abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:26:35 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102773075
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 15:28:12 #2
70532 loveli
N
pi_102773125
*wog*
crap in = crap out
pi_102773137
Ik meld me voor kikkererwtpromotie en WOG (big-time) 8-)
Be someone that makes you happy
pi_102773148
kikkererwten! rucola! O+

en college! O+
Ja doei.
pi_102773164
Ooooh wat een droppie in de OP O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_102773209
ohai.
pi_102773310
Kitteh O+

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:16 schreef Rituals het volgende:
Ik hou echt totáál niet van rucola. Jammer dat zoveel andere mensen er wel van houden :P.
De salade op m'n foto is met rucola, maar dat kun je net zo goed verwisselen met spinazie of veldsla.

Thx Nallie :) smaakt ook erg goed hoor en heb je binnen 30min op tafel :D

Is trouwens de helft van:
- 200gr. rucola
- 200gr. kipfilet
- 2 paprika's
- kleine rode ui
- 2 appels (golden delicious)
- 100gr. Hollandse garnalen
- scheutje azijn
- scheutje olijfolie
- 2 scheutjes yoghurtdressing

Aardappeltjes zijn gebakken met eetlepel sambal er direct doorheen en de laatste 5min. gooi je er een eetlepel pesto doorheen. En spekjes gewoon mee gebakken in dezelfde pan :9 Zo lekker he, aardappels gebakken in beetje spekvet...

Ooit eens voor m'n ouders gemaakt met een tournedos in rode wijn-saus met champignons erbij en normaal zou m'n pa dan makkelijk de helft van de salade en aardappels overlaten.
Alleen als ik eten maak eet m'n pa z'n bord leeg :')
"Oen moe kan toch gien erpels bakken..."
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:39:57 #8
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102773416
Ik vind veldsla de lekkerste sla die ik ken :9. Spinazie vind ik overigens ook heerlijk :9.
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:40:20 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102773426
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:34 schreef V1z0R het volgende:
Kitteh O+

[..]

De salade op m'n foto is met rucola, maar dat kun je net zo goed verwisselen met spinazie of veldsla.

Thx Nallie :) smaakt ook erg goed hoor en heb je binnen 30min op tafel :D

Is trouwens de helft van:
- 200gr. rucola
- 200gr. kipfilet
- 2 paprika's
- kleine rode ui
- 2 appels (golden delicious)
- 100gr. Hollandse garnalen
- scheutje azijn
- scheutje olijfolie
- 2 scheutjes yoghurtdressing

Aardappeltjes zijn gebakken met eetlepel sambal er direct doorheen en de laatste 5min. gooi je er een eetlepel pesto doorheen. En spekjes gewoon mee gebakken in dezelfde pan :9 Zo lekker he, aardappels gebakken in beetje spekvet...

Ooit eens voor m'n ouders gemaakt met een tournedos in rode wijn-saus met champignons erbij en normaal zou m'n pa dan makkelijk de helft van de salade en aardappels overlaten.
Alleen als ik eten maak eet m'n pa z'n bord leeg :')
"Oen moe kan toch gien erpels bakken..."
Mooi compliment :D voor jou.
pi_102773439
Mannen die kunnen koken O+

Mijn pa zegt steeds als 'ie mijn eten eet; "goh, eigenlijk kan jij best koken *) " :')
pi_102773553
WOG? *check*

Training was eerder afgelopen dan gepland, maar nu kan ik niet meer de energie opbrengen om iets anders te beginnen :') .

Wel bij de lunch de slechte/vette dingen overgeslagen 8-) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102773644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:40 schreef Rituals het volgende:

[..]

Mooi compliment :D voor jou.
Yup yup :7
Maar m'n ma is ook slecht in eten koken/bakken of whatever :')
Afgelopen kerst dan ook voor hun gekookt O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 15:50:04 #13
70532 loveli
N
pi_102773706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup yup :7
Maar m'n ma is ook slecht in eten koken/bakken of whatever :')
Afgelopen kerst dan ook voor hun gekookt O+
Denk dat je ma prima kan frituern ;)
crap in = crap out
pi_102773724
:') ik zoek ff op komkommersalade, vind ik dit:

quote:
Snijd de komkommer in blokjes en doe deze in een schaal.
Doe hierover een flinke scheut slasaus, voeg na smaak peper toe.
Hiermee is je komkommersalade klaar :)
Gister zocht ik een recept voor een vegaburger, om zelf te maken dus. Vind ik een recept van vegaburger met een salade. Staan er 2 kant en klare vegaburgers bij de ingredienten :N
pi_102773727
Maar je ma kan wel goed frietjes bakken nem ik aan vaiz?

Met al jullie verhalen realiseer ik me wel hoeveel geluk ik heb gehad met mijn mamsie die heerlijk kon koken!
pi_102773738
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Gister zocht ik een recept voor een vegaburger, om zelf te maken dus. Vind ik een recept van vegaburger met een salade. Staan er 2 kant en klare vegaburgers bij de ingredienten :N
_O-
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 15:54:45 #17
70532 loveli
N
pi_102773847
crap in = crap out
pi_102773925
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Denk dat je ma prima kan frituern ;)
Yup, als geen ander! ^O^ :D
Organisatorisch, van te voren bereidde dingen, in de magnetron drukken of opwarmen in de pan ook.
pi_102773966
quote:

[.

frustrerend en hilarisch tegelijk, dit soort 'recepten' ;( :')
Ja doei.
pi_102774060
quote:

[..]

Dat vind ik ook altijd zo jammer aan die kaartjes van AH, daar gaan ook altijd veel kant en klare dingen in.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_102774116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:01 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd zo jammer aan die kaartjes van AH, daar gaan ook altijd veel kant en klare dingen in.
Wel logisch. En opm zich niets mis mee, ik ga echt niet al mijn vegaburgers zelf maken, falafel enzo, tomatensaus, heb ik geen tijd voor elke dag! En prima om inspiratie mee op te doen :)
pi_102774156
Ik haal eigenlijk alle leuke/lekkere recepten van van die foodblogs :)
pi_102774285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wel logisch. En opm zich niets mis mee, ik ga echt niet al mijn vegaburgers zelf maken, falafel enzo, tomatensaus, heb ik geen tijd voor elke dag! En prima om inspiratie mee op te doen :)
Ja, maar als het recept bijv. is schnitzel met saus, en het is letterlijk gewoon een kant-en-klare schnitzel en een bakje saus, dat is wel het andere uiterste. Doe dan nog iets van een variatie, iets vers in de saus erbij ofzo. Twee kant-en-klare producten uit het schap plukken en warm maken is nou niet iets waar je zonder kaartje niet op komt.
Everything has changed
pi_102774409
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ja, maar als het recept bijv. is schnitzel met saus, en het is letterlijk gewoon een kant-en-klare schnitzel en een bakje saus, dat is wel het andere uiterste. Doe dan nog iets van een variatie, iets vers in de saus erbij ofzo. Twee kant-en-klare producten uit het schap plukken en warm maken is nou niet iets waar je zonder kaartje niet op komt.
Ik viel bijna flauw toen ik als 16-jarige op kamp ging en m'n kamergenoten wisten geen een van allen hoe je makkelijk beddengoed verschoont... Gaat dus niet altijd op :P

En sommige mensen weten niet goed wat nou lekker bij welk type vlees is.
Of je hebt van die klootviolen die rode wijn bij vis doen omdat ze wit niet lekker vinden natuurlijk...
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:20:01 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102774757
Zoekplaatje, zoek de kat! Duurde bij mij even, maar er staat er écht één op _O- Als je hem eenmaal ziet kan je hem ook niet meer ont-zien :D

Boodschapjes doen!
pi_102775009
kat gevonden :)

Update gemeenteshizzle:
Raadslid van de Sp was hier, vond het meer dan belachelijk hoe alles gaat en het was volgens hem helemaal niet nodig om een arts te zijn om met eigen ogen te zien dat het niet goed met me gaat. Al met al goed gesprek gehad dus.

Ongeveer een kwartier nadat hij weg was telefoon vanuit het gemeentehuis; we krijgen een second opinion van een maatschappij waar de gemeente geen contract mee heeft (argonaut ipv het SCIO) en zolang dat nog niet klaar is, loopt de huidige indicatie in elk geval door. Tijdens dit telefoongesprek hoorde ik het bewuste raadslid op de achtergrond over ons praten en hij klonk niet blij. Dat heeft dus wel geholpen :)

Nu afwachten hoe dit allemaal uitpakt, maar we hebben in elk geval weer wat hoop!
pi_102775066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:

Update gemeenteshizzle:
Raadslid van de Sp was hier, vond het meer dan belachelijk hoe alles gaat en het was volgens hem helemaal niet nodig om een arts te zijn om met eigen ogen te zien dat het niet goed met me gaat. Al met al goed gesprek gehad dus.

Ongeveer een kwartier nadat hij weg was telefoon vanuit het gemeentehuis; we krijgen een second opinion van een maatschappij waar de gemeente geen contract mee heeft (argonaut ipv het SCIO) en zolang dat nog niet klaar is, loopt de huidige indicatie in elk geval door. Tijdens dit telefoongesprek hoorde ik het bewuste raadslid op de achtergrond over ons praten en hij klonk niet blij. Dat heeft dus wel geholpen :)

Nu afwachten hoe dit allemaal uitpakt, maar we hebben in elk geval weer wat hoop!
Goed nieuws Mar!! Fijn!
Ik zie de kat niet... :(
pi_102775116
Gelukkig Mar, duurt misschien nog even maar zit in ieder geval weer schot in.

Kende 'm al dus kat in 1sec gespot :P
pi_102775165
Ik zie de kat niet, frustrerend!

En wat goed Mar. *O*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:30:54 #30
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102775177
Fijn Mar! Hopelijk pakt het goed uit!

Voor Nallie omdat ik weet hoe irritant het kan zijn :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102775208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeeeej! Thank you :*
pi_102775294
MarMar *O* super! En echt fijn dat tenminste 1 iemand een beetje met je meedenkt. Geeft wat hoop voor de locale politiek :P
pi_102775458
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:

Update gemeenteshizzle:

Oh, wat fijn! Die heeft wel meteen actie ondernomen dan, het kan dus toch. :)
Hoe lang duurt het om zo'n second opinion te krijgen?
Everything has changed
pi_102775666
Kan je eigenlijk ook zien wie er allemaal lurken?
pi_102775764
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, wat fijn! Die heeft wel meteen actie ondernomen dan, het kan dus toch. :)
Hoe lang duurt het om zo'n second opinion te krijgen?
Geen idee, maar zeker een aantal weken. In elk geval lang genoeg voor mij om mijn medische dossiers uit te laten printen en op te laten sturen.. als ze dan niet zelf om inlichtingen vragen krijgen ze ze wel ongevraagd!
pi_102776037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Geen idee, maar zeker een aantal weken. In elk geval lang genoeg voor mij om mijn medische dossiers uit te laten printen en op te laten sturen.. als ze dan niet zelf om inlichtingen vragen krijgen ze ze wel ongevraagd!
Inderdaad ja... te gek dat die andere partij dat helemaal niet had opgevraagd.
Maar in de tussentijd houden jullie dus in elk geval de hulp? Dat is wel heel fijn. :)
Everything has changed
pi_102776039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:

SPOILER
Ik zie het nog steeds niet :'( }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102776092
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

In 't geval van 3 bij 3 vakken, C2 :P
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:55:52 #39
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102776112
quote:
10s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D
Nog meer hints voor Goodbye :+
SPOILER
pi_102776130
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Thanks! O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102776158
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ooh, ik dacht dat hij helemaal links zat! Maar wat is dat dan wel? :')
Everything has changed
pi_102776183
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:53 schreef Mini. het volgende:

[..]

Inderdaad ja... te gek dat die andere partij dat helemaal niet had opgevraagd.
Maar in de tussentijd houden jullie dus in elk geval de hulp? Dat is wel heel fijn. :)
Inderdaad, dat is erg prettig, anders zou het nu afgelopen zijn met de hulp.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:58:28 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102776217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik dacht aanvankelijk ook dat het een onduidelijke witte kat was :D Maar de echte kat is veul katachtiger! :P

Ik vond het wel geinig >:O
pi_102776306
NP, GB-tje :D Wel leuk dat je hem direct snapte :)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Geen flauw idee :P :')

Sportschoolwaarts :W
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:01:11 #45
70532 loveli
N
pi_102776316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:43 schreef Nallie het volgende:
Kan je eigenlijk ook zien wie er allemaal lurken?
Noop, maar ik kan wel zien wie er over me roddelt :7
/pimpabbo
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:01:28 #46
70532 loveli
N
pi_102776324
*O* Mar!
crap in = crap out
pi_102776368
Iemand nog tips voor een leuk restaurant in amsterdam, mag best een beetje duur & sjiek? Wil graag luxe uit eten met mn furjaardag!
pi_102776380
Ik zag deze op facebook en die MOET ik hier posten!!!

_O-
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:05:15 #49
70532 loveli
N
pi_102776449
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog tips voor een leuk restaurant in amsterdam, mag best een beetje duur & sjiek? Wil graag luxe uit eten met mn furjaardag!
Restaurant van het Radisson SAS :Y
(heeft meerdere restaurants)
crap in = crap out
pi_102776517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Restaurant van het Radisson SAS :Y
(heeft meerdere restaurants)
Welke dan? Als er meerdere zijn?

Zit nu te dubben tussen Anna, Lastage en the Grand :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:07:39 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102776520
quote:
Een medeweegschaal! O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:08:50 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102776561
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Een medeweegschaal! O+
Ikke ook wel! :7
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:08:53 #53
70532 loveli
N
pi_102776562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Welke dan? Als er meerdere zijn?

Zit nu te dubben tussen Anna, Lastage en the Grand :')
Wel allemaal in 1 pand, verschillende restaurants met verschillende kaarten/keukens/prijskaartjes. Chef kookt op sterrenniveau, heb ik me laten vertellen.
crap in = crap out
pi_102776565
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Een medeweegschaal! O+
Nee schorpioen :P
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:09:33 #55
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102776589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ikke ook! :7
Ik ook! *O*
pi_102776591
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel allemaal in 1 pand, verschillende restaurants met verschillende kaarten/keukens/prijskaartjes. Chef kookt op sterrenniveau, heb ik me laten vertellen.
Nu wil ik namen ;( welk restaurant? neem aan dat ze niet allemaal dezelfde chef hebben? welke Radisson, the Radisson BLU?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:11:08 #57
38396 mazaru
pi_102776638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee schorpioen :P
Oh dan duurt het nog wel even voor je jarig bent. Maar schorpioenen zijn ook lief :)
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:11:18 #58
70532 loveli
N
pi_102776642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nu wil ik namen ;( welk restaurant? neem aan dat ze niet allemaal dezelfde chef hebben? welke Radisson, the Radisson BLU?
Ik weet niet precies, is van horen zeggen ;) maar dus wel Radisson Blu, als dat een pand is met verschillende grachtenpanden erin.
crap in = crap out
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:11:45 #59
38396 mazaru
pi_102776654
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ikke ook wel! :7
O+
10 dagen na mij!
pi_102776662
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik weet niet precies, is van horen zeggen ;) maar dus wel Radisson Blu, als dat een pand is met verschillende grachtenpanden erin.
Ik ga googlen :7
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:12:36 #61
38396 mazaru
pi_102776689
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik ook! *O*
Jeeeeeeeeee het wordt hier 1 groot verjaardagsfeest deze maand! *O* w/
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:12:46 #62
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102776699
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

O+
10 dagen na mij!
Was jij ook gisteren jarig? :o Toevallig!
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:13:04 #63
70532 loveli
N
pi_102776710
Taaaaaart!
broccolitaart :')
crap in = crap out
pi_102776716
Willen jullie allemaal langskomen voor mijn verjaardag? :P
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:13:27 #65
38396 mazaru
pi_102776723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Rituals het volgende:

[..]

Was jij ook gisteren jarig? :o Toevallig!
Nee, morgen :)
pi_102776743
Jaaaaaa!!

En hoe chique is chique??
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:14:18 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102776751
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef Perruche het volgende:
Tuurlijk! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:14:29 #68
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102776759
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nee, morgen :)
Oh, misschien kan ik dan niet rekenen :P. Mooie maand, oktober :D O+. Zolang het maar niet regent.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:14:57 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102776770
En weer thuis. En brood vergeten. Dus Perruche gaat me nu slaan :')

O: kwark
T: eierkoek
L: 6 speculaasjes :')
D: ovensoep

Wat een kutlijst :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:16:08 #70
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102776822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

De dag is nog niet voorbij w/.
pi_102776829
Iemand in de trein ruikt naar pies... Bah :(
pi_102776835
quote:

Als je nou een keer langskomt ga ik dingen voor je koken :P En je dan tassen vol geven met tupperware bakjes voor iedere avond :')
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:16:28 #73
70532 loveli
N
pi_102776836
quote:
Best wel ja.
*quote _aurum_*
crap in = crap out
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:17:14 #74
70532 loveli
N
pi_102776857
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als je nou een keer langskomt ga ik dingen voor je koken :P En je dan tassen vol geven met tupperware bakjes voor iedere avond :')
Ik ben voor :Y
crap in = crap out
pi_102776863
quote:

Wel lekker ;) speculaasjes
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:19:37 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102776937
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

O+
10 dagen na mij!
Nee, de 15e :D Waar haalde jij de 17e vandaan? :7
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:20:07 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102776953
quote:

[..]

O+ Tafeltje-dekje goes Slankie! :') :D
pi_102776972
http://www.degroenepassage.nl/

Leuke winkel!!

Heb me Plantaardige visolie gekocht en iets vochtregulerends, ben benieuwd..
Groene thee uiteraard en nog allerlei lekkere dingetjes :9

Nu pesto maken, zag het recept van Viz net :9 aardappeltjes met een lepel pesto en gebakken in spekvet :9~ divine!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:20:34 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102776973
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef Perruche het volgende:
Minimeet bij Perruche! *O* Of Massameet :9
pi_102776983
quote:

jo, ik ga je ook slaan. en ik ben veel groter en sterker dan perruche. En kook wat pasta bij je ovensoep!
pi_102777066
Ik kan ook slaan XM...
Pasta bijkoken is een goed plan.

Soms vraag ik me af of je wel beter wíl worden.. leef met je mee maar *insert grof gevloek* ga nou eens voor jezelf zorgen!!!!
pi_102777077
Nog La Vialla mensen trouwens? Als ik thuis kom stuur ik de lijst aan de deelnemers, zijn er nu 4 geloof ik?

XM, ze hebben ook lekkere rode wijn!!
pi_102777200
:+ weegschaal meldt zich :+
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:28:30 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102777265
Innovatief idee van de dag: het sterrenbeeld 'weegschaal' veranderen in 'meetlintje'.

Ik ben ook een meetlintje! *O*

:')
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 17:28:44 #85
70532 loveli
N
pi_102777271
*zoef*
*work*
crap in = crap out
pi_102777413

Meetlint :D
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_102777502
quote:

[..]

Ja hee, dan kom ik ook! :) Gezellig!
pi_102777569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:23 schreef Perruche het volgende:
Nog La Vialla mensen trouwens? Als ik thuis kom stuur ik de lijst aan de deelnemers, zijn er nu 4 geloof ik?

XM, ze hebben ook lekkere rode wijn!!
Zo weinig maar? :o
Ik zou wel willen maar ik ga het al samen met mijn moeder en zusje doen. Goeie manier om weer even het gevoel terug te krijgen van onze vakantie in Toscane dit jaar. Wij zaten ook op zo'n agriturismo, incl. eigen restaurant met héérlijk eten. *heimwee*
Everything has changed
pi_102777705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.degroenepassage.nl/

Leuke winkel!!

Heb me Plantaardige visolie gekocht en iets vochtregulerends, ben benieuwd..
Groene thee uiteraard en nog allerlei lekkere dingetjes :9

Nu pesto maken, zag het recept van Viz net :9 aardappeltjes met een lepel pesto en gebakken in spekvet :9~ divine!
dit is toch een contradictie? Net zoals vegetarisch vlees etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:43:31 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102777743
Ik denk niet dat het wat voor mij is dat bestellen, waarschijnlijk gaat de meerderheid hier weer over de datum de kliko in. Beetje zonde.

En wbt het eten.. ik weet het, maar heb geen puf :@. Een zal ook wel met het ander te maken hebben, vast, maar ik ben helemaal verrot van 3 uurtjes werken :').
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:51:22 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102778011
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk niet dat het wat voor mij is dat bestellen, waarschijnlijk gaat de meerderheid hier weer over de datum de kliko in. Beetje zonde.

En wbt het eten.. ik weet het, maar heb geen puf :@. Een zal ook wel met het ander te maken hebben, vast, maar ik ben helemaal verrot van 3 uurtjes werken :').
Een paar boterhammen voor de lunch naar binnen schuiven is ook niet zoveel werk toch? Althans, ik vind dat niet zo moeilijk :+ Als je wilt kan ik wel meedenken voor simpele avondmaaltjes die in een paar tellen klaar zijn, of iig minimale bereiding vereisen?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:00:04 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102778288
Heb je gelijk in hoor, dat is niet zoveel werk. Was het vanmiddag echt vergeten, liep de deur uit en dacht, oja..brood... Ik had nog beter de grapefruit kunnen nemen die nog in mn tas zat (zit :@ ) ipv die koekjes.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:02:04 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102778347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je gelijk in hoor, dat is niet zoveel werk. Was het vanmiddag echt vergeten, liep de deur uit en dacht, oja..brood... Ik had nog beter de grapefruit kunnen nemen die nog in mn tas zat (zit :@ ) ipv die koekjes.
Hoe laat liep je de deur uit dan? Ik lunch vaak pas laat :+ Er is geen ongeschreven regel dat het na een tijdje niet meer mag he ;)

En dan nog beter grapefruit PLUS koekjes zou ik denken!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:02:53 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102778371
Ik ging hier om 12:15 weg zo'n beetje. En op het werk waren dus alleen de koekies :').
pi_102778391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dit is toch een contradictie? Net zoals vegetarisch vlees etc.
Jups dat is het, heb een uitleg gekregen, zal het eens overtypen ;)
pi_102778397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
disagree, je eet calorisch zo weinig dan moet je vooral nog een grapefruit gaan eten.

je had beter en de koekjes en de grapefruit kunnen eten :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:03:56 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102778411
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ging hier om 12:15 weg zo'n beetje. En op het werk waren dus alleen de koekies :').
Maar... :o Waarom dan niks meer na die koekies!? :o Je had nog tijd zat om te lunchen! -O-
pi_102778439
Je had ook iets bij de AH to Go kunnen halen. Of een broodje ergens anders op het station.
Maar eet er zo gewoon wat pasta bij. Of wat brood. De dag is nog niet voorbij. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:04:54 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102778448
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar... :o Waarom dan niks meer na die koekies!? :o Je had nog tijd zat om te lunchen! -O-
Ik was om 17:00 weer thuis. Koekies waren op het werk het enige eetbare :'). Kan ook wel aan de stoelleuning gaan knagen, maar dat staat zo raar in een overleg :').

@Henk: was met de auto ;).
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:05:32 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102778470
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik was om 17:00 weer thuis. Koekies waren op het werk het enige eetbare :'). Kan ook wel aan de stoelleuning gaan knagen, maar dat staat zo raar in een overleg :').
Ohh ik dacht dat je om 12.15 naar huis ging :') Miscommunicaaaaasie :+
pi_102778549
quote:

[..]

Dan had je dus even langs de supermarkt kunnen rijden.
Of naar die veel te dure tent naast je werk kunnen gaan.
Je moet wel een beetje goed voor jezelf zorgen hoor! -O-
Doe wat je niet durft.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:17:23 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102778871
Kip gestoofd in paniki-saus is best wel lekker! :Y)
pi_102778882
quote:
- Lieve aan de Herengracht
- Amstel hotel (La Rive)
- Okura hotel (Japans)
- Le Garage?
pi_102779218
Ik ben een beetje in de paniekerige/faalangstige mood, heeel irritant }:|!
Worry is a misuse of imagination
pi_102779220
quote:

[..]

Ohoh :* toch deed ik dit zonder weekplanningen ook hoor :@
Met weekplanning en gewoon genoeg tussendoortjes in huis gaat het goed.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:30:19 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102779294
Op zich doen wij ook redelijk aan weekplanning hoor! :) Alleen doen wij die planning in de supermarkt :').

We hebben dinsdag boodschappen gehaald voor de rest van de week. Tussendoortjes zijn fruit bij ons, er is zat brood in huis, kwark, weet ik veel wat. Maar het ontbreekt me op dit moment vooral aan fut en eetlust. Fruit gaat vaker mee terug dan dat het op gaat :@.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:31:43 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102779345
Ik heb nu ook gewoon geen trek, maar tis wel tijd voor avondeten, dus ga ik dat zo toch maar opwarmen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:33:18 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102779393
Soms is het doorzetten he XMert! Na mijn meetrondje van vanochtend moet ik me ook een beetje inhouden om niet als vanouds maar zo min mogelijk te eten :') Dus nouja, dan moet je eten leuker maken voor jezelf. Lekkere gezonde dingen verzinnen, eventueel nieuwe dingen uitproberen, en anders gewoon gouwe ouwe boterhammetjes naar binnen schuiven. Dat je misschien verminderd zin hebt in eten betekent niet dat je lichaam het niet nodig heeft natuurlijk.

Nuja, dit weet iedereen in dit topic ook al :+ </niksnieuwsonderdezon>
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:33:43 #109
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102779414
Hoe minder je eet, hoe minder snel je trek hebt hè XM. Dus probeer het weer wat op te bouwen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:34:26 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102779445
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef Rituals het volgende:
Hoe minder je eet, hoe minder snel je trek hebt hè XM. Dus probeer het weer wat op te bouwen.
Hoe is het trouwens met jou op eetvlak? Gaat het al beter? *nieuwsgierig is*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:40:41 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102779646
Ik ben echt meer gaan eten sinds ik werk :o

Doorsnee lijstje ziet er nu zo uit:
O: bak kwark met jam en nootjes
T: koffie + 2 boterhammen
L: 2 boterhammen
T: koffie / warme choco
D: random gezond eten oO<

Verder aangevuld met vitamientjes in de vorm van supplementen... maargoed, ik zou eigenlijk gewoon iets meer fruit moeten eten.
pi_102779786
Ooh zo irritant, heb er vaker last van maar realiseer het mij nu pas. Pffff
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:52:42 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_102780001
Even een kopje thee of een fijn muziekje luisteren prob?

Weet je waar dat gevoel vandaan komt?
pi_102780425
:W

Collegedag was tof, Nederlandse les ook, en eind november mag ik zelf een hele les geven! *)
Ga binnenkort maar even mailen met de delegatie in Nederland om te vragen of ik er toch niet iets van compensatie (punten, vermelding, wat dan ook) voor kan krijgen, aangezien ik wel elke week 1 uur les meehelp én nog 1 a 2 'kantooruren' ga doen als gesprekshulp bij het oefenen van uitspraak en eenvoudige gesprekken.. :)

O+ ritme O+
Ja doei.
pi_102780556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
Even een kopje thee of een fijn muziekje luisteren prob?

Weet je waar dat gevoel vandaan komt?
Ja al geprobeerd maar komt direct weer terug. Hmm ja ben bang om te falen en denk vaak dat ik niets kan. En nu moet ik voor het eerst in jaren een rapport in het Engels schrijven dus dat is nog 1000 keer zo moeilijk :)
pi_102780667
:W Dienst! Ik warm een maaltijd op, waarschijnlijk *klopt af* kan ik 'm best opeten :)
pi_102781180
Een lijstje ter inspiratie voor XM. In totaal ben ik slechts 5 minuten bezig geweest om al het eten klaar te maken, geen gedoe :+ oké, eten was afhaal, maar toch O-)

O: half bakje volle yoghurt met muesli
T: 2 volk. boterhammen pindakaas
L: 2 volk. boterhammen sandwichspread
T: banaan, cup a soup tomaat, 4 chocoladepepernoten
D: één opscheplepel nasi, beetje kip, beetje rundvlees, veel sperziebonen en één kip loempiaatje
T: appel, klein mona toetje
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:24:35 #118
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102781234
GB _O-.
pi_102781316
4 minuten voor het bakken van chocopepernoten _O_

Mn D is couscous met groentenvleesmix uit blik. Best goed te doen voor lidl spul.
pi_102781448
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
4 minuten voor het bakken van chocopepernoten _O_

Mn D is couscous met groentenvleesmix uit blik. Best goed te doen voor lidl spul.
Dat was ook kant en klaar, maar ik zeg ook niet dat dat niet mag, toch? :P Het gaat mij er alleen om dat eten geen moeite hoeft te kosten (hoewel ik vast minder had gegeten als ik mijn brood was vergeten, zo'n situatie is lastiger).
pi_102781557
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat was ook kant en klaar, maar ik zeg ook niet dat dat niet mag, toch? :P Het gaat mij er alleen om dat eten geen moeite hoeft te kosten (hoewel ik vast minder had gegeten als ik mijn brood was vergeten, zo'n situatie is lastiger).
Gelukkig is er bij ons een kantine met salades, soep, warme maaltijd en fruit :s) (en snacks en toetjes etcetera :') )
pi_102781592
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Gelukkig is er bij ons een kantine met salades, soep, warme maaltijd en fruit :s) (en snacks en toetjes etcetera :') )
Volgens mij is er bij XM op het werk geen kantine. Bij mij gelukkig ook, maar wel een kleintje.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:44:28 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102782224
Nope, geen kantine.

En avondeten staat nu op, ben er braaf wat pasta bij aan het koken.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:44:41 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102782237
pi_102782315
Zo, vandaag lekker vrij geweest, en met moeders naar Loods 5 geweest :)
Dat La vialla, ik heb catalogus aangevraagd, ben toch wel benieuwd!
~ Bonito La Risa ~
pi_102782546
quote:
:D :'( :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102783067
Is er ook wortetjes cake, Perr? :D
vandaag trouwens een Perr-dansje gedaan met een collega _O-

Nu ga ik lekker hangen op de bank, wou WoWen maar die eikel heeft me weer eens afgepeigerd :')
Nou ja, ik zelf dan, maar onder aanmoediging van hem. Had veel eerder goede begeleiding moeten hebben!

Gewoon maar zo Billy of heb 't een reden?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:07:12 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102783381
2 voor 12 begint zo V1z!
pi_102783690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef V1z0R het volgende:

Nu ga ik lekker hangen op de bank, wou WoWen maar die eikel heeft me weer eens afgepeigerd :')
Nou ja, ik zelf dan, maar onder aanmoediging van hem. Had veel eerder goede begeleiding moeten hebben!

Nee die moet Puff komen brengen!
pi_102783961
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

:) Met icing zeker :9
pi_102783966
Oeh! Thx voor de reminder XMert O+
pi_102783990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Gezellig! B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:20:17 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102784118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Thx voor de reminder XMert O+
Ik ga ook kijken :Y
pi_102785448
quote:
:D :'( :D :'( :D

ik kom niet meer bij _O-
Ja doei.
pi_102785980

O+
pi_102786216
Coco, had jij morgen nu een afspraak bij de gyn?
En hoe voel je je?
En hoe zijn je lijstjes?
Doe wat je niet durft.
pi_102786431
Meh.
Was niet echt een spannende strijd :{
Die gast kon minder vinden dan een blinde in het donker... :')

Teddy FTW!
Had vroeger m'n bed vol knuffels :@ :D
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 21:22:45 #138
70532 loveli
N
pi_102787333
Nu niet meer?
crap in = crap out
pi_102787418
:W gesport.
Mag dan geen cardio dus braaf voorzichtig een uurtje geRPMt en een half uur geroeid en een half uur doorgewandeld.
Ben benieuwd of het pijn gaat doen buiten de spieren. Er prikt af en toe wel wat.
pi_102788270
Ik ben in plaats van gaan sporten, in slaap gevallen :')
pi_102788521
Ik zit de Great British Bake off te kijken. Nu wil ik baking tins gaan shoppen in Londen.
En superbroccoli natuurlijk. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102788742
maria! had jij dat plaatje van de Shakespeare company Facebook? _O- :P zat net even bij te lezen en zie dat zij die hadden geplaatst :P
Ja doei.
pi_102788963
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
:W gesport.
Mag dan geen cardio dus braaf voorzichtig een uurtje geRPMt en een half uur geroeid en een half uur doorgewandeld.
Ben benieuwd of het pijn gaat doen buiten de spieren. Er prikt af en toe wel wat.
Da's toch cardio, cardio en cardio? :P Dat je trouwens nog puf hebt voor roeien en wandelen na een uur RPM :o
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:57:06 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102789140
Ik snap het plaatje niet van Maria ;( :@.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:57:07 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102789143
Uit wokken geweest... veel garnalen, kip, groente, eend en saus... En veel ijs met slagroom O+

ML, wat goed!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:57:24 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102789164
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
maria! had jij dat plaatje van de Shakespeare company Facebook? _O- :P zat net even bij te lezen en zie dat zij die hadden geplaatst :P
Yip, Reduced Shakespeare Company! Wat een helden zijn het ook :7

Net Zumba geweest! Aan het eind begon den buukix te protesteren, maar door anderhalf nummer heel voorzichtig verder te gaan (geen bovengemiddeld heup-geshake :+ ) heb ik het daarna tot het eind uitgehouden! *) Er is hoop :+
SPOILER
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:58:00 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102789212
quote:
Nawww O+
pi_102789327
XM: Smiegol + Precious
Ja doei.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:00:36 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102789366
Jij ook al lekker gesport Maria, goed zeg!
Zo en nu kan je lekker :% succes ^O^
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102789386
O+ poepen O+
Ja doei.
pi_102789420
Oh nee gaan we weer :')
pi_102789478
*)
Ja doei.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:03:22 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102789545
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
XM: Smiegol + Precious
Ja kreeg al DM-uitleg van Maria, maar ken geen van beide films / personages, dus het klopte wel dat ik 'm niet snapte :').
pi_102789816
Lijstje, lees en huiver :P

O: boterham pindakaas, appel
T: pakje rijstmelk
L: bruin pistolet beenham met saus, 200 gr rauwkost met gekookt ei
T: punt slagroomtaart, handje dry roasted pinda's
B: 2x20 minuten fietsen in de storm
T: handje gemengde noten
S: Slapen :P
D: klein restje melanzana
T: 4 blokjes chocolade, appel met kaneel

Nou ja. Slapen had eigenlijk sporten moeten zijn en daar was de boel op gebaseerd :D

Edit: En alsnog slechts 1980 kcal :') ik moet weer meer fatsoenlijk eten gaan eten. Brood en salade ipv pistoletjes beenham :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Perruche op 06-10-2011 22:15:00 ]
pi_102791260
O: 2 boterhammen hagelslag
L: 2 boterhammen hagelslag
T: yoghurt
D: rijst met pilav en zoetzure komkommer
T: mini magnum

Activiteitenniveau van vandaag: zero.
pi_102791311
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's toch cardio, cardio en cardio? :P Dat je trouwens nog puf hebt voor roeien en wandelen na een uur RPM :o
:D ik weet het maar dan wel rustig aan met pieken en dalen.
Anders mag ik alleen wandelen, fietsen en zwemmen.
Kwam erachter dat er ook indoor cycling is sinds kort dus dat kan ik dan beter doen dan RPM.
Heb een vrije goede conditie ;)
pi_102791365
quote:
O+ !
pi_102791368
Ken je dat gevoel, dat je eigenlijk beter naar bed kan gaan, maar tegen beter weten in op de bank blijft hangen...
pi_102791389
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef V1z0R het volgende:

Nee heb 't wel vaker..
pi_102791753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:39 schreef Nallie het volgende:
Ken je dat gevoel, dat je eigenlijk beter naar bed kan gaan, maar tegen beter weten in op de bank blijft hangen...
_O- jeps, dat ga je morgen wel merken.

Ik voel me nog helemaal *O*

Lijstje:

O: Havermout met sojamelk ( 6 lepels havermout en daar melk bij naar eigen idee) met 1 banaan erdoor. Dat bakje ging dus niet leeg :')
L: dubbele boterham 30+ kaas en een kleine dubbele filet AM
T; bio smoothie van framboos, snijbiet, bessen enz.
T: blokje pure choco :9
D: penne met broccoli en champi's in de zelfgemaakte pesto gebakken en met 4 krullen parmezaan :9
S; uur RPM, half uur roeien, half uur flink wandelen
T: smoothie van chiquita (voor de helft en dat is dan 150 kcal :+ )
Die laatste smoothie koop ik dus niet meer.

Vandaag geleerd dat alles dat "wit" is aan rijst, pasta enz. niet echt goed is voor me.

Groene thee en dat is misschien ook leuk voor Maria drijft vocht af (hoorde ik jou daarover? Zo niet, sorry!) en brandnetelthee idem.
pi_102791937
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Coco, had jij morgen nu een afspraak bij de gyn?
En hoe voel je je?
En hoe zijn je lijstjes?
Yup, morgen inderdaad :) Spannend! Zal wel even updaten hier :)

Voel me eigenlijk prima, zo weinig 'klachten' dat ik het eigenlijk helemaal niet vertrouw :') Wel ontzettend moe trouwens, maar dat is het enige.

En mijn lijstjes zijn de laatste tijd best wel ok :) Zal 'm morgen weer eens posten.
pi_102792011

Nog even over die afbeelding, Martijn liet 'm daarstraks aan me zien en vertelde dat hij 'm voor de babykamer heeft besteld O+ O+

@ Viz: Teddy ftw! Ik kon ook niet zonder mijn teddy O+ *;
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:55:56 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102792141
Echt Coco? Ik vind 'm best creepy, zeker voor een kinderkamer :@.

Ik ga morgen echt zooooooo het zkh bellen he ;(.
pi_102792273
quote:
11s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt Coco? Ik vind 'm best creepy, zeker voor een kinderkamer :@.

Ik ga morgen echt zooooooo het zkh bellen he ;(.
Aye, is ook ergens creepy :+ Martijn zei er ook al bij dat we 'm vanaf een bepaalde leeftijd maar weg moesten halen dan :D

Maar het idee achter die afbeelding vind ik echt super O+ En ik denk dat ik ook weinig heb met de standaard schattige schilderijtjes voor op babykamertjes enzo.

En een :* voor jou. Wordt tijd dat je je wat beter gaat voelen! :*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:59:29 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102792334
Ik vind het sentiment van het plaatje echt awesome! O+

Aw XMert -O-
pi_102792335
Vind de gedachte mooi en dan de afbeelding ook.

Zou vroeg bellen XM dan kun je indien een negatief antwoord nog een paar keer bellen/langs gaan.

Zit me nu te bedenken dat ik niks sportscholerig kan bedenken dat niet cardio is.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:59:57 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102792362
Net lijstje ML... en 'wit' is inderdaad niet nodig, volkoren is lekkerder en gezonder. Heerlijk!

XM, dit kan toch niet langer meer? Damn...
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 23:19:47 #168
70532 loveli
N
pi_102793190
Iemand baat bij een kwalitatief goede mini-stijltang van Cortex? Verkeerd geleverd en terugsturen is relatief duur, als ik 'em kan verpatsen kan het de moeie waard zijn om niet terug te sturen.
crap in = crap out
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:21:51 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102793283
Hoi, weer vrij Loveli?
En hoe gaat het nu?
pi_102793355
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef loveli het volgende:
Iemand baat bij een kwalitatief goede mini-stijltang van Cortex? Verkeerd geleverd en terugsturen is relatief duur, als ik 'em kan verpatsen kan het de moeie waard zijn om niet terug te sturen.
Zij leveren toch verkeerd? Dus dan mogen zij betalen :)

Geadresseerde niet bekend op dit adres. Retour afzender =>H&M :')
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 23:24:12 #171
70532 loveli
N
pi_102793398
Druk, moe, veel gedoe, zorg slechter voor mezelf dan zou moeten, maar eigenlijk gaat het verder best goed en dat is niet eens ironisch bedoeld.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 23:25:05 #172
70532 loveli
N
pi_102793454
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zij leveren toch verkeerd? Dus dan mogen zij betalen :)
Klopt, maar als terugsturen naar de VS en apparaat evenveel kosten, is het voor de verkoper niet interessant om artikel terug te krijgen.
crap in = crap out
pi_102793637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Klopt, maar als terugsturen naar de VS en apparaat evenveel kosten, is het voor de verkoper niet interessant om artikel terug te krijgen.
Ah zo.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:38:18 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102794032
Ow net hotelveiling 'gewonnen' :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:41:16 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102794149
Loveli, druk en moe en niet alles op rolletjes daar kan een mens soms best goed op varen maar het moet niet te lang duren, dus hoop dat je snel in wat rustiger vaarwater komt.

Goed voor jezelf zorgen he? Jij weet hoe het moet :)
pi_102794361
Is er nog iemand wakker
pi_102794431
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:39 schreef Nallie het volgende:
Ja! Veel te vaak ;)!!!!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:51:26 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102794536
Mag nog niet naar bed want morgen verplicht uitslapen morgennacht en overmorgennacht werken :')
pi_102794663
Oh.. Ik moet eigenlijk slapen maar ik kan niet slapen..
  Vis een optie? donderdag 6 oktober 2011 @ 23:54:47 #180
70532 loveli
N
pi_102794677
Stijltang hebben? :')
crap in = crap out
pi_102794739
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:54 schreef loveli het volgende:
Stijltang hebben? :')
Ik heb er al een, maar dank je wel ;)!

Of is het een oplaadbare? Dan kan ik als ik hier ben mijn haar stijlen :9~!!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:05:18 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102795026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb er al een, maar dank je wel ;)!

[ afbeelding ]

Je haar weer in model brengen na een botsing met een kangoeroe?

Zo vankantieveiling betaald, gereserveerd.. over een maandje all incl genieten in Almelo :')
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:06:07 #183
70532 loveli
N
pi_102795057
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef Probability het volgende:
Noop, maar Braun verkoopt dingen op gas en Babyliss geloof ik ook (energy cells).
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:06:21 #184
70532 loveli
N
pi_102795061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je haar weer in model brengen na een botsing met een kangoeroe?

Zo vankantieveiling betaald, gereserveerd.. over een maandje all incl genieten in Almelo :')
Preston Palace?
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:07:37 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102795106
Ja.. het was niet helemaal de bedoeling maar ineens had ik hem voor 120E :P
Ach ja, beetje zwemmen, bier drinken en eten... toch 2 van mijn hobby's
pi_102795242
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Noop, maar Braun verkoopt dingen op gas en Babyliss geloof ik ook (energy cells).
Haha, nee heb ik niet nodig ;) Als ik ergens ben waar geen stroom is.. Dan maakt het denk ik ook niet uit of m'n haar goed zit :P!!
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:18:22 #187
70532 loveli
N
pi_102795385
Dat moet je er wel uit kunnen drinken :P

PF, I'm flabbergasted.
crap in = crap out
pi_102795421
En mijn haar zit eigenlijk van nature al prima zonder te borstelen dus ach ja :7
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:38:55 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102795825
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:18 schreef loveli het volgende:
Dat moet je er wel uit kunnen drinken :P

PF, I'm flabbergasted.
Dat gaat wel lukken.... zoveel bier dat mijn haar spontaan gaat glanzen en verrassend veel volume krijgt :P
Ach dit soort dingen heb ik nodig, beetje uitzicht op iets leuks :')
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:43:37 #190
70532 loveli
N
pi_102795912
Volgens mij heb jij uitzicht op iets ontzettend leuks in de winter ergens een keer op een vrijdag, als m'n geheugen nog een beetje werkt donderdag, met dank aan de zoekfunctie :P
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 00:48:51 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102795985
Ja dat moet nog steeds geregeld worden :')

Morgen ook werken L?
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 01:10:41 #192
70532 loveli
N
pi_102796261
Noop, morgen achterstallige administratie etc regelen. In het weekeinde mag ik weer werken :')
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 01:15:26 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102796324
Trouwens Coco, die afbeelding is zo ontzettend mooi!!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 01:17:13 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102796352
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 01:10 schreef loveli het volgende:
Noop, morgen achterstallige administratie etc regelen. In het weekeinde mag ik weer werken :')
*laf boksje*

Ben vanaf 4.30 uur wakker en nu wel een beetje moe en vol............dusse trusten
pi_102796702
Trusten uniek!

Oei! Voelde me net niet zo lekker, dus ging op de bank liggen. Daar lekker in slaap gevallen tot nu. En héél blij dat ik geen gemiste oproepen heb :+
pi_102796959
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef Probability het volgende:
Is er nog iemand wakker
Oh echt wel 8-).

SPOILER
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 02:25:36 #197
231020 MevrouwPuff
pi_102797034
Subtiel is overgewaardeerd. Je denkt dat ie aan het rebounden is en je bent er zelf niet aan toe (je wil niet rebounden?) Zeg dat dat niet handig is enzo ^O^
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 02:30:33 #198
171890 Chicolate
Chemicals
pi_102797072
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 02:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Subtiel is overgewaardeerd. Je denkt dat ie aan het rebounden is en je bent er zelf niet aan toe (je wil niet rebounden?) Zeg dat dat niet handig is enzo ^O^
Ik vind rebounden prima, maar niet als de ander signalen geeft er meer van te verwachten en het iemand is die ik echt aardig vind en niet wil kwetsen :). Dat had ik misschien moeten bedenken voordat ik met hem zoende :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Chicolate op 07-10-2011 02:37:00 ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 06:23:12 #199
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_102797689
goeiemorgen..

om zes uur opstaan is niet aan mij besteed. Maar goed, zo maar weer richting vliegveld...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 06:43:36 #200
231020 MevrouwPuff
pi_102797716
Mogge!
Goede reis jagar!

Lekker geslapen ook, wat een geluk!
Boek goedkoper bij booking.comBoek goedkoper bij booking.comZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 06:45:31 #201
223828 Phaidra
pi_102797727
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 06:23 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen..

om zes uur opstaan is niet aan mij besteed. Maar goed, zo maar weer richting vliegveld...
Zeg dat. Ik moet m'n autosleutel zo vroeg mogelijk bij de garage afleveren, dan is de kans het grootst dat ie vandaag nog bekeken/ gemaakt wordt. Open om 7.30 dus (add 3 kwartier reistijd). :O

Veel plezier in Estland jag!
Coco, ik duim voor een knipperlichtje :Y .
XM, :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:26:01 #202
265927 HenkPietKlaasWim
pi_102797858
Waarom een garage zo ver uit de buurt phaidra? :?

De meeste van mijn spullen zijn gepakt, moet alleen niet vergeten vanavond mn reisstekker in mn tas te gooien. Kan ik mn telefoon nog opladen ook. :P
Maar, wel redelijk uitgeslapen en heel raar gedroomd. Zou dat door de diclofenac komen of door de zenuwen?
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:33:27 #203
216210 Ml-etje
pi_102797883
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

De meeste van mijn spullen zijn gepakt, moet alleen niet vergeten vanavond mn reisstekker in mn tas te gooien. Kan ik mn telefoon nog opladen ook. :P
Maar, wel redelijk uitgeslapen en heel raar gedroomd. Zou dat door de diclofenac komen of door de zenuwen?
Diclo kan je leuke dromen geven maar zenuwen ook ;) Combi doen?

Moet je vandaag nog werken?

Ik heb hier en daar een pijntje in de huid van mijn bovenbenen, niet schokkend maar ik ga volgende week 1 uurtje indoor cycling doen kijken wat dat doet.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:36:09 #204
216210 Ml-etje
pi_102797900
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 01:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trusten uniek!

Oei! Voelde me net niet zo lekker, dus ging op de bank liggen. Daar lekker in slaap gevallen tot nu. En héél blij dat ik geen gemiste oproepen heb :+
Mag je niet slapen dan?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:38:43 #205
265927 HenkPietKlaasWim
pi_102797916
Malarone gaf trouwens pas echt rare dromen. Binnenkort maar eens uitzoeken of ik weer aan de malarone moet in Colombia. B-)

Voor nu gok ik op een combinatie van zenuwen en diclo. Ben ook 5 keer wakker geworden vannacht ofzo.
Maar vandaag idd nog werken, hoef pas om half 9 vanavond weg. Maandag weer thuis, maar wel een dagje sauna. B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:41:35 #206
117113 Perruche
Muffin!
pi_102797929
Morning *O* heerlijk donker deze ochtend en wat een storm O+.

Wat een eikel die donner, makkelijk praten met z'n dikke salaris :') echt, ongelooflijk.

Veel plezier in O+ Estland O+, Jagar!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:49:14 #207
265927 HenkPietKlaasWim
pi_102797983
Wat heeft Donner gezegd?
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 07:56:56 #208
223828 Phaidra
pi_102798032
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hij stond in de buurt van m'n werk, en bij nader inzien vond ik het niet echt verantwoord om nog naar huis te rijden. En er zit een garage in die straat, lekker makkelijk. Alleen onhandig dat ik vandaag niet werk. :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:00:00 #209
223828 Phaidra
pi_102798055
Ik heb trouwens geen last gehad van dromen met malarone. Maar ik heb steeds wel diep geslapen, ik was iedere avond compleet gesloopt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:01:12 #210
216210 Ml-etje
pi_102798065
ANWB VerzekeringenBig Fish GamesBunq - bank of the free
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:09:06 #211
223810 _aurum_
pi_102798131
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 00:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Preston Palace?
:D !
Daar heeft mijn lief als puber een bijbaan gehad :+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:10:36 #212
223810 _aurum_
pi_102798141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 06:23 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen..

Story of my life ;(

Veel plezier vandaag Jagar, hopelijk voel je weer helemaal beter!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:11:09 #213
223810 _aurum_
pi_102798148
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 06:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zeg dat. Ik moet m'n autosleutel zo vroeg mogelijk bij de garage afleveren, dan is de kans het grootst dat ie vandaag nog bekeken/ gemaakt wordt. Open om 7.30 dus (add 3 kwartier reistijd). :O

Veel plezier in Estland jag!
Coco, ik duim voor een knipperlichtje :Y .
XM, :*
heb je geen garage bij jou in de buurt?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:13:58 #214
223810 _aurum_
pi_102798170
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 01:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trusten uniek!

Ik ga er even vanuit dat het gewoon een klein telefoontje is wat je hebt:

Als je voortaan een tukkie wil doen, op de bank gaan liggen. Telefoon op vibratie -> tussen je beha bandje klemmen waar het bandje begint.

En lekker plapies doen O+

Doordat het op je borst zit word je wel wakker als je gebeld wordt :Y
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:16:06 #215
223810 _aurum_
pi_102798189
quote:
optimist :+

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat werken. Mensen die niet gaan stoken in de winter omdat dat zuiniger is.

Dan krijg je een trui van ze als je binnenkomt :+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:18:54 #216
223810 _aurum_
pi_102798211
Coco succes vandaag! Ik hoop dat je beeb is blijven plakken en dat alles ok is :Y

Ik vind het beertje cute en de draak eng :@
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:20:06 #217
284995 Muks
pi_102798221
Mogge :O

Cocco succes ! Hoe laat moet je ?

Hier gaat er versneld opgebouwd worden. In 5-6 dagen (van vrijdag tot gisteren) bijna 2.5 kg afvallen is niet leuk meer dus nu ga ik per direct over op 1250 kcal voor 3 dagen dan dan door naar de 1500

vandaag eet ik :

O : bak yogurt (250 ml) met flink muesli en noten
T : fruit
L : 3 boterhammen met beleg, tomaat en komkommer en glas karnemelk
T : kwark met honing en gedroogde abrikozen (staat al klaar)
D : pita pizza (2 broodjes met pizzabeleg)
T : 4 blokjes zeer pure chocolade (het is vrijdag :+ )
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:21:55 #218
216210 Ml-etje
pi_102798244
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

optimist :+

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat werken. Mensen die niet gaan stoken in de winter omdat dat zuiniger is.

Dan krijg je een trui van ze als je binnenkomt :+
:D nou ik ken mijn pappenheimers. Vooraf betalen voorkomt dt de rekening komt als het geld al op is.
Plus dat het lastig inschatten is wat je moet betalen dus dat gaat op en neer en dat dat lastig is snap ik ook.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:25:26 #219
223810 _aurum_
pi_102798285
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:20 schreef Muks het volgende:
Mogge :O

Cocco succes ! Hoe laat moet je ?

Hier gaat er versneld opgebouwd worden. In 5-6 dagen (van vrijdag tot gisteren) bijna 2.5 kg afvallen is niet leuk meer dus nu ga ik per direct over op 1250 kcal voor 3 dagen dan dan door naar de 1500

vandaag eet ik :

O : bak yogurt (250 ml) met flink muesli en noten
T : fruit
L : 3 boterhammen met beleg, tomaat en komkommer en glas karnemelk
T : kwark met honing en gedroogde abrikozen (staat al klaar)
D : pita pizza (2 broodjes met pizzabeleg)
T : 4 blokjes zeer pure chocolade (het is vrijdag :+ )
goed dat je meer gaat eten, maar ik zou bij de pitta pizza nog een salade maken. Groente :9
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:26:06 #220
223810 _aurum_
pi_102798293
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D nou ik ken mijn pappenheimers. Vooraf betalen voorkomt dt de rekening komt als het geld al op is.
Plus dat het lastig inschatten is wat je moet betalen dus dat gaat op en neer en dat dat lastig is snap ik ook.
denk dat vooral de mensen met lagere inkomen en veel uitgaven in de problemen zullen komen.

Maar je bent nooit te oud om te leren hoe je met je geld om moet gaan :Y)
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZavvi - Fandom en GeekgearVattenfall cadeau
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:26:54 #221
265927 HenkPietKlaasWim
pi_102798304
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat ook. Maar dan mag er technisch ook nog wel wat veranderen. Iedereen een van afstand uitleesbare slimme meter bijvoorbeeld. Want het gros van de mensen gaat natuurlijk niet maandelijks een meterstand doorgeven, dat vergeten ze. Dan krijg je weer schattingen die niet kloppen en ik voorzie alweer een administratieve bende waar niemand gelukkig van gaat worden. B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:28:33 #222
223810 _aurum_
pi_102798323
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:32:07 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102798365
Mogge allemaal :)

Poli gebeld, verhaal gedaan, assistente gaat overleggen met dienstdoende uroloog en ik word teruggebeld.

Afwachten maar weer.

/egopost
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:32:18 #224
216210 Ml-etje
pi_102798369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

denk dat vooral de mensen met lagere inkomen en veel uitgaven in de problemen zullen komen.

Maar je bent nooit te oud om te leren hoe je met je geld om moet gaan :Y)
Klopt inderdaad.

Dat laatste beaam ik ook graag maar de praktijk wijst uit dat als je eenmaal in de shit zit je er bijna niet meer uitkomt tenzij je heel veel discipline hebt.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:32:37 #225
216210 Ml-etje
pi_102798377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge allemaal :)

Poli gebeld, verhaal gedaan, assistente gaat overleggen met dienstdoende uroloog en ik word teruggebeld.

Afwachten maar weer.

/egopost
Niks te ego :*

Wanneer belt ze terug?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:33:57 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102798393
Voor half 11. Hij was nu nog visites aan het doen. Ik vind ze heel lief en behulpzaam in het SFG, echt :). Woensdag kon ik gelijk terecht, ze waren nu ook aardig. Ze zei ook 'het duurt nu echt te lang'.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:34:52 #227
211002 Goodbye
Awesome!
pi_102798406
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor half 11. Hij was nu nog visites aan het doen. Ik vind ze heel lief en behulpzaam in het SFG, echt :). Woensdag kon ik gelijk terecht, ze waren nu ook aardig. Ze zei ook 'het duurt nu echt te lang'.
Fijn, succes straks! :*

edit: fijn dat ze zo lief zijn, dus :') :@
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:35:02 #228
216210 Ml-etje
pi_102798415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat ook. Maar dan mag er technisch ook nog wel wat veranderen. Iedereen een van afstand uitleesbare slimme meter bijvoorbeeld. Want het gros van de mensen gaat natuurlijk niet maandelijks een meterstand doorgeven, dat vergeten ze. Dan krijg je weer schattingen die niet kloppen en ik voorzie alweer een administratieve bende waar niemand gelukkig van gaat worden. B-)
En juist die slimme meters willen mensen niet.

Die dingen zijn trouwens uiterst sabotabel.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:36:48 #229
211002 Goodbye
Awesome!
pi_102798444
Planning..

O: yoghurt met muesli
T: appel, krentenbol
L: 2 volk. boterhammen sandwichspread
T: banaan, handje nootjes, cup a soup
D: ovenschotel met broccoli, gehakt en aardappelpuree
S: uurtje fitness of een lesje Sh'bam
T: monatoetje (frambozenpudding)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:41:06 #230
216210 Ml-etje
pi_102798501
quote:
Oh dat is wel fijn!
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBig Fish GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:54:55 #231
265927 HenkPietKlaasWim
pi_102798688
quote:
Fijn! Nouja, fijn dat je zo goed wordt geholpen, niet dat het allemaal zo lang duurt en pijnlijk en vervelend is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

En juist die slimme meters willen mensen niet.

Die dingen zijn trouwens uiterst sabotabel.
Klopt. :)
Het is een leuk idee van de Europese commissie, maar niet echt uitvoerbaar.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:58:29 #232
93603 V1z0R
Hoi
pi_102798749
Mogguh!

Alweer pitapizza's Muks? :D
Groente mag misschien wel iets meer trouwens :@

Ik vind het wel een prima lijstje GB! ^O^
Al zou ik nog iets van eiwitten na je Sh'bam nog wel aanraden.

Ml-etje, ik wacht nog op bikini-pics! :P

_O-
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:01:43 #233
70532 loveli
N
pi_102798801
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Ml-etje, ik wacht nog op bikini-pics! [ afbeelding ] :P
Die hebben wij allang gezien :P
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:04:17 #234
117113 Perruche
Muffin!
pi_102798834
@Henk: het "idee" van Donner om mensen met inkomen >36.000 verplicht de vrije sector te laten zoeken zonder tussenoplossing. Prima dat je met zo'n inkomen niet sociaal mag huren, ben ik helemaal voor. Alleen in bijv. mijn geval, ik zit net 1 euro ofzo boven die grens :') en waar ik woon kan je daar echt gewoon niets voor kopen of huren. Koop krijg ik max. 150 k, en huur is 1200 ofzo... dat kan ik niet betalen!

En Donner weigert om een "tusenoplossing" te bedenken. Moet wel toegeven dat het in andere steden makkelijker is aangezien de huren daar lager liggen, maar goed met deze maatregel wordt de karmt krapper en zullen de prijzen ook weer omhoog gaan.

Ondertussen schemert Donner dat het is "van europa" maar ondertussen zjn wij een van de weinige (of het enige?) land(en) waar de maatregel zo strikt wordt doorgevoerd.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:04:40 #235
117113 Perruche
Muffin!
pi_102798841
Oh en XM fijn dat je nu een beter zhuis hebt en dat ze meedenken!

Muks, groenten!!!!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:10:52 #236
117113 Perruche
Muffin!
pi_102798936
Mijn planning, omdat het kan:

O: meergranen croissant, koffie met melk
T: peer
L: couscous met olijven en feta, 1 paprika en een beetje komkommer
T: 150 ml vruchtenyoghurt, met muesli
D: keine anhung, bij vriendinnetje, maar vast gezond!
T: wijntje ofzo?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:10:53 #237
93603 V1z0R
Hoi
pi_102798937
:X @ Chico
Ja, als je iemand zoent zou je misschien hem kunnen laten denken dat je wat in hem ziet :P
Zou nu juist dus wel de wat botte weg kiezen... Gewoon zeggen dat hem zoenen fout was en je nog emotioneel in de war was of zo maar dan ook echt benadrukken dat je niets met hem wilt. :)

De fuik Perr? Als jij >36k verdient in een jaar dan kun je wel meer dan 150k voor een hypotheek krijgen toch?
Hypotheekshop zegt trouwens 160k sowieso en 180k max.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:16:26 #238
265927 HenkPietKlaasWim
pi_102799036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
@Henk: het "idee" van Donner om mensen met inkomen >36.000 verplicht de vrije sector te laten zoeken zonder tussenoplossing. Prima dat je met zo'n inkomen niet sociaal mag huren, ben ik helemaal voor. Alleen in bijv. mijn geval, ik zit net 1 euro ofzo boven die grens :') en waar ik woon kan je daar echt gewoon niets voor kopen of huren. Koop krijg ik max. 150 k, en huur is 1200 ofzo... dat kan ik niet betalen!

En Donner weigert om een "tusenoplossing" te bedenken. Moet wel toegeven dat het in andere steden makkelijker is aangezien de huren daar lager liggen, maar goed met deze maatregel wordt de karmt krapper en zullen de prijzen ook weer omhoog gaan.

Ondertussen schemert Donner dat het is "van europa" maar ondertussen zjn wij een van de weinige (of het enige?) land(en) waar de maatregel zo strikt wordt doorgevoerd.
Dat is idd een vrij kansloos plan zeg! :{
Nouja, daar staat het huidige kabinet sowieso wel om bekend geloof ik.

En v1z0r, ook voor 160k of 180k koop je niet zo veel in Amsterdam.
En we willen toch niet dat Perr in Zoetermeer of Almere gaat wonen, alleen omdat dat betaalbaar is?! -O-
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:17:34 #239
70532 loveli
N
pi_102799057
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:
De fuik Perr? Als jij >36k verdient in een jaar dan kun je wel meer dan 150k voor een hypotheek krijgen toch?
Hypotheekshop zegt trouwens 160k sowieso en 180k max.
Of dat nou zo verstandig is....
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:18:23 #240
70532 loveli
N
pi_102799068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En we willen toch niet dat Perr in Zoetermeer of Almere gaat wonen, alleen omdat dat betaalbaar is?! -O-
The hororrrr...

Noordoost Groningen :Y
crap in = crap out
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!Boek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:20:09 #241
223810 _aurum_
pi_102799091
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:17 schreef loveli het volgende:

[..]

met het nieuwe systeem zit je dan met torenhoge lasten. Want de helft mag max aflossingsvrij zijn.

Kies je voor banksparen = hoge maandlasten

kies je voor beleggen = hoog risico op luchtbubel na 30 jaar. En dan mag je nog bijlappen om je hypotheek dicht te gooien :')

/kort door de bocht.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:20:54 #242
171890 Chicolate
Chemicals
pi_102799096
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:
:X @ Chico
Ja, als je iemand zoent zou je misschien hem kunnen laten denken dat je wat in hem ziet :P
Zou nu juist dus wel de wat botte weg kiezen... Gewoon zeggen dat hem zoenen fout was en je nog emotioneel in de war was of zo maar dan ook echt benadrukken dat je niets met hem wilt. :)
Ik weet :@. Ik wil ook wel wat met hem, vind hem al tijden bovengemiddeld leuk, maar wat vrijblijvender en niet elke dag afspreken ofzo. Meer 'het is leuk en we zien wel waar het schip strandt'. Iemand gaat vanavond een serieus gesprek voeren :+.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:21:29 #243
117113 Perruche
Muffin!
pi_102799100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:17 schreef loveli het volgende:

[..]

En dat inderdaad.

Ze dwingen om mensen die het misschien helemaal niet kunnen betalen om toch een dure woning te nemen. Ik kan wel met geld omgaan maar veel mensen kunnen dat niet. En zeker als je alleen woont is 1000 huur gewoon Echt Veel. Als je het kan delen met een partner ofzo is het nog wel oke.

En soit, toen ik hier een baan aannam wist ik dat het moeilijk is om een woning te vinden maar dit helpt ook niet echt :D.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:22:15 #244
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_102799110
O+ goedemorgen! O+
Ja doei.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:22:19 #245
223810 _aurum_
pi_102799111
XM Fijn dat je goed geholpen wordt!
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:22:24 #246
70532 loveli
N
pi_102799113
Rijke vent zoeken :')
of koop een staatslot
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:22:57 #247
117113 Perruche
Muffin!
pi_102799126
Oh en nog iets leuks; blijkbaar is mijn pensioen 100% in aandelen, obligaties en overheidsaandelen (hoe zeg je dat, government bonds?). Bye bye pensioen :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:22:59 #248
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_102799127
Mét wingarantie!
Ja doei.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:23:33 #249
117113 Perruche
Muffin!
pi_102799141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef loveli het volgende:
Rijke vent zoeken :')
of koop een staatslot
Ik ben 8 ohnee 7 jaar jonger en verdien meer dan m'n vriend, dus of hij moet aan de kant of hij moet een nieuwe baan zoeken... :D

Of misschien mag ik wel een rijke scharrel van hem :Y)

Staatslot koop ik morgen :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 07-10-2011 09:30:53 ]
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:30:30 #250
70532 loveli
N
pi_102799259
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Oh en nog iets leuks; blijkbaar is mijn pensioen 100% in aandelen, obligaties en overheidsaandelen (hoe zeg je dat, government bonds?). Bye bye pensioen :D
Duimen dat de beurs over 40 jaar weer een beetje in orde is :')
crap in = crap out
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVattenfall cadeauZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:32:02 #251
216210 Ml-etje
pi_102799292
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Alweer pitapizza's Muks? :D
Groente mag misschien wel iets meer trouwens :@

Ik vind het wel een prima lijstje GB! ^O^
Al zou ik nog iets van eiwitten na je Sh'bam nog wel aanraden.

Ml-etje, ik wacht nog op bikini-pics! [ afbeelding ] :P

[ afbeelding ]
_O-
:D you wish! Of juist niet ;)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:35:04 #252
216210 Ml-etje
pi_102799340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Hoe kom je daarbij?

Ben ook wel heel blij met dat zorgverhaal dat als je meer verdiend dan een bepaalde grens je ook meteen meer gaat betalen.
Leuk en aardig maar dan gaat mijn Mr gewoon stoppen met 60 uur per week uit te laten betalen.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:36:12 #253
93603 V1z0R
Hoi
pi_102799367
Bij een evt. ja, meldt ik mij aan Perr! :D :P (al ben ik niet echt rijk :@)

Perr-dansjes ALL the time!

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik weet :@. Ik wil ook wel wat met hem, vind hem al tijden bovengemiddeld leuk, maar wat vrijblijvender en niet elke dag afspreken ofzo. Meer 'het is leuk en we zien wel waar het schip strandt'. Iemand gaat vanavond een serieus gesprek voeren :+.
:D je bent ook niets verplicht hoor.
En hoezo zou je elkaar dan elke dag moeten zien? Dag in de week of misschien zelfs minder, kun je elkaar nog wel leuk vinden hoor :P

Oeh! Kreeg vanmorgen ook een brief over m'n pensioen, nog niet ingekeken...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:41:38 #254
117113 Perruche
Muffin!
pi_102799468
:D ALL the time vaiz!!!

Echt een heel vreemd en intrigerend verhaal trouwens als je 10 minuten hebt; over een vrouw met meerdere persoonlijkheden.

quote:
0s.gif Op
vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?

Ben ook wel heel blij met dat zorgverhaal dat als je meer verdiend dan een bepaalde grens je ook meteen meer gaat betalen.
Leuk en aardig maar dan gaat mijn Mr gewoon stoppen met 60 uur per week uit te laten betalen.
Omdat ik niet echt geloof/hoop dat tegen de tijd dat ik met pensioen ga het beurs/investerings/pensioen stelsel nog zo is als het is, gebaseers op gebakken lucht voor het grootste deel.

En dat nivelleren daar heb ik zo'n hekel aan! Ik heb nu aan besteedbaar inkomen bijna net zoveel als toen ik 3 dagen per week werkte voor 1200 bruto, omdat ik toen recht had op allerlei fiscale voordelen. Nu werk ik 3x zo hard en verdien ik bijna dubbel maar praktisch verandert er niet zo veel :P

Vind het vreemd dat ze altijd de middeninkomens lijken te moeten hebben. Als de mensen die deze regels maakten nu zelf ook <3500 per maand zouden verdienen, ok, maar die zitten daar echt vet boven en ik heb niet het idee dat ze begrijpen hoe je leeft van bijv. <2500 met een gezin.
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:44:32 #255
70532 loveli
N
pi_102799532
Volgens mij is dat tussen 18.000 en 24.000 het ergst, je verdient bruto meer, maar omdat je huurtoeslag, zorgtoeslag en zulks kwijtraakt, hou je er netto nauwelijks aan over.
getallen zijn wellicht wat verouderd
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:47:06 #256
117113 Perruche
Muffin!
pi_102799588
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:44 schreef loveli het volgende:
Volgens mij is dat tussen 18.000 en 24.000 het ergst, je verdient bruto meer, maar omdat je huurtoeslag, zorgtoeslag en zulks kwijtraakt, hou je er netto nauwelijks aan over.
Volgens mij ligt de grens rond 22.000 voor alleenstaand (bron)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:56:41 #257
216210 Ml-etje
pi_102799787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:44 schreef loveli het volgende:
Herkenbaar :)

Wij hebben op een gegeven moment een netto bedrag af moeten spreken voor overuren omdat er niets overbleef en om nou te zeggen dat het om wereldbedragen gaat..nee
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:05:48 #258
100341 MarMar
pi_102799962
mogge

lijstje voor vandaag

O: havermout
T: appel
L: salade, 2 crackers met kaas
T: worteltjes, komkommer
D: quiche met oa courgette
T: kwark met warme appel
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:08:48 #259
117113 Perruche
Muffin!
pi_102800037
Lekker he marmar, je laatste T :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:09:28 #260
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_102800048
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij ligt de grens rond 22.000 voor alleenstaand (bron)
Huurtoeslaggrens voor alleenstaand is 21.145,- bruto p/j., Voor tweepersoonshuishoudens ligt ie rond de 28.00.
Vodafone aanbiedingenSpeel mee met Lucky Day en win!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:10:07 #261
93603 V1z0R
Hoi
pi_102800067
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:41 schreef Perruche het volgende:
:D ALL the time vaiz!!!

Echt een heel vreemd en intrigerend verhaal trouwens als je 10 minuten hebt; over een vrouw met meerdere persoonlijkheden.
Zal het in de pauze even lezen. Lijkt me namelijk wel interessant omdat een tante van mij ook meerdere persoonlijkheden heeft. Of nou, daar lijkt het soms op :{
Zo begon ze tijdens een verjaardag van m'n oom ineens keihard te schreeuwen dat ik de duivel was :@ :')
En later wist ze er niets meer van :?

Keek trouwens even vluchtig op Funda, maar in A'dam heb je ook wel leuke appartementjes voor 150k...

Props voor jouw eetpatroon, Mar, echt! ^O^
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:13:05 #262
100341 MarMar
pi_102800129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:08 schreef Perruche het volgende:
Lekker he marmar, je laatste T :P
whehe ja :) echt een genietmomentje O+

Woei thx Viz :@ :)
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:16:43 #263
70532 loveli
N
pi_102800195
Huurtoeslag is in 2011 max bij 15.700 en boven de 21.625 houdt het op. Best lullig, zit je er 1 euro boven dan ga je er per maand 170 euro op achteruit. Zorgtoeslag tussen 19.909 en 36.022.

Kan me bijna niet meer heugen dat ik recht had op huurtoeslag :')
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:17:16 #264
70532 loveli
N
pi_102800210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Keek trouwens even vluchtig op Funda, maar in A'dam heb je ook wel leuke appartementjes voor 150k...
In leuke wijken waar je als vrouw alleen leuk kunt wonen? Just asking..
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:17:23 #265
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_102800213
Zo, net een bak Griekse yoghurt op met honing en een klein beetje bran flakes.

Vanvond gaan Mr.Mo en ik met wat mensen (of zal ik zeggen vrienden!) uit eten, Indiaas!
We hebben echt een leuk groepje mensen leren kennen inmiddels. Gewoon met regelmaat koffie drinken, drankje doen en vanavond dus uit eten. Geen gefeest, geen tot diep in de nacht stappen, maar gewoon gezellig kletsen en lachen! Ook leuk dat we uit verschillende landen komen en ook weer verschillende delen van het VK (de Britten in het gezelschap dan dus), dus er valt genoeg te ouwehoeren en vergelijken.

Kreeg gisteren nog een smsje met 'Thank you Nederlands for inventing Stroopwafels' _O-
Ja doei.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:18:49 #266
231020 MevrouwPuff
pi_102800244
Fijn dat ze ermee aan de gang gaan XM, sfg is inderdaad fijn!
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ga er even vanuit dat het gewoon een klein telefoontje is wat je hebt:

Als je voortaan een tukkie wil doen, op de bank gaan liggen. Telefoon op vibratie -> tussen je beha bandje klemmen waar het bandje begint.

En lekker plapies doen O+

Doordat het op je borst zit word je wel wakker als je gebeld wordt :Y
Ja precies, nou hij staat niet op stil hoor, maar blijkbaar was ik erg moe, daarom dat ik ervan schrok.

Voelt als een rotdag. Ben moe, sip, er is een heftige patiënt en er zijn diensten die gevuld moeten worden, waarvoor ik een collegiaal plan bedacht heb, maar alleen afwijzende mailtjes voor krijg. /Egopost
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:19:12 #267
117113 Perruche
Muffin!
pi_102800250
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:17 schreef loveli het volgende:

[..]

In leuke wijken waar je als vrouw alleen leuk kunt wonen? Just asking..
Dat inderdaad, doe eens een linkje vizor? En dan niet 40 m2 zonder balkon ergens in zuidoost he :P
Heb wel leuke huizen gevonden die nog moeten worden opgeknapt voor rond de 160.000, 60 m2 met tuintje. Dat is prima, allen moet je er nog voor 20k aan materiaal insteken en veel werk :P
En klinkt goed mo! Lijkt alsof je je draai wel gevonden hebt :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:24:34 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102800363
Ze hebben nog 6 minuten om terug te bellen :').
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:29:12 #269
284995 Muks
pi_102800455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

goed dat je meer gaat eten, maar ik zou bij de pitta pizza nog een salade maken. Groente :9
oh das zo standaard hier dat ik m al niet meer opschrijf, eet bij elke maaltijd wel iets van rauwkost, ben er dol op !
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:29:43 #270
93603 V1z0R
Hoi
pi_102800470
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat inderdaad, doe eens een linkje vizor? En dan niet 40 m2 zonder balkon ergens in zuidoost he :P
Heb wel leuke huizen gevonden die nog moeten worden opgeknapt voor rond de 160.000, 60 m2 met tuintje. Dat is prima, allen moet je er nog voor 20k aan materiaal insteken en veel werk :P
En klinkt goed mo! Lijkt alsof je je draai wel gevonden hebt :)
Ik ken A'dam dan niet zo goed, dus ook geen flauw idee welk gedeelte 'veilig' is. Maar aangezien je nu ook al last hebt van zeikerds op je patio kan het vast niet slechter :P

Deze bijv. http://www.funda.nl/koop/(...)-moddermanstraat-32/
Is gewoon net appartement toch?
Of deze
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-4/fotos/#foto-2
AliExpress - die hebben ALLES!Big Fish GamesF1 Store - Voor al je F1 Gear
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:32:36 #271
284995 Muks
pi_102800520
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:29 schreef Muks het volgende:

[..]

oh das zo standaard hier dat ik m al niet meer opschrijf, eet bij elke maaltijd wel iets van rauwkost, ben er dol op !
Even voor de goede orde : Tussen de middag al een halve komkommer en een tomaat (das groente toch ?)
En dan bij OP pita piza (op verzoek van zoonlief, die vond ze zo lekekr) gaat al paprika, ui en champignons, erbij dus een krop ijsbergsla, tomaat, komkommer en nog een stukje geraspte wortel... Groente zat toch ?

T is hier zo standaard, dr is dan ook altijd rauwkost in huis.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:33:24 #272
117113 Perruche
Muffin!
pi_102800542
Vaiz, ik woon op een supersjieke lokatie maar dat zegt inderdaad weinig in amsterdam :P

Het tweede huis is in Noord wat eigenlijk geen amsterdam is, er is niet eens een brug of tunnel zodat je met de fiets naar centraal kan, je moet met de pont :P

Het eerste is idd amsterdam maar zo ver buiten de ring dat je het nauwelijke amsterdam kan noemen :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:33:58 #273
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_102800554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ken A'dam dan niet zo goed, dus ook geen flauw idee welk gedeelte 'veilig' is. Maar aangezien je nu ook al last hebt van zeikerds op je patio kan het vast niet slechter :P

Of deze
Die 2e staat in een slechte buurt.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:34:13 #274
93603 V1z0R
Hoi
pi_102800558
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:32 schreef Muks het volgende:

[..]

Even voor de goede orde : Tussen de middag al een halve komkommer en een tomaat (das groente toch ?)
En dan bij OP pita piza (op verzoek van zoonlief, die vond ze zo lekekr) gaat al paprika, ui en champignons, erbij dus een krop ijsbergsla, tomaat, komkommer en nog een stukje geraspte wortel... Groente zat toch ?

T is hier zo standaard, dr is dan ook altijd rauwkost in huis.
Zet dat er dan bij! :P
Nu hetzelfde als met Perr, moet je gokken wat er bij komt en zo :D
Groente is voldoende ^O^

Al noem ik komkommer geen groente maar water.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:34:53 #275
287558 anna82
pi_102800579
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of deze
Buiten de ring is het een hele andere wereld dan binnen de ring :P

Goedemorgen! Ik heb schandalig uitgeslapen tot 10:00. Op een werkdag. Ik heb voor mijn vakantie alles afgerond en nu niemand om het aan over te dragen. Tsja.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:35:24 #276
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_102800592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Al noem ik komkommer geen groente maar water.
Maar wel lekker en best gezond. :9 Alhoewel ik 'm gister op heb met suiker en azijn.
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:36:13 #277
70532 loveli
N
pi_102800611
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb schandalig uitgeslapen tot 10:00. Op een werkdag. Ik heb voor mijn vakantie alles afgerond en nu niemand om het aan over te dragen. Tsja.
_O- Stuur je collega even een mail dat je graag nu wilt overdragen :')
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:38:42 #278
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_102800672
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:39:48 #279
70532 loveli
N
pi_102800694
"verkeert in oude staat en dient gerenoveerd te worden"
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:41:38 #280
294490 Cocotrimonium
pi_102800757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

En dat inderdaad.

Ze dwingen om mensen die het misschien helemaal niet kunnen betalen om toch een dure woning te nemen. Ik kan wel met geld omgaan maar veel mensen kunnen dat niet. En zeker als je alleen woont is 1000 huur gewoon Echt Veel. Als je het kan delen met een partner ofzo is het nog wel oke.

En soit, toen ik hier een baan aannam wist ik dat het moeilijk is om een woning te vinden maar dit helpt ook niet echt :D.
Damn, ik vind 1000 euro huur nog veel voor tweeverdieners. Laat staan dat ik dat in mn eentje zou moeten betalen.
Hoesjes? Casetify!Boek goedkoper bij booking.comZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:41:53 #281
117113 Perruche
Muffin!
pi_102800767
quote:
Thanks, maar il wil niet in van galen of bos en lommer wonen :P dan blijf ik liever nog even waar ikz it :)

sowieso ga ik nog even wachten, hopelijk daalt het allemaal ngo wat!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:42:26 #282
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_102800782
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef loveli het volgende:
En dat is dan nog het beste wat erbij zat hé. :P

B&L is best oké (mits het goede gedeelte).
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:42:39 #283
287558 anna82
pi_102800789
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:36 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- Stuur je collega even een mail dat je graag nu wilt overdragen :')
De knurft gaat het niet meer overnemen, godzijdank, want hij gaat een andere collega, die ook haar vertrek heeft aangekondigd, vervangen. :')2
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:42:58 #284
117113 Perruche
Muffin!
pi_102800797
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef loveli het volgende:
*O* cool! als ik mijn "droomhuis" (binnen wat ik kan betalen) laat zien zouden jullie je rotschrikken, er zit niet eens cv of een keuken in :D mar zo tof, je kan het gewoon helemaal maken zoals je zelf wilt voor relatief weinig geld.

Het staat trouwens niet meer op funda anders had ik een linkje geplaatst!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:46:33 #285
117113 Perruche
Muffin!
pi_102800887
Deze vind ik wel puik!

Maar geen tuin en er is vast iets mis mee dat het al 6+ maanden te koop staat :P

Zal ik een bod doen van 150? ;)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:47:45 #286
294490 Cocotrimonium
pi_102800918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

*O* cool! als ik mijn "droomhuis" (binnen wat ik kan betalen) laat zien zouden jullie je rotschrikken, er zit niet eens cv of een keuken in :D mar zo tof, je kan het gewoon helemaal maken zoals je zelf wilt voor relatief weinig geld.

Wij hebben een tijdje terug op het punt gestaan om een bouwval te kopen. Maar wat een GEWELDIG bouwval. Met 1400m2 tuin :O Wat echt awesome O+ Wilden er met een aantal vrienden in gaan wonen (huis was zo groot dat je er makkelijk 2 of 3 kleinere huisjes van kon maken).

Helaas is het net voor onze neus verkocht. Dat was echt jammer toen. De gedachte dat we anders wel jaren aan het verbouwen zouden zijn geweest, is een kleine troost :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:48:47 #287
211002 Goodbye
Awesome!
pi_102800949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
Deze vind ik wel puik!

Maar geen tuin en er is vast iets mis mee dat het al 6+ maanden te koop staat :P

Die "tuin" _O- Maar verder is het leuk, ja O+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:49:43 #288
93603 V1z0R
Hoi
pi_102800970
Hoe moet ik dat nou weten, ring en zulks? Ik woon 250km verderop :D

Die 's zeker wel leuk Perr :Y
Als ik echter bedenk dat je voor die prijs hier een leuke hoekwoning hebt met 120m2 voor die prijs, blijf ik hier wel lekker hangen :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:49:57 #289
294490 Cocotrimonium
pi_102800982
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
Deze vind ik wel puik!

Ik vind het verschil in prijzen soms zo bizar :o (ik snap wel hoe dat komt, maar toch blijf ik het opvallend vinden). Familie van Martijn uit DH stond ook echt te kijken van zijn huis (hij heeft het huis gekocht voor wij samen waren) omdat het zo groot was. Terwijl we voor Limburgse begrippen echt klein wonen :D
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:50:15 #290
117113 Perruche
Muffin!
pi_102800993
Of deze ook lekker klussen:
Bunq - bank of the freeDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesMailbird - E-mail made beautiful
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:50:30 #291
70532 loveli
N
pi_102801000
Ja coco hallo, HOE WAS HET???
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:51:10 #292
117113 Perruche
Muffin!
pi_102801017
ja i know ;') maar ja alles is hier duur. Ik wil best verhuizen naar ergens waar ik meer huis voor mn geld krijg maar dan moet er wel een leuke baan bijzitten :P
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:52:01 #293
70532 loveli
N
pi_102801044
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Staat 'ie nog in de cache van google? Zo ja: linkje :9
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:52:24 #294
294490 Cocotrimonium
pi_102801054
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:50 schreef loveli het volgende:
Ja coco hallo, HOE WAS HET???
Ik moet pas om 14.15u :P :D

Zit nu nog even op mijn werk, hier wat dingen afmaken, spul meenemen naar huis en dan in het weekend verder.

Begin wel zenuwachtig te worden. Martijn ook :D
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:53:24 #295
70532 loveli
N
pi_102801080
O :')
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:53:34 #296
211002 Goodbye
Awesome!
pi_102801082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik moet pas om 14.15u :P :D

Zit nu nog even op mijn werk, hier wat dingen afmaken, spul meenemen naar huis en dan in het weekend verder.

Begin wel zenuwachtig te worden. Martijn ook :D
Leukkkk :D O+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:53:55 #297
117113 Perruche
Muffin!
pi_102801097
Nee loveli sorry kan hem niet vinden. Maar deze is ook leuk en niet te duur, vraag me ook af waarom al 8 weken te koop?
http://www.funda.nl/koop/(...)at-175/omschrijving/
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:54:14 #298
117113 Perruche
Muffin!
pi_102801105
Cocokuiken O+
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:54:25 #299
70532 loveli
N
pi_102801107
Omdat de huizenmarkt op z'n gat ligt?
Domweg gelukkig ;)
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:57:18 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102801192
Zou voor half 11 gebeld worden, maar foon heeft nog niet gerinkeld. Wanneer kan ik weer bellen denken jullie?
Zavvi - Fandom en GeekgearBunq - bank of the freeZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  Vis een optie? vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:57:31 #301
70532 loveli
N
pi_102801194
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou voor half 11 gebeld worden, maar foon heeft nog niet gerinkeld. Wanneer kan ik weer bellen denken jullie?
Nu.
crap in = crap out
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:59:01 #302
216210 Ml-etje
pi_102801227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Nu.
"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')