geef maar mee aan de tntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
moet je mijn chili eens proberen man
Wanneer zijn we welkom?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
moet je mijn chili eens proberen man
quote:
adres?quote:
KB,leeell en Dastan zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer zijn we welkom?
[..]
Witte singel 1xxquote:
Tof, maar Jan dus niet? Beetje jammer weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
KB,leeell en Dastan zijn altijd welkom.
Hoe kan ik jou nou schaken met Jan erbijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tof, maar Jan dus niet? Beetje jammer weer.
Ja maar ik laat mij heus niet versieren door jou.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou schaken met Jan erbij.
Wacht maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar ik laat mij heus niet versieren door jou.
ik had kaartjes gewonnen voor Noah and the Whalequote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okidoki. Ondertussen luister ik naar Noah and the Whale. Omdat het kan.
Omg so nice.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:29 schreef leeell het volgende:
[..]
ik had kaartjes gewonnen voor Noah and the Whale
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:30 schreef leeell het volgende:
neuh, weggeven , ik ga toch niet naar die bagger.
Onwetende.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:30 schreef leeell het volgende:
neuh, weggeven , ik ga toch niet naar die bagger.
hipsterquote:
Wut.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef Kaasrol het volgende:
Morgen om half 6 opstaan, waardoor ik niet naar de "reunie" van ons introweek-groepje kan. En dan ook nog vergissen in de treintijden waardoor ik een uur te laat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |