quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:47 schreef CraHeX het volgende:
Je Zeus,
Het duurt wel erg lang bij dealextreme, morgen is het 2 weken dat ik een iPod hoesje besteld heb maar nog niet ontvangen heb. 1 week en 5 dagen geleden (12 dagen) zei hij dat hij al shipped was.
Is het nou dealextreme, HongKong Post, het vliegtuig of de nederlandse post die zo traag is? |:
~ Bronquote:Een auto mag niet meer verlichting hebben dan is voorgeschreven of uitdrukkelijk toegestaan. Zo mag een personenauto geen andere knipperende lichten hebben dan de richtingaanwijzers en waarschuwingslichten. Bijvoorbeeld een zwaailamp, die is verboden.
Bedankt, ik wist wel dat het niet mocht, maar zo streng wist ik niet. En ik ben verder gelukkig geen pauper, gewoon een tweedehands rovertjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:53 schreef shiznuts het volgende:
Leuk hoor zo'n zwaailicht. Maar je hebt er niks aan, is verboden om te voeren in het openbaar (alleen dus als je op shows staat of in de garage dat je die een keer aan kunt doen). Je mag het wel hebben en in het openbaar zijn, maar dan moet alles afgekoppeld zijn.
[..]
~ Bron
Begin daar dus a.u.b. niet aan. Sowieso komt het nogal sjonnie-achtig over.Ik hoop ook niet dat die auto van je een Honda CRX of VW Golf is en je een petje draagt en een Lonsdale sweater.
zoek op ebay of fok naar "shark watch" dan moet er een uit australie hebben voor ongeveer 18-19 AUD.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
zoek op ebay of fok naar "shark watch"
[..]
Even teruglezen is geen moeite hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef CraHeX het volgende:
Ik wist niet hoe die heette, ik zag alleen maar een foto >_>
1 week en vijf dagen is dus helemaal niet zo 'ongelovenlijk'. En vanaf het moment dat de post het daadwerkelijk heeft zou het bij de ene shop in principe net zo snel/langzaam als bij de andere gaan. Soms geven ze ook eens een pakketje de status verzonden, als dat niet eens zo is. Zo vroeg ik bij Pandawill na waar m'n T-shirt bleef die 2 september verstuurd zou zijn (inmiddels binnen), die was pas de 13e verstuurd werd gezegd. Dus als je iets wilt weten, altijd even druk op de ketel zetten en informeren, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Verder is het een shitload of luck dat je moet hebben en is er op het verschepen zelf niet echt een pijl te trekken. Seizoen, weer, feestdagen, slordigheid, alles kan ervoor zorgen dat de reis je pakketje mee of tegenzit. Vanaf het moment van daadwerkelijk verzenden vaak 7 - 21 dagen voor het op je deurmat valt. Kan zomaar korter, kan zomaar langer ook zijn.
Koop niets in China als je gaat zeuren over 3 dagen te laat, en ga niet hier zeuren maar tegen je vriendinquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:47 schreef CraHeX het volgende:
Je Zeus,
Het duurt wel erg lang bij dealextreme, morgen is het 2 weken dat ik een iPod hoesje besteld heb maar nog niet ontvangen heb. 1 week en 5 dagen geleden (12 dagen) zei hij dat hij al shipped was.
Is het nou dealextreme, HongKong Post, het vliegtuig of de nederlandse post die zo traag is? |:
Heh, ik heb zelf altijd een maand levertijd in gedachten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:47 schreef CraHeX het volgende:
Je Zeus,
Hongkong post is inderdaad 15-30 dagen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heh, ik heb zelf altijd een maand levertijd in gedachten.
Das ook een mooie, stuur een aantal fotos hier of in pm als je hem binnen hebt, wil ik toch graag even checken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:47 schreef Dionysiou het volgende:
Ook maar een Haai op de kop getikt..
[ afbeelding ]
http://www.megapool.nl/hu(...)product_code=9488682quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:03 schreef detulp050 het volgende:
Bij Dino zag ik een toffe ventilator, maar moet er 40$ shipping voor betalen
No way Jose!
http://www.dinodirect.com(...)lf-rotating-40w.html
Bij Dino (inclusief shipping) iets van 70 euro, door die verrekte shipping. Even zoeken of het ook ergens gratis geshipped kan wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:36 schreef Koen. het volgende:
http://www.megapool.nl/hu(...)product_code=9488682
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |