezegd. Kun je beter Sansa doen.
Nu is het wachten op de Clip Zip. Die is ook best awesome.
Je kan toch niet eerst alle 160 topics doorlezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Als je even wat topics terugleest staat daar een paar aanraders...
Het kan welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Je kan toch niet eerst alle 160 topics doorlezen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, elk topic wordt minstens 20 keer dezelfde vraag gesteld. Geheid dat daar een keer een antwoord bij zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Brr.... moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het kan wel, denk dat ik 90% heb gelezen
(zelfs veel van de topics van voor de doorstart)
Stel nou dat hier net iemand is die zo zegt: Oh, die heb ik toen gehad en beviel mij perfect!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]kweek gewoon wat Google en FOK! zoekskills.
't Is echt geen rocketscience.
Ik heb anders ook een groot gedeelte gelezen, beetje jammer dat er dan zo gereageerd wordt door de nieuwere mensen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het kan wel, denk dat ik 90% heb gelezen
(zelfs veel van de topics van voor de doorstart)
Eerst ook nog een topic op 10 meegelezen voordat ik een post plaatstequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb anders ook een groot gedeelte gelezen, beetje jammer dat er dan zo gereageerd wordt door de nieuwere mensen.
Ik postte hier vroeger als mstr, misschien zegt dat je meer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerst ook nog een topic op 10 meegelezen voordat ik een post plaatste
Wat was je eerste post in deze reeks dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Eerst ook nog een topic op 10 meegelezen voordat ik een post plaatste
?quote:uuhm.... Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
Als je zoiets flikt op Tweakers heb je meteen een ban aan je broek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef shiznuts het volgende:
Ach het kan erger. Moet je zulke fratsen eens uithalen op Tweakers.
We zijn hier hartstikke tolerabel, geduldig en behulpzaam nog
Maar ik heb m'n benen wel eens gebroken omdat ik maar in herhaling moest blijven vallen. Niet leuk.
Tenminste geen domme vraagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Wat was je eerste post in deze reeks dan?
[..]
?
Heeft er uiteindelijk 20 dagen over gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 17:59 schreef RobertNL het volgende:
Hallo allemaal![]()
Naar vorig jaar een topic tegen te zijn gekomen ook maar eens wat besteld bij dealextrme.
kwam nu deze reeks weer tegen ondertussen ook al een beetje addicted, vooral met bestellen bij DX.
Toen ik deze topic reeks weer tegen kwam zag ik dat BIC hot stuff was dus daar dan ook maar mijn grootste Chinese aankoop tot nu toe gedaan nl: ePad 10.2''
iemand ervaringen met zo'n ding? met coupon code omgerekend 140 euro, dus nu maar duimen dat hij beter is als een 7'' archos van 140 euro.
Ook hou ik me aanbevolen voor andere handige dingen voor deze tablet zoals een sleef/hoesje of enig andere nuttige dingen voor de ePad
Ben vooral benieuwd wat ik kan verwachten kwa verzendtijd met bic vooral nu met de kerst periode en straks chinees nieuw jaar.
Nu moet je mij nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tenminste geen domme vraag![]()
Maar serieus, als je iets wilt weten kan je gewoon éérst zoeken dan posten.. als mensen zeggen dat je dan nog even moet zoeken is het echt zo wel te vinden.
Gewoon even doen dus, WIJ hebben het meeste ervaring met ventjes zoals jou![]()
(En op deze manier temmen we jullie tenminste een beetje)
Amen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef neo2000 het volgende:
Neemt natuurlijk niet weg dat je niet iets mag vragen.. Maar als mensen dan reageren van: "gaan we weer" helpt het wel er vervolgens zelf ff wat effort in te douwen.![]()
<veel tekst>
Er zijn inmiddels nieuwere modellen sansa clips uit, maar volgens mij nog niemand hier die ervaring heeft met "nieuwere" modellen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:32 schreef RobertNL het volgende:
Top 10 voor reeks "Chinese Webshops" van 20-09-2010 t/m 20-09-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 1338 shiznuts
002 0954 monkeybrain
003 0888 08gnoT.
004 0804 Iemand91
005 0670 RobertNL
006 0632 ElmoFan
007 0617 tokko1
008 0504 mickeyD
009 0435 neo2000
010 0405 beeklaan
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Lijstje met top 10 Chinese webshop addicts van het afgelopen jaar
Dan moet ik nog heeeeel wat posten eer dat ik jullie heb ingehaald.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:29 schreef shiznuts het volgende:
4 december 2010 was m'n eerste post in deze reeks.Wat het eigenlijk des te erger maakt dat ik nummer 1 sta in de poststatistiek...
[..]
Ja, en héél wat bestellen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dan moet ik nog heeeeel wat posten eer dat ik jullie heb ingehaald.
Al langsgekomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Skippy_ball het volgende:
Huh? Het reumafonds in China?
http://www.dealextreme.co(...)r-tool-kit-set-53004
Ja, en Albert Heijn stroopwafels e.d.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Al langsgekomen
Zijn zo nog een paar items met heerlijke nederlandse merken,, ANWB volgends mij een keertje enzo :p haha
Oh, jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Al langsgekomen
Zijn zo nog een paar items met heerlijke nederlandse merken,, ANWB volgends mij een keertje enzo :p haha
Hou het nou gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, en Albert Heijn stroopwafels e.d.
En straks begint iemand weer over de geniale video's van Tinydeal, die diegene net ontdekt heeft.
Ongeveer, de laatste tijd zijn de fleshlights ook heerlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hou het nou gezelligTijd dat jullie stoppen met het forum.. Jullie hebben alles toch al gezien
![]()
![]()
Komop, hij wil een échte chinese webshops topic geek worden... dan kán je niet zonder led varkentjesquote:
Ik heb inmiddels al 4 Cree-zaklampen staan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Komop, hij wil een échte chinese webshops topic geek worden... dan kán je niet zonder led varkentjes![]()
(PS, tijd om led varkentjes met Fok! logo erop te laten maken?)
Hoe zijn ze?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 4 Cree-zaklampen staan.
Precies wat je ervan verwacht had zeg maar.quote:
Precies. En ze zijn erg handig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Precies wat je ervan verwacht had zeg maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |