Ja, het is niet normaal man. Heb om 8 uur een gastcollege waar ik verplicht moet zijn...quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, het is niet normaal man. Heb om 8 uur een gastcollege waar ik verplicht moet zijn...
Ik ook. Iedere week.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
k ben volgende week donderdag en vrijdag vrij, nice of nice?
Wat fijn dat je dat zegt, dat mag ik ook nog maken van de afgelopen 4 weken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef leeell het volgende:
concurrentieanalyse en reflectieverslag maken, absoluut geen zin
ik voel jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen college om 8:45, 6 uur opstaan.
Oh, genot, een broeder in de strijd. Ik dacht al dat ik de enige was die volgende week tentamens had.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat zegt, dat mag ik ook nog maken van de afgelopen 4 weken.
En dan ook nog volgende week tentamenweek...
Terechte, terechte klacht. Ik ben meer bezig met rapporten en alles dan wat er toe doet.quote:
Nog altijd beter dan middelbare schoolquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan middelbare school
Klopt, ik mis het ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Middelbare school was chill hoor.Helemaal niks uitvoeren en alles halen, die tijd mis ik.
Had Rellende_Rotscholier gezegd, dan was je meteen de populairste jongen van de klas geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, in mijn klas zitten meer FOK!kers. Toen iemand vroeg wat mijn username is heb ik lekker niks gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |