quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dat kan niet, want dat is mw3 al
Uhm jawel. AC is makkelijk de beste franchise die er is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:21 schreef SoldMayor het volgende:
Uhmm AC die revelations dingenz?
Zo baas is AC nou ook weer niet.
Alle delen gedaan een uurtje of 20 en dan is er geen bal meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Als je even meetrekt lukt het misschien wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:21 schreef tliciouz het volgende:
Ben de beta nu aan het downloaden voor mijn laptop, ben alleen bang dat ie dat niet gaat trekken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhm jawel. AC is makkelijk de beste franchise die er is.Wel heel vet ja maar kan niet tegen GTA op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ditquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel heel vet ja maar kan niet tegen GTA op.
Nee RAGE is schijnbaar Fallout 3.5quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom moet Borderlands 2 nog komen? Dat is Rage toch al?
Maar klopt het als ik daarmee iets verneuk ik de hele laptop weg kan pleuren? Want iemand waarschuwde me daar net voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
uitvoeren > regedit
Of in de zoekbalk bij start regedit intypen en op enter duwen.
Dat valt best mee. Gewoon alleen veranderen wat je moet veranderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar klopt het als ik daarmee iets verneuk ik de hele laptop weg kan pleuren? Want iemand waarschuwde me daar net voor.
1 pot nat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee RAGE is schijnbaar Fallout 3.5
Maar opzich lijkt RAGE me wel vet.
Mja eerst Forza 4, en BF3 en MW3 en SR3 en die en dat en en en
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Gewoon alles veranderen.![]()
e link en dan het eerste filmpjequote:
Iemand komt nu hier mee aan, maar hoe weet ik of ik de x64 of de x86 moet hebben? Ik weet niet eens wat het is?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Gewoon alleen veranderen wat je moet veranderen.
quote:1. Ga naar je installatie folder.
32-bit: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
64-bit: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"
3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (LET OP: Check welke versie bij jou hoort)
Voor X64:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
Voor X86(32Bit):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
Screenshot van Regedit Interface (Voor 64-bit is dit anders): http://gyazo.com/8ac1f5ed76db1d709ad1e368eb27e018
Allang gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef Kutstudent het volgende:
Check di
[..]
e link en dan het eerste filmpje
De directory van de ene is anders dan die voor de andere, als je dus niet de mappen voor de x86 ziet, dan heb je dus de x64quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand komt nu hier mee aan, maar hoe weet ik of ik de x64 of de x86 moet hebben? Ik weet niet eens wat het is?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |