quote:
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:21:06Ik kreeg net toch een idee! Als ik met me ogen dicht fiets, lijkt die tegenwind mayb op bergop fietsen reageer retweet
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:22:16Na 14 mimuten met ogendicht voelde ik toch een op tater! Jajaja dacht ik, dat is de man met de hamer.. reageer retweet
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:22:41Bleek het een lantaarnpaal te zijn.. Pfff meevaller reageer retweet
twitter:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:21:06Ik kreeg net toch een idee! Als ik met me ogen dicht fiets, lijkt die tegenwind mayb op bergop fietsen reageer retweet
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:22:16Na 14 mimuten met ogendicht voelde ik toch een op tater! Jajaja dacht ik, dat is de man met de hamer.. reageer retweet
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:22:41Bleek het een lantaarnpaal te zijn.. Pfff meevaller reageer retweet
twitter:![]()
Is he serious? OMG hij zou als comedieschrijver aan de slag moeten!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:
Jetsequote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:![]()
Dan moet Mollema het maar doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:44 schreef knep het volgende:
Morgen Emilia, zonder de titelverdediger natuulijk.
Dat zal wel met het budget te maken hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:11 schreef Leatherface het volgende:
Waarom gaan ze eens niet voor een WorldTour-licentie?
En in de kantlijn:quote:Een helikopter heeft tijdens de Ronde van Peking indirect Belgisch wielrenner Yannick Eijssen omver geblazen.
Tijdens de finale van de derde etappe vloog de helikopter zo laag dat de reclameborden langs de weg loskwamen. Eijssen werd door een paneel geschept en ging onderuit. Vervolgens reed een motor over de klimmer van BMC heen.
De 22-jarige renner van BMC is met verwondingen aan zijn gezicht opgenomen in het plaatselijke ziekenhuis. Hij kan niet meer meedoen aan de wedstrijd. Nicolas Roche won de etappe. De Ronde van Peking wordt dit jaar voor het eerst georganiseerd.
quote:Johan Vansummeren, Greg Van Avermaet
en mogelijk nog enkele (ex-)renners
van Omega Pharma-Lotto moeten in hun
portefeuille duiken voor... 25 euro.
"Aangetekende brief OLO 25 euro nog
te betalen voor omboeken vlucht in
2009 zijn ze niet beschaamd. Van uw
ex ploeg moet je het hebben." Dat
twitterde Jasmine Vangrieken, de
verloofde van Vansummeren vrijdagna-
middag. Meteen kwam er een reactie
van Van Avermaet, ook via Twitter:
"Hier juist hetzelfde ontvangen".
Vansummeren rijdt al twee seizoenen
voor Garmin, Van Avermaet is aan zijn
eerste seizoen bij BMC bezig, de toe-
komstige ploeg van Philippe Gilbert.
Die enige die daarop zit te wachten, is McQuaid, maar daar heeft verder iedereen in de wielerwereld een enorme hekel aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als je die Ronde van Peking ziet vraag ik mij toch af wie dat soort onzin bedacht heeft. Niemand zit daarop te wachten lijkt het. Niet de Chinezen, niet de wielerfans, niet de renners, niet de ploegen, ...
Er staat geen hond te kijken langs de weg en de renners lopen er alleen maar astma op ...
Denk dat ze volgend jaar de staking gewoon door gaan zetten, om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die enige die daarop zit te wachten, is McQuaid, maar daar heeft verder iedereen in de wielerwereld een enorme hekel aan.
Betancourt was een km. of 10 voor de streep ontsnapt en hield als enige stand.quote:1) Carlos Betancourt (Acqua & Sapone);
2) Bauke Mollema (Rabobank);
3) Rigoberto Uran (Team Sky);
4) Davide Rebellin (Miche Guerciotti),
5) Przemyslaw Niemiec (Lampre ISD);
6) Joaquin Rodriguez (Katusha Team);
7) Riccardo Chiarini (Androni Giocattoli Cipi);
8) Domenico Pozzovivo (Colnago Csf Inox);
9) Oliver Zaugg (Leopard Trek);
10) Vincenzo Nibali (Liquigas Cannondale)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |