Hahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oja Nick, zeg maar tegen mevrouw GizMo dat ik heul geen tette en een doos heb!
Serious broner over here.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
The bozz is on yo lips, the bozz is on you lips, and if u lucky u might give it a little kiss
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oja Nick, zeg maar tegen mevrouw GizMo dat ik heul geen tette en een doos heb!
haha die heb je gemist, was vandaag in the irisch pub te arnhem. michhas werd nog na geroepen toen we weg liepenquote:
Hordes gewillige huisvrouwen en tienermeiden riepen inderdaad of ik terug wilde komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha die heb je gemist, was vandaag in the irisch pub te arnhem. michhas werd nog na geroepen toen we weg liepen
uhu en een dude met lang rood haar en een brilquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hordes gewillige huisvrouwen en tienermeiden riepen inderdaad of ik terug wilde komen.
Quoted.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 06:15 schreef KoningStoma het volgende:
Daar kom ik 's middachs m'n bed nog niet voor uit.
Nicequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:04 schreef Bozz187 het volgende:
The bozz is on yo lips, the bozz is on you lips, and if u lucky u might give it a little kiss
yo broquote:
Ik heb net de kinzu besteld. Wil ook nog ff een fijn toetsenbordje uitzoeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:43 schreef Xblister het volgende:
Whoohoo een steelseries 6Gv2 besteld !!
[ afbeelding ]
Heb laatst zelf op een mechanisch keyboard mogen typen en gamen , was echt een verademing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb net de kinzu besteld. Wil ook nog ff een fijn toetsenbordje uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |