De salade op m'n foto is met rucola, maar dat kun je net zo goed verwisselen met spinazie of veldsla.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:16 schreef Rituals het volgende:
Ik hou echt totáál niet van rucola. Jammer dat zoveel andere mensen er wel van houden.
Mooi complimentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:34 schreef V1z0R het volgende:
Kitteh
[..]
De salade op m'n foto is met rucola, maar dat kun je net zo goed verwisselen met spinazie of veldsla.
Thx Nalliesmaakt ook erg goed hoor en heb je binnen 30min op tafel
Is trouwens de helft van:
- 200gr. rucola
- 200gr. kipfilet
- 2 paprika's
- kleine rode ui
- 2 appels (golden delicious)
- 100gr. Hollandse garnalen
- scheutje azijn
- scheutje olijfolie
- 2 scheutjes yoghurtdressing
Aardappeltjes zijn gebakken met eetlepel sambal er direct doorheen en de laatste 5min. gooi je er een eetlepel pesto doorheen. En spekjes gewoon mee gebakken in dezelfde panZo lekker he, aardappels gebakken in beetje spekvet...
Ooit eens voor m'n ouders gemaakt met een tournedos in rode wijn-saus met champignons erbij en normaal zou m'n pa dan makkelijk de helft van de salade en aardappels overlaten.
Alleen als ik eten maak eet m'n pa z'n bord leeg
"Oen moe kan toch gien erpels bakken..."
Yup yupquote:
Denk dat je ma prima kan frituernquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup yup
Maar m'n ma is ook slecht in eten koken/bakken of whatever
Afgelopen kerst dan ook voor hun gekookt
Gister zocht ik een recept voor een vegaburger, om zelf te maken dus. Vind ik een recept van vegaburger met een salade. Staan er 2 kant en klare vegaburgers bij de ingredientenquote:Snijd de komkommer in blokjes en doe deze in een schaal.
Doe hierover een flinke scheut slasaus, voeg na smaak peper toe.
Hiermee is je komkommersalade klaar![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef Nallie het volgende:
ik zoek ff op komkommersalade, vind ik dit:
[..]
Gister zocht ik een recept voor een vegaburger, om zelf te maken dus. Vind ik een recept van vegaburger met een salade. Staan er 2 kant en klare vegaburgers bij de ingredienten
Yup, als geen ander!quote:
frustrerend en hilarisch tegelijk, dit soort 'recepten'quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef Nallie het volgende:
[.
Gister zocht ik een recept voor een vegaburger, om zelf te maken dus. Vind ik een recept van vegaburger met een salade. Staan er 2 kant en klare vegaburgers bij de ingredienten
Dat vind ik ook altijd zo jammer aan die kaartjes van AH, daar gaan ook altijd veel kant en klare dingen in.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wel logisch. En opm zich niets mis mee, ik ga echt niet al mijn vegaburgers zelf maken, falafel enzo, tomatensaus, heb ik geen tijd voor elke dag! En prima om inspiratie mee op te doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo jammer aan die kaartjes van AH, daar gaan ook altijd veel kant en klare dingen in.
Ja, maar als het recept bijv. is schnitzel met saus, en het is letterlijk gewoon een kant-en-klare schnitzel en een bakje saus, dat is wel het andere uiterste. Doe dan nog iets van een variatie, iets vers in de saus erbij ofzo. Twee kant-en-klare producten uit het schap plukken en warm maken is nou niet iets waar je zonder kaartje niet op komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wel logisch. En opm zich niets mis mee, ik ga echt niet al mijn vegaburgers zelf maken, falafel enzo, tomatensaus, heb ik geen tijd voor elke dag! En prima om inspiratie mee op te doen
Ik viel bijna flauw toen ik als 16-jarige op kamp ging en m'n kamergenoten wisten geen een van allen hoe je makkelijk beddengoed verschoont... Gaat dus niet altijd opquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ja, maar als het recept bijv. is schnitzel met saus, en het is letterlijk gewoon een kant-en-klare schnitzel en een bakje saus, dat is wel het andere uiterste. Doe dan nog iets van een variatie, iets vers in de saus erbij ofzo. Twee kant-en-klare producten uit het schap plukken en warm maken is nou niet iets waar je zonder kaartje niet op komt.
Goed nieuws Mar!! Fijn!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:
kat gevonden
Update gemeenteshizzle:
Raadslid van de Sp was hier, vond het meer dan belachelijk hoe alles gaat en het was volgens hem helemaal niet nodig om een arts te zijn om met eigen ogen te zien dat het niet goed met me gaat. Al met al goed gesprek gehad dus.
Ongeveer een kwartier nadat hij weg was telefoon vanuit het gemeentehuis; we krijgen een second opinion van een maatschappij waar de gemeente geen contract mee heeft (argonaut ipv het SCIO) en zolang dat nog niet klaar is, loopt de huidige indicatie in elk geval door. Tijdens dit telefoongesprek hoorde ik het bewuste raadslid op de achtergrond over ons praten en hij klonk niet blij. Dat heeft dus wel geholpen
Nu afwachten hoe dit allemaal uitpakt, maar we hebben in elk geval weer wat hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:
Fijn Mar! Hopelijk pakt het goed uit!
Voor Nallie omdat ik weet hoe irritant het kan zijnJeeeej! Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
Oh, wat fijn! Die heeft wel meteen actie ondernomen dan, het kan dus toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef MarMar het volgende:
kat gevonden
Update gemeenteshizzle:
Raadslid van de Sp was hier, vond het meer dan belachelijk hoe alles gaat en het was volgens hem helemaal niet nodig om een arts te zijn om met eigen ogen te zien dat het niet goed met me gaat. Al met al goed gesprek gehad dus.
Ongeveer een kwartier nadat hij weg was telefoon vanuit het gemeentehuis; we krijgen een second opinion van een maatschappij waar de gemeente geen contract mee heeft (argonaut ipv het SCIO) en zolang dat nog niet klaar is, loopt de huidige indicatie in elk geval door. Tijdens dit telefoongesprek hoorde ik het bewuste raadslid op de achtergrond over ons praten en hij klonk niet blij. Dat heeft dus wel geholpen
Nu afwachten hoe dit allemaal uitpakt, maar we hebben in elk geval weer wat hoop!
Geen idee, maar zeker een aantal weken. In elk geval lang genoeg voor mij om mijn medische dossiers uit te laten printen en op te laten sturen.. als ze dan niet zelf om inlichtingen vragen krijgen ze ze wel ongevraagd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, wat fijn! Die heeft wel meteen actie ondernomen dan, het kan dus toch.
Hoe lang duurt het om zo'n second opinion te krijgen?
Inderdaad ja... te gek dat die andere partij dat helemaal niet had opgevraagd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Geen idee, maar zeker een aantal weken. In elk geval lang genoeg voor mij om mijn medische dossiers uit te laten printen en op te laten sturen.. als ze dan niet zelf om inlichtingen vragen krijgen ze ze wel ongevraagd!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:30 schreef Rituals het volgende:
Fijn Mar! Hopelijk pakt het goed uit!
Voor Nallie omdat ik weet hoe irritant het kan zijnIk zie het nog steeds nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
In 't geval van 3 bij 3 vakken, C2quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:
Ooh, ik dacht dat hij helemaal links zat! Maar wat is dat dan wel?quote:
Inderdaad, dat is erg prettig, anders zou het nu afgelopen zijn met de hulp.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:53 schreef Mini. het volgende:
[..]
Inderdaad ja... te gek dat die andere partij dat helemaal niet had opgevraagd.
Maar in de tussentijd houden jullie dus in elk geval de hulp? Dat is wel heel fijn.
Ik dacht aanvankelijk ook dat het een onduidelijke witte kat wasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat hij helemaal links zat! Maar wat is dat dan wel?
Geen flauw ideequote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat hij helemaal links zat! Maar wat is dat dan wel?
Noop, maar ik kan wel zien wie er over me roddeltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:43 schreef Nallie het volgende:
Kan je eigenlijk ook zien wie er allemaal lurken?
Restaurant van het Radisson SASquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog tips voor een leuk restaurant in amsterdam, mag best een beetje duur & sjiek? Wil graag luxe uit eten met mn furjaardag!
Welke dan? Als er meerdere zijn?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Restaurant van het Radisson SAS
(heeft meerdere restaurants)
Een medeweegschaal!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:02 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog tips voor een leuk restaurant in amsterdam, mag best een beetje duur & sjiek? Wil graag luxe uit eten met mn furjaardag!
Wel allemaal in 1 pand, verschillende restaurants met verschillende kaarten/keukens/prijskaartjes. Chef kookt op sterrenniveau, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Welke dan? Als er meerdere zijn?
Zit nu te dubben tussen Anna, Lastage en the Grand
Nu wil ik namenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel allemaal in 1 pand, verschillende restaurants met verschillende kaarten/keukens/prijskaartjes. Chef kookt op sterrenniveau, heb ik me laten vertellen.
Oh dan duurt het nog wel even voor je jarig bent. Maar schorpioenen zijn ook liefquote:
Ik weet niet precies, is van horen zeggenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nu wil ik namenwelk restaurant? neem aan dat ze niet allemaal dezelfde chef hebben? welke Radisson, the Radisson BLU?
Ik ga googlenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, is van horen zeggenmaar dus wel Radisson Blu, als dat een pand is met verschillende grachtenpanden erin.
Jeeeeeeeeee het wordt hier 1 groot verjaardagsfeest deze maand!quote:
Nee, morgenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Was jij ook gisteren jarig?Toevallig!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef Perruche het volgende:
Willen jullie allemaal langskomen voor mijn verjaardag?
Oh, misschien kan ik dan niet rekenenquote:
De dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer thuis. En brood vergeten. Dus Perruche gaat me nu slaan
O: kwark
T: eierkoek
L: 6 speculaasjes
D: ovensoep
Wat een kutlijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |