quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dat kan niet, want dat is mw3 al
Uhm jawel. AC is makkelijk de beste franchise die er is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:21 schreef SoldMayor het volgende:
Uhmm AC die revelations dingenz?
Zo baas is AC nou ook weer niet.
Alle delen gedaan een uurtje of 20 en dan is er geen bal meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Als je even meetrekt lukt het misschien wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:21 schreef tliciouz het volgende:
Ben de beta nu aan het downloaden voor mijn laptop, ben alleen bang dat ie dat niet gaat trekken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhm jawel. AC is makkelijk de beste franchise die er is.Wel heel vet ja maar kan niet tegen GTA op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ditquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel heel vet ja maar kan niet tegen GTA op.
Nee RAGE is schijnbaar Fallout 3.5quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom moet Borderlands 2 nog komen? Dat is Rage toch al?
Maar klopt het als ik daarmee iets verneuk ik de hele laptop weg kan pleuren? Want iemand waarschuwde me daar net voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
uitvoeren > regedit
Of in de zoekbalk bij start regedit intypen en op enter duwen.
Dat valt best mee. Gewoon alleen veranderen wat je moet veranderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar klopt het als ik daarmee iets verneuk ik de hele laptop weg kan pleuren? Want iemand waarschuwde me daar net voor.
1 pot nat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee RAGE is schijnbaar Fallout 3.5
Maar opzich lijkt RAGE me wel vet.
Mja eerst Forza 4, en BF3 en MW3 en SR3 en die en dat en en en
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Gewoon alles veranderen.![]()
e link en dan het eerste filmpjequote:
Iemand komt nu hier mee aan, maar hoe weet ik of ik de x64 of de x86 moet hebben? Ik weet niet eens wat het is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Gewoon alleen veranderen wat je moet veranderen.
quote:1. Ga naar je installatie folder.
32-bit: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
64-bit: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"
3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (LET OP: Check welke versie bij jou hoort)
Voor X64:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
Voor X86(32Bit):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
Screenshot van Regedit Interface (Voor 64-bit is dit anders): http://gyazo.com/8ac1f5ed76db1d709ad1e368eb27e018
Allang gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Kutstudent het volgende:
Check di
[..]
e link en dan het eerste filmpje
De directory van de ene is anders dan die voor de andere, als je dus niet de mappen voor de x86 ziet, dan heb je dus de x64quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand komt nu hier mee aan, maar hoe weet ik of ik de x64 of de x86 moet hebben? Ik weet niet eens wat het is?
[..]
Ik vermoed een DELLquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:41 schreef KoningStoma het volgende:
Is het al gelukt? Wat voor een laptop heb je eigenlijk?
gok van wel anders had ze nog zitten zeggen het werk niet enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:41 schreef KoningStoma het volgende:
Is het al gelukt? Wat voor een laptop heb je eigenlijk?
Dus het weekend kan je weer met ons gamenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, het is niet gelukt. Hij hapert enzdat betekend dat ik toch echt een xbox aan moet schaffen.
Heb overigens een asus Stoma.
De tering.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
kusje voor.....?
[ afbeelding ]
helaas voor haar nietquote:
Er staat alleen altec lansing erop verder niets, ik ben een noob dat weet je.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er staat alleen altec lansing erop verder niets, ik ben een noob dat weet je.
Als ik morgen aangenomen word koop ik meteen een xbox.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus het weekend kan je weer met ons gamen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er staat alleen altec lansing erop verder niets, ik ben een noob dat weet je.
Deal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik morgen aangenomen word koop ik meteen een xbox.
Ik heb ook een altec Lansing, maar dan is het een HP laptopquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Altec_Lansingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb ook een altec Lansing, maar dan is het een HP laptop
Dat zegt mij toch helemaal nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik heb ook een altec Lansing, maar dan is het een HP laptop
Draai je laptop om. Op de onderkant staat meestal het type.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zegt mij toch helemaal niets
Lol.quote:
eerst laptop ff uit toch? anders hoor je de harde schijf toch geluidjes maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Draai je laptop om. Op de onderkant staat meestal het type.
Haha ja, of til m gewoon op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
eerst laptop ff uit toch? anders hoor je de harde schijf toch geluidjes maken?![]()
quote:
Leuke dames hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Straks weer tijd voor: Yoooo holland in the hood.
Mwehh.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zou BF3 maar laten liggen.
Gamen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
Hmmm wat te doen, wat te doen. Vanavond met een paar clubgenoten en een hoop chicks naar Amsterdam, of thuis blijven en gamen... Wat zal het worden.
Gamen, beide doe je in een fantasie wereldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:55 schreef Kutstudent het volgende:
Hmmm wat te doen, wat te doen. Vanavond met een paar clubgenoten en een hoop chicks naar Amsterdam, of thuis blijven en gamen... Wat zal het worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gamen, beide speel je in een fantasie wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
nog sneller?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:58 schreef Rossdale het volgende:
Pssst Teun, je tijd in de ferrari is er aan
Doe maar niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:18 schreef tliciouz het volgende:
Teringlijer mag gewoon met een ak schieten, ik wil ook.
En nog was het geen perfect rondje, soms hou ik dat kreng echt niet uit de slip. Maar ik weiger stability control aan te zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nog sneller?ik zat al 400 sec achter je
Neger ik heb ervaring, ik speel COD.quote:
Inderdaad erg aangenaam om naar te kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:53 schreef Parvus het volgende:
Net Source Code gekeken. Leuke film wel
laatst ook gekeken, je omschrijft de film perfect. Leuke film welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:53 schreef Parvus het volgende:
Net Source Code gekeken. Leuke film wel
KUTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:58 schreef Rossdale het volgende:
Pssst Teun, je tijd in de ferrari is er aan
Dankjewel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:33 schreef badboynova het volgende:
![]()
Tammie ik zal voor je duimen, en als ze je niet aannemen dan zoek ik nog een nanny
Ik zat echt te kijken van wtf, heb ik het nou tegen de verkeerdequote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zat echt te kijken van wtf, heb ik het nou tegen de verkeerde
Ik vond het maar een vervelende film, de hele tijd zie je het overbelichte gezicht van goodwin en denk je, potdomme dat is me daar eens een verdraaid mooie vrouw! En dan google je op de naam van die actrice en dan blijkt ze zonder die outfit en belichting helemaal niet knap te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Inderdaad erg aangenaam om naar te kijken.Jake
nee niks van gemerkt, wel vannochtend op de snelweg tyfus veel regenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:46 schreef dreamzk het volgende:
Pussymurderers en kasthomos, wie heeft er nog meer genoten van de storm vannacht?
ik vond em wel okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:04 schreef Michhas het volgende:
Source Code was echt een verschrikkelijk slechte kutfilm
Same here, goed entertainmentquote:
Whaaat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Source CodeWerd in 4:3 formaat gedraaid toen ik er naartoe ging.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar jij vond Brokeback Mountain ook oké.
beetje gay is okequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar jij vond Brokeback Mountain ook oké.
krijg em niet aan de praat op de telefoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
OMG briljant!
Fantastische muziekzender via shoutcast gevonden!!!!!
http://somafm.com/play/dronezone
"Atmospheric Ambient space music" Een hele dag constant van die creepy spooky achtergrondmuziek uit van die aliensfilms
Staat kneiterhard aan hier op kantoorIk verwacht elk moment een schreeuw des doods van een secretaresse ofzo
gewoon van de restjes die je nu nog hebt halen, gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Goed nieuws! Heb weer werk! Mooi xbox halen van mijn eerste loon![]()
Kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Gefeliciteerd titty.
Net de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken, bazen serie is het
haha nice job! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Top, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Zelfde hier!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
"Chauffeur is onderweg"
Wachten duurt lang
Duurt alleen kk lang voor volgende seizoen. en me vriendin spoiled bijna elke keer omdat ze alle boeken al heeft gelezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Gefeliciteerd titty.
Net de laatste aflevering van Game of Thrones gekeken, bazen serie is het
Bij jou heeft de chauffeur waarschijnlijk tractorpech.quote:
Ja dat is normaal om te doen op de eerste dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Top, gefeliciteerd
misschien kun je op je eerste dag meteen een voorschotje vragen? Kun je eerder de xbox aanschaffen
daaromquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is normaal om te doen op de eerste dag
Ja, ik was naar de paradiso geweest, lopen we richting de trein, werden echt neergesabeld door hagelstenen zo groot als knikkers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:46 schreef dreamzk het volgende:
Pussymurderers en kasthomos, wie heeft er nog meer genoten van de storm vannacht?
Gefeliciteerd! Binnenkort feestje op jouw kosten dus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:01 schreef tliciouz het volgende:
Slim, zonder stability kan je veel snellere rondes rijdenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nog was het geen perfect rondje, soms hou ik dat kreng echt niet uit de slip. Maar ik weiger stability control aan te zetten
Ik heb geen storm gezien, stond in de kroegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:46 schreef dreamzk het volgende:
Klopt, ik wil niet dat de game voor mij gaat remmenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slim, zonder stability kan je veel snellere rondes rijden
[..]
Ik heb geen storm gezien, stond in de kroeg
Daar ben je zelf ook beter in, liefst zo ver mogelijk van tevorenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, ik wil niet dat de game voor mij gaat remmen
En toch ben ik snellerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar ben je zelf ook beter in, liefst zo ver mogelijk van tevoren![]()
Ik raak geen enkele auto heurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met door het verkeer heen beuken ja.
Geen idee, niet meer geprobeert omdat je snellere tijden haalt met tegen de wand aanbeuken dan met normaal rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, niet meer geprobeert omdat je snellere tijden haalt met tegen de wand aanbeuken dan met normaal rijden
Maarre... een beetje verkeer op de weg waardoor je niet op de ideale lijn kan rijden en meneer haakt af?Ok, maar dan kom je altijd laag op de leaderboards aangezien je lap niet geldig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder: Ik haak niet af, ik heb alleen meer zin om tijd te steken in die ZondaIk gooi mijn controller nog een keer doormidden als ik met die BMW en Ferrari speel
Half bezopen is weggegooid geld.
Mja I know, maar ik vind het klote dat ik al enkele rondes heb neergezet die als ongeldig werden neergezet terwijl ik een snellere tijd had. Volgens mij ben ik dan nergens over de curbstones heen gekomen, maar blijkbaar toch wel. Ik zal vast telkens ergens net met een band over de richel van de curb heenkomen en dan istie al niet geldig meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, maar dan kom je altijd laag op de leaderboards aangezien je lap niet geldig is![]()
Verder: Ik haak niet af, ik heb alleen meer zin om tijd te steken in die ZondaIk gooi mijn controller nog een keer doormidden als ik met die BMW en Ferrari speel
Ja dat is dus het kutte, als je 1mm buiten de aangewezen zone van een goede lap rijdt is ie al niet meer geldig. Ik ken de baan ook nog niet goed genoeg, dat is altijd klote. Bij FM3 ken je na een tijdje elk circuit wel uit je hoofd, en weet je precies hoe je overal moet rijden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mja I know, maar ik vind het klote dat ik al enkele rondes heb neergezet die als ongeldig werden neergezet terwijl ik een snellere tijd had. Volgens mij ben ik dan nergens over de curbstones heen gekomen, maar blijkbaar toch wel. Ik zal vast telkens ergens net met een band over de richel van de curb heenkomen en dan istie al niet geldig meer.
Bij die ferrari en bmw lukt het sowieso al vrijwel niet om zowel al het verkeer te ontwijken, als binnen de baan te blijven en dan ook nog eens een monstertijd neer te zetten.
Ik ram daar gewoon volle bak over de curbs heen als er een Aygo op de ideale lijn rijdt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:10 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die lag switches gebruiken bij FIFA
Sold heeft er ook 1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:10 schreef KneusTeun het volgende:
Mensen die lag switches gebruiken bij FIFA
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:50 schreef Kutstudent het volgende:
Weekend.Waar zijn die sletten, drank, drugs alles. Het is weekend.
Titty ga je ook mee naar lion king 3d?quote:
Als jij betaald?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Titty ga je ook mee naar lion king 3d?
Dat is dus het moment dat die oerkrachten eraan te pas komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, als je maar van me afblijft.
Ik hoek je tegen de grond, echt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is dus het moment dat die oerkrachten eraan te pas komen.
Dan pis ik over zijn gezicht heen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pas op, straks houdt hij daar nog van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan pis ik over zijn gezicht heen.
Misschien vindt hij dat ook wel lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pas op, straks houdt hij daar nog van
Sowieso snap ik niet waarom mensen dachten dat dit niet zo zou zijn..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
Yes, komt dus goed in BF3
1. Squad issues: Cannot play with friends within same squad, squads get split up onto opposite teams, etc.
There will be improved squad functionality in the retail game (including but not limited to): the ability to create squads prior to launching into a game, sticking with your squad when joining a game and continuing together through future games (If team balance on the server allows it), inviting friends to a squad and changing squads once in game.
Touché.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:50 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat een plas-fetish over het algemeen meer geaccepteerd is dan een muntjes-fetish.
Beetje in mond zo, beetje gorgelen, allesss.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
is best wel leuk trouwens beetje plassex
ja en dan jizzen in de kontquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beetje in mond zo, beetje gorgelen, allesss.
hahaha neee joh!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je het maar op een zeil doet, verdomme, mijn eikenhouten vloer
dat munten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iew nee, je weet niet wie en hoeveel mensen dat munten hebben aangeraakt. dat is gewoon vies
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je het maar op een zeil doet, verdomme, mijn eikenhouten vloer
Oh god, not the facequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee sorry dit gaat te ver.
@michhas, Do the face.
Doe die op de volgende meet ff.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de meest sexy dans ever. and its all about the face
Niet per gros bier bestellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
Titty mag ik 3 koffie 4 cola 6 sinas en 36 biertjes, alvast bedankt
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:38 schreef badboynova het volgende:
Titty mag ik 3 koffie 4 cola 6 sinas en 36 biertjes, alvast bedankt
Ja dat snap ik ook niet, de paal is toch altijd in het midden van de kroeg voor de bar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?
Ik dacht dat jij altijd op de bar stond, dus leek het mij makkelijk en snel om bij jouw te bestellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik achter de bar ipv ervoor?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, de paal is toch altijd in het midden van de kroeg voor de bar.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, de paal is toch altijd in het midden van de kroeg voor de bar.
Ik ga echt kapot van het lachen hier door dat plaatje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Paulien uit Paradiso
[ afbeelding ]
What the fuck is dat dikke kind daar op de bank het doenquote:
Weinig soeps dus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga echt kapot van het lachen hier door dat plaatje.Alsof daar Paulien's rondliepen gisteren. Er liepen alleen buitenlandse studenten en voor de rest geile arrogante Anne-Marie's daarbinnen.
Och, die Engelse hoeren met hun jurkjes waar hun reet onderuit komt waren best prima.quote:
vertel.quote:
i doe altijd graag mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mr.lonely. Je accepteert nooit invites he?
Stuur danquote:
Laat maar weten, ga ik even simsenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, nu niet. Voetbal, negerts.
Zometeen wel.
Nu?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat maar weten, ga ik even simsen
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oja Nick, zeg maar tegen mevrouw GizMo dat ik heul geen tette en een doos heb!
Serious broner over here.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
The bozz is on yo lips, the bozz is on you lips, and if u lucky u might give it a little kiss
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oja Nick, zeg maar tegen mevrouw GizMo dat ik heul geen tette en een doos heb!
haha die heb je gemist, was vandaag in the irisch pub te arnhem. michhas werd nog na geroepen toen we weg liepenquote:
Hordes gewillige huisvrouwen en tienermeiden riepen inderdaad of ik terug wilde komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha die heb je gemist, was vandaag in the irisch pub te arnhem. michhas werd nog na geroepen toen we weg liepen
uhu en een dude met lang rood haar en een brilquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hordes gewillige huisvrouwen en tienermeiden riepen inderdaad of ik terug wilde komen.
Quoted.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:15 schreef KoningStoma het volgende:
Daar kom ik 's middachs m'n bed nog niet voor uit.
Nicequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
The bozz is on yo lips, the bozz is on you lips, and if u lucky u might give it a little kiss
yo broquote:
Ik heb net de kinzu besteld. Wil ook nog ff een fijn toetsenbordje uitzoeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:43 schreef Xblister het volgende:
Whoohoo een steelseries 6Gv2 besteld !!
[ afbeelding ]
Heb laatst zelf op een mechanisch keyboard mogen typen en gamen , was echt een verademing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb net de kinzu besteld. Wil ook nog ff een fijn toetsenbordje uitzoeken.
Slechte trailer, bestaat weer uit allemaal cliché stukken van films.quote:
?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef DinkMonkey het volgende:
Schijtspel?. Ik wil de campaign echt wel spelen. Maar multiplayer blijft het best.
Ik zou er niet eens op in gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Nou ze hebben er over dat mw3 een schijtspel is maar ik vind dat niet.
Ten eerste, er is nog geen MW3 dus hoe weet je dat het zo is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens op in gaan. Ze denken dat met BF het wiel opnieuw is uitgevonden maar daar komen ze ook nog op terug
En zo slecht is de trailer niet eens
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Beetje raar dat jij vind dat het geen schijtspel is en je hem dus niet gespeeld heb. Dus ga je ze kopen en kijken....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:53 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik ga kijken. Ik koop ze gwn allebei:)
Ziet er wel weer ok uitquote:
Hoe weet ik wat ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ten eerste, er is nog geen MW3 dus hoe weet je dat het zo is?
Ten tweede, ja die trailer is niet slecht, maar ook alles behalve goed!
BF is niet het wiel opnieuw uitvinden, maar wel verder uitbreiden, MW3 is gewoon een reservewiel met een prijskaartje.
Daar doelde ik op nick, niet op jou.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Stuur eens een paar haartjes van je zelf, want ben net met een nieuwe hobby begonnen VOODOOquote:
Ik ben kaal hèquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Stuur eens een paar haartjes van je zelf, want ben net met een nieuwe hobby begonnen VOODOO![]()
Brazilian wax.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben kaal hè. Dus dat gaat hem niet worden
Nieuw seizoen?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee maar het is wel een super goeie serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |