De salade op m'n foto is met rucola, maar dat kun je net zo goed verwisselen met spinazie of veldsla.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:16 schreef Rituals het volgende:
Ik hou echt totáál niet van rucola. Jammer dat zoveel andere mensen er wel van houden.
Mooi complimentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:34 schreef V1z0R het volgende:
Kitteh
[..]
De salade op m'n foto is met rucola, maar dat kun je net zo goed verwisselen met spinazie of veldsla.
Thx Nalliesmaakt ook erg goed hoor en heb je binnen 30min op tafel
Is trouwens de helft van:
- 200gr. rucola
- 200gr. kipfilet
- 2 paprika's
- kleine rode ui
- 2 appels (golden delicious)
- 100gr. Hollandse garnalen
- scheutje azijn
- scheutje olijfolie
- 2 scheutjes yoghurtdressing
Aardappeltjes zijn gebakken met eetlepel sambal er direct doorheen en de laatste 5min. gooi je er een eetlepel pesto doorheen. En spekjes gewoon mee gebakken in dezelfde panZo lekker he, aardappels gebakken in beetje spekvet...
Ooit eens voor m'n ouders gemaakt met een tournedos in rode wijn-saus met champignons erbij en normaal zou m'n pa dan makkelijk de helft van de salade en aardappels overlaten.
Alleen als ik eten maak eet m'n pa z'n bord leeg
"Oen moe kan toch gien erpels bakken..."
Yup yupquote:
Denk dat je ma prima kan frituernquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup yup
Maar m'n ma is ook slecht in eten koken/bakken of whatever
Afgelopen kerst dan ook voor hun gekookt
Gister zocht ik een recept voor een vegaburger, om zelf te maken dus. Vind ik een recept van vegaburger met een salade. Staan er 2 kant en klare vegaburgers bij de ingredientenquote:Snijd de komkommer in blokjes en doe deze in een schaal.
Doe hierover een flinke scheut slasaus, voeg na smaak peper toe.
Hiermee is je komkommersalade klaar![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef Nallie het volgende:
ik zoek ff op komkommersalade, vind ik dit:
[..]
Gister zocht ik een recept voor een vegaburger, om zelf te maken dus. Vind ik een recept van vegaburger met een salade. Staan er 2 kant en klare vegaburgers bij de ingredienten
Yup, als geen ander!quote:
frustrerend en hilarisch tegelijk, dit soort 'recepten'quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef Nallie het volgende:
[.
Gister zocht ik een recept voor een vegaburger, om zelf te maken dus. Vind ik een recept van vegaburger met een salade. Staan er 2 kant en klare vegaburgers bij de ingredienten
Dat vind ik ook altijd zo jammer aan die kaartjes van AH, daar gaan ook altijd veel kant en klare dingen in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wel logisch. En opm zich niets mis mee, ik ga echt niet al mijn vegaburgers zelf maken, falafel enzo, tomatensaus, heb ik geen tijd voor elke dag! En prima om inspiratie mee op te doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo jammer aan die kaartjes van AH, daar gaan ook altijd veel kant en klare dingen in.
Ja, maar als het recept bijv. is schnitzel met saus, en het is letterlijk gewoon een kant-en-klare schnitzel en een bakje saus, dat is wel het andere uiterste. Doe dan nog iets van een variatie, iets vers in de saus erbij ofzo. Twee kant-en-klare producten uit het schap plukken en warm maken is nou niet iets waar je zonder kaartje niet op komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wel logisch. En opm zich niets mis mee, ik ga echt niet al mijn vegaburgers zelf maken, falafel enzo, tomatensaus, heb ik geen tijd voor elke dag! En prima om inspiratie mee op te doen
Ik viel bijna flauw toen ik als 16-jarige op kamp ging en m'n kamergenoten wisten geen een van allen hoe je makkelijk beddengoed verschoont... Gaat dus niet altijd opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ja, maar als het recept bijv. is schnitzel met saus, en het is letterlijk gewoon een kant-en-klare schnitzel en een bakje saus, dat is wel het andere uiterste. Doe dan nog iets van een variatie, iets vers in de saus erbij ofzo. Twee kant-en-klare producten uit het schap plukken en warm maken is nou niet iets waar je zonder kaartje niet op komt.
Goed nieuws Mar!! Fijn!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:
kat gevonden
Update gemeenteshizzle:
Raadslid van de Sp was hier, vond het meer dan belachelijk hoe alles gaat en het was volgens hem helemaal niet nodig om een arts te zijn om met eigen ogen te zien dat het niet goed met me gaat. Al met al goed gesprek gehad dus.
Ongeveer een kwartier nadat hij weg was telefoon vanuit het gemeentehuis; we krijgen een second opinion van een maatschappij waar de gemeente geen contract mee heeft (argonaut ipv het SCIO) en zolang dat nog niet klaar is, loopt de huidige indicatie in elk geval door. Tijdens dit telefoongesprek hoorde ik het bewuste raadslid op de achtergrond over ons praten en hij klonk niet blij. Dat heeft dus wel geholpen
Nu afwachten hoe dit allemaal uitpakt, maar we hebben in elk geval weer wat hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:
Fijn Mar! Hopelijk pakt het goed uit!
Voor Nallie omdat ik weet hoe irritant het kan zijnJeeeej! Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Oh, wat fijn! Die heeft wel meteen actie ondernomen dan, het kan dus toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:
kat gevonden
Update gemeenteshizzle:
Raadslid van de Sp was hier, vond het meer dan belachelijk hoe alles gaat en het was volgens hem helemaal niet nodig om een arts te zijn om met eigen ogen te zien dat het niet goed met me gaat. Al met al goed gesprek gehad dus.
Ongeveer een kwartier nadat hij weg was telefoon vanuit het gemeentehuis; we krijgen een second opinion van een maatschappij waar de gemeente geen contract mee heeft (argonaut ipv het SCIO) en zolang dat nog niet klaar is, loopt de huidige indicatie in elk geval door. Tijdens dit telefoongesprek hoorde ik het bewuste raadslid op de achtergrond over ons praten en hij klonk niet blij. Dat heeft dus wel geholpen
Nu afwachten hoe dit allemaal uitpakt, maar we hebben in elk geval weer wat hoop!
Geen idee, maar zeker een aantal weken. In elk geval lang genoeg voor mij om mijn medische dossiers uit te laten printen en op te laten sturen.. als ze dan niet zelf om inlichtingen vragen krijgen ze ze wel ongevraagd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, wat fijn! Die heeft wel meteen actie ondernomen dan, het kan dus toch.
Hoe lang duurt het om zo'n second opinion te krijgen?
Inderdaad ja... te gek dat die andere partij dat helemaal niet had opgevraagd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geen idee, maar zeker een aantal weken. In elk geval lang genoeg voor mij om mijn medische dossiers uit te laten printen en op te laten sturen.. als ze dan niet zelf om inlichtingen vragen krijgen ze ze wel ongevraagd!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:
Fijn Mar! Hopelijk pakt het goed uit!
Voor Nallie omdat ik weet hoe irritant het kan zijnIk zie het nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
In 't geval van 3 bij 3 vakken, C2quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:
Ooh, ik dacht dat hij helemaal links zat! Maar wat is dat dan wel?quote:
Inderdaad, dat is erg prettig, anders zou het nu afgelopen zijn met de hulp.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:53 schreef Mini. het volgende:
[..]
Inderdaad ja... te gek dat die andere partij dat helemaal niet had opgevraagd.
Maar in de tussentijd houden jullie dus in elk geval de hulp? Dat is wel heel fijn.
Ik dacht aanvankelijk ook dat het een onduidelijke witte kat wasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat hij helemaal links zat! Maar wat is dat dan wel?
Geen flauw ideequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat hij helemaal links zat! Maar wat is dat dan wel?
Noop, maar ik kan wel zien wie er over me roddeltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:43 schreef Nallie het volgende:
Kan je eigenlijk ook zien wie er allemaal lurken?
Restaurant van het Radisson SASquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog tips voor een leuk restaurant in amsterdam, mag best een beetje duur & sjiek? Wil graag luxe uit eten met mn furjaardag!
Welke dan? Als er meerdere zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Restaurant van het Radisson SAS
(heeft meerdere restaurants)
Een medeweegschaal!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog tips voor een leuk restaurant in amsterdam, mag best een beetje duur & sjiek? Wil graag luxe uit eten met mn furjaardag!
Wel allemaal in 1 pand, verschillende restaurants met verschillende kaarten/keukens/prijskaartjes. Chef kookt op sterrenniveau, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Welke dan? Als er meerdere zijn?
Zit nu te dubben tussen Anna, Lastage en the Grand
Nu wil ik namenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel allemaal in 1 pand, verschillende restaurants met verschillende kaarten/keukens/prijskaartjes. Chef kookt op sterrenniveau, heb ik me laten vertellen.
Oh dan duurt het nog wel even voor je jarig bent. Maar schorpioenen zijn ook liefquote:
Ik weet niet precies, is van horen zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nu wil ik namenwelk restaurant? neem aan dat ze niet allemaal dezelfde chef hebben? welke Radisson, the Radisson BLU?
Ik ga googlenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, is van horen zeggenmaar dus wel Radisson Blu, als dat een pand is met verschillende grachtenpanden erin.
Jeeeeeeeeee het wordt hier 1 groot verjaardagsfeest deze maand!quote:
Nee, morgenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Was jij ook gisteren jarig?Toevallig!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef Perruche het volgende:
Willen jullie allemaal langskomen voor mijn verjaardag?
Oh, misschien kan ik dan niet rekenenquote:
De dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer thuis. En brood vergeten. Dus Perruche gaat me nu slaan
O: kwark
T: eierkoek
L: 6 speculaasjes
D: ovensoep
Wat een kutlijst
Als je nou een keer langskomt ga ik dingen voor je kokenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een kutlijst
Ik ben voorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als je nou een keer langskomt ga ik dingen voor je kokenEn je dan tassen vol geven met tupperware bakjes voor iedere avond
Wel lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een kutlijst
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als je nou een keer langskomt ga ik dingen voor je kokenEn je dan tassen vol geven met tupperware bakjes voor iedere avond
Minimeet bij Perruche!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef Perruche het volgende:
Willen jullie allemaal langskomen voor mijn verjaardag?
jo, ik ga je ook slaan. en ik ben veel groter en sterker dan perruche. En kook wat pasta bij je ovensoep!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een kutlijst
Ja hee, dan kom ik ook!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zo weinig maar?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:23 schreef Perruche het volgende:
Nog La Vialla mensen trouwens? Als ik thuis kom stuur ik de lijst aan de deelnemers, zijn er nu 4 geloof ik?
XM, ze hebben ook lekkere rode wijn!!
dit is toch een contradictie? Net zoals vegetarisch vlees etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.degroenepassage.nl/
Leuke winkel!!
Heb me Plantaardige visolie gekocht en iets vochtregulerends, ben benieuwd..
Groene thee uiteraard en nog allerlei lekkere dingetjes
Nu pesto maken, zag het recept van Viz netaardappeltjes met een lepel pesto en gebakken in spekvet
divine!
Een paar boterhammen voor de lunch naar binnen schuiven is ook niet zoveel werk toch? Althans, ik vind dat niet zo moeilijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk niet dat het wat voor mij is dat bestellen, waarschijnlijk gaat de meerderheid hier weer over de datum de kliko in. Beetje zonde.
En wbt het eten.. ik weet het, maar heb geen puf. Een zal ook wel met het ander te maken hebben, vast, maar ik ben helemaal verrot van 3 uurtjes werken
.
Hoe laat liep je de deur uit dan? Ik lunch vaak pas laatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je gelijk in hoor, dat is niet zoveel werk. Was het vanmiddag echt vergeten, liep de deur uit en dacht, oja..brood... Ik had nog beter de grapefruit kunnen nemen die nog in mn tas zat (zit) ipv die koekjes.
Jups dat is het, heb een uitleg gekregen, zal het eens overtypenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dit is toch een contradictie? Net zoals vegetarisch vlees etc.
disagree, je eet calorisch zo weinig dan moet je vooral nog een grapefruit gaan eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je gelijk in hoor, dat is niet zoveel werk. Was het vanmiddag echt vergeten, liep de deur uit en dacht, oja..brood... Ik had nog beter de grapefruit kunnen nemen die nog in mn tas zat (zit) ipv die koekjes.
Maar...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ging hier om 12:15 weg zo'n beetje. En op het werk waren dus alleen de koekies.
Ik was om 17:00 weer thuis. Koekies waren op het werk het enige eetbarequote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar...Waarom dan niks meer na die koekies!?
Je had nog tijd zat om te lunchen!
Ohh ik dacht dat je om 12.15 naar huis gingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was om 17:00 weer thuis. Koekies waren op het werk het enige eetbare. Kan ook wel aan de stoelleuning gaan knagen, maar dat staat zo raar in een overleg
.
Dan had je dus even langs de supermarkt kunnen rijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was om 17:00 weer thuis. Koekies waren op het werk het enige eetbare. Kan ook wel aan de stoelleuning gaan knagen, maar dat staat zo raar in een overleg
.
@Henk: was met de auto.
- Lieve aan de Herengrachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Perruche het volgende:
Ohohquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
@Henk: was met de auto.
Hoe is het trouwens met jou op eetvlak? Gaat het al beter? *nieuwsgierig is*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef Rituals het volgende:
Hoe minder je eet, hoe minder snel je trek hebt hè XM. Dus probeer het weer wat op te bouwen.
Ja al geprobeerd maar komt direct weer terug. Hmm ja ben bang om te falen en denk vaak dat ik niets kan. En nu moet ik voor het eerst in jaren een rapport in het Engels schrijven dus dat is nog 1000 keer zo moeilijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
Even een kopje thee of een fijn muziekje luisteren prob?
Weet je waar dat gevoel vandaan komt?
Dat was ook kant en klaar, maar ik zeg ook niet dat dat niet mag, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
4 minuten voor het bakken van chocopepernoten![]()
Mn D is couscous met groentenvleesmix uit blik. Best goed te doen voor lidl spul.
Gelukkig is er bij ons een kantine met salades, soep, warme maaltijd en fruitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was ook kant en klaar, maar ik zeg ook niet dat dat niet mag, toch?Het gaat mij er alleen om dat eten geen moeite hoeft te kosten (hoewel ik vast minder had gegeten als ik mijn brood was vergeten, zo'n situatie is lastiger).
Volgens mij is er bij XM op het werk geen kantine. Bij mij gelukkig ook, maar wel een kleintje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig is er bij ons een kantine met salades, soep, warme maaltijd en fruit(en snacks en toetjes etcetera
)
Nee die moet Puff komen brengen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Is er ook wortetjes cake, Perr?
vandaag trouwens een Perr-dansje gedaan met een collega
Nu ga ik lekker hangen op de bank, wou WoWen maar die eikel heeft me weer eens afgepeigerd
Nou ja, ik zelf dan, maar onder aanmoediging van hem. Had veel eerder goede begeleiding moeten hebben!
Gewoon maar zo Billy of heb 't een reden?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee die moet Puff komen brengen!
Gezellig!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee die moet Puff komen brengen!
Ik ga ook kijkenquote:
Da's toch cardio, cardio en cardio?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
gesport.
Mag dan geen cardio dus braaf voorzichtig een uurtje geRPMt en een half uur geroeid en een half uur doorgewandeld.
Ben benieuwd of het pijn gaat doen buiten de spieren. Er prikt af en toe wel wat.
Yip, Reduced Shakespeare Company! Wat een helden zijn het ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
maria! had jij dat plaatje van de Shakespeare company Facebook?![]()
zat net even bij te lezen en zie dat zij die hadden geplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja kreeg al DM-uitleg van Maria, maar ken geen van beide films / personages, dus het klopte wel dat ik 'm niet snaptequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's toch cardio, cardio en cardio?Dat je trouwens nog puf hebt voor roeien en wandelen na een uur RPM
Nee heb 't wel vaker..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef V1z0R het volgende:
Is er ook wortetjes cake, Perr?
vandaag trouwens een Perr-dansje gedaan met een collega
Nu ga ik lekker hangen op de bank, wou WoWen maar die eikel heeft me weer eens afgepeigerd
Nou ja, ik zelf dan, maar onder aanmoediging van hem. Had veel eerder goede begeleiding moeten hebben!
Gewoon maar zo Billy of heb 't een reden?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:39 schreef Nallie het volgende:
Ken je dat gevoel, dat je eigenlijk beter naar bed kan gaan, maar tegen beter weten in op de bank blijft hangen...
Yup, morgen inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Coco, had jij morgen nu een afspraak bij de gyn?
En hoe voel je je?
En hoe zijn je lijstjes?
Aye, is ook ergens creepyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt Coco? Ik vind 'm best creepy, zeker voor een kinderkamer.
Ik ga morgen echt zooooooo het zkh bellen he.
Zij leveren toch verkeerd? Dus dan mogen zij betalenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:19 schreef loveli het volgende:
Iemand baat bij een kwalitatief goede mini-stijltang van Cortex? Verkeerd geleverd en terugsturen is relatief duur, als ik 'em kan verpatsen kan het de moeie waard zijn om niet terug te sturen.
Klopt, maar als terugsturen naar de VS en apparaat evenveel kosten, is het voor de verkoper niet interessant om artikel terug te krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zij leveren toch verkeerd? Dus dan mogen zij betalen
Ah zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Klopt, maar als terugsturen naar de VS en apparaat evenveel kosten, is het voor de verkoper niet interessant om artikel terug te krijgen.
Ja! Veel te vaakquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:39 schreef Nallie het volgende:
Ken je dat gevoel, dat je eigenlijk beter naar bed kan gaan, maar tegen beter weten in op de bank blijft hangen...
Ik heb er al een, maar dank je welquote:
Je haar weer in model brengen na een botsing met een kangoeroe?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb er al een, maar dank je wel!
[ afbeelding ]
Of is het een oplaadbare? Dan kan ik als ik hier ben mijn haar stijlen!!
Noop, maar Braun verkoopt dingen op gas en Babyliss geloof ik ook (energy cells).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:56 schreef Probability het volgende:
Of is het een oplaadbare? Dan kan ik als ik hier ben mijn haar stijlen!!
Preston Palace?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je haar weer in model brengen na een botsing met een kangoeroe?
Zo vankantieveiling betaald, gereserveerd.. over een maandje all incl genieten in Almelo
Haha, nee heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop, maar Braun verkoopt dingen op gas en Babyliss geloof ik ook (energy cells).
Dat gaat wel lukken.... zoveel bier dat mijn haar spontaan gaat glanzen en verrassend veel volume krijgtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:18 schreef loveli het volgende:
Dat moet je er wel uit kunnen drinken
PF, I'm flabbergasted.
*laf boksje*quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:10 schreef loveli het volgende:
Noop, morgen achterstallige administratie etc regelen. In het weekeinde mag ik weer werken
Oh echt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind rebounden prima, maar niet als de ander signalen geeft er meer van te verwachten en het iemand is die ik echt aardig vind en niet wil kwetsenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Subtiel is overgewaardeerd. Je denkt dat ie aan het rebounden is en je bent er zelf niet aan toe (je wil niet rebounden?) Zeg dat dat niet handig is enzo
Zeg dat. Ik moet m'n autosleutel zo vroeg mogelijk bij de garage afleveren, dan is de kans het grootst dat ie vandaag nog bekeken/ gemaakt wordt. Open om 7.30 dus (add 3 kwartier reistijd).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 06:23 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen..
om zes uur opstaan is niet aan mij besteed. Maar goed, zo maar weer richting vliegveld...
Diclo kan je leuke dromen geven maar zenuwen ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom een garage zo ver uit de buurt phaidra?
De meeste van mijn spullen zijn gepakt, moet alleen niet vergeten vanavond mn reisstekker in mn tas te gooien. Kan ik mn telefoon nog opladen ook.
Maar, wel redelijk uitgeslapen en heel raar gedroomd. Zou dat door de diclofenac komen of door de zenuwen?
Mag je niet slapen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trusten uniek!
Oei! Voelde me net niet zo lekker, dus ging op de bank liggen. Daar lekker in slaap gevallen tot nu. En héél blij dat ik geen gemiste oproepen heb
Hij stond in de buurt van m'n werk, en bij nader inzien vond ik het niet echt verantwoord om nog naar huis te rijden. En er zit een garage in die straat, lekker makkelijk. Alleen onhandig dat ik vandaag niet werk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom een garage zo ver uit de buurt phaidra?
quote:
Story of my lifequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 06:23 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen..
om zes uur opstaan is niet aan mij besteed. Maar goed, zo maar weer richting vliegveld...
heb je geen garage bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 06:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik moet m'n autosleutel zo vroeg mogelijk bij de garage afleveren, dan is de kans het grootst dat ie vandaag nog bekeken/ gemaakt wordt. Open om 7.30 dus (add 3 kwartier reistijd).![]()
Veel plezier in Estland jag!
Coco, ik duim voor een knipperlichtje.
XM,
Ik ga er even vanuit dat het gewoon een klein telefoontje is wat je hebt:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trusten uniek!
Oei! Voelde me net niet zo lekker, dus ging op de bank liggen. Daar lekker in slaap gevallen tot nu. En héél blij dat ik geen gemiste oproepen heb
optimistquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:01 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ie_meer__.html?p=1,1
Lang leve de loonbeslagen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
optimist
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat werken. Mensen die niet gaan stoken in de winter omdat dat zuiniger is.
Dan krijg je een trui van ze als je binnenkomt
goed dat je meer gaat eten, maar ik zou bij de pitta pizza nog een salade maken. Groentequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:20 schreef Muks het volgende:
Mogge![]()
Cocco succes ! Hoe laat moet je ?
Hier gaat er versneld opgebouwd worden. In 5-6 dagen (van vrijdag tot gisteren) bijna 2.5 kg afvallen is niet leuk meer dus nu ga ik per direct over op 1250 kcal voor 3 dagen dan dan door naar de 1500
vandaag eet ik :
O : bak yogurt (250 ml) met flink muesli en noten
T : fruit
L : 3 boterhammen met beleg, tomaat en komkommer en glas karnemelk
T : kwark met honing en gedroogde abrikozen (staat al klaar)
D : pita pizza (2 broodjes met pizzabeleg)
T : 4 blokjes zeer pure chocolade (het is vrijdag)
denk dat vooral de mensen met lagere inkomen en veel uitgaven in de problemen zullen komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nou ik ken mijn pappenheimers. Vooraf betalen voorkomt dt de rekening komt als het geld al op is.
Plus dat het lastig inschatten is wat je moet betalen dus dat gaat op en neer en dat dat lastig is snap ik ook.
Dat ook. Maar dan mag er technisch ook nog wel wat veranderen. Iedereen een van afstand uitleesbare slimme meter bijvoorbeeld. Want het gros van de mensen gaat natuurlijk niet maandelijks een meterstand doorgeven, dat vergeten ze. Dan krijg je weer schattingen die niet kloppen en ik voorzie alweer een administratieve bende waar niemand gelukkig van gaat worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nou ik ken mijn pappenheimers. Vooraf betalen voorkomt dt de rekening komt als het geld al op is.
Plus dat het lastig inschatten is wat je moet betalen dus dat gaat op en neer en dat dat lastig is snap ik ook.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
denk dat vooral de mensen met lagere inkomen en veel uitgaven in de problemen zullen komen.
Maar je bent nooit te oud om te leren hoe je met je geld om moet gaan
Niks te egoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge allemaal
Poli gebeld, verhaal gedaan, assistente gaat overleggen met dienstdoende uroloog en ik word teruggebeld.
Afwachten maar weer.
/egopost
Fijn, succes straks!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor half 11. Hij was nu nog visites aan het doen. Ik vind ze heel lief en behulpzaam in het SFG, echt. Woensdag kon ik gelijk terecht, ze waren nu ook aardig. Ze zei ook 'het duurt nu echt te lang'.
En juist die slimme meters willen mensen niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dan mag er technisch ook nog wel wat veranderen. Iedereen een van afstand uitleesbare slimme meter bijvoorbeeld. Want het gros van de mensen gaat natuurlijk niet maandelijks een meterstand doorgeven, dat vergeten ze. Dan krijg je weer schattingen die niet kloppen en ik voorzie alweer een administratieve bende waar niemand gelukkig van gaat worden.
Oh dat is wel fijn!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor half 11. Hij was nu nog visites aan het doen. Ik vind ze heel lief en behulpzaam in het SFG, echt. Woensdag kon ik gelijk terecht, ze waren nu ook aardig. Ze zei ook 'het duurt nu echt te lang'.
Fijn! Nouja, fijn dat je zo goed wordt geholpen, niet dat het allemaal zo lang duurt en pijnlijk en vervelend is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En juist die slimme meters willen mensen niet.
Die dingen zijn trouwens uiterst sabotabel.
Die hebben wij allang gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Ml-etje, ik wacht nog op bikini-pics! [ afbeelding ]
Dat is idd een vrij kansloos plan zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
@Henk: het "idee" van Donner om mensen met inkomen >36.000 verplicht de vrije sector te laten zoeken zonder tussenoplossing. Prima dat je met zo'n inkomen niet sociaal mag huren, ben ik helemaal voor. Alleen in bijv. mijn geval, ik zit net 1 euro ofzo boven die grensen waar ik woon kan je daar echt gewoon niets voor kopen of huren. Koop krijg ik max. 150 k, en huur is 1200 ofzo... dat kan ik niet betalen!
En Donner weigert om een "tusenoplossing" te bedenken. Moet wel toegeven dat het in andere steden makkelijker is aangezien de huren daar lager liggen, maar goed met deze maatregel wordt de karmt krapper en zullen de prijzen ook weer omhoog gaan.
Ondertussen schemert Donner dat het is "van europa" maar ondertussen zjn wij een van de weinige (of het enige?) land(en) waar de maatregel zo strikt wordt doorgevoerd.
Of dat nou zo verstandig is....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:
De fuik Perr? Als jij >36k verdient in een jaar dan kun je wel meer dan 150k voor een hypotheek krijgen toch?
Hypotheekshop zegt trouwens 160k sowieso en 180k max.
The hororrrr...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En we willen toch niet dat Perr in Zoetermeer of Almere gaat wonen, alleen omdat dat betaalbaar is?!
met het nieuwe systeem zit je dan met torenhoge lasten. Want de helft mag max aflossingsvrij zijn.quote:
Ik weetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:
@ Chico
Ja, als je iemand zoent zou je misschien hem kunnen laten denken dat je wat in hem ziet
Zou nu juist dus wel de wat botte weg kiezen... Gewoon zeggen dat hem zoenen fout was en je nog emotioneel in de war was of zo maar dan ook echt benadrukken dat je niets met hem wilt.
En dat inderdaad.quote:
Ik ben 8 ohnee 7 jaar jonger en verdien meer dan m'n vriend, dus of hij moet aan de kant of hij moet een nieuwe baan zoeken...quote:
Duimen dat de beurs over 40 jaar weer een beetje in orde isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Oh en nog iets leuks; blijkbaar is mijn pensioen 100% in aandelen, obligaties en overheidsaandelen (hoe zeg je dat, government bonds?). Bye bye pensioen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Alweer pitapizza's Muks?
Groente mag misschien wel iets meer trouwens
Ik vind het wel een prima lijstje GB!
Al zou ik nog iets van eiwitten na je Sh'bam nog wel aanraden.
Ml-etje, ik wacht nog op bikini-pics! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Oh en nog iets leuks; blijkbaar is mijn pensioen 100% in aandelen, obligaties en overheidsaandelen (hoe zeg je dat, government bonds?). Bye bye pensioen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wil ook wel wat met hem, vind hem al tijden bovengemiddeld leuk, maar wat vrijblijvender en niet elke dag afspreken ofzo. Meer 'het is leuk en we zien wel waar het schip strandt'. Iemand gaat vanavond een serieus gesprek voeren
.
Omdat ik niet echt geloof/hoop dat tegen de tijd dat ik met pensioen ga het beurs/investerings/pensioen stelsel nog zo is als het is, gebaseers op gebakken lucht voor het grootste deel.quote:Op
vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
Ben ook wel heel blij met dat zorgverhaal dat als je meer verdiend dan een bepaalde grens je ook meteen meer gaat betalen.
Leuk en aardig maar dan gaat mijn Mr gewoon stoppen met 60 uur per week uit te laten betalen.
Volgens mij ligt de grens rond 22.000 voor alleenstaand (bron)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:44 schreef loveli het volgende:
Volgens mij is dat tussen 18.000 en 24.000 het ergst, je verdient bruto meer, maar omdat je huurtoeslag, zorgtoeslag en zulks kwijtraakt, hou je er netto nauwelijks aan over.
getallen zijn wellicht wat verouderd
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:44 schreef loveli het volgende:
Volgens mij is dat tussen 18.000 en 24.000 het ergst, je verdient bruto meer, maar omdat je huurtoeslag, zorgtoeslag en zulks kwijtraakt, hou je er netto nauwelijks aan over.
getallen zijn wellicht wat verouderd
Huurtoeslaggrens voor alleenstaand is 21.145,- bruto p/j., Voor tweepersoonshuishoudens ligt ie rond de 28.00.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de grens rond 22.000 voor alleenstaand (bron)
Zal het in de pauze even lezen. Lijkt me namelijk wel interessant omdat een tante van mij ook meerdere persoonlijkheden heeft. Of nou, daar lijkt het soms opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:41 schreef Perruche het volgende:
ALL the time vaiz!!!
Echt een heel vreemd en intrigerend verhaal trouwens als je 10 minuten hebt; over een vrouw met meerdere persoonlijkheden.
In leuke wijken waar je als vrouw alleen leuk kunt wonen? Just asking..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:10 schreef V1z0R het volgende:
Keek trouwens even vluchtig op Funda, maar in A'dam heb je ook wel leuke appartementjes voor 150k...
Ja precies, nou hij staat niet op stil hoor, maar blijkbaar was ik erg moe, daarom dat ik ervan schrok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat het gewoon een klein telefoontje is wat je hebt:
Als je voortaan een tukkie wil doen, op de bank gaan liggen. Telefoon op vibratie -> tussen je beha bandje klemmen waar het bandje begint.
En lekker plapies doen
Doordat het op je borst zit word je wel wakker als je gebeld wordt
Dat inderdaad, doe eens een linkje vizor? En dan niet 40 m2 zonder balkon ergens in zuidoost hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]
In leuke wijken waar je als vrouw alleen leuk kunt wonen? Just asking..
oh das zo standaard hier dat ik m al niet meer opschrijf, eet bij elke maaltijd wel iets van rauwkost, ben er dol op !quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
goed dat je meer gaat eten, maar ik zou bij de pitta pizza nog een salade maken. Groente
Ik ken A'dam dan niet zo goed, dus ook geen flauw idee welk gedeelte 'veilig' is. Maar aangezien je nu ook al last hebt van zeikerds op je patio kan het vast niet slechterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat inderdaad, doe eens een linkje vizor? En dan niet 40 m2 zonder balkon ergens in zuidoost he
Heb wel leuke huizen gevonden die nog moeten worden opgeknapt voor rond de 160.000, 60 m2 met tuintje. Dat is prima, allen moet je er nog voor 20k aan materiaal insteken en veel werk
En klinkt goed mo! Lijkt alsof je je draai wel gevonden hebt
Even voor de goede orde : Tussen de middag al een halve komkommer en een tomaat (das groente toch ?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:29 schreef Muks het volgende:
[..]
oh das zo standaard hier dat ik m al niet meer opschrijf, eet bij elke maaltijd wel iets van rauwkost, ben er dol op !
Die 2e staat in een slechte buurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ken A'dam dan niet zo goed, dus ook geen flauw idee welk gedeelte 'veilig' is. Maar aangezien je nu ook al last hebt van zeikerds op je patio kan het vast niet slechter
Deze bijv. http://www.funda.nl/koop/(...)-moddermanstraat-32/
Is gewoon net appartement toch?
Of deze
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-4/fotos/#foto-2
Zet dat er dan bij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:32 schreef Muks het volgende:
[..]
Even voor de goede orde : Tussen de middag al een halve komkommer en een tomaat (das groente toch ?)
En dan bij OP pita piza (op verzoek van zoonlief, die vond ze zo lekekr) gaat al paprika, ui en champignons, erbij dus een krop ijsbergsla, tomaat, komkommer en nog een stukje geraspte wortel... Groente zat toch ?
T is hier zo standaard, dr is dan ook altijd rauwkost in huis.
Buiten de ring is het een hele andere wereld dan binnen de ringquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ken A'dam dan niet zo goed, dus ook geen flauw idee welk gedeelte 'veilig' is. Maar aangezien je nu ook al last hebt van zeikerds op je patio kan het vast niet slechter
Deze bijv. http://www.funda.nl/koop/(...)-moddermanstraat-32/
Is gewoon net appartement toch?
Of deze
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-4/fotos/#foto-2
Maar wel lekker en best gezond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Al noem ik komkommer geen groente maar water.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb schandalig uitgeslapen tot 10:00. Op een werkdag. Ik heb voor mijn vakantie alles afgerond en nu niemand om het aan over te dragen. Tsja.
Damn, ik vind 1000 euro huur nog veel voor tweeverdieners. Laat staan dat ik dat in mn eentje zou moeten betalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
En dat inderdaad.
Ze dwingen om mensen die het misschien helemaal niet kunnen betalen om toch een dure woning te nemen. Ik kan wel met geld omgaan maar veel mensen kunnen dat niet. En zeker als je alleen woont is 1000 huur gewoon Echt Veel. Als je het kan delen met een partner ofzo is het nog wel oke.
En soit, toen ik hier een baan aannam wist ik dat het moeilijk is om een woning te vinden maar dit helpt ook niet echt.
Thanks, maar il wil niet in van galen of bos en lommer wonenquote:
En dat is dan nog het beste wat erbij zat hé.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef loveli het volgende:
"verkeert in oude staat en dient gerenoveerd te worden"
De knurft gaat het niet meer overnemen, godzijdank, want hij gaat een andere collega, die ook haar vertrek heeft aangekondigd, vervangen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
[..]Stuur je collega even een mail dat je graag nu wilt overdragen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:39 schreef loveli het volgende:
"verkeert in oude staat en dient gerenoveerd te worden"
Wij hebben een tijdje terug op het punt gestaan om een bouwval te kopen. Maar wat een GEWELDIG bouwval. Met 1400m2 tuinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:
[..]cool! als ik mijn "droomhuis" (binnen wat ik kan betalen) laat zien zouden jullie je rotschrikken, er zit niet eens cv of een keuken in
mar zo tof, je kan het gewoon helemaal maken zoals je zelf wilt voor relatief weinig geld.
Het staat trouwens niet meer op funda anders had ik een linkje geplaatst!
Die "tuin"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
Deze vind ik wel puik!
Maar geen tuin en er is vast iets mis mee dat het al 6+ maanden te koop staat
Zal ik een bod doen van 150?
Ik vind het verschil in prijzen soms zo bizarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
Deze vind ik wel puik!
Maar geen tuin en er is vast iets mis mee dat het al 6+ maanden te koop staat
Zal ik een bod doen van 150?
Staat 'ie nog in de cache van google? Zo ja: linkjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:
[..]cool! als ik mijn "droomhuis" (binnen wat ik kan betalen) laat zien zouden jullie je rotschrikken, er zit niet eens cv of een keuken in
mar zo tof, je kan het gewoon helemaal maken zoals je zelf wilt voor relatief weinig geld.
Het staat trouwens niet meer op funda anders had ik een linkje geplaatst!
Ik moet pas om 14.15uquote:
Leukkkkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet pas om 14.15u![]()
Zit nu nog even op mijn werk, hier wat dingen afmaken, spul meenemen naar huis en dan in het weekend verder.
Begin wel zenuwachtig te worden. Martijn ook
Nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou voor half 11 gebeld worden, maar foon heeft nog niet gerinkeld. Wanneer kan ik weer bellen denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |